hey dames, Ik vind het lastig om iedereen persoonlijk aan te spreken, vergeet elke keer wie wat zegt.... Maar ik heb 3 testen gedaan om het zeker te weten. Over buiken kan ik een beetje mee praten; ik blaas op als een ballon, maar het zijn meer mijn darmen die vervelend zijn! Oja en ik ben een kleuterjuf! Ga ff weg misschien tot straks. groetjes
Daar heb je helemaal gelijk in. Volgende keer dat ik hem zie ga ik het doen. Nu nog even bedenken hoe ik het ga zeggen en wat precies..
Ik zou hem dan bellen om te vragen of die zo snel mogelijk langs komt. Als je het hem face to face vertelt kun je gelijk z'n reactie 'aflezen' zegmaar. En wat ie ook doet, je weet dan wel gelijk wat je aan hem hebt en belangrijker waar je aan toe bent. Ik kan je alleen maar succes wensen en ik leef met je mee. Het is moeilijk, maar zet jezelf en je kindje voorop!
hij veranderd waarschijnlijk niet, wat je nu ziet is wat je straks ook krijgt. laat ik het zo zeggen, als jij verliefd ben op iemand dan doe je daar moeite voor, dan wilje met die persoon zijn en kom je niet elke keer met een excuse. toch? en miscien lullig om te zeggen maar als hij niet niet komt mischien dan maar via sms, moet je kijken hoe snel hij tijd voor je maakt. maar waarschijnlijk niet omdat hij zo blij is denk ik zo.
Kleinwondertje heeft wel een beetje gelijk. Bel hem op en zeg dat je hem zsm wil spreken. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het word. Je zou hem misschien de echo kunnen laten zien, dan weet hij misschien wel genoeg. De rest gaat vanzelf, daar moet je niet teveel over nadenken...Het loopt zoals het loopt, dat kan je van tevoren niet bedenken want je weet zijn reactie niet.. Succes!
@KleinWondertje, gefeliciteerd en welkom @Liz, wat een heerlijk ding is Lyana @Ninita, nog een heerlijk plat buikje he, is wel goed ook om te hebben kan je het verschil straks goed zien, want zo plat gaat hij echt niet blijven Zit nou het verhaal over je vriendje te lezen (al zou ik dat nou geen vriendje willen noemen meer, sorry) Meid het wordt denk ik echt tijd voor een goed gesprek, in mijn ogen kan dit echt niet wat denkt hij wel! @Susy, gefeliciteerd en welkom @Bos, dat kokhalzen herken ik, gelukkig is dat bij mij verdwenen wat een lief buikie! @Noa, hier 2 testen en toen geloofde ik het wel @Emma21, wow ook al zo'n geweldige slanke buik (nog wel hi hi) @Tal, wat een mooie bolling heb jij al! @Miekiepluis, wat super dat je vriendin ook weer zwanger is! @Nienke, lastig he die misselijkheid, hier eet ik in bed en sta heel rustig op en vooral WEL eten als ik me misselijk voel Heb ook de granules van VSM, voor mij werken die ook goed @Lieff, ah nee de misselijkheid toch ook weer aanwezig, sterkte meis @Verhip, wat ik denk? dat jij heel trots mag wezen op dat mooie buikie! Striemen krijg je of krijg je niet idd, heb bij Mirthe altijd gesmeerd maar moest er op het laatst door een groeispurt helaas toch aan geloven en zat helemaal vol Ga toch weer smeren nou, gewoon omdat ik het prettig en fijn vond
aarrgh, net wat gegeten en dan nu weer misselijk! Bah! Ook wel het idee dat het wat een griepje is. Heeft iemand een idee wat je tegen de vermoeidheid kan doen? Volgnede week moet ik weer werken en ben nu steeds zo moe! "s middags of begin vd avond slaap ik eigenlijk altijd wel een uur tegenwoordig.
@schijndelsvolk Van harte gefeliciteerd Jeetje dames jullie zijn hier wel erg snel met typen... hihi. Gezellig hoor! Ik moet zeggen dat ik me erg goed voel, ben wel moe af en toe maar de misselijkheid is gelukkig over.. Dus houd vol er is hoop! Ben nu lekker bezig met de kerstspullen aan het opbergen. Volgend jaar als ik ze weer naar beneden haal is onze kleine er weer. Lady's spreek jullie later weer! Dikke kus!
hihi ik heb al een grotere outfit geregeld voor op concours... trek gewoon die van mijn instructrice aan, daar pas ik nog wel even in...
Ik kijk m'n moeder wel even lief aan of ik haar spullen mag lenen . Iedereen hele fijne dag nog! Ga zo paardjes voeren en rijden, kom vanavond wel weer even langs (forum begint al een aardige verslaving te worden hihi).
Succes bij de paardjes kleinwondertje... Bah.. heb vandaag weer last van die haringsmaak als ik iets opboer... ik denk dat het komt door de tabletten etos zwanger zijn --> daar zit visolie in... of zeg ik nu iets heel doms? het is echt te ranzig...
Dag allemaal, ik meld me hierbij ook. Lees elke dag al mee, zal vanaf nu ook af en toe reageren. Wil voor nu vooral iets zeggen tegen Ninita. Ik bedoel dit niet vervelend, maar je zegt steeds dat je bang bent om hem 'te verliezen'. Alleen, als ik alles zo lees vraag ik me af: heb je hem ooit gehad? Kun je iets verliezen wat je niet hebt? Hebben jullie in zijn ogen wel verkering? Door wat je schrijft, denk ik van niet.. Ik denk dat het belangrijk is dat je open kaart met hem speelt en vervolgens je ogen niet sluit voor de waarheid. Zonde om energie in zo'n man te steken (en ik weet uit ervarng dat dat lastig is hoor!). Ik wens je in ieder geval alle sterkte!
Jee wat kletsen jullie wat af zeg, sorry ik kan het niet allemaal bijhouden! En ik zie dat de eersten al bijna op de 10 weken zitten, gaat snel he!
Hey allemaal, Ik was dit topic ff kwijt :S Ik maar zoeken waar de aug mama's nou warenm maar tadaaaa! Er hebben al een paar een mooi buikje, leuk hoor! Bij mij begint het ook, zal vanavond me vriend ff een foto laten maken. Ben nu weer misselijk bah... Nog niet overgegeven maar hangt er om.. @ Ninita, snel vertellen hoor meis, dan heb je veel meer duidelijkheid. Hier word je toch ook gek van! xxx
Ik weet niet of het haring is,maar ik word ook echt onpasselijk van die pillen,bah uurghg! Ze zijn ook zo groot, ze staan me echt tegen momenteel met de misselijkheid. Ben elke keer weer trots als ik zo'n joekel heb kunnen doorslikken.
Hoi meiden, 10 rapporten af! Ha! Dus ik mocht weer ff op het forum...Is vanaf volgende week ook weer over, zo vaak op het forum...Dan heb ik gewoon weer 26 kleuters die mijn onverdeelde aandacht willen.. Maar goed, da's pas morgen! Ninita meid, wat een moeilijk verhaal zeg... Ik weet niet meer wie het schreef maar daar ben ik het wel mee eens... Kun je iets wel kwijtraken als je het nooit hebt gehad? Ik wil me er eigenlijk niet teveel mee bemoeien, want ik weet gewoon niet genoeg van het verhaal af.. Maar wat ik zo lees is het vooral van jouw kant meid. En dat is geen relatie! Sorry! Jongens, ik moet ff ego..sorry...Ik heb het hele weekend al mijn tranen zo hoog zitten! Ik voel me ook 'blugh'.. en Nu houden mijn klachten ineens ook op vandaag! Alleen maar misselijk ( vanochtend kokhalsend boven de gootsteen...sorry voor de details..) maar geen zere borsten ( heb ik zowieso niet, alleen tepels en ook die zijn minder gevoelig..) en weinig tot geen krampen in mijn onderbuik.. De klachten gaan toch pas minder worden in de 12e week? Of kan dat nu ook al? IK WORD HIER ZO KNETTER ONZEKER VAN! Ben ZO blij als ik woensdag en goede echo heb gehad! Zo..sorry hoor, voor mijn onzekere gedoe... Ga nu lekker ff lunchen... Liefs, pluis
ik heb geen problemen met het doorslikken ervan, ze zijn wel groot maar ik zorg altijd (ook met paracetamol oid dat ik mijn mond al vol water heb, daar gooi ik dan de pil bij en dan issie zo weg maar aangezien ik er nog 1 pil neem voor ik uit bed stap denk ik nu dat die gore smaak daarvan komt...
Hallo meiden, Hè fijn. Ik ben al in augustus uitgerekend! Was het toch al stiekem een ronde eerder. Morgen meteen maar een eerste afspraak maken bij de verloskundige. Best spannend, maar ik zie er erg naar uit! Iedereen een hele fijne en zorgeloze zwangerschap toegewenst! groetjes erwtje ...dit is ons eerste hummeltje...