Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Bos, ik heb morgenmiddag om kwart over 2 de echo. Dus 's morgens nog werken en voor 's middags gelijk al vrij vragen. Hahahha, maar dat is geen probleem hoor. We hebben morgen nog geen kinderen op school omdat we nieuw meubulair krijgen. En ik ga toch niet slepen met tafels nu, dus dan maakt het helemaal niet uit.
    Maar ik kijk er nu best wel naar uit. Twee weken wachten is best lang!
    Bij jou gata het ook al opschieten zie ik totdat je naar de Vk mag. Krijg je dan ook een echo?

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @hanna: oke beter dan hoef je niet de hele dag te wachten...ik moet inderdaad woensdag en dan heb ik echo en intake. ik moet ook eerst werken (gelukkig hoor) gaat de dag tenminste snel voorbij want moet pas om 5 uur (moet officieel tot vijf uur werken want we hebben langere werktijden gekregen) ben ik trouwens niet zo blij mee net nu ik zwanger ben gaan we negen uur werken, we hebben een uur pauze en ik heb een uur per dag reistijd...ben dus vanaf aankomende week 11 uur per dag kwijt aan mijn werk :(

jij krijgt ook vroeg een echo? wel fijn dan heb je meer zekerheid

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hey Ninita, ik snap dat je hem liever face to face vertelt van je zwangerschap, maar als hij jou de kans niet geeft houdt het op.. ik ben het eens met Rianne dat hij reageert op de situatie zonder de kennis die jij hebt. dus als het nog langer duurt zul het wel via de telefoon moeten zeggen denk ik...

4. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ha meiden,

Wat zijn jullie toch lief! Allemaal weer geruststellende berichtjes... Rianne80, je hebt ook gelijk natuurlijk! Het zal natuurlijk niet ineens stoppen! En Monique.. het is zo woensdag, ja dat is ook zo! Maar wat duurt dat nog lang! Hihi!

Ik heb ff een vraagje... Ik begin me zo langzamerhand een beetje te orienteren op zwangerschapskleding, en ik ga in ieder geval 2 nieuwe spijkerbroeken kopen, maar de rest wil ik eigenlijk een beetje van Marktplaats afvissen enzo... Maar hoe weet ik nou welke maat ik heb zo ergens in mei? Of moet ik dat dan maar gewoon gaan kopen? Ik heb nu maat 40, dan moet ik die maat toch ook gewoon aanhouden? Kzag namelijk een heel leuk pakket vol met tuniekjes enzo... Hihi!

Ik ga ff met lief een geocash lopen! Doegie!

Liefs, Pluis

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Miekiepluis, volgens mij kan je met zwangerschapskleding gewoon je eigen maat aanhouden met het kopen daarvan. Het is als het goed is aangepast op een dikke buik zeg maar.

@Bos, Ja ik krijg nu elke week een echo als het ged is totdat ik bij de 12 weken ben. Hopelijk houden ze zich aan hun woord :), want dit zou we een erge geruststelling zijn.
    Ik ben nu wel zwanger, maar voel bij mezelf nog wel soms een soort blokkade, als zelfbescherming.

Ik ben nu trouwens mijn 9 maanden dagboek aan het invullen. Zijn er nog meer meiden hier die dit gaan bijhouden?
    Ik vind het erg leuk om te doen en voor later is het dnek ik ook leuk om nog eens terug te lezen.

Groetjes, Hanna

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi allemaal.

zo te lezen heb jullie dus ook meerdere gedaan, ik had er 2 gedaan maar ja dan twijfel je toch, en tja gister avond vond ik er nog 1 van vorige keer dus ja dan maar even testen nou hij knalde der af, dus kwam hcg aanmaak zit het wel goed. hier groeien ze ook wel(.)(.) maar nieuwe bh hmmm nog niet,

en tja overdat smeren zit te twijfelen als dat echt helpen je huid rekt uit vanaf binnen?! en anders haal ik ook gewoon de eigen lijn van kruidvat ofzo.

@ginny: ja ik ben de gene met de bullmastiff

7. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hey meiden,

Lees hier dat veel meiden trek hebben in bepaalde dingen of last van bepaalde geuren...?
    Ik heb dat helemaal niet?
    Ik heb alleen dat ik op tijd moet eten anders word ik heel misselijk!
    Zijn er meer die er geen last van hebben?

8. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik heb dat ook niet echt, alleen een beetje een optimel verslaving de laatste dagen.
    En toen ik vanmorgen het vuilnis naar beneden ging brengen vond ik dat naar bami ruiken, terwijl dat er niet inzat :( .

Ik heb bijna alleen maar heupbroeken dus volgens mij kan ik die nog wel een hele tijd aan. Moet ik alleen wat langere shirtjes hebben.

Ik was aan het kijken bij wehkamp voor positiekleding maar ik vind het meeste niet eens mooi :( . Gelukkig zijn we midden in de zomer hoogzwanger en kunnen we leuke jurkjes aan.

Oh ja en de maat? Moet ik dan gewoon 36 hebben?

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ja dat vind ik ook ideaal hoor in de zomer hoogzwanger. Lekker rokjes en jurkjes!

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @ annie:
    heb ook niet echt super veel klachtten hoor ben heel soms is misselijk maar das zelde en plassen dat is wel me hobby op dit moment hihi.dus ja denk dat er ook zwangere damens zijn die niet zo veel klachten hebben.

en hier nog een met veel heup broeken dus kan ze ook nog langere tijd aan hoop ik! maar net wat ninita zei wel langere shirts kopen

11. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Even voor de meiden die al eens een miskraam hebben gehad.
    Hadden jullie toen al een kloppend hartje gezien?
    Ik las namelijk dat je 10% kans hebt op een miskraam maar als je al een kloppend hartje hebt gezien is die kans nog maar 5%. Is dat waar?

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ninita, Ik heb helaas een miskraam gehad. Met 8 weken en 4 dagen een mooie echo gehad met een kloppend hartje en 2 dagen later was er niks meer. Dat wist ik toen helaas nog niet, maar dat is later gebleken uit de echo. De precieze percentages weet ik natuurlijk niet, maar het is zeker zo dat als het hartje klopt de kans heel groot is dat alles goed is en gaat.

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ik heb het hart 'gelukkig'niet gehoord want had ook nog geen echo gehad, me miskraam kreeg ik met 5 weken, de verloskundige zei ook tegen mij er is dan iets niet goed geweest in de aanleg voor het hartje. en ze zei over een paar weken lig je hier weer en dan zien we iets mooi's in je buik. dus daar ben ik maar op gaan vetrouwen. en heb ook ergens gelezen dat het nog maar 5% is na het hartje te hebben zien kloppen dat het nog mis kan gaan.

14. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Hanna, daar ben ik dus echt zo bang voor! Ik heb met 6 weken en 3 dagen het hartje gezien en gehoord. De volgende echo heb ik met 10 weken en 5 dagen en ik ben zo bang dat het dan niet meer klopt terwijl ik geen bloedverlies of zo heb gehad.

15. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Meiden, net me ieniemienie buikje op de foto gezet! Staat in me album.
    Stelt nog niet veel voor, maar zie het zelf al wel een beetje.

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja, het beste is het als je je daar iet druk om maakt, maar goed als je dit wel zo voelt is het moeilijk om daar niet aan te denken. Met mijn ervaring ben ik ook nog niet zeker als ik morgen een mooie echo heb gehad en zal het elke week weer spannend zijn. Toch zal ik het dan los moeten laten en ik denk dat dat in de loop van deze weken ook wel zal lukken.
    Het kan altijd fout gaan, maar hou in je achterhoofd dat de meeste zwangerschappen gewoon een mooi babytje voortbrengen :D

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk Annie, die buikfoto :)

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Stephanie, vervelend dat je zo misselijk bent meid... Hopelijk is het snel over..

Hier ook ineens diarree net en vreselijke buikpijn :(

Ninita, ik hoop echt dat het allemaal goed komt met jou en je vriend maar je moet het hem echt zo snel mogelijk vertellen!

Miekiepluis, ik kan alleen uit eigen ervaring vertellen dat ik zoveel was bijgekomen dat ik aan het einde nog nieuwe broeken moest gaan kopen omdat ik niet meer in die eerste pastte...
    En ben bang dat je in de zomer ook meer last gaat hebben van vocht dan in de winter (toen had ik daar al veel last van aan het einde) .....
    Dus ik koop nu een aantal dingen en dan waarschijnlijk aan het einde weer nieuwe.
    Maar dan idd leuke rokjes en jurkjes :D

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja Annie, het buikje begint te komen :D

Zal straks eens vragen of vriend ook van mijn buik een foto kan maken :D

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    je moet er inderdaad niet al te veel bij nadenken hoor dan wordt je helemaal gek! en het begin dacht ik er maar nu bijna niet meer, stress is tenslotte ook niet goed.

je hebt cker al een mooie buikje annie. ken ook niet wachtte om te showen hihi

Deel Deze Pagina