Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    nisa welkom! Je bent vast nog helemaal hyper. Geniet ervan, de eerste dag is stiekem een van de leukste :)

2. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Loveable wat vreemd. Vanmiddag nog maar een test. Succes in iedergeval. Ik ga voor je duimen.

Miekiepluis niet onzeker worden het komt allemaal goed. Je bent hartstikke zwanger. Ik begrijp je goed!

Liefie, ik ga ook opzoek naar een meegroei beha. Mijn borsten en tepels zijn ook pijnlijk en voelen ook zwaarder aan. De beugels knellen daarintegen nog niet.
    Veel succes vandaag met moeders voor moeders, is het een aanrader?
    Ik ken het niet echt...

Mama van youri ondanks de vervelende start, toch een fijn weekend gewenst.

Nisa gefeliciteerd en welkom.

Liefs Simmer

3. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    YEH weer een zwangere erbij Nisa gefeliciteerd :D en geniet ervan :) Mijn streepjes knalden er ook vanaf! Te gek gevoel geeft dat he :)

Loveable123 ik duim voor je dat je vanmiddag toch een positieve test in handen krijgt...

Meiden weer een rotnacht achter de rug.. moest er een paar keer uit om te plassen en mijn (*)(*) voel ik nu mega, allemaal donkere aders en zo ben niet echt misselijk maar meer weeig (of hoe je het ook schrijft) en weer steeds wakker.. Het lijkt nu net of ik mega licht slaap :confused:

Voor de rest veel plezier vandaag dames. :)

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jeanine, hier ook super slecht geslapen! :) Precies zoals jij het beschrijft....

5. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Gelukkig niet de enigste :) hihihi

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Vind ik dus ook :)

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Loveable nee he! Ik hoop echt dat die van positief is!

Nissa gefeliciteerd!

Mamavanyouri balen zeg van zo'n vies huisje, hoop dat het ondanks dat toch fijn is!

Werd vanacht wakker en kon daarna bijna niet meer slapen en warm! Heb (bijna) alles uitgedaan haha!
    Heb denk ik wel last van een schimmeltje. Baal! Had ik bij vorige zwangerschap ook om de haverklap last van!

Meiden fijne dag!

8. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland

Hey alice :)

Wat jij vannacht had had ik de nacht ervoor :) lag me daar gewoon te zweten. Leek wel een kachel die op 35 stond ;)

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Loveable, dikke knuff meid en hoop toch nog op een vette positieve test vanmiddag.

Nisa, gefeliciteerd en welkom!

MamavanYouri, natuurlijk even flink klagen en wat korting of gratis etentje eruit proberen te trekken.
    Was het nog leuk verder?

Jeanine, ik ben ook meer wakker dan normaal.
    Waren het jouw borsten die ik dan gisteravond kon horen vallen hier ;)
    En dat weeige gevoel blegh, ik hoop zo dat ik daar niet zo veel last van krijg

Alice, kan je dan wel iets halen voor zo'n schimmel?

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hier een drukke dag voor de boeg.

Vanmiddag sinterklaasfeest op hubbie zijn werk en daarna meteen weer door naar een feest.

Ook hier zijn de "vervelende" kwaaltjes op dit moment weg, da's wel prettig met zo'n dag voor de boeg.
    Heb even in mijn dagboek gekeken, de misselijkheid zou eind deze week moeten gaan los barsten als het hetzelfde gaat lopen, ik duim zo van niet

Volgende week gaan trouwens ook de eerste hartjes kloppen, geweldig he!

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goedemorgen meissies,

moest weer aardig wat bijlezen. (weet ik ook eens wat dat is hihi ;) )

Lovable: ik duim en ik duim en ik duim.........((((((((((((((((((Lovable)))))))))))))))

Nisa en Yl24 welkom en van harte gefeliciteerd.

Mama van Youri
    , hoop dat je nog wel een leuk weekend hebt, ondanks je smerige huissie. Blegh.

Simmer, die frummel van jou blijft gewoon zitten waar die zit.

Liefie, laat je even weten hoe het met MvM was?

Miekiepluis
    , wat leuk joh. Ik zit ook bij een musicalvereniging. Gaaf.
    Enne, ga dan ff zeggen wat je aan hebt vannacht, want ik zit voor de buis. (nou ja, neem het in ieder geval op) Heel veel plezier daar.

Heb vast nog wel wat gemist hier en daar, sorry daarvoor.

Verder nog een mededeling van organisatorische aard :p :

Willen de 'nieuwen' onder ons mij voortaan pb-en met de gegevens voor de lijst, dat gezoek in de pagina's gaat niet meer lukken hihi.
    Hetzelfde geldt voor de 'oudjes' onder ons. Nieuwe afspraken etc even via de Pb. Dan kan ik ze niet missen.

Einde bericht hihi

Fijne dag vandaag allemaal.

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Monique er zijn gewoon van die capsules die je in moet doen tegen schimmel, die kan je gewoon tijdens zwangerschap gevruiken. Ik heb er last van hormoon schommelingen, enne die is nu duidelijk aanwezig. En ik hoop met je mee dat de misselijkheid weg blijft.

Hahah goedzo Daan, fijn dat alles bijhoudt!

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hier is het bloeden nog steeds niet gestopt.
    baal er zo van, heb er echt een slecht gevoel bij.
    ik voel ook helemaal niks van een zwangerschap, dus het is dat die stomme test het zegt.
    morgenochtend ga ik nog een keer testen.
    kijken wat er dan gebeurt.
    ben ook echt bang voor een vmk.
    het kan ook nooit eens een keer normaal gaan.
    had het dan maar helemaal niet gepakt.
    je wordt telkens heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees.

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Oh nee he Lisa nwat vreselijk deze onzekerheid! Maar ken een hoop meiden die best veel bloedverlies hebben gehad, soms zelfs een paar weken, en dat ze nu en gezond kind hebben. Ik snap dat dit weer hoop is en dat je ook vrees hebt. Bah wat naar! Kan het ziekenhuis niks voor je betekenen? Met bloedtesten je hcg gehalte in de gaten houden ofzo? Gewone testen geven na een mk nog wel een tijd een positieve test dus daarom lijken bloedtesten me verstandiger...of echo?
    Och meid veel sterkte, ik duim heeeel hard dat alles oké is!

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Lieve meid,

ik duim voor je dat alles goed gaat. Maar dit is inderdaad niet leuk. En dat is nog zacht uitgedrukt.

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Daan grappige avater heb je! Heb ook in Apeldoorn gewoond trouwens, en geboren ook. :)

17. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Meiden ik ga jullie verlaten denk ik...

Sensitest, matcare én babyboomshop vandaag ALLEMAAL negatief :cry: :cry: :cry: dus de hoop is hier vervlogen.
    maandagochtend ga ik naar de huisarts om te vragen hoe en wat nu verder, dan mijn cyclus maar alsnog weer opwekken als alles niet vanzelf komt maar HCG heb ik niet meer in mijn bloed dus betekend dat ik een VMK heb gehad.

Veel succes jullie verder nog..

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha thanx. Leuk, ik woon nu 10 maanden in Apeldoorn, bevalt me opperbest.

19. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    hallo allemaal,

hier nog een aug 2009 mama to be....(hoop ik)
    weet sinds donderdag dat ik weer zwanger ben....
    vond het alleen heel erg eng om me hier al te melden aangezien het al 3 x is mis gegaan..
    maar wil wel goeie moed houden, dus dacht...ga maar eens kijken hoe het hier is...
    zijn er al veel aug 2009 mama`s hier?

liefs

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    JeeeeeeeeeeeeeJ linnie, vroeg me al af wanneer je hier zou verschijnen. Van harte welkom en gefeliciteerd!

Als je onder mijn banner kijkt kan je klikken voor de lijst als je bij 'wie/wanneer uitgerekend' kijkt zie je precies wat je mij kan pb-en als je ook op de lijst wil.

Er schrijven al veel aug. mama's mee. Hartstikke gezellig hier.

Deel Deze Pagina