Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Dat is inderdaad wel waar wat jullie zeggen van: 9 van de 10 keer gaat het gewoon goed...

maar dan denk ik weer ik zal wel die ene zijn waar het wel fout gaat...

op de 1 of andere manier kan ik nooit lang positief blijven denken...

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @stephanie, leuk! Ik heb wel al een pyamatje en een mutsje bij de prenatal gekocht, kon het niet laten haha.
    Na de 12 weken echo gaan we denk ik wat dingetjes kopen, een beetje de kosten spreiden. Zoals maxi cosi, badje , dat soort dingetjes.
    We willen graag weten wat het wordt, dan ga ik pas de meeste kleertjes kopen.

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Stephanie, niet teveel zorgen maken meid! je bent ook nog heel jong, nog meer kans dat het goed gaat! ;)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had die angst ook heel erg! nu valt het wel mee maar nu de echo dichterbij komt is dat wel weer heel spannend..

aan de andere kant hebben we er toch geen invloed op!

had gister mijn schoonmoeder aan de telefoon, ze zei dat ze een beetje het gevoel had dat ze zelf zwanger was en was al een babykamer en kinderwagen aan het uitzoeken.. ik stond echt perplex. ze bedoelt het super goed en is echt lief, maar het zou fijn zijn als ze zich realiseerde dat het niet om haar draait maar om ONZE baby...
    vind het echt lastig want we zullen een balans moeten vinden.. ik wil haar alle ruimte geven de oma te zijn die ze zo graag wil zijn, maar ze zal moeten accepteren dat zij niet de moeder is en dat wij bepalen hoe en wat. lopen jullie ook tegen dat probleem aan?

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wie wilde graag zo'n message candle? Hij staat bij 'aangeboden' hier op de site!

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    nou dan ga ik morgen maar is even de drogist opzoeken voor de creme hahaha, hier is nog niks gekocht, durf het nog niet zo goed ivm de vorige keer. dus ik wacht me echo af, dan denk ik dat ik ook met 12 weken dan wel ga winkelen. hihi. helaas moet ik dat alleen doen want vriendlief gaat weg als ik 12 weken ben en komt terug met 26 weken, dus dat vinden wij beiden wel een beetje jammer, maar gelukkig is er de email en kan ik wel foto's sturen van wat ik gezien heb. de wandelwagen enzo zij de meeste levertijden ong 6 weken van dus dat kan dan ook nog.erg he.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Daar heb je gelijk in, dat hoor ik ook vaker, jij ook hoor...
    Wij willen niet weten wat het word, maar heb al een hoop neutrale kleertjes :D

@ Marieke: wat vervelend... ik maak het nog niet mee, maar ben er wel heel erg bang voor... er werd ook meteen nadat we verteld hadden dat we zwanger zijn gezegd: t kind krijgt niet zo'n ordinaire naam hé... dat maken WIJ uit ja....

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: dat is wel heel erg vervelend...maar gelukkig is hij er wel als je bent uitgerekend... is hij militair?

9. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @emma 21
    ik heb er ook zin in alleen wacht ik ook met de 20 weken echo
    wil ook graag weten wat het word
    als ze het kunnen zien natuurlijk is ook nog de vraag ;) :)

10. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    nou nog geen buikfoto maar al wel een zeer dikke buik.

kan het gewoon niet stilhouden want je kunt het aan alle kanten zien. lijk al wel 20 weken zwanger.

pas mijn kleren ook al niet meer, dat is ook niet leuk maar goed. Morgen maar naar de baas en kijken wat hij zegt. Gelukkig is het mijn 2e kindje en weet ik ongeveel hoe het allemaal gaat!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @marieke: dat is wel vervelend..zegt je viriend/man er niks van als ze dat tegen je zegt?

heb het nog niet zo met mijn schoonouders maar ben er wel een beetje bang voor nog...

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @marieke, Wat gek dat ze dat zo zegt, ze zou beter eerst even kunnen vragen of jij daar geen moeite mee hebt dat ze een complete kinderkamer gaat maken haha.
    Mijn schoonouders wonen een uur rijden hiervandaan, dus zal er wel niet zo heel veel last van hebben :)

@noa, wat balen dat ie weg moet! wat doet je vriend?
    Mijne is militair en is ook wel vaak weg . De de komende echo moet ie drie weken naar amerika en direct daarna een week duitsland:( bah bah

@tal ,ja dat is ook nog de vraag natuurlijk. ik ben echt zooo benieuwd haha

@an1980, zo dan heb je snel een buikje. maar je ziet het ook sneller bij de tweede toch?

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ An: wij willen natuurlijk nu wel een foto zien :D

14. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Dit is echt een actief forum zeg! :)
    Welkom alle nieuwelingen.

Schoonmoeders: Ach je schoonmams zal het wel goed bedoelen denk ik.. ze is waarschijnlijk zo intens blij dat ze met je meevoelt.... Mijn schoonma is ook erg in haar nopjes!

Cremes: Zelf gebruik ik een heerlijke sheabutter creme, om mijn huid soepel te houden. Tegen striae helpt het niet, dat heb je of heb je niet. Ik heb het dus wel..nix aan te doen!
    :rolleyes:

Misselijkheid: Heb ik deze zwangerschap behoorlijk last van gepaard met koppijn en weinig eetlust. Wordt hopelijk weer wat minder..

Positiekleding: Heb al 1 positiebroek gescoord via de wehkamp, had veel meer besteld maar kon helaas allemaal weer retour
    Waar halen jullie je positiekleding..?

15. Marieke1983

mijn vriend zegt dat het niet zo'n vaart zal lopen, maar daar heb ik mijn twijfels over.

om het nog erger te maken: ik krijg er zo sterk het gevoel van dat het MIJN (niet eens "ons" :oops: ) kind is, en dat ik al zolang een kindje wil dat ik het niet direct uit handen ga geven als hij er straks eindelijk is. ze heeft namelijk ook al gezegd het kindje regelmatig te willen zien. (niks mis mee, maar ze wonen niet echt in de buurt en we zijn steeds een volle dag aan ze kwijt en daar heb ik niet iedere week tijd voor)

overigens vindt mijn vriend dat gevoel van dat het mijn kind is niet erg, hij noemt het moederinstinct. :)

ik vind mijn schoonmoeder echt lief maar die infiltratie in mijn leven heb ik altijd al moeite mee gehad, en nu wordt het wel heel erg... :(

16. Marieke1983

@ladyjenn: positiekleding heb ik voorlopig nog niet nodig, was net een paar kilo afgevallen dus mijn kleding past nog wel even. als het echt moet straks ga ik het halen bij de etam.

17. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    ja dat klopt maar toch....had het nog wel even stil willen houden.

zal kijken of ik snel wat kan regelen met de foto! :D

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ladyjeen,
    Ik weet het nog niet. Er zit hier wel een leuk winkeltje, 'zei' heet het. maar die is wel prijzig. probleem is dat ik niet zo lang ben en ik heb best korte benen. Lengtemaat 30 is nog net te lang , pas de h&m meisjes spijkerbroeken hahahaha
    zal wel lastig worden!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    marieke: je hoeft toch ook niet altijd bij hun op bezoek.. laat ze ook een keer bij jullie komen dan kunnen jullie het afwisselen toch...

20. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    positie kleding haal ik bij Etam of H&M. daar hebben ze een leuk zomer jurkje.

heb de eerste kleren alweer in huis!

Deel Deze Pagina