waar kan je zo 9 maanden boek halen, lijkt me wel leuk. weten jullie ook als er echt een boek is voor de aanstaande vaders zou ik leuk vinden om mee te geven aan me vriend als hij gaat varen maar ik kan het zelf maar niet vinden.
boekenwinkel of internet. en voor vaders moet je hier maar even kijken http://www.bol.com/nl/catalog/MHPsearch ... stid=84279 http://www.bol.com/nl/catalog/MHPsearch ... stid=84515
@Stephanie: wow, jouw moeder is nog 4 jaar jonger dan die van mij.. leuk he zo'n jonge moeder! (heb ik zelf altijd gevonden tenminste, maar dat ben ik ook gewend) ben je ook de oudste dan?
met mijn 1ste ben ik 28 uur blijven werken, nu de 2e komt denk ik dat ik terug ga na 24 uur! even kijken of de vaas dat accoord vind dat is ook altijd maar weer de vraag!
amai jullie hebben al flink afgekletst deze namiddag, ik het zo het gevoel dat het niet echt mijn dagje is, eerder zo'n baaldagje. Stephanie87: Wel grappig dat ik juist hetzelfde ben, ik maak me echt wel zorgen of alles goed gaat gaan enzo. Volgens mijn vriend kan het niet anders dan goed gaan, zijn grootmoeder is gestorven in de periode dat ik juist zwanger geworden ben, echt wel raar! Enkele dagen voordien had hij mij nog verteld zonder bijbedoeling dat wij voor een nieuw leventje moeten zorgen nu zijn grootmoeder ging sterven. En ja...je ziet het resultaat, mijn nuvaring verloren met als resultaat...Zwanger. Grappig dat jullie het hebben over schounouders en dergelijk, weljah hier weten ze nog van niets dus voor de moment heb ik nog geen bemoeienissen of dergelijke. Liefs Stephanie
@ Noa: het boekje van Kluun is erg leuk om te geven aan je man... Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt heet het... @ Marieke: mijn moeder was ook 21 toen ze zwanger was en 22 toen ze beviel, ik ga hetzelfde doen ik ben de enige
Even een egoberichtje hoor... Pfff voel me zó beroerd vandaag...alles doet pijn...steken in m'n onderbuik/lies, zere benen, hoofdpijn....volgens mij val ik binnenkort uit elkaar Net al even in een warm bad gelegen, maar heeft niet echt geholpen. M'n humeur is ook om op te schieten...heb medelijden met m'n vriend Ga zo maar even eten maken, lekker andijvie en daarna nog een stukje fruit....misschien dat ik me dan wat beter voel. Tot laters!
leuk zon jonge moeder! Ik ben de jongste van drie meiden en mn moeder is 51 , op zich ook nog wel jong
Gets Ginny, vervelend, hoop dat je je gauw weer beter voelt! Schoonmoeders, wat een gedoe Marieke! Ik heb het nu een beetje met mijn eigen moeder...Ze bedoelt het allemaal goed hoor, en het is ook allemaal heel lief. Maar ze hoeft me ten eerste nu niet elke dag te gaan bellen hoe het met me gaat ( heel lief, maar wel irritant...) En we hebben al gezegd dat we graag een kamertje willen wat helemaal bij elkaar past, dus van hetzelfde merk ( en dan het liefst van Marktplaats o.i.d.) en ik geloof dat ze nu al 5 keer heeft gebeld dat ze nog een luiermand/wiegje/gordijntjes/commode en weet ik veel van iemand kon krijgen... echt heel lief allemaal. Maar ik heb inderdaad ook het idee dat ze me niet meer zo goed hoort en alleen maar in baby denkt! Maar goed, ik ben zelf ook wel een beetje gauw geirriteerd de laatste paar dagen...hormonsters.. Ik heb net voor het eerst 2 babyaankopen gedaan! Heus spannend! We hebben net bij Wehkamp een babyfoon besteld, die van Philips voor 89,95. Drie vriendinnetjes hebben deze en zijn er heel erg tevreden over.. En ik heb net op marktplaats een lente/zomer-positiekleding pakket gekocht voor 50 euro ( 22 kledingstukken in totaal en 3 buikbanden! Iets van 7 tuniekjes!). Erg leuk! Nu ga ik mijn laptop dichtdoen, en lekker koken, merk dat ik weer wat meer trek krijg... Hoort erbij! En dan morgen weer aan die arbeit! Fijne avond nog meiden, heel veel succes als je morgen ook weer moet werken! Liefs, Pluis
je bent zo jong als je je voelt toch ik ben de jongste van twee (mijn zus is bijna 29) en mijn moeder is 52. valt ook nog best mee dacht ik zo.
idd, ook nog een jonge mama! Hoe oud je bent maakt natuurlijk niet uit. Ik kom in mijn omgeving niet zoveel jonge meiden tegen die een kindje krijgen, dus vind het wel leuk
ik zal is even gaan kijken op bol.com, kwa werk weet ik niet hoe het zal gaan ik werk 16 uurtjes vaak alleen ochtendjes dus das 3 in de week ong. mijn moeder zal het vast niet erg vinden om op te passen. maar die werkt ook nog. mijn vader daar integen is thuis met ze vrouw, hun zeide bij de vorige keer al mag hier anders ook wel is ook dicht bij me werk dus helemaal lekker, maar dat zie ik de 12 weken voor bij ben. mijn moeder is trouwens 45 en heeft 2 dochters 1 van 27 en en van 24 dus nog een jonge moeder ook en al 2x oma. viel mij ook al op dat er aardige wat jonge moeders is spe zijn hierzo. heb net pizza besteld,en gegeten is helaas beetje verkeerd gevallen pijn in me maag niet normaal heb hem al 3x herproeft hihi
Wat vind je jong? Ik vind mezelf ook nog best jong. Niemand van vriendinnen, kenissen van mijn leeftijd (en iets ouder) heeft kinderen. Ik ben de eerste. Aan mijn moeders kant van de familie ben ik ook de eerste van de kleinkinderen terwijl ik niet de oudste ben. Aan mijn vaders kant niet maar daar heb ik nichten en neven die ruim 10-12 jaar ouder zijn. Denk dat veel mensen ook best verbaasd zullen zijn als ik dadelijk met een dikke buik rondloop. Zie er namelijk ook nog jonger uit dan ik ben. Ginny, hopelijk voel je je snel beter! Ik wil 20-24 uur blijven werken. Ik denk dat mijn moeder wel een dag op wil passen. Eventuele schoonmoeder weet ik niet en anders wordt het kdv.