Augustus 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Daan78, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Wauw dames, mooie buiken al hoor!

Wij willen ook weten wat het gaat worden, maar houden het nog wel geheim. Vooral manlief wil het graag weten, mij maakte het niet zoveel uit.

Een babykamer kunnen we helaas nog niet inrichten. We zitten nu op een flat en zijn al heel lang op zoek naar een koophuis (morgen waarchijnlijk een bod doen op een huis, hier hebben we ook al eerder achteraan gezeten). Als we nog niet verhuisd zijn dan zal de baby even hier op de slaapkamer komen. Maar de planning is wel dat we voor augustus verhuisd zijn.

De meubeltjes gaan we denk ik van marktplaats halen, zien er vaak mooi uit en er is genoeg te krijgen.

Shoppen wachten we nog even mee maar heb al wel vast even de baby-dump catalogus aangevraagd.

2. mvk

mvk Lid

Aug 19, 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    Ik denk dat ik het ook zou willen weten, mijn man ook. Alleen dan de rest niet... Meisjes namen vind ik ook makkelijk, jongensnamen zijn lastig.
    Maar ik heb altijd gezegd dat de 1e een meid wordt... dus we zien wel

3. mvk

mvk Lid

Aug 19, 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    Wij willen het ook weten, maar wordt dan lastig denk ik om geheim te houden.
    Meisjes namen in overvloed, maar jongesnamen..
    MAar ik heb altijd gezegd dat de 1e een meid wordt dus we zullen zien..

4. mvk

mvk Lid

Aug 19, 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    oh twee keer hetzelfde, ging niet helemaal goed geloof ik..

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    nou meiden ik ga er vandoor, ga lekker bakkie thee zetten en hopen dat die maagpijn nu is weggaat gelukkig ben ik de pizza al kwijt(sorry voor de details) morgen weer werken en dan lekker 2 daagies vrij. en woensdag naar de vk dus schiet al op hihi.

fijne avond nog allemaal.

6. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mama van youri: zou wel leuk zijn als je buik nu eerder zou groeien...

@namen: wij weten helemaal nog geen namen (hebben we het ook nog niet over gehad)

@babykamer: nu hoor ik jullie over meisjes ja dan zou ik geen bruin of grijs nemen. stom he maar ik heb zo sterk het gevoel dat het een jongen word...maar goed dat wij het ook willen weten bij de 20 weken echo anders zou ik erg verrast zijn als het een meisje zou worden....het maakt me niet uit hoor of het een jongen of meisje word..ik ben met beide blij...
    wij willen het ook voor ons zelf houden...nou ja vriendlief wil niet dat andere het weten..voor mij zou het niet veel uit maken...hoef ik ook niet op mijn woorden te letten...ik denk dat ik nu maar net doe tegenover de buitenwereld alsof we het niet weten...

7. annie22

annie22 Fanatiek lid

Nov 11, 2008
    1,355
    0
    0
    Mama van Youri, wat een klein buikje heb je zeg!
    Wel mooi hoor. Maar ze zeggen dat je buik met de 2e sneller groeit he!
    Wel een mooi buikje na een zwangerschap...dus dan zal het bij mij ook wel goed komen haha..

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamavanYouri, Mooi buikje al hoor. Ze zeggen dat het bij de tweede sneller gaat he!

@mvk, Mijn theorie voor jongen of meisje, daar waar je samen het eerste over uit bent, dus een jongens- of meisjesnaam, dat gaat het worden :)
    Kijken of het ook uitkomt bij jullie dan!
    Bij ons zou het dan in theorie een jongen gaan worden.

Ik moet morgen weer werken, bleh, helemaal geen zin, ook al heb ik ene leuke baan. Lekker op de computer, lekker luieren en tutten gaat me ook wle heel goed af :)

9. Nita82

Nita82 Bekend lid

Dec 11, 2008
    672
    0
    0
    Ik heb ook pizza gehad en heb nu het gevoel dat dit wel eens het eerste kan zijn wat ik er uit ga gooien ;) .

Mama van Youri: mooi buikje. Bij Youri zag je inderdaad nog maar weinig met 17 weken.

Ik hoop eigenlijk ook nog te verhuizen voor de bevalling dus met het kamertje wacht ik ook nog even.

Ik heb 3 meisjesnamen die ik prachtig vind en daarvan is er eentje die er echt bovenuit springt. Maar ik heb nog 7 maanden tot de definitieve beslissing (en het kan natuurlijk ook een jongen zijn!).

Ben juist blij dat ik morgen weer mag werken! Dan gaan de dagen een stuk sneller en heb ik wat afleiding!

Net toch vriendje gesmst, kon me echt niet inhouden. Gewoon neutraal smsje wat die gedaan heeft en of ik hem snel weer zie. Dan kan ik een beetje inschatten wanneer HET moment komt.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@wup: spannend dat je gaat bieden! moet eerlijk zeggen dat ik de periode van bieden en afwachten verschrikkelijk vind, evenals de periode daarna van alles regelen en verhuizen. maar als je er uiteindelijk zit is een nieuw huis zooooo fijn!

gaan jullie ook voor het eerst kopen?

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Dankje voor jullie reacties :D

En Annie, idd mijn lichaam is weer goed hersteld na de zwangerschap (heeft wel een tijd geduurd hoor) en ik was 22 kilo bijgekomen! Ben afgelopen weken ineens 3 kilo afgevallen dus echt super!

Wij gaan waarschijnlijk al een geslachtsbepaling doen met 16 a 17 weken :D :D :D ik kan echt niet langer wachten daarmee.
    en dan waarschijnlijk ook pas het kamertje doen!

Namen, voor meisjes weet ik heel veel leuke, voor jongens geen 1 :(

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan je vanaf 16 of 17 weken dan al een echo laten maken voor geslachtsbepaling? Ik dacht dat dat pas rond week 20 kon?
    Leuk, dan kan ik er nog eerder achter komen als ik zou willen!

13. Nita82

Nita82 Bekend lid

Dec 11, 2008
    672
    0
    0
    Ik heb voor een jongen al een behoorlijk lijstje maar niet een waarvan ik zeg dat is 'm! Jongensnamen zijn moeilijk..

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    22 kilo aangekomen :confused: waar zat dat dan in hemelsnaam bij jou...kan me er weinig bij voorstellen als ik je buik zie bij 17 weken ;)

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

Dec 11, 2008
    672
    0
    0
    Hanna, volgens mij kan het inderdaad vanaf 17 weken. Ik wil het ook zo snel mogelijk weten ivm spulletjes, kamertje etc. :D

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hadden voor een jongen al heel lang een naam. Voor een meisje zijn we er denken we ook wel uit, maar dat heeft wel heel lang geduurd. Lange lijsten en dan van beide kanten weer vel weggestreept, aangevuld. Blijft leuk hoor, namen verzinnen :)

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja Hanna, bij echobureau's doen ze dat al! En bij ons kost het maar 25 euro :D

Ninita, idd jongensnamen zijn zo moeilijk. Bij Youri wist ik het meteen! Maar nu...
    En stiekem hoop ik echt heel hard op een meisje :oops: terwijl ik weet dat ik toch 'teleurgesteld' ga worden ;)

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gaan jullie dan met 17 weken een extra echo laten doen? Pretecho zeg maar?

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Geen idee....
    Ik had wel aan het einde veel vocht enzo... Maar was echt veel bijgekomen... Zal eens een foto plaatsen van aan het einde...

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    25 euro is niet zo veel vind ik zelf. Tegen die tijd maar eens informeren....
    Eerst morgen maar eens de eerste echo....
    Ik heb zelf echt geen voorkeur voor een jongen of een meisje. Allebei leuke dingen denk ik.

Share This Page