ow gelukkig, ze zullen ook wel gekeken hebben of er verder niks zat. (kan zijn dat er een 2de eitje bevrucht is geweest en die is blijven hangen in een eileider of buikholte) sorry hoor ik wil je niet ongerust maken verder. zou toch voor de zekerheid morgen even bellen... zekere voor het onzekere? de pijn was bij mij zo erg dat ik niet op mijn rug kon liggen, ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou is. hoop dat het gewoon een verkoudheid is.
ik weet de link niet meer.. ja, ik kon zelf kiezen of 6 jan. of 13.....en wat doe ik ik kies 13...aaaaahhhhh....haha..nouja dan zien we weer een iets groter iniminie mensje..
Zo is dat je krijgt ook meer he ivm met je bbz Ik kon ook kiezen dinsdag en woensdag hihi woensdag maar niet moet naar de tandarts verstankies word eruit gehaald. De link voor hyves staat op pagina 222 geloof ik ben er net geweest.
Hmm ben toch wel beetje ongerust nu. Als de vk heeft gezegt dat de echo met 7 weken in orde was kan het toch niet buitenbaarmoederlijk zijn? Als ik morgen nog pijn heb (kan wel gewoon op mijn rug liggen, ik ga niet kapot van de pijn ofzo, meer erg vervelend en raar) ben ik de vk wel even kunnen ze misschien een extra echo maken. Ik ga maar slapen zo en er niet meer aan denken.... Nicole
dan is het waarschijnlijk in orde hoor! Ik heb met 5 weken ook een echo gehad om een bbz uit te sluiten. Er zat iets in de bm dus het zat goed volgens de gyn..
Lijkt mij als ze zegt dat het in orde is ook wel oke...maar als ze niet goed gekeken heeft.... bij mijn echo 3 weken geleden heeft ze ook nog verder gekeken of er buiten mijn baarmoeder geen "gekke"dingen te zien waren. Maar ja ze wist van mijn verleden. Daarom zeg ik ook ik weet niet hoe erg de pijn is die jij hebt, ik kon echt niet op mijn rug liggen van de pijn. en ik had ook pijn in mijn onderbuik, en was ook benauwd.
Ik heb um gevonden de Hyves....en het gekke is dat ik er wel bij sta..nog ff op mijn hyves kijken, daar kan ik hem niet vinden..... ai je verstandskies...een echo is veeeeelllllll leuker....
De hyves pagina is onzichtbaar gemaakt. Als het goed is staat er helemaal onderaan je hyves pagina ook het rijtje met hyves waar je lid van bent. Hier moet hij wel tussen staan.
Als ik zou moeten kiezen tussen verstandkiezen of echo, dan wist ik het wel hoor! Wup: ff een tip voor het kopen van een huis, zoek negatieve dingen en doe niet te blij en enthausiast een makelaar van de verkopende partij let hier heel erg op! Vraag of je nog een keer mag kijken en zoek kleine dingen die jullie niet aanstaan en als die er niet zijn moet je ze gewoon verzinnen! Ik vraag net aan vriend lief of hij wil weten wat het is, ik kreeg wel een hele duidelijke NEE, dus wij willen graag een verrassing. Babykamer wordt ook nutraal, maar we gaan pas echt aan de gang na een goede echo de 15de. Ik duik lekker mijn koffer in, ben erg moe. slaap lekker allemaal en tot morgen ofzo!
Jingi: de hyves is inderdaad onzichtbaar voor alle mama's waar het nog "geheim" voor is. je bent als goed is wel geaccepteerd want zie niemand meer staan die zich heeft aangemeld en nog geen lid is. Nog ff de link: http://augustus2009mama.hyves.nl/
Hey meiden, Wat n mooie buikjes zie ik hier allemaal voorbij vliegen zeg Ik heb nog geen buikje dus wacht ook nog met plaatsen van foto, is immers niks te zien hé. Vroeg iemand of men vitamine en foliumzuur slikt. Ik slik al jaar foliumzuur, maar ben overgestapt naar zwanger zijn etos ( zit ook folium en omega3 in ). En vanaf maandag ga ik overstappen op VSM puur mama. Omdat ik de granules tegen misselijkheid wil Smeer ( nog ) niet.. Geen last van jeuk. Wel zuur, ale: , moe, au ad boobs ( moet ook echt op andere bh uit :-s ), emo, vaak plassen, hele lijst dacht ik zo hihi Testjes heb ik er 6 doorheen gejaagt incl die van MvM. Maar heb sommige tests ook in kadootjes verwerkt Heb ook van kinds af aan paardgereden, maar nu al n paar jaar niet meer.. Mijn paard is nl overleden aan rugkanker Babykamer kopen wij ook nieuw, zoals alles eigenlijk Jongen/meisje wil ik ook weten en mijn vriend ook! Maar wil het dan het liefst geheim houden, is dan ons geheimpje *gniffel* ( maar of dat gaat lukken ) @schijndelsvolk: Gefeliciteerd! \/ Leuke dag gehad? Wat n schattig jarig jobje! @Ninata: Gewoon zeggen tegen die kwiebus :x :x Ik bedoel wat heb je te verliezen, hij laat je nu ook al steeds stikken Pff misschien hard om te zeggen, maar zo een zou ik echt niet willen.. Wat heb je nu dan aan hem : Je vroeg ook of dat iemand na n kloppend hartje te hebben gezien, en toch n mk heeft gehad.. Ik heb op 7 weken kloppend hartje gezien, en n MA op 10w5d dus hoorde ik destijds helaas tot die 5% @MvY: Ik wou die candles, maar had het al op andere manier gedaan omdat ik ze niet kon vinden Toch bedankt meid! @Marieke1983: Hihi mijn schoonmoeder kwam tijdens mijn vorige zw.sch met n namenlijstje aanzetten Ze zal het wss ook goed bedoeld hebben, maar toen heb ik ook duidelijk gemaakt dat dat me te ver ging [-( Ik vond daarbij de namen ook 3 x niks! Maar nu is ze ook weer in de wolken, en dat is dan ook wel weer erg leuk om te zien! Mijn ouders wonen ook verder weg, en als die komen blijven ze ook lekker plakken ( maar geen 8 uur hoor pff ), Wes vind dat geloof ik ook te lang @stephanie87: Ik ga stoppen, mijn vriend heeft n heel mooi salaris, en ga weer werken als kinderen naar school gaan @mvk: snelle echo is meestal n medische reden oid @Natasja74: tik van appels erg herkenbaar =P~ @Nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD!! Geniet ervan @all: Ik heb dinsdag de echo spannend, heb hem pas om 19.45 s'avonds duss dat wordt n lange dag 8-[ Iedereen die vandaag echo heeft, heel veel plezier!
Goedemorgen meiden, Vanaf nu ben ik weer een vroege vogel helaas. Weer aan het werk he! Mijn man gaat er elke morgen om 5 uur uit en ik kan dan nog een uurtje blijven liggen. Maar soms, zoals vandaag, kan ik niet meer slapen het laatste uur. Dus ben ik er maar uitgegaan. Eerst wat gegeten en daarna toch nog maar even de computer aangeslingerd. @Schijndelsvolk, wat een leuke foto's van Jayden zeg. Zo te zien heeft hij een leuke verjaardag gehad! @Jingi, Ik heb ook geen bevestiging gehad van het augustusforum. Op een gegeven moment ging ik eens kijken en toen stond ik er al bij. @Kita, Spannend, morgen de echo. Wel lang wachten tot 's avonds. Ik hoop voor je dat de tijd vliegt! @all, Om 14.15 uur heb ik mijn echo. Beetje gespannen ben ik wel. Maar goed, daarna hebben we wel weer wat meer zekerheid als het goed is. Eerst nog werken, dan gaat de tijd lekker snel en dan rond 1 uur naar huis. Mijn directeur ook vertellen dat ik zwanger ben vandaag. En dat ik dus ook vaak een echo ga krijgen. Hopelijk kan ik dat een beetje na schooltijd regelen..... Gelukkig werk ik op een heel flexibele school. Nou, voor iedereen een fijne dag! Groetjes, Hanna
Goeiemorgen, Hanna, succes met de echo meid! Hier ligt dus best veel sneeuw en zit in dilemma of ik wel durf te gaan rijden... De autoweg is schijnbaar niet eens vrij en het sneeuwt hard (volgens vriend die nu op autoweg zit) Als ik wel ga moet ik zo vertrekken en eerst naar het kdv en dan weer helemaal richting maastricht en zal toch te laat komen maar dat is niet zo erg. Maar ik weet het niet hoor, ik moet best een afstand afleggen en vanmijn vriend mag ik niet gaan maar ik ga me toch niet afmelden omdat het sneeuwt? Naja ik ga het maar gewoon proberen... Hopelijk gaat alles goed. Tot vanmiddag
Goedemorgen meiden, voor diegene die vandaag moeten gaan werken, kijk uit op de weg en werk ze... Voor diegene die een echo hebben, veel plezier vandaag en ik hoop op een goede echo! Ik zo de rommel opruimen van het feestje gisteren... Tot strakkies!
Goeiemorgen allemaal hier vanochtend lekker boven de pot gehangen maar kwam niks had ook een vrij legen maag dus maar pijn in me buik joh omdat er niks kwam natuurljk bah net de oudste naar school gebracht en het is koud buiten brrrrrr niks aan wordt maar weer is tijd voor de zomer
goeiemorgen meiden! @kita, wat heerlijk dat je kan stoppen! Wat een luxe Ik wil wel wat blijven werken , maar ja ik weet ook niet hoe er er straks over denk . Lijkt me wel lekker om er dan even 'uit'te zijn. Maar dat kan natuurlijk op zoveel manieren Wat leuk dat je schoonma er zo blij mee is, alleen die namen gingen mij ook iets te ver En wat jammer van je miskraam hiervoor @hanna, succes bij je echo vandaag! spannend! @mama van youri, doe maar voorzichtig op de weg! @tal, ik vind het ook tijd voor de zomer! helemaal voor ons hier op het forum haha Bij mij is sinds gisteravond de misselijkheid toegeslagen gister avond kreeg ik honger en toen ik niet meteen wat ging eten werd ik heel erg misselijk...en nu vanochtend weer. Komt mn vriend ineens aanzetten met een bakje thee en toastjes op bed, heb het niet eens gevraagd, lief hè? Ik ben vandaag vrij, ik ga met mn moeder even wat drinken en shoppen.. En morgen weer werken. Fijne dag allemaal vandaag!