sjonge zeg, wat speciaal! alweer een nieuwe groep mama's die in augustus zijn uitgerekend! Hier is ons meisje afgelopen augustus (03-08) geboren! Geniet van de zwangerschap en hopelijk krijgen jullie allen volgend jaar augustus en mooi en gezond kindje in je armen! veel plezier in dit topic! - zwaai,zwaai- naar de andere mama van augustus 2008 die hier ook even komen spieken!
Wat ik me nog afvraag he Daan.. als ik volgende week dinsdag positest, ben ik 5 augustus utigerekend.. en jij nu de 3de.. heb je zo vroeg voor je nod getest dan? of heb ik verkeerd gerekend en dan ben je nu, 3 weken en 2 dagen?
* KwiePark zwaait vanaf de motor naar Daan * Ha Daan, je bent de eerste hier en dat er maar snel meerdere meiden mogen volgen. Maak er een gezellig hoekje van, maar dat gaat met jou wel lukken.
Hoi Daan, Allereerst gefeliciteerd! Ik heb ook een vraagje want er viel me iets op.. Ik heb volgende week woensdag mijn NOD (dus over een week) en dan zou ik op 5 augustus zijn uitgerekend, 2 dagen later dan jij. Klopt het dat jij een week voor jou NOD al positief getest hebt? Is wel erg vroeg natuurlijk, vraag me af of dat kan. Ik hoop dat ik me volgende week bij je aan kan komen sluiten!
Ik zie dat Tummetje dezelde vraag heeft gesteld, ik ben benieuwd! Welk merk test heb jij dan wel niet gebruikt? Naar mijn berekening was je gister dan nog maar 3 weken zwanger.
@ Tummetje, mijn berichtje was aan daan bedoelt, zie mijn voorgaande berichtje.. wil natuurlijk niet zeggen dat als jou naam in een berichtje wordt vermeld dat het berichtje aan jou gericht is Jij veel succes met testen volgende week!
heej DAAN nog een keer GEFELICITEERD.. en jij bent de koploopster van het topic.. Ik ben een Juli2009 mam maar mezelf kennende doe ik aan olifantendracht dus het zal zeker Augustus worden.. maar ik ben optimistisch ingesteld dus blijf ook deze keer hoopvol op minder dan 42 weken... Veel plezier en dat er maar veeeeeeeeeel hier mogen volgen..... KNUFF
Nou hier nog een augustus 2008 spiekende mama! Meiden heel veel geluk en geniet maar veel van je zwangerschap want voor je het weet heb je je wondertje in je armen, maar dan breken er natuurlijk weer andere leuke, bijzondere tijden aan. Knuffel van mij!
Wow, het lijkt nog maar net dat de juli-mama's bestaan. Nu al de augustus mama's! In ieder geval gefeliciteerd en geniet ervan!
Hey Daan nog helemaal in je uppie? Ik hoop je snel te volgen meid * en heb er ook n heeeel goed voorgevoel over, dus wie weet *
Even voor de meiden die vroegen hoe het kon dat ik nu al postietief getest heb. Met een cyclus van 24 dagen aangehouden, 1 dag voor nod getest, kom je inderdaad op 3 weken en 2 dagen. Duidelijk? Vandaar dat ik ook nog niet zo'n mooie meeloopbanner heb, want mijn frummeltje zie er nu ongeveer zo uit: http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/ ... mbryo1.jpg
Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Zo ja, dan moet je rekenen vanaf 2 weken voor je eisprong ipv je laatste menstruatie. Want op je nod ben je 4 weken zwanger. Zo zal het op de echo ook gezien worden. Je krijgt zowiezo 2 weken gratis voor je eisprong, ookal was dit bij wijze van spreken maar 1 week bij jou. Volgens mijn berekeningen ben je dan ook gezellig een juli-mama! Vraag maar aan de vk's hier op het forum, ze zullen hetzelfde zeggen. Kom gezellig bij de juli-mama's!