Lieve Lovable, wat een vreselijk rot nieuws. Zal ik je nog even op de lijst laten staan? Of wil je er liever af? (nadeel van de lijst bijwerken). Je hebt immers nog geen bloedverlies gehad toch? Dikke kus en knuffel voor jou meissie.
Alice, gelukkig kan je er dan wat tegen halen. Wist niet dat je er door hormoonschommelingen last van kon krijgen (weer wat geleerd) Lisa, aaaah meisje kan je alleen maar een hele dikke knuffel geven. En ik blijf toch hopen voor jullie. Loveable, neeeeeeeeeeeeeeeee Weet even niet zo goed wat te zeggen. Hele hele dikke knuffel Linnie, gefeliciteerd en welkom Is een leuk clubje al, dus hoop dat je mag blijven!
Neeee Loveable wat vreselijk! Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Linnie gefeliciteerd! Leuk Daan dat het zo goed bevalt!
@ daan78, ik moet eerlijk zeggen dat ik het gewoon best wel heel erg eng vind om hier al te verschijnen.....gewoon omdat het al zovaak is misgegaan...en om dan iedere x bij je berichten "aug mama`s" of welke maand dan ook te zien staan en er is niks meer vind ik dat best heel erg moeilijk... ik zal eens even kijken bij je aug mama lijst
Linnie, je moet doen waar je je goed bij voelt. Anders lees/schrijf je hier gewoon eerst mee en reserveer ik een plekje voor je op de lijst. Dan kan je er op als je je zeker genoeg voelt (al kan ik me voorstellen, dat je je nooit zeker genoeg voelt) Er zijn hier meer meisjes die vlindertjes hebben, misschien kan je je onzekerheden met ze delen. xxx
Laat me nog maar wel even staan totdat ik bij de huisarts en eventueel gynaecoloog ben geweest. Ik heb idd geen bloedingen of buikrampen dus ik heb misschien nog echt een héééééél klein sprankje hoop, maar pas mijn banner wel even weer aan, die laat ik op overtijd staan nu... Ik hou jullie op de hoogte meiden...
Hoi Hoi... Loveable meid een hele dikke knuf voor jou ik blijf voor je duimen. Linnie Gefeliciteerd. Ik vond het ook eng om me hier al te melden maar ik hou ook moed en ga van beste uit. Liefs Chantal
meiden kom me waarschijnlijk (weer) aanmelden bij jullie! Testen beginnen weer lichte streepjes te geven na mijn curretage op 5 november.. Is wel weer megasnel! Durf me nog niet op de lijst te zetten, ga maandag eerst langs ziekenhuis!
Allereerst even Lovable: wat ongelofelijk k*t zeg! Ik weet even niet wat ik tegen je moet zeggen dus alleen maar sterkte en ik hoop dat het klein sprankje hoop toch wat gaat betekenen... hoop doet leven he! Tot gauw. Linnie, natjes, nisa en andere nieuwen die ik misschien over het hoofd heb gezien, allemaal welkom! Het is hier hartstikke gezellig. De mevrouw van MvM is net geweest. Was zo klaar hoor, half uurtje en 1 bakkie koffie. Helemaal niks om nerveus voor te zijn (wie was dat ook alweer?!) Het is eigenlijk heel vroeg dat ik ermee begin en daardoor ook best lang, maar het hormoon zit nu toch al in mijn plas dus kan ik er gewoon al mee beginnen. Het streepje spatte echt van het testje af! (zal er binnenkort een foto van in het album zetten!) Voor mij is het heel belangrijk om er aan mee te doen. Heb in mijn nabije omgeving verschillende dames die IVF nodig hebben om zwanger te kunnen raken, dus als ik hen kan helpen doe ik dat graag! Het is misschien best wat moeite om elke keer in die kan te plassen, maar dat valt in het niet bij alle ellende die zij al hebben doorgemaakt dus dan vind ik dat ik dat er makkelijk voor over moet hebben. Wat mij betreft dus inderdaad een aanrader! Fijn weekend nog verder!
Meiden het is nu echt einde verhaal, heb een bloeding dus toch VMK. Veel succes met de verdere zwangerschappen bij de augustus mama's, ik ga me aanmelden bij NOD december. Liefs
oh jee loveable, wat een verdriet. heel veel sterkte meis, het is toch weer iets wat je moet verwerken. miekiepluis, ben benieuwd hoe je test vanmorgen was. weer wat nieuwe zwangeren, gefeliciteerd meiden. ik hoop dat ik bij jullie mag blijven, ben zo bang en verdrietig. morgen ochtend dus weer een test doen, wat zal die aangeven, want heb nog steeds bloedverlies. pfffffff wat een van de mooiste dagen uit je leven zou moeten zijn, is voor mij echt een nachtmerrie.
Ik doe toch nog even een lijstje hier hoor. Kijk dan met hoeveel mensen we al zijn! 18 al! Dat wordt een goeie werp-maand! Een groot lang feest (Alhoewel ik me vandaag besefte dat ik ook nog wel eens een juli-mama kan zijn, maar dat zien we dan wel weer ) 01 augustus Miekiepluis Liefie 02 augustus Daan78 Conijn Lisa Channes 03 augustus Mama van Youri Simmer Trutje Strana 04 augustus Monique27 Niekster1 05 augustus Melissa29 06 augustus Nisa 23 07 augustus Jeanine1982 09 augustus Alice Linnie123
Ik mag me ook toevoegen bij jullie,vanmorgen een test gedaan en POSITIEF! Volgens de calculator 4 aug. uitgerekend.
Ik wil me ook heel voorzichting bij jullie voegen, een vage positieve test (nou ja al twee ) doet mij in augustus uitgerekend zijn en wel op de 8ste. Weltrusten voor nu en tot later!