@bos: ik heb vrijdag een echo gehad, en toen zat het vruchtje er nog. Nu krijg ik 12 jan weer een echo. Maar dat is nog een week wachten. Zwanger zijn is zo echt niet leuk........
Je hebt ook gelijk hoor Alice, en dat lukte me ook een hele lange tijd, maar nu die echo in zicht komt krijg ik toch de zenuwen! Ik zie het ook niet als belerend hoor, alleen maar lief.. Melisa, ik kan me voorstellen dat het zo niet leuk zwanger zijn is, gets... Morgenzon! Dat duurt nog ZOOOO lang! En hoe drukker je er om maakt hoe enger het wordt...En denk maar zo, er zijn miljoenen vrouwen voor ons die het gedaan hebben en daar is ook geen enkel kindje blijven zitten! Nu gauw aan de lunch, want ik heb trek! Liefs, Pluis
Ik hoop dat schijndelsvolk ook goed nieuws krijgt dadelijk. Ik ben echt helemaal gerustgesteld! Kindje was groot genoeg heeft ook 2 keer bewogen en hartje klopte goed en er was een mooie eizak of zoiets te zien, allemaal dingen die belangrijk zijn voor het groeien. Volgens de vk heb ik nu nog maar 3% kans dat het mis zou kunnen gaan. Nou daar gaan we dan voor! Nu even bij lezen.
@Bos, ja ik heb 3 weken geleden al een echo gehad ivm met mk in feb. Toen hebben we een ieniminie vruchtje met een zeer sterk kloppend hartje gezien. Dus we weten dat het hartje het in ieder geval doet hihi.
Nicolioo super nieuws top. Bos ik heb ook nog genoeg te doen maar ben ook niet vooruit te branden hihi
Rose: dank je wel, was inderdaad een foutje de 15 nov, wat zwanger zijn al niet te weeg brengt! hahaha, heb het veranderd! Bos: daar heb ik nou ook last van, mijn huis is een zwijnestal maar ik heb geen zin om het op te ruimen. blehg. Nicolioo: Gefeliciteerd met de goede echo. Hier net terug van het uitalten van de hond, gat wat is het glad zeg, zelfs de hond was ff te enthausiast en ging onderuit, de muts! is een beetje gek als ze sneeuw ziet, hier erg weinig sneeuw maar genoeg om helemaal knettergek van te worden blijkbaar!
@ nicolioo, gefeliciteerd met de goede echo! Ik heb ook geen zin en ik moet zometeen werken! bah, en ook nog meteen vergadering! Hoop dat de kindjes op me werk niet te druk zijn, want ben nu al moe!
Zit je daar in de wachtkamer, denk je toch heel stiekem, wat nou als ie het niet meer doet maar met het tikken van de minuten schuif je die gedachte weer opzij... En zie daar, een complete beeb (echo foto volgt later ) met luid kloppend hart, van kop tot kont 3 centimeter en gelijk aan 9 weken en 6 dagen (en geloof me, dat kan niet, meer dan 9 weken en 2 dagen is echt onmogelijk ) maar groeit dus uitermate goed, houden zo 8) Weer helemaal gerust en op naar weer vier weken wachten
Pff ook even snel tussen de middag in mijn pauze bijlezen anders is het echt niet te doen. @linda ik heb me ook aangemeld voor de augustus hyves.. voor diegene die ook werken, werk ze... pff zo geen zin meer Voor diegene die een echo hebben, have fun vandaag en een goede echo!
Rianne: Gefeliciteerd met jullie goede echo! ben nu toch de was maar aan het opvouwen, het gaat helaas niet vanzelf he!
Nicolioo en rianne80, gefeliciteerdt met jullie echo! goed om te horen Ik zou winkelen met mn ma maar die belde af, is niet fit. Achteraf maar goed ook want ik ben misselijk en doodop.. Nu komen mn zussen met mn kleine nichtje van 4 maanden hier zo even
@rianne: jeee toppie zeg dat de echo super was...wil die kleine van jullie wel zien hoor dus laat het ff weten als je de echo in je album zet (wel voor het weekend he want dan gaat de pagina verhuizen en hebben we geen album meer ) @emma; ook gezellig dat je zussen en nichtje langs komt @myzelf: heb net ook maar de was opgevouwen...hebben jullie ook last van de luchtjes in de badkamer...ik heb het idee dat ik alles door elkaar ruik daar (luchtjes, shampoo etc) en ik word er elke keer zo naar van als ik de badkamer in loop...weet gewoon niet zo goed wat ik er aan moet doen....
goedemiddag meiden, Nicolioo: leuk dat alles goed was op de echo, je bent nu waarschijnlijk wel opgelucht. Rianne80: ik hoop dat het bij met net hetzelfde gaat als bij jou! Blijkbaar groeit de baby zeer goed hé meid. annie22: ik vrees dat er niets anders op zit dan door te bijten, maar ik ben er zeker van dat je wel je gedachten zal kunnen verzetten. Kita29: ik hoop dat je vlug beter bent, ik had gisteren ook zo'n dagje, echt om van te balen! Hier nog altijd misselijk, ik probeer zo gevarieerd mogelijk te eten maar dat lukt mij jammer genoeg niet altijd even goed. Ik las dat verschillende meiden al een meisjesnaam hebben, wel wij dus nog niet, we denken dat we al een jongensnaam hebben maar voor hetzelde part verandert deze nog binnen enkele maanden. En een meisjesnaam, dat hebben we helemaal nog niet! Wij willen ook zeer graag weten wat het wordt, we zijn nu eenmaal nieuwsgierig van aard. Als alles goed gaat zullen we het over een grote 10 weken weten. Ik ga nu nog wat verder studeren,gelukkig verloopt het vandaag zeer goed en gaat alle stof goed in het bolleke. Vanavond komt mijn vriend en dan gaan we er een gezellige avond van maken. Liefs Stephanie
Fijn Rianne dat je nu al zo'n grote beep hebt hahaha. Ik ben wel erg benieuwd naar de uitslagen van de anderen, dus blijf het hier maar in de gaten houden. Ik kan me echt voorstellen dat diegene die moeten werken geen zin hebben, poeh ik moet woensdag weer (wel lekker maar 3 dagen werken). En wat betreft de huishouding, ook hier komt er niets van, moet nu echt de was aanzetten (was ik gisteren vergeten, overkomt me anders nooit dus die kan nog een keer draaien) Vloer is echt vies dus hup aan de slag. Maar ja elke keer even kijken of er weer iets is geschreven schiet niet op natuurlijk. Ik ga straks nog even lekker met de honden lopen, net in het park was het echt gevaarlijk, zo glad, net als een ijsbaan. Kita, ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt, je weer waarvoor je het doet maar lijkt me wel ellende als je je zo beroerd voelt. Melissa, ik kan me echt voorstellen dat het alleen maar stress is zo, ik hoop wel dat je snel weer geruststellend nieuws krijgt door de echo, ik denk aan je en zal duimen. Ik ga dus nu echt wat doen.... pc uit! gr. Nicole
stephanie: wanneer gaan jullie het vertellen als ik vragen mag? en wonen jullie beide nog thuis? sorry als ik zoveel vraag hoor ben ook nogal nieuwschierig aangelegd succes met studeren en wel fijn dat je het alemaal goed opneemt vandaag....