hoi meiden jullie hebben erg veel gekwekt vandaag al hihi. hier lekker een dagie gewerkt, en even met de hond naar het park was het toch een partij glad lag bijna op me platte bek hihi. nu ga ik lekker eten, hopelijk krijg ik het weg, want de hele dag krijg ik alles dubbel terug en zo gevoel dat het in me keel blijft hangen blehh, nog 2 nachtjes en dan heb ik me echo kan niet wachtten.
dames zouden jullie even in de louge willen kijken naar een berichtje wat ik geplaatst heb met de titel wat moet ik nou, en daar even een reactie op willen plaatsen. Alvast bedankt. XXXX Gusam
melissa en lieke: kan me voorstellen dat het en boel stress en onzekerheid geeft gelukkig zijn ze druk aan het strooien.. ga morgen ook maar om 6.15 uur weg, dus 05.30 uur op, grrrrr.
is het bij jullie zo rot weer! hier ligt geen mm sneeuw hahah, alleen wat gladjes zo hier en dan. kunnen jullie niet wat naar den helder sturen hahaha
Hey allemaal Gefeliciteerd met je echo's! Wat een goed nieuws! Ik wil ook me echo.... Ik heb sinds vannacht buikpijn onderin.. echt vervelend. In me boek staat dat het wel normaal is, maar toch vind ik het niet fijn hoor... Hier ligt trouwens ook weinig sneeuw, woon ook in noord-holland! Daar blijft het nooit goed liggen! Woon dichtbij Den Helder noa Ga nu koken, want wordt misselijk! Snel eten! xxx
Noa; ik zie ook geen sneeuw hoor alleen bar koud! SChijndelsvolk en wie was het nou nog meer? Ehm.. Nou ja in ieder geval fijn dat de echo goed was! Ik heb honger, zit snel vol en ben dan misselijk... bah
Hallo allemaal! Jemig, 1 dagje niet geweest en 22 pagina's bijlezen! Nouja, allereerst iedereen met een goede echo; gefeliciteerd! Miekepluis: hang in there... we hoeven nog maar 2 nachtjes te slapen. Moet wel zeggen dat de zenuwen door mijn keel gieren en ik steeds meer twijfels krijg. Ik heb vanacht ook gedroomd dat het fout was... nouja, ik hou vast aan de kwaaltjes die ik nog wel heb en in de tussentijd (daar istie weer) blijven ademen! Sneeuw? Ik woon in Hellevoetsluis en hier is het steenkoud maar gladheid en sneeuw hebben we hier niet gezien de laatste 3 dagen. Geloof dat het vanacht wel goed gaat vriezen dus morgen krabben ben ik bang. Zo, en nu eens kijken wat ik ga eten vanavond. Mijn vriend is net naar de sportschool vertrokken en dus lekker even tijd voor mezelf ;o) Hoe laat heb je trouwens woensdag de echo Miekepluis? En volgens mij had nog iemand er woensdag 1 toch? X
noa en annie: ik woon ook net onder Den Helder en tja hier ligt ook erg weinig, maar in ons woonerf strooien ze helemaal niks en een beetje zon en vervolgens weer vriezen zorgt toch echt wel voor gladde tafrelen! Weet iemand hoe het zit met sneeuw in de buurt van beverwijk en velserbroek? Moet ik morgen werken! Dan kan ik er rekening mee houden!
Ik kan het hartje niet meer vinden met de Angelsound terwijl ik hem eerst altijd binnen 2 minuten had Ik heb ook sterkt het gevoel dat het mis is daardoor.... Het zal toch niet? Gelukkig morgen echo maar ik ben nu dus echt bang.. Mijn vriend zegt dat we het hartje bij Youri ook wel eens een dag niet konden vinden maar ik kan me dat niet meer herinneren Sorry voor dit ego-bericht ben een beetje nu...
@mama van youri het zal toch niet ? het zal vast zijn dat je het hartje gewoon even niet kan vinden ! ik denk ook als je zo,n apparaat aanschaft en je vindt het even niet je gelijk in paniek bent dat is weer een nadeel daaraan denk ik dan ... maar je zal vast en zeker een mooi kloppend hartje zien morgen op de echo en anders straks gewoon nog even proberen te zoeken?
mamavanyouri: wat vervelend die onzekerheid. Ik hoop dat je morgen een goede echo krijgt. Ik duim voor je en een dikke knuffel van mij!
Tal en Lieke, bedankt voor jullie reacties. Ik heb net toch nog eens geprobeerd en in 1x had ik hem gevonden! Meteen de eerste sec toen ik dat ding op mijn buik zette Dus sorry voor mijn berichtje hihi, beschouw het maar als niet gelezen ofzo
Dames zonder sneeuw: Ik stuur het wel naar jullie kant hihi. Van mij mogen jullie het hebben We hebben Daan ook al lang niet meer gezien he? Bos, is het je eerste echo morgen? Spannend! Ik hoop dat die van mij morgen uitwendig is.. Daar ben ik nu al nerveus voor hihi. Bij Youri was het met 10 weken wel uitwendig en bij mijn schoonzus met 8 weken al... Dus laten we het hopen
rianne: ziet er geweldig uit, gefeliciteerd. Mama van youri: De volgende keer gewoon rustig blijven en na 10 min weer proberen, dan heb je minder stress! is ook beter voor het kindje. Wie weet houd het wel van verstoppertje spelen!
Hihi ja maar ik had al 2x geprobeerd en ff een tijdje ertussen gelaten vandaar Rianne, wauw mooie echo zeg! En wat is je kleintje al gegroeid he, je ziet echt veel verschil met de echo van december Ik hoop morgen ook zoiets te zien 8)
So he, moest gewoon 11 pagina's bijlezen! Gefeliciteerd voor degene die een goede echo hebben gehad! Melisa, doe lekker rustig aan meid en hopelijk verlies je geen bloed meer en is alles gewoon oke. Nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd! Hanna, hoe was je echo? Ben benieuwd! Hier ligt gewoon dik 10 cm sneeuw! Wist niet wat ik zag toen ik vanmorgen naar buiten keek. Kwartier eerder vertrokken want hier in het dorp was dus helemaal niet gestrooid en spekglad . Gelukkig woon ik 4 km van de snelweg af en het kantoor waar ik werk ligt onderaan de afrit van de snelweg. Die was gelukkig wel redelijk schoon dus ik was gewoon op tijd. Nu voorspellen ze dus -15 hier vannacht! Lekker met die opgevroren vast sneeuw hier op de straten. Zal morgen wel glibberen naar de snelweg worden. Op mijn werk hadden ze trouwens niet gestrooid op de parkeerplaats en vlak voor de ingang liggen marmeren tegels waar ook niet gestrooid was . Ik ging daar vanmorgen bijna onderuit en normaal is vallen al eng maar nu helemaal natuurlijk! Wel lekker om weer te werken, de dagen gaan een stuk sneller nu. Over 24 dagen weer een echo! Nu al zin in!
Ik heb trouwens best wel last van mij boobies vandaag. Ze voelen echt alsof ze op knappen staan en ze jeuken verschrikkelijk! Kan natuurlijk niet de hele tijd gaan zitten krabben op mijn werk dus af en toe ben ik maar even de wc ingelopen om te krabben