@ Ninita, ik heb dat ook, jeuk aan me boobies! Dan groeien ze! Alleen idd niet zo'n handige plek als je ff moet krabben. staat een beetje raar he hihi Heb je al wat van je vriend gehoord? Want misschien wil hij wel een keer mee naar de echo? Moet hij toch weten?
wup, wat een baaldag, lekker in je bed gaan lggen en er niet meer uitkomen, kan er ook niets meer gebeuren. en mama van youri, wat een stress, ik was ook aan het twijfelen om er één te kopen maar twijfel nu nog meer, zou gek worden als ik hem niet kon vinden. deze echo was de laatste inwendige
ninita: Met bang zijn voor vallen be ik het nu wel met je eens, ik loop een stuk voorzichter nu het glad is en ik zwanger ben! Helaas moet ik voor mijn werk bijna de halve dag over straat van het ene huis naar het andere, ik hoop dat na een paar keer lopen de route uitgesleten is en niet zo glad meer
@Gusam, moeilijke kwestie meid. Maar hij verbergt het verder niet voor je, dus echt stiekum is hij niet Zou er achter proberen te komen waarom hij dit doet Meteen de deur uit rennen zou ik niet doen @Noa, kijk je uit dadelijk, heb alle sneeuw naar jou gestuurd @MamavanYouri, meid als je echo morgen goed is gooi die Angelsound dan in de kast aub, pffffffff schrok me dood. @Miekiepluis, jouw zwangerschap gaat volgens mijn boekje hoor, dus niet meer onzeker wezen. Bij mij staat er nl. dat rond deze periode je klachten stabiliseren en afnemen
ik heb nu weer een paar nieuwe bh's gekocht van Anita die zitten wel echt lekkerder dan die van de hema die ik nog had, ook minder last nu
Hallo Meiden Hier in Friesland helemaal geen sneeuw! Balen zeg ondanks dat jullie verkeersproblemen hadden. Nu vriest het wel behoorlijk... Meide die een echo hebben gehad, wat super zeg en zijn jullie gerustgesteld? Vast wel..... Mamma van youri hopelijk is alles bij jou ook goed morgen. Hiero een buik jeetje mineetje, heb echt het gevoel dat er 2 in zitten. Ik moet alleen nog een dikke week wachten voordat ik duidleijkheid heb. Mijn buik is flink opgezwollen en het is nu echt zichtbaar... zal ffe een foto maken......spannend. Verder geen klachten behalve mijn energie maar ach als dat alles is mag ik niet klagen.... Liefs ink,
Gisteravond heeft mijn vriend even gebeld en ik heb gezegd dat ik hem snel weer wil zien. Niet dat ik hem dringend moet spreken want dan gaat hij dadelijk overal wat achter zoeken. Helaas heeft hij weinig tijd deze week . Vanavond moet hij werken, morgen vergadering, woensdag pokertoernooi, donderdag voetbaltraining. Ik heb wel hoop dat donderdag niet doorgaat door het slechte weer dus misschien dan? Ik had vandaag echt de neiging om het tegen een collega te vertellen. Ben best wel close met hem en hij weet alles van mij en mijn vriend (hij kent mijn vriend ook en weet hoe hij is). Hij is echt een soort grote broer zeg maar. Maar ik kon me net inhouden en woensdag gaat hij naar Zweden voor 3 of 4 weken dus als hij dan terugkomt kan ik het zeker vertellen. Moeilijk hoor om je mond te houden!
[quote="Monique27 @MamavanYouri, meid als je echo morgen goed is gooi die Angelsound dan in de kast aub, pffffffff schrok me dood. [/quote] Hihi Hij ligt alweer in de kast Zal jullie niet nog eens zo laten schrikken ok Ninita, bij jullie dus ook zoveel sneeuw... en idd ik vrees ook voor morgen... Ik moet ook ongeveer 3 km en dan ben ik op de autoweg die zal wel vrij zijn. Dan weer even binnendoor richting KDV en dan terug de autoweg op. En dan nog even in Maastricht binnendoor maar ik hoop dat dan al gestrooit is! En schrikken zeg dat je gevallen bent vooral nu.... Ppa, fijn dat die bh's wel beter zitten, is ook wel belangrijk he! Ow trouwens Monique, jij zegt tegen Miekiepluis dat de klachten nu stabiliseren en afnemen maar kan het dat ik gelezen heb dat met 10 weken je hcg gehalte op de top is, dus de heftigste klachten en dan neemt het pas af?
@Mama van Youri: Gelukkig dat je het nu onmiddelijk gevonden hebt. Ik zou ook zo zijn vrees ik. Dat is normaal dat je ongerust bent als je het hartje niet onmiddelijk hoort. Ik wist niet dat je dit angelsound doppler apparaat al zo vroeg kon gebruiken? Vanaf wanneer zou je het hartje kunnen horen? Liefs XxX
@ Ninita, ik zou het hem nu toch echt zsm gaan vertellen hoor. Dan maar zeggen dat je hem NU wilt zien. Je bent bang dat hij slecht gaat reageren maar als ik heel eerlijk ben dan denk ik dat hij elke dag die voorbij gaat misschien bozer wordt. Als ik eraan denk dat iemand zoiets voor mij verborgen zou houden... ik denk echt dat je hoe langer je wacht hoe minder kans hebt dat er met hem te praten valt. En dat is toch uiteindelijk wat je wilt? Jullie zullen een manier moeten vinden om met elkaar om te gaan na dit alles omdat je nu voor altijd verbonden bent. En hoe bozer hij is hoe langer het zal duren voor hij weer helder na kan denken. @ Mama van Youri, jeetje schrikken zeg! Da's ook precies waarom ik twijfel of ik er 1 wil hebben. Je schiet gelijk in de stress als je hem even niet kan vinden. Meiden, vraagje; denken jullie ook wel eens aan wat nou als... voor je echo bedoel ik dan. Ik probeer echt positief te denken maar die doemgedachtes komen steeds terug in mijn hoofd. Wat nou als het weer niet goed is? Ik weet niet of ik dat na al die tijd nog een keer aan kan! Ik wil jullie niet lastig vallen met mijn negatieve gedachten maar ik kan mijn twijfels nergens anders kwijt. Ik wil de mensen om me heen niet ongerust maken. Bah zit al heel de tijd te huilen (gelukkig ben ik even alleen). Ik weet het echt even niet meer. Kan me niet herinneren dat ik ooit ergens zo zenuwachtig/bang voor ben geweest.
heb even een paar pagina's terug gelezen, maar alles is echt te veel. kan het op hyves nog wel bijhouden haha gister wat oud bloed verloren dus was even schrikken, maar het heeft niet doorgezet gelukkig. we hebben 15 januari de 2de echo in het ziekenhuis en 19 januari intake +echo bij de verloskundige , dus een hoop echo's hihi
morgenzon: een angelsound is een toestel waarmee je naar het hartje van de baby kan luisteren. Er wordt aangeraden maar te luisteren vanaf 12 weken maar bij sommige mensen lukt het al om vroeger te luisteren. Liefs Stephanie
@miss layla: Amai ja dat is even schrikken als je weer wat oud bloed verlies. Gelukkig blijft het daarbij he. Super dat je zoveel echo's gaat hebben. Ik moet terug op 23 Januari en op 10 februari, ik kijk er ook enorm naar uit hoor. Liefs XxX
ik wacht op de sneeuw! @ollebollke waar woon je dan ongeveer? ik heb die gedachtte ook wel is hoor, stek je voor leg ik daar woensdag en dan is er niks, maar tot nu toe voelt alles goed en heb zelf een gevoel dat het goed zit, positief blijven denken meiden
mama van youri: gelukkig; wat een opluchting he! Succes et de echo morgen. die van mij was uitwendig en ik ben pas 8,5 week. Het was vrij goed te zien moet ik zeggen.
Bij mij worden de klachten ook minder, niet misselijk meer, geen hoofdpijn. borsten deden al geen pijn...en toch denk je dan...zal het wel goed zijn? sinds gisteravond wel een trekkerig gevoel in mijn onderbuik soort van vage spierpijn...zal wel het oprekken van de baarmoeder zijn of mijn banden....en als ik hoest af en toe een enorme steek ai..