Ben ik ook weer even... heb niet alles bijgelezen want ben een beetje suf... heb vannacht superslecht geslapen (ventje lag te hoesten, hield hij op met hoesten, kon ik niet meer slapen) kom ik vanmorgen op mijn werk... iedereen te laat, kon dus vol aan de bak, met een telefoon die bleef gaan en nu zit ik eindelijk lekker lam op de bank, moet vriendlief om 22.00 uur nog zaalvoetballen eer dat ik in bed lig is het dus een uur of 1 blegh... k was vanmorgen in de auto echt kotsmisselijk... was echt bang dat ik de auto aan de kant moest gaan zetten... gelukkig toch alles binnen kunnen houden.
Hihi Hij ligt alweer in de kast Zal jullie niet nog eens zo laten schrikken ok Ninita, bij jullie dus ook zoveel sneeuw... en idd ik vrees ook voor morgen... Ik moet ook ongeveer 3 km en dan ben ik op de autoweg die zal wel vrij zijn. Dan weer even binnendoor richting KDV en dan terug de autoweg op. En dan nog even in Maastricht binnendoor maar ik hoop dat dan al gestrooit is! En schrikken zeg dat je gevallen bent vooral nu.... Ppa, fijn dat die bh's wel beter zitten, is ook wel belangrijk he! Ow trouwens Monique, jij zegt tegen Miekiepluis dat de klachten nu stabiliseren en afnemen maar kan het dat ik gelezen heb dat met 10 weken je hcg gehalte op de top is, dus de heftigste klachten en dan neemt het pas af?[/quote] Die uk van jou mag gewoon nooit meer verstoppertje spelen, dan hoef je ons niet te laten schrikken Kan hoor dat jij dat ergens heb gelezen, dit staat in mijn boek Maar als je 10 wk bent, ben je in de 11e week (zoals pluisje) dus dan zou het bij haar kunnen he
dat wordt dan een latertje stef uurtje of 1, dan lig ik al lekker te slapen, gelukkig heb je alles binnen gehouden, in je auto overgeven is niet echt prettig hihi. hier gaat overdag kwa eten goed allleen savonds krijg ik last niet normaal ik lijk wel een koe die herkauwt ook alles, en dan dat gevoel dat het in je keerl zit bleh
met 6 weken kunnen ze het zien volgens mij en laten horen denk zo week of 11 of 12. hier nog een vraag, zijn der hier nog meer meiden met een navel piercing, die van mij begint aardig te trekken enzo en jeuken, wat doen jullie hier aan, en heb je eventueeel ook een piercing voor tijdens de zwangerschap
dit herken ik helemaal, vooral met filerijden.....tijdens mijn vorige zwangerschappen de vluchtstrook wel gezien.... beetje rare en niet onaardig bedoelde vraag, maar blijf je dan wachten tot hij thuis is ookal voel je je beroerd?
Whaaaa! Ik zie net dat ik een mailtje heb van de woningbouwvereniging en ik mag maandag langskomen omdat ik 1 van de kandidaten ben voor een huurhuis in de plaats waar ik werk! Dat zou wel super uitkomen nu dus hopelijk sta ik bovenaan!
@Cjpt, ook hier beginnen de zenuwen voor de echo (donderdag) af en toe om de hoek te kijken. Ben dan wel niet bekend met een miskraam maar toch. Moeilijk is het he, pfffff Zal blij zijn als ik een goede echo heb gehad, dan valt er toch een last van mijn schouders! Volhouden he! @MissLayla, gelukkig is het bij oud bloed gebleven, kan me de schrik voorstellen @Brusje, wanneer ze het kan horen weet ik niet, maar hier doen ze het vanaf 15 wk @Ninita, spannend, ik duim voor je!
Hoi meiden, Ik hbe geen puf om nu alles door te lezen, dat doe ik morgen.... Maar ik wil even laten weten dat mijn echo vandaag goed was en dat het hartje klopt Ik mocht zelf kiezen wanneer ik weer een echo wilde, dus volgende week maandag mag ik al weer Wat een geruststelling. Nu ga ik lekker douchen en naar bed. ben kapot van alle emoties van vandaag en van het vele overgeven. Tot morgen, groetjes, Hanna
@ Noa, ik heb ook een navelpiercing! Ik heb er nog geen last van. Je moet straks gewoon een zwangerschapspiercing kopen (kan je bestellen op internet) en dan kan je hem gewoon inhouden. Me schoonzusje had hem tot 35 weken in en toen is ze bevallen. En die had er geen last van. Dus dat ga ik ook proberen. @ Ninita, spannend van het huis!
Helaas moet ik me ook afmelden hier...... Ik had al bloedverlies sinds dinsdag, vrijdag geen klopend hartje te zien. Morgen krijg ik een curettage. Ik wens jullie allemaal een super goede zwangerschap! Augustus ik julie maand!
Sjalotjuh nee toch heel veel sterkte meid. Hanna super een goeie echo. Mama van youri morgen de ECHO ben best wel nerveus jij dan? Hoe laat moest je ook alweer? Ik om half 12. Me mannetje is ook lekker vrij gezellig met z'n tweetjes naar de overkant (woon tegenover het ziekenhuis) Ninita ik hoop voor je dat je op nr1 staat zou nu wel helemaal super zijn weet je al wanneer je het je vriend gaat vertellen? Hier ligt ook helemaal geen sneeuw wel was het spek glad voor degene die morgen vroeg moeten rijden voorzichtig aan he. Ik ben helemaal verslaafd aan me wii niet normaal hihi kan ik me gedachten ff van de echo afhouden. Liefs Channes
Sjalotje, nee wat vreselijk meid! Heel veel sterkte! Channes, volgende keer als ik hem zie is nu de planning en hopelijk is dat donderdag.
Ja hij moet eerst natuurlijk komen dus hopelijk gaat de voetbaltraining niet door donderdag. En zijn reactie... pfff ben er eigenlijk een beetje bang voor.. Ik zit nu al helemaal in de zenuwen voor maandag! Wil echt zó graag verhuizen en dat huis is echt ideaal. 5 min van mijn werk, 5 min van het ziekenhuis, 10 min van de stad, speeltuintje aan de overkant, winkelcentrum op loopafstand, 5 min van het station. Nog ruimer dan mijn huidige appartement (en dat is al ruim) met 2 grote slaapkamers. Echt super gewoon! En qua timing komt het ook perfect uit. Was er namelijk al een beetje bang voor dat ik dadelijk hoogzwanger zou moeten verhuizen maar dat zou nu dan binnen ongeveer een maand zijn.
Kan me voorstellen dat je bang bent voor zijn reactie zou ik ook zijn hoor. Ik hoop voor je dat het huis door gaat zou toch helemaal top zijn mooi begin van het nieuwe jaar. Wij zijn begonnen met een slaapkamer leeg halen voor de babykamer staat nog vol met spullen van de verbouwing van de badkamer wat een rot werk maar jah het moet echt.
sjalotte, wat verschrikkelijk, heel veel strekte ninita, dit klinkt echt perfect, er gaat echt een heel nieuw leven voor je beginnen....
Ik ga nog even Janice Dickinson kijken en dan lekker slapen. Morgen weer vroeg op, hopelijk is het niet te glad! Slaap zacht meiden!
noa: ik woon in breezand. dus echt best wel dichtbij den helder, woon jij in den helder zelf of ergens anders? Zit nu hart van nederland te kijken gatver wat een ongelukken weer! ik moet nog maar zien of ik morgen wel op mijn werk kom! iedereen die morgen moet werken, succes en rij voorzichtig! sjalotjuh succes morgen! Dikke kus en bellen he als er wat is!