Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lies1986

lies1986 Lid

1 sep 2008
    53
    0
    0
    hoi meiden,

ik ben hier even paar dagen niet geweest maar wat staat hier alweer veel!

ik heb vandaag mijn echo gehad en het hartje klopte!
    ben heel blij en toch ben ik nog bang dat het misgaat, weten jullie hoe groot de kans eigenlijk nog is?

2. goede morgen allemaal,

ik ga naar mijn werk, kijken of ik er kom en het niet te glad is op de weg. Het is hier -5 dus volgens mij niet heel koud in verhouding tot andere delen van nederland, maar krabben moeten we allemaal (tenminste diegene die geen garage hebben)

Iedereen een fijne dag en waarschijnlijk tot vanavond!
    en rijvoorzichtig!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Sjalotjuh, wat vreselijk :( en oneerlijk :( sterkte meid...

Ninita, wauw dat klinkt perfect! Hopelijk gaat het maandag allemaal goed en zit je over 2 maanden in je nieuwe huisje :D

Channes, joepie vandaag de echo he :D
    Jij mag eerder hihi, ik pas om 15uur. Eerst nog werken.
    Lekker dat je tegenover het ziekenhuis woont en je mannetje vrij heeft!
    Succes en ik lees het straks wel :D

Nou, vriend is al op zijn werk en hij zei dat alleen de binnenwegen nog een beetje glad zijn maar minder dan gister? De autoweg is vrij en hij heeft gewoon 120 gereden. Gelukkig.
    Nu maar hopen dat het in dat dorpje waar ik Youri moet brengen te doen is... Ik denk dat ik anders de auto in het begin neer zet en dan maar dat stuk ga lopen ofzo... Wil geen risico's nemen he.

Nou, iedereen die moet rijden doe voorzichtig!
    Iedereen met een echo vandaag succes!

Tot vanmiddag!

4. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen meiden,

sjallote heel veel sterkte meid.!
    ik moet vanmiddag naar de huisarts,
    die gaat even een lichamelijk onderzoek doen.
    dat doet hij altijd voor dat je naar de VK gaat.
    26ste krijgen we het hartje te horen!
    ben zo benieuwd.
    nog even wachten
    ga eerst donderdag een paar dagen naar malta met de zaak! heerlijk.

liefs les
    ga nu werken

5. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Morgen meiden!

Ik merk dat ik weer een heleboel moet bijlezen als je een hele dag niet kunt inloggen!

Sjalotje, meid...ik weet even niet wat ik moet zeggen, wat verschrikkelijk meid!

Bos en cjpt! Nog 1 nachtje! Jullie ook al zenuwachtig? Cjpt, ik herken je gevoel hoor...Ik ben ook bang dat ik morgen gewoon door de mand val, dat de gynaecoloog gaat zeggen "Mevrouw, ik weet niet wat het wel is, maar zwanger bent u niet hoor!" Of dat het inderdaad mis is... Maar aan de andere kant, ik heb ook wel vertrouwen in mijn lijf, als het mis zou zijn dan denk ik ( vind ik gewoon..) dat mijn lijf het vruchtje ook al had afgestoten en had ik niet meer zulke klachten gehad.. Dat geeft mij gewoon vertrouwen, want het komt heus goed hoor dames! Heus! Gewoon positief denken! Maar ik zal net als jullie blij zijn als het morgen 9.15 is, en dat ik daar lig en een spartelende kleine kruimel zie!

Monique, veel plezier vandaag! Op naar een mooie echo!

Ik zit hier te blauwbekken in mijn klas, het is daar zo koud, ik zit op een hoekje en dat helpt niet... Brrr!

Ga even de CITO voorbereiden en ik log vanmiddag weer in!

Liefs, Pluis

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

goedemorgen!
    wat hebben er hier al veel een hartje gehoord of een echo gehad! ik krijg pas over 2 weken het eerste teken van leven, als ik 11 weken 3 dagen ben. en ik de heb de echo nog een week eerder gepland dan van de vk mocht... :confused:

hartje luisteren heeft ze bij mij met 8,5 week niet geprobeerd, ze zei dat het toch nog niet te horen was.

het zal waarschijnlijk wel goed zitten (die kans is immers groter) maar ik baal ervan dat ik zolang moet wachten!

@shalotje: oh nee wat erg! ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop bent! :(

@ninita: wat spannend met je huis! ik hoop dat je het krijgt en ook dat je snel aan je vriend kunt vertellen dat je zwanger bent en hij goed reageert!

hier is het ijskoud en ik moet over 3 uurtjes naar mijn werk fietsen.. het heeft niet opnieuw gesneeuwd maar de fietspaden liggen nog vol van gister en dat is nu allemaal aangevroren. ben benieuwd hoe het fietsen gaan straks :(

7. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ff kort vraagje (sorry dat ik even niet op jullie reageer), hebben jullie ook zo'n hele droge huid op je hals, kin en eigenlijk in heel je gezicht...? En wat doe je eraan, behalve smeren?

8. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @sjalotjuh sterkte ! :(
    hier weer lekkere ochtendmisselijkheid
    maar ja wat doe ik eraan ;)
    net mijn zoon weer naar school gebracht
    en zo weer even aan de schoonmaak ;)

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    goedemorgen allemaal,

Ik ben enorm blij dat ik zwanger ben, en de kwaaltjes is fijn vanwege een bevestiging dat het (naar mijn idee) allemaal goed is.
    Maar vanmorgen had ik het toch heel even gehad.
    Ik heb de hele dag een zwaar gevoel op mijn buik en dat al weken.
    En die kou werkt ook niet mee, het idee dat ik naar buiten moet in de kou met het gevoel alsof ik al weken de griep in mijn buik heb zitten. Ik kan niet wachten totdat het warmer wordt.

10. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @sjalotjuh Sterkte voor de aankomende tijd. en neem al je tijd voor een goed herstel en laatje niet gek maken door mensen die zeggen dat je er al 1 heb of dat je nog alle tijd hebt!!!

@droge huidjes Doe een flinke scheut babyolie in je bad. Helpt fantastisch!!!

Hier was het erg vroeg vanmorgen, omdat mijn vandaag moet afrijden voor zijn E-rijbewijs. Was om 6 uur al wakker, maar dat is echt niet voor herhaling vatbaar. Werd een partij misselijk en had echt het gevoel dat mijn koffie deze ochtend het niet zou redden. Maar ik heb geluk, na nog even stil op de bank gelegen te hebben zakte het toch weer weg! FEW!

P.s.: er staat nog een leuk idee voor aan het eind van je zwangerschap in mijn fotoalbum!!!

11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Hanna, geweldig meid!

@Sjalotjuh, nee toch he
    Getver, heel veel sterkte vandaag en daarna om het te verwerken

@Lies, jippie nog een goede echo
    Kans op een miskraam is wel stukken gezakt nou je een hartje heb gehoord.
    Gewoon blijven geloven in jezelf en je ukkie meid

@Verhip, mijn gezicht is ook heel droog ja
    Smeren idd, geen idee wat je nog meer kan doen

Hier is het nog harstikke wit buiten en glijden de auto's door de straat, ben zo blij dat ik zelf er niet op uit hoef.
    Misselijkheid wordt ook al beter, is nog wel aanwezig maar niet meer zo sterk
    Fijne dag allemaal, ga er hier 1 uit bed halen, die ligt te zingen :D

12. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgenmeiden! Iedereen zonder schade op het werk aangekomen? (Hier in Amsterdam is het helemaal niet glad volgens mij...).

Even een vraag: sinds gisteren heb ik last van buikpijn onderin mijn buik. Soms lijkt het op wat baarmoeder kramp, soms is het meer links en soms meer rechts. Erg vervelend en ik maak me ook (weer) zorgen. Weet iemand van jullie of het 'normaal' is om tussen de 9 en 10 weken buikpijn te hebben? Hoop dat iemand me gerust kan stellen..

Liefs, Anna

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi anna, ik denk het wel, had er gister zelf ook weer last van :(

14. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @Sjalotjuh, heel veel sterkte gewenst! Echt gatsie, vind het heel erg voor je.

@Ninita, superspannend dat huis! Zou je niet tegen de woningbouwvereniging kunnen zeggen dat je zwanger bent (en erbij zeggen dat ze daarover verder hun kop moeten houden...) misschien krijg je dan wel voorrang als je niet op 1 staat?!

@onzeker over de echo dames: heb ik ook! Kan mezelf helemaal gek maken met die gedachtes, maar ik probeer de ratio te laten overheersen: we hebben klachten, dus het zit goed! Positief denken, jullie zien morgen en ik zie over 2,5 week gewoon (weer) een kloppend hartje en spartelende armpjes en beentjes!

Hier in het midden vh land valt het reuze mee met de gladheid. Moest wel enorm krabben vanmorgen, maar kon gewoon doorrijden op de snelweg en was keurig op tijd op mijn werk...
    Succes voor iedereen waar het glad is, doe voorzichtig!

15. zicht

zicht Niet meer actief

Anna,

kheb precies hetzelfde denk ik.
    Volgens mij is het vrij normaal.
    Er gebeurd zoveel in je lichaam, het zou raar zijn als je niks voelde denk ik meestal. ;)

16. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen meiden!

Sjalotjuh Heel veel sterkte meid!
    Neem je tijd om dit te verwerken en dan hoop ik dat je snel weer zwanger bent!

Debende Ja leuk is dat, zo'n gipsafdruk van je buik :p
    Wil ik inderdaad ook doen tegen het eind van de zwangerschap!

Anna Ja dat heb ik ook hoor, volgens alle verhalen is dit bandenpijn, dus daar gaan we dan maar vanuit ;)

Ninita Super zeg...ik hoop dat je dat huis krijgt!
    Weet je al of vriendlief donderdag komt?

=======================================

Zo ik ga zo eerst even een kopje thee maken en wat eten...holle bolle gijs krijgt honger :p
    Zometeen komt m'n vriendin met haar 2 kleintjes een bakkie doen...gezellig!
    Verder weinig plannen, alleen wat boodschapjes doen.

Fijne dag! :thumup:

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    goeiemorgen,

@sjalotje: verschrikkelijk zeg! Ik wens je heel veel sterkte!

@ mama van youri en channes: succes met de echo vandaag!

@ sneeuw: hier ligt het echt super hoog. Ik ben nog steeds ziek en ga dus niet de deur uit vandaag...

18. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Lieve dames, wat fijn om te horen! Ik las eigenlijk niks over buikpijn en ook googelen leverde niet zoveel op. Ik ben nu iets gerustgesteld...hoop dat het erbij hoort. Vrijdag gelukkig weer een echo.

Man, wist niet dat ik zo onzeker kon zijn. Dacht dat ikmeteen op een roze wolk zou zitten zodra ik een positieve test in handen zou hebben..niet dus.

Gaan er hier nog meiden op wintersport eigenlijk? Als alles goed ga ben ik tijdens onze vakantie (met allemaal stellen) meer dan 20 weken. Weet niet of ik meega, kan toch niet skien dan, en om nu een hele week in het chalet te blijven..lig dan liever met een boek en de katjes op de bank denk ik :)

Liefs, Anna

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi Meiden,

@ Ninita: super, hoop dat je het huisje krijgt!

@ Sjalotjuh, wat vreselijk, sterkte meid!

@ Monique27 en Miekepluis; ik probeer ook inderdaad positief te blijven maar het wil even niet meer lukken. Gister ging het wel maar vanochtend op mijn werk ingestort. Kon alleen nog maar huilen. Zat helemaal te trillen (nervous breakdown ;o) Gelukkig weet mijn lieve collega alles en die heeft me gelijk naar huis gebracht. Op woensdag werk ik zowiezo niet dus rust tot aan de echo om 14.00 uur. Jemig zeg, wist niet dat een mens zichzelf zo gek kan maken. In de afgelopen 2,5 jaar heb ik alle slechte uitslagen en de miskraam enzo altijd redelijk doorstaan. Maar het lijkt wel of het nu echt even teveel is. Misschien zaten er ook nog wel teveel emoties en spanningen van al die andere dingen. En dan krijg je van de natuur ook nog die rothormonen als cadeautje erbij...

Sorry voor mijn ego-bericht. Maar alles komt er nu even uit geloof ik.

@ iedereen die een echo heeft vandaag: succes meiden!

X Cindy

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @dames die vandaag een echo hebben: veel plezier! Geniet er van de kleine te zien.

@ninita: hoe lang ga je het nog voor je uit schuiven? Denk je niet dat je vriend erg boos is als hij het hoort dat je het al zo lang weet? Ook al is de situatie lastig... Misschien had hij ook wel bij een echo willen zijn? In ieder geval wel succes met het app!

@lieke: zenuwslopend he, dat bloedverlies!

Ik las dat iemand iets last had van bruin bloedverlies? Niet direct in paniek schieten hoor. Ik heb dat nu al 2 weken, en het kindje zit er nog. Zelfs af en toe roze prut. (Al weet ik ook dat het anders af kan lopen want mijn vorige miskraam begon ook zo)

Blijkbaar heeft mijn baas niet zo veel haast om me terug te bellen. Heb gisteren 2 maal gebeld en nog belt ze niet terug. Irri!

Deel Deze Pagina