Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @an1980
    Fijn om te lezen dat jij ook van die krampen heb.
    Ik heb ook krampen en hele vieze steken.
    Soms vind ik ze best wel eng hoor.
    Maar ik merk wel dat het heel vaak is als ik veel gedaan heb of veel gelopen.
    Ook als ik me moet strekken om iets hoogs te pakken voel ik het ook in me lies trekken..
    En nog wat het lijk wel of ik al een buikje heb haha
    Het zijn me darmen en bij me schaambot is het ook bol.
    Ik heb daar bijna geen spekkie zitten haha.
    Ik kan niet wachten op me echo 23 jan.
    Gelukkig voel ik me tot nu toe wel goed.
    groetjes slaapzak

2. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    hee saapzak!

dat klopt hlemaal wat je zegt, heb het ook als ik even uitrust op de bank!

Buikje? nou ik heb al een mega buik! het is natuurlijk mijn 2e maar dan nog!heb al positiekleding gekocht want mijn broeken passen niet meer.....gister ook maar meteen het nieuws op het werk verteld, kan het niet stil houden het is gewoon overduidelijk!

heb de 28ste de eerste echo!spannend

3. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Boh ik dacht dat het tussen me oren zat maar bepaalde broeken of rokjes passen me ook niet meer.
    HAHA
    Maak mij helemaal niks uit.
    Als het maar zitten blijft!
    Ik vind het zo leuk!
    Voelt toppie aan!

4. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    Natuurlijk maakt het niks uit! mooi trots zijn dat we een kleintje krijgen!

vind het ook super en dan zo snel zwanger, in poging 1, wat wil een mens nog meer! ja een gezond kindje op de wereld zetten maar dat gaat ook goed komen!

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    an1980: hih kvond het wel grappig...blijkbaar ging er inderdaad iets mis.

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Even een andere vraag: weet iemand toevallig waar je het nummer jouw ogen van Rafaella kan downloaden? Of heeft iemand misschien de cd? Vind het zo'n mooi nummer!

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen all,

zijn er nog opvallende dingen gebeurd?
    ik ben heel zenuwachtig voor morgen. kan echt niet wachten..
    ga even een beetje terug lezen.

doeii

8. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb vanmiddag mijn 2e echo en vind het zeer spannend! :D Ben zo benieuwd of het hartje al klopt... :$

9. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Slagroomtoetje, ik ga voor je duimen dat het allemaal goed zit!

10. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    haha nou vond het wat minder komt zoooo arogant over enzo maar was echt niet de bedoeling!

blij dat je er om kunt lachen! :D

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @slagroomtoetje heel veel plezier vandaag en wel foto komen alten zien :D we lopen gelijk op dus ben wel benieuwd naar je foto :D

12. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Over mooie liedjes gesproken... "Als je slaapt"van Glennis Grace... Zit nu brullend achter mijn laptop..

Rose! Jij ook morgen echo! Spannend he..
    Bos en cjpt en ik ook!

Liefs, Pluis

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Cjpt, ach meisje is het zo erg geworden.
    Lekker op de bank met een kop thee en een doos tissue's dan maar.
    Dikke knuff voor jou

@An1980, woeha weer 1 met puddinghersenen (sorry)

@Daisy1975, gefeliciteerd en welkom

14. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    Het scheelt dat pudding wel erg lekker is als je zwanger bent! hahaha ;)

15. mvk

mvk Lid

19 aug 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    @an en slaapzak; ik heb ook buikpijn en was 4 dagen weg tot vanmorgen, gelukkig minder hevig.
    Volgens de huisarts hebben de hormonen ook invloed op je darmen dus dat kan het ook zijn! tenminste dat zij ze tegen mij...
    Ben blij als ik met een echo daadwerkelijk wat zie inderdaad ook zo onzeker! zucht

16. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    @mvk: het is ook nog een onzekere tijd maar daar moeten we even doorheen. Natuurlijk kunnen het de darmen zijn maar in mijn geval denk ik echt dat het bandenpijn is die met vlagen komt en gaat.

Heb een gluten allergie dus voel mijn darmen altijd al heel goed, vandaar dat ik dat denk......
    Meid het komt echt goed!

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden,

die sneeuw die gestuurd is richting denhelder is helaas niet aangekomen hihi.

hier gaat alles ze gangetje heb gelukkig niet zo heel veel last van de vele kwaaltje, alleen ruik alles 10x erger hoort dat er ook bij? en tja beetje rara vraag maar gaat je urine ook 'zoeter'ruiken dat idee heb ik in iedergeval hiihi.
    morgen krijg ik me 1e echo kan niet wachtten.

@olleke bolleke ik woon gewoon in de helder dus cker dicht bij.

18. kanela

kanela Actief lid

8 mei 2006
    115
    0
    0
    Zooo...had weer een boel te lezen zeg! Gelukkig nu meer goede dan slechte verhalen.
    Hier gelukkig ook een goed verhaal. Had vanmorgen om 10.00 uur mijn eerst echo bij de vk. We zijn er lekker met de slee naartoe gelopen...
    Daar aangeomen moesten we best lang wachten. Alles was uitgelopen vertelden ze. Ach ja. Ons dochtertje ammuserde zich wel in de wachtkamer.
    Tenslotte was het al 10.30 uur geweest en mochten naarbinnen...
    De vk zei meteeen zullen we maar niet te lang praten en gewoon met de echo beginnen? Hebben alleen effe nog mijn laatste menstruatie genoteerd en datum van curretage. Dus we kwamen vandaag uit op 9 weken en 4 dagen. Had zelf dus goed gerekend.
    Toen de echo. Eerst voelde ze. Voel nog niets zegt ze. Toen ging ze de echo doen. Zagen niets :confused:
    Maar probeerde ook niet hardhandig hoor. Drukte niet heel hard zoals een andere vk wel altijd doet. Ze zegt we doen gewoon een inwendige.
    Dat vond ik niet zo'n probleem. Had tenslotte met de MA genoeg in het ziekenhuis gehad. Maar dat ze niets zagen met 9 weken en 4 dagen maakte me wel zorgen. Ik kreeg heel erg de zenuwen. Maar meteen met de inwendige was wat te zien. Heel duidelijk...en naar het hartje hoefde ze nieteens te zoeken
    dat zag je meteen. Moest gewoon keihard huilen. Er viel zoveel van me af. Pfff. Het bewoog ook...wat mooi om te zien zeg. Ons kindje in nu 2,7 cm.
    Had een gekantelde baarmoeder...vandaar dat ze met een gewone echo eerst niets zagen....
    Over 3 weken krijg ik nog een echo. We doen bewust geen nekplooimeting omdat ik vind dat er veel ergere dingen bestaan dan het syndroom van down. denk maar eens aan authisme. Zie je niet op een echo...maar een erge vorm ervan 10 keer zo erg dan een syndroom.
    Dus 28-01 volgende echo! Heb er nu al zin in!

Ben zo blij!

Sorry...mijn volgende bericht ga ik op jullie reageren hoor...maar ben nu te hypoooooooooooooooooooooo hihi

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @kanela gelukkig heb je een mooie echo gehad, is toch allemaal wat echter lijkt mij, ik hoop dat ik morge ook zo mooie echo krijg als de meeste dames hier.

20. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    @kanela
    wat een spanning zeg en wat super gaaf dat het toch allemaal goed is! echt super meid! geniet ervan. Natuurlijk ben je blij echt super gaaf!

Kan ook niet wachten op de echo!

Deel Deze Pagina