Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yl24

yl24 Lid

22 nov 2008
    22
    0
    0
    hey,

ik wil me ook graag op lijst bijvoegen.
    ook een augustus mama to be.

01-08-09

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    En voor de mooi gebouwde auguatusmama2009 site hier mijn lijstje

Uitgerekend 8 augustus
    Leeftijd 28, geboren 5-3-1980
    3e kindje
    MvM nee
    ZB (2 spoed keizersnedes gehad)
    FV

Groetjes Rianne (die vandaag helaas moet werken :rolleyes: )

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hoi Esther en Rianne. Van harte welkom en Gefeliciteerd!!!!!!!

Rianne, ik zal je toevoegen.

Yl, ik had je al toegevoegd aan de lijst..........toch? (gaat twijfelen), heb alleen nog wat meer gegevens nodig.

4. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    Daan, zou je mij in de agenda willen zetten?
    heb op 15 dec mn eerste echo.

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Yessss ik mag me hier ook melden! :p
    Onze 5e ICSI-behandeling is gelukt....1 dag voor NOD een prachtige positieve zwangerschapstest :p :p :p
    Uitgerekend op 10 augustus 2009....dan is m'n broer ook jarig!

6. Hester

Hester Niet meer actief

Joepie! Ik mag hier ook bij, eerder deze week 3 positieve testen gehad :D Alleen weet ik nog niet precies hoe ver ik ben.
    Leuk, dit topic!

En Daan, mooie en leuke site.

Mijn gegevens:

Uitgerekende datum : ik denk 9 augustus
    Naam : Hester
    Leeftijd : 28
    Kinderen : 2e kindje
    MvM : nee
    ZB
    BV/FV: twijfel nog

7. yl24

yl24 Lid

22 nov 2008
    22
    0
    0
    volgens mij had je over gegevens heen gekeken,naja nogmaals :D

8. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Tof Hester! Welkom welkom!

9. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hallo meiden!

Hier een brakke Pluis! Zwarte Piet spelen was erg leuk, maar zeer vermoeiend, en Sint en piet waarmee ik piet speel zijn weer begonnen met roken...Dus dat was ff slikken, en elke keer als eeen sigaretje werd opgestoken even een glas water halen of zo... Is toch niet super schadelijk dat meeroken, toch? :(
    Paul de Leeuw was erg leuk! Voor de meiden die nog gaan kijken, op een gegeven moment gaat Paul samen met Linda de Mol iets met nummertjes doen en dan komen er twee mensen in beeld die druk aan het zoeken slaan...Dat ben ik! Een heel wit bekkie, korte blonde haren, met een zwarte trui ( goeie combi...NOT) We zitten achter het orkest... En om acht uur weer thuis, en heerlijk tot half twaalf nog geslapen!

Lieve Loveable, wat ontzettend naar voor je....ik ben er een beetje stil van... Een hele dikke knuffel voor jou!

Wat betreft die kruidvasttest van vrijdag...Heb direct die Predictortest gehaald en zaterdagochtend had ik weer een prachtige roze streep!
    Verder nog steeds weinig klachten, af en toe inderdaad wat weeig en iets gevoeligere borsten.. En zware borsten! Monique..ik heb zo hard gelachen toen ik vrijdagavond mijn bh uitdeed! Ze hingen niet op mijn knieen, maar normaal kan ik er een potloodje tussen klemmen en die blijft dus nu mooi niet hangen! Ze zijn gewoon wat steviger zeg maar!
    Verder nog steeds die wandelende krampjes, nu linksonderin, maar straks vast weer ergens anders..
    Ik had wel afgesproken dat ik niet meer zou twijfelen enzo, maar poeh... valt nog niet mee! Samen met de blijdschap bij dat streepje komt ook de onzekerheid hoor! Jasses! Hoe kom ik ooit die 37 dagen door tot de echo!
    Oh ja...en die warmte..dat ken ik ook, mijn lief noemt me al zijn kacheltje.. Maar zo legt hij uit: "Dat klopt ook wel, je bent nu negen maanden een oventje, want jij bent een kindje aan het bakken!" Hihi...
    Nou dames, ik ga weer genieten van mijn zondag, ben morgen vrij...heerlijk!
    Sorry dat ik even alleen over mezelf klets, maar ik heb heus alles weer gelezen!
    En voor alle nieuwe mama's, welkom! Gezellig!

Liefs, Pluis

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik heb ook een bloeding...

11. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Oh Nee! Trutje! :(

12. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    trutje...duim voor je dat het goed gaat

13. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier ook een augustus mama.....
    Na een lekker weekendje weg met de meiden en mezelf misselijk voelen (in de ochtend) en erg moe toch maar bij thuiskomst een testje gedaan.....

En ja hoor, ik mag erbij horen.......

Uitgerekende datum : vermoedelijk datum 07-08-09
    Naam : Roos
    Leeftijd : 28
    Kinderen : 2e kindje
    MvM : ja
    TB
    BV/FV: BV

14. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Heel veel sterkte trutje.
    Ik hoop dat het goed gaat.
    Een bloeding kan wel vaker voorkomen hoor....
    Een vriendin van mij heeft een ook een tijd gehad en er is een prachtige dochter geboren.

15. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Kijk, dat zijn fijne berichten dat het na een bloeding nog steeds een prachtig kindje kan worden, Trutje houd moed hoor meid! Hoe moeilijk ook misschien!
    Liefs, Pluis

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wat zijn er ineens veel nieuwe zwangeren bij!

Van harte gefeliciteerd allemaal!

Lovable, nee pff wat vind ik dit erg voor je :( heel veel sterkte!

Trutje, nee toch? hopelijk een onschuldige bloeding?

Ik kom zo weer,ga even alles uitpakken, zijn net thuis (hoezo verslaafd? :) )
    Tot zo

17. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hoi Dames,

Hebben jullie ook soms echt van die achterlijk nare steken/krampen in je liezen/onderin je buik? Ik stond net op van de bank en ik moest echt ff stilstaan en wrijven voordat ik door kon lopen.. En dan is het ook weg hoor, maar toch een beetje gek! Ik bedoel, je hoort vanalles: misselijkheid, neus, borsten...maar van krampen heb ik eigenlijk nooit gehoord tot ik hier kwam kletsen! Gelukkig hebben veel meer meiden dat...Maar herkennen jullie die steken in je lies?
    Liefs, Pluis

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Lisa, had je nou nog getest? En verlies je nog bloed of niet?

Linnie, hier ook een onzekere meid hoor.. Heb ook 3 engeltjes maar daarna ook een gezond kindje gekregen dus je ziet het kan allemaal. Toch ben ik nu ook weer superbang voor een mk...
    Maar misschien kun je het hier een beetje van je afschrijven en kunnen wij je steunen als je het even niet meer ziet zitten of erg bang bent dat het weer mis is...

Miekiepluis, nou die steken/krampen heb ik deze zw.schap bijna nog niet gehad maar kan het me wel herinneren van bij mijn zoon. Het is alleen maar goed. Het kan ook soms flinke pijn doen maar das heel normaal schijnbaar. Zullen je banden zijn.
    Wat ik laatst had (en me kan herinneren van de vorige zw.schap) is dat als ik nies of hoest een hele pijnlijke steek krijg van onder...

Nou,ons weekend is niet zo fijn geweest als het moest zijn. We hadden geen lakens en het huisje was erg vies. Dus vrijdagavond naar huis gekomen en hier geslapen. Toen zaterdag naar de opening van het kdv geweest en we willen dus weer naar het vakantiepark rijden, valt de navigatie.... Kapot dus. Maar weer ff naar huis gegaan.... Besloten een nieuwe navigatie te kopen. Zaterdagavond dus pas weer aangekomen in het huisje... Een lange nacht gehad, ik kon niet slapen, voeldemeniet lekker. En waren 2 eenpersoonsbedden... Dus halve nacht opgezeten. Vandaag lekker nog gaan zwemmen, dat was gelukkig wel leuk. Daarna moest Youri natuurlijk weer eten en slapen dus weer in het huisje gezeten en toen maar besloten om naar huis te komen, na een lange wandeling in de regen en kou hihi.
    Het was echt niet zo leuk geweest dan verwacht... Ik heb het ook het hele weekend koud gehad, de verwarming daar werd niet echt warm. Pff.

Zo,ik heb genoeg geklaagd hihi. :)

Ik heb nog 1 test liggen en die doe ik donderdag voordat de mevrouw van MvM komt...

Miekiepluis, was jij bij Paul de Leeuw vannacht? Ik heb het wel gekeken maar niet lang genoeg :( had ik dat maar geweten... ;)

19. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    miekiepluis, ik ken het die steken...ik heb ze de ene x rechts onderin mn buik en de andere x links onderin..
    vreemd vreemd....

mama van youri, thanx voor je bemoedigende woorden...over 2 weken hebben we de eerste echo, misschien dat ik daarna een beetje geruster ben..

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Oh nee Trutje! (klinkt wel beetje onaardig!) Ik duim dat het niks is!

Nieuwe meiden van harte welkom en gefeliciteerd!

Vandaag zo misselijk en moe! Bah! Vandaag aan schoonouders verteld met een tes (digitaal) dus gauw erover piesen en dan naar hen toe. Strip eruit gehaald en de streep is nu dikker dan de controlestreep! Ouders super happy trouwens! :)

Fijne zondagavond nog meisjes!

xxx

Deel Deze Pagina