Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi iedereeen, ook ik laat nog even van mij horen.
    @Daan76 goh dat je dat allemaal kan onthouden, ik zit regelmatig hier even te kijken, maar ik weet geen enkele naam hier en welk verhaal nou bij wie hoort.
    @Channes wat een k*t nieuws, dat is echt niet iets waar je op zit te wachten, ik leef heel erg met je mee en wens je het beste. Hopen dat het snel achter de rug is en je starks wel zwanger bent van een prachtig gezond beebje.

En voor de rest geweldig al die mooie echo's, hartjes die kloppen en buiken die al beginnen te groeien.
    Bij mij duurt het nog lang, krijg wrs een 20 weken echo, hoor pas op week 12 het hartje, en behalve dat mijn darmen opgezet zijn zal mijn buik wrs laat gaan groeien.
    Ik ga genieten van elk moment! Want voordat je het weet is je beebje alweer negen, snik snki mijn grote vent is alweer zo groot, en morgen is mijn dochter jarig en alweer acht snik snik, mijn grote meid is alweer zo groot!

2. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    @ Channes: wat naar! Heel veel sterkte de komende tijd.

Verder iedereen die me geruststelde nogmaals dank. Wat een onzeker tijd is dit toch. Kijk enorm uit naar die 12-13 weken grens, maar vrees dat er dan weer nieuwe twijfels opkomen.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh, maar dat onthoud ik ook niet allemaal hoor brusje, vandaag dat ik 2 pagina's open heb staan. 1 om te schrijven en 1 om te lezen. Dus als ik wat lees waar ik op wil reageren, kan ik dat gelijk schrijven.
    Dus geen paniek, tis gewoon een handigheidje.

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn mama is inmiddels hierheen gekomen, ze belde me toevallig toen ik net thuis was en ik begon natuurlijk weer te brullen. Dus mams is me gezelschap komen houden en voel me nu wat beter. Had ook al heel de dag dat ik me zo zorgen maakte over verdwenen kwalen en ongesteldheidsgevoel in mijn buik. Gelukkig is mijn moeder erg nuchter en zei dat het huilen waarschijnlijk hormonen zijn en dus goed dat ik moet huilen. En natuurlijk dat als het inderdaad weer mis is... dat ze een sterke meid heeft opgevoed die zich daar ook weer doorheen gaat slaan.

Voel me dus weer wat beter nu. Ga wel om het kwartier even broekloeren ;o)

Knuffels terug aan iedereen en eentje extra voor Channes, wat vreselijk meid!

5. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Gisteren voor de intake naar de verloskundige geweest. Alles picobello, alleen volgens haar weegschaal ben ik 3 kilo zwaarder dan volgens mijn eigen, en dus net op het randje in de risicogroep voor zwangerschapssuiker terechtgekomen :confused:

Wat een hele grote opluchting was: Ze kon al voelen dat mijn baarmoeder iets omhoog aan het komen was, dus met de groei zit het goed! (Ik heb een beetje hetzelfde als wat ik iemand anders ook zag schrijven: de angst dat bij VK of echo gezegd wordt: Maar u bent helemaal niet zwanger...)

Wel nog steeds allerlei kwaaltjes, spierpijnachtige buikpijn en ONTZETTEND moe...En dat gaat nog wel een maandje of twee duren volgens VK...Met haar overlegd, en misschien toch maar alvast op m'n werk vertellen, en misschien wat minder uurtjes per dag gaan werken, tegen een boom rijden door vermoeidheid is ook de bedoeling niet...

Anyway, nog 4 weken wachten tot de echo...Wou dat het al zo ver was...

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    dat had ik ook bij de eerste, toen ik de termijn echo kreeg keek ik echt eerst de andere kant op omdat ik bang was dat hij niks zag en ik dus niet zwanger was maar iets anders had.
    gelukkig zei hij ooow ja dat is mooi of iets in die trant

7. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Cjpt, fijn dat je je alweer wat beter voelt...Nu heb ik het een beetje...Heb vanmiddak even heerlijk onbedaarlijk zitten huilen, vind het zo spannend! Maar een collega zei, en dat is een waarheid als een koe, "Dit is niet in jouw handen, dus geef je er gewoon aan over." En dat ga ik gewoon doen! We hebben nog steeds klachten, wel minder maar ze zijn er nog. En we gaan richting de 12 weken dus dat klopt, en de KANS DAT HET GOED GAAT IS NOG STEEDS VELE MALEN GROTER! Dus ik heb besloten dat ik nu ga uitloggen en morgen rond een uur of 13.00 ( we hebben morgen om 9.15 een afspraak, maar daarna gaan we bij Prenatal shoppen en lunchen..) log ik weer in met een aantal supermooie foto's van onze kruimel! HA!

Dus meiden, ik spreek jullie morgen weer, een hele dikke knuf voor wie die nodig heeft en een fijne avond!

Heel veel liefs, Pluis

( Daan wat slim! Ga ik ook doen!)

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @An, pudding ja mmmmmmm :D

@Noa, ik zeg ook dat ik een hondenneus heb, alles ruik ik en ruikt vaak ook anders

@Kanela, pffff zal eerst best even schrikken zijn geweest, maar gelukkig een mooi einde aan je verhaal!

@Channes, neeeee
    Ik schrik hier wel even van, heel veel sterkte meid

@Daan, leuk dat je er weer bent
    Helaas bij jou dus ook kwaaltjes, hoop dat het snel over is

@Cjpt, wat lief van je mams!

@Aguamiga, wordt jij gewogen ja bij de Vk?
    Hier doen ze dat niet en ook gevoeld hebben ze niet
    Gek hoor die verschillen

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik gebruik kladblok als ik veel terug lees dan tp ik het daarin en is het lekker overzichtelijk dan knippen en plakken whalla.. erg handig anders onthoud je het nooit..

ik ga boodschapjes doen en even naar de mediamarkt

fijne middag to all

10. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    bah aan het werk maar heb geen zin meer, erg moe! vanavond maar rustig avondje van maken als mijn zoontje dat toe laat! maar gelukkig kookt papa en staat het eten straks klaar. Kank zo aanschuiven!

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    aguamiga: Ik weeg mij het liefst thuis, want dan weeg ik twee kilo minder dan bij mijn vriend. Nuja een thuisweegschaal wijkt altijd wat af hoor. Ik staar mij daar niet blind op, maar het is natuurlijk niet leuk dat je nu in risicogroep voor suikerzwangerschap terecht gekomen bent.

Daan78: Ik wist dat er een truckje voor was om het eenvoudig te doen, alleen had ik hem nog niet gevonden, en ik maar sukkelen met een blaadje papier om alles op te krabbelen.

Brusje: geniet van de verjaardag van je dochter, zoals je zegt, zonder dat je het beseft zijn ze al groot!

Liefs Stephanie

12. Nienke93

Nienke93 Lid

2 jan 2009
    30
    0
    0
    jeetje maiden over emo gesproken.. heb net zitten lezen hier hoe je het leuk kunt vertellen aan de opa's en oma's: mert tranen in mijn ogen :D :oops: :rolleyes:

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Je kan ook gewoon met je pijltje op nieuw antwoord gaan staan en dan rechts klikken

Koppeling in een nieuw venster openen, aanklikken en dan kan je ook lezen en typen tegelijk

Zo doe ik het :D

14. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    haha ja dat hoort er allemaal bij!

en opa's en oma's vertellen dat ze een kleinkind krijgen is het mooiste wat er is! Ze zijn dan zo blij en worden zelf bijna weer kind hahahahaah

15. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Channes heel veel sterkte meid :cry: Tsjee wat ongeloofelijk k*t
    Ik leef echt met je mee!

en ben zelf nu superduper zenuwachtig voor mijn echo vanavond :rolleyes:

16. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @channes sterkte meid met dit kleine, maar toch zeeeeeer grote verlies!

Waarom ik niet zo blij kijk op die foto komt omdat ik een aardig beroerde ochtens achter de rug had met veel spugen. Had ook net gedoucht en mijn haar nog niet gedaan. (voelde me ook erg charmant)
    En je moet best wel heel stil zitten totdat het gips zelf een beetje loslaat. Maar aangezien ze het gips kleddernat hadden gemaakt duurde dat best wel heel lang. hihi

oh en nog een tip als je dit gaat doen. smeer een halve pot vaseline over je buik en borsten anders trekt het gigantisch aan je huid!

17. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo Daisy,

Wel toevallig, vorig jaar zat ik ook bij de augustusmoeders 2008, toen niet goed gegaan.
    Heb ook nog bij de oktobermamma's meegepraat helaas ook niet goed gegaan, dus nu nieuwe ronde nieuwe kansen......

18. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Daisy Gefeliciteerd en welkom hier!

Dames, wat eten we vanavond?
    Hier wordt het lekker lasagne mjammie :p

Ben trouwens nog steeds niet lekker...vastzittende hoest en niezen....lekker irritant :rolleyes:
    Heb in elk geval m'n werk gebeld dat ik morgen en donderdag nog niet kom werken...volgende week weer hoor!
    Eerst even zorgen dat ik me weer helemaal goed voel.

19. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Wij gaan lekker patatjes halen, om te vieren dat mijn man zojuist zijn E-rijbewijs gehaald heeft!

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja over die kopjes koffie had ik ergens anders gelezen, als je al een x eerder een miskraam had gehad, dat je dan geen koffie meer mocht ofzo. ik dacht owjee.en ja ben zeker een speurneus geworden hihi.

kreeg net een leuke opmerking(niet dus) van vriendlief 'jeetje zo ben vrolijk en leuk, en zo doe je boos en weet ik veel wat' en dan der achteraan zeggen hoort er cker ook bij.

grrrr ik kon hem wel wat aan doen. hij zeurt ook altijd moet je nou alweer plassen ( vooral tijdens winkelen haha)

hier wordt een broodje donner gegeten want de keuken is op nieuw gekit dus ja dan mag het niet nat worden lekker excuus om niet te hoeven koken vooor een keertje

Deel Deze Pagina