Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Channes: Heel veel sterkte voor jullie allebei.

2. an1980

an1980 Lid

16 dec 2008
    57
    0
    0
    overijssel
    noa307
    Mijn man is ooka zo.....van die opmerkingen en zo...volgens mij snappen niet alle mannen het hahaha. eerst vrolijk nu sjachie en dan weer moe en veel plassen, veel honger hij vind het ook irri maar ja het moet maar even. Hij is wel lief want kreeg een lekkere kruik in bed voor de krampen in de onderbuik! ach mannen het zijn schatjes met een kleine gebruiksaanwijzing hahahaha

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    inderdaad, overal krijg ik mag dat wel? hoort er cker bij, jeetje heb je al weer trek, en als ik heb gewerkt begin 7 uur dus 6 uur bedje uit. en ga dan savonds rond 9 naar bed, jeetje ga je nu al? lekker ongezellig.

maar hij kan ook wel lief zijn hoor niet dat jullie verkeerde indruk krijgen haha maar inderdaad zit bij elke man wel gebruiksaanwijzing hihi

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    mijn ventje is gelukkig heel behulpzaam en probeerd niet te veel zich aan te trekken van mijn humeur.. is denk ik het slimste hihi..

wij gaan lekker entrecote met maiskolven en gebakken aardappeltjes eten mmm had ik al 3 dagen zin in dus doen we vanavond maar eens luxe

5. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Cannes, echt heel veel sterkte toegewenst, echt supererg vind ik het voor je!

Ik ben net naar de huisarts geweest voor mijn pijn in mijn zij en shouder. Ze kon niets vinden behalve dat mijn nek helemaal vast zit en dat ik een hollle rug heb (wist ik al wel) en dat ik enorm opgezwollen darmen heb 9vandaar die dikke buik haahahah) ze kon mijn dikke darm helemaal zien zitten. Er is niet zoveel aan te doen, ik krijg een soort zout voorgeschreven wat ze ook voorschrijven bij veel brandend maagzuur.
    En ze heeft me doorverwezen naar een manueel therapeut omdat mijn rug waarschijnlijk problemen gaat geven in mijn zwangerschap. Ik wil namelijk liever niet naar zo's zwangerschapsgymklasje, is niets voor mij. Daar moest ze wel om lachen, was een leuk bezoekje aan de huisarts!

Verder heb ik ook nog leuke berichten voorbij zien komen over mooie echo's en leuk Daan dat je er weer bent, ik ga jouw tip zeker gebruiken om wat meer tereageren op oudere berichtjes als ik er even niet ben geweest.

gr. Nicole

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja behulpzaam is hij wel, was vanmiddag ff op me knieeen het kleed aan het doen, vanwege de honden haren maar kreeg wat last van me buik, hij zei meteen laat zittten ik doe het wel en hij zegt wel dat ik rustig aan moet doen, maar zo ben ik helemaal niet ben altijd de hele dag bezig maar begin nu wel te merken dat het me op gaat breken de hele dag in de weer te zijn,

en je maaltijd klinkt wel lekker mij broodje donner is nu gearriveerd dus ga lekker eten ben der straks weer

7. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0

Hmmm entrecote! Maar dan helemaal doorbakken neem ik aan?

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja zal wel moeten he.. beetje medium well zal wel oke zijn toch? normaal eet ik het rare haha dus hoopt dat het me smaakt

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    volgens mij mag het niet medium want je biefstuk moet ook helemaal doorbakken zijn, en je varkenhaas ook, a vindt ik dat lekker als het nog een klein beetje roze is maarja beter van niet he, de donner was trouwens heerlijk,

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb zaterdag nacht nog een durum gehad ook erg lekker.

ik doe hem gewoon richting well, maar niet zo taai want dan is eht neit meer te eten denk ik. als het maar niet rauw is is het goed en een beetje roze wil niet zegen rauw dan is het wel al verwarmd.

ik ga nu eten maken doeii
    eetsmakelijk to all

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hoi meiden,
    Ik ga het ff niet trekken om op iedereen te reageren vandaag.

@channes, klote zeg! Hoop dat je het goed kunt verwerken!

Verder voel ik me lichamelijk goed vandaag, maar ik ben zo moe! Ik heb vooral behoefte aan een warme kachel en een dekentje op de bank, dus dat ga ik lekker doen! Ik ben alleen vanavond, dus lekker kijken wat ik wil!

Liefs,
    Wup

12. Nienke93

Nienke93 Lid

2 jan 2009
    30
    0
    0
    @channes, ik lees net je berichtje. Wat ontzettend rot voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte.

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hallo,

Ik heb niet bijgelezen, sorry, alleen ff Channes haar berichtje opgezocht en schrok me rot :(
    Wat erg.... Ik ben er echt stil van...
    Heel veel sterkte ook voor je man en een dikke knuffel :cry:

Mijn eigen echo was super. Kleintje doet het goed. We hebben alleen nog 45min staan kletsen met de assistente hihi dus om 16uur liepen we daar pas weg.. Ik heb dus ook al een afspraak voor de 20 weken echo en daar krijg ik ook een dvd bij :D
    Oja ik liep wel nog altijd 2 a 3 dagen achter maar ik mag gewoon mijn datum aanhouden! Dan heb ik ook extra verlof hihi.
    Daarna nog met schoonzus naar het kdv geweest om Youri op te halen dus ben net pas thuis :confused:
    Ff snel frietjes gegeten (hopelijk vallen ze goed hihi) het kon niet anders ik ben zoooo moe.

Sorry dat ik ff niet reageer maar ik ben doodmoe en moet nog Youri zijn fles geven en in bed leggen enzo. Dan lekker bankhangen..

Misschien tot straks nog

14. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Hey meiden,

Channes, heel veel sterkte meid! Wat verschrikkelijk zeg. Hoe ver was je ook alweer en was dit de eerste echo?

Mama van Youri, super dat je echo goed was!

Cindy, wat naar dat je je zo rot voelt! Kom op meis, het is vast allemaal goed en morgen zie je vast een kerngezond kindje! Lief van je moeder dat ze je gezelschap kwam houden.

Ik heb vannacht een tijdje boven de wc staan te kokhalzen maar er kwam niks uit. Vanmorgen ook de hele ochtend misselijk geweest maar niet zo erg dat ik moest spugen. Vanmiddag trok het gelukkig weg. Mijn darmen zijn trouwens ook goed bezig vandaag. Telkens als ik wat at leken mijn darmen te zeggen dat er dan ook gelijk maar wat uit moest :oops: . En nu lijkt alles weer vast te zitten :( .

Over het huis: er worden altijd 2 of 3 mensen uitgenodigd voor een gesprek dus daar zit ik al zeker bij maar ik hoop zó erg dat ik bovenaan sta!

Nou, vriendje is weer ziek (of "ziek") :rolleyes: . Ik weet niet meer zo goed of ik het moet geloven of niet. Het lijkt erop dat ik hem helemaal niet ga zien deze week en ik weet niet of ik me nog langer in kan houden hoor.

Vanmiddag op mijn werk trouwens ook wat :D . Ik was tegen wat collega's aan het klagen dat ik een beetje buikpijn had en misselijk was. Zegt er eentje: dadelijk ben je zwanger! Haha, ik kon mijn lach echt bijna niet inhouden. Hij moest eens weten hoe hij de spijker op z'n kop sloeg met die opmerking :) .

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Wow zie net bij het weerbericht dat het hier vannacht tot -20 kan worden! :confused: Dat is toch niet normaal meer!
    Kan me niet herrinneren dat het ooit zo koud is geweest.

16. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Klinkt misschien heel lullig....maar misschien moet je hem eens een smsje sturen met de tekst "ik ben ZWANGER"
    Wedden dat hij dan wel tijd voor je heeft...

Sorry klinkt een beetje hard, maar ik vind dat hij echt respectloos met je omgaat.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nicolioo: Wat fijn te horen dat het kindje goed gegroeid is en dat je weer gerustgesteld bent !

@Rianne,Voor jou ook een goede echo! Fijn hoor!

@Lieke, Fijn dat de tweede echo ook goed was! Hopelijk voel je je nu al wat beter.

@Schijndelsvolk, gelukkig ook goed nieuws van jou! Goed zo!

@ppa, Nog een goede echo! En zelf al aan het zwaaien :) Gefeliciteerd hoor!

@Sjalotjuh, wat heel erg voor je zeg! Sterkte!

@ninita, Dat zou mooi zijn zeg als je dit huis zou kunnen krijgen. Ik duim voor je meid!

@Kanela, fijn dat de echo goed was!

@Channes, Wat een rotnieuws zeg! Heel veel sterkte toegewenst!

@Kita, En hoe was je echo?

@Daisy, gefeliciteerd met je zwangerschap!

@mama van Youri, fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Zo...weer helemaal bijgelezen sinds gisteren en nu op mijn nieuwe laptop :) Hij moest besteld worden en was er een dag eerder dan gepland. Ben er zo blij mee joh. Nu moet mijn man alleen nog even het wireless netwerk in huis weer goed maken. Maar dat gaat wel lukken.

Gisteren heb ik op mijn werk aan mijn directeur verteld dat ik weer zwanger ben. Hij kreeg tranen in zijn ogen. Schattig he!
    Ook een paar collega's weten het al en zo zal het wel snel doorgaan.
    De kinderen en ouders vertel ik het nog even niet. Dat vind ik dan nog wel wat te snel.....

Ja koud is het he. Leuk hoor al die schaatsende mensen hier op de sloten! Als ik niet zwanger was geweest was ik zeker ook even gegaan :D

Gisteren was ik zo misselijk de hele dag dat ik gewoon een beetje op zag tegen vandaag. Maar .... gelukkig vat het vandaag alles mee !

Groetjes, Hanna

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja hij gaat niet echt respect vol met je om, als je een relatie met iemand heb dan wil je die toch regelmatig zien, lijkt mij. ik zo hem gewoon zeggen dat hij moet komen omdat je het ergens over willen heben. hopelijk krijg je dat huis. hierzo krijg je gewoon een brief als het huis aan jouw is toe gewezen.dus overal gaat het anders. min 20 jeetje dat wordt kruiken mee naar bed en extra dekbedje hier wordt het niet zo koud denk ik?

19. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Hahaha denk wel dat dat zou werken idd, hoe vervelend de situatie ook is Ninita ik denk wel dat ik het met Ginny eens ben, kijken hoe ziek hij dan is ineens...

Kom op meid, fight for your right was het toch?

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik ben het ook met Ginny eens...
    Wat een moeilijke situatie zeg...

Deel Deze Pagina