Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik had vanmiddag ook echt de neiging om hem dat te smsen maar ik wil het gewoon face to face vertellen.

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    maar waarom heb je het niet gedaan? jij hebt echt engele geduld hoor. hopelijk zie je hem toch nog wel deze week.

3. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Ik kom me ook maar hier melden!

Voel met met het uur wat beter. Ben meer dan een week half doof geweest door verkoudheid. Nu eindelijk weer de tv op een normaal volume staan!

even een resumé van mijn symptomen/klachten/kwaaltjes.
    - Last van darmen, obstipatie, maar middels ontbijtkoek en pruimensap nu eindelijk redelijk normaal! (echt een tip die pruimensap!)
    - Bij vlagen misselijk, net op de verkeerde momenten natuurlijk!
    - enne ook hier een lichtelijk ontluikend buikje, erg lastig met die dikke kleding (extra maillot onder broek) Gelukkig nog wat heupbroeken liggen!
    - emotioneler, normaal huil ik bijna nooit, nu toch al 3 keer gehuild, raar hoor en dan lachen door het huilen heen! Lekker maf!

Gister begonnen met MvM. Gewoon neus dicht houden bij die flessen!

Laat ik het hier even bij houden!

Groetjes.

@ Ninita, You go Girl!

4. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Hier is nog mijn echo van vorige week.
    Je moet wel heel goed kijken want beebje was pas 0,5 cm groot!

In mijn album staat die wat groter.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk de echo's Ninita!

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ja en dat snap ik ook wel hoor...tis altijd makkelijk praten voor een ander ;)

Maar stuur hem anders een smsje dat je hem dringend MOET spreken.
    Als je iets voor hem betekend, moet hij daar toch wel gehoor aan geven?

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey ninita, als hij ziek is, kun je dan niet naar hem toe? Nu is ie thuis....

8. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    o nee, wat een k* bericht, hier zit je echt niet op te wachten. veel sterkte en een knuffel.

liefs, Ingrid

9. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ja dat zou kunnen maar hij woont dus bij zijn ouders..

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Channes wat erg voor jullie! heel veel sterkte!

Ninita ik vind ook dat je engelengeduld hebt.. ik zou hem echt smsen dat hij NU moet komen, en hem dan live vertellen dat je zwanger bent.. die tijd moet hij gewoon voor je vrijmaken. ik krijg het idee dat hij je aan het lijntje houdt...wel leuk de foto's van je echo!

wup, gewoon volhouden dat huis! wij hadden eerst ook een andere flat op het oog, de verkoopster wilde het niet onder een bepaalde prijs verkopen en weigerde ons lagere bod. toen zijn we verder gaan zoeken en ondertussen heeft zij het nog steeds niet verkocht!
    de aanhouder wint, en bovendien in deze tijd en die prijsklasse hebben ze een stuk minder te willen tegenwoordig!

ik heb vandaag 2 collega's verteld dat ik zwanger ben, en gevraagd of ik moeilijkheden kan verwachten met mijn baas, aangezien ik nog in mijn proeftijd ga vertellen dat ik zwanger ben. (heb een lange proeftijd) zij wisten zeker dat het geen punt was, en als dat wel zou zijn zouden zij gaan protesteren omdat ik mijn werk naar tevredenheid doe. vond ik een hele geruststelling! :D

verdorie, ik wil nu ook een echo! :x

11. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Hallo,
    ik moet zeggen dat ik wel steeds minder ongi pijnen heb.
    Maar vandaag voel ik ze toch..
    Ik vind het niet fijn!
    eigenlijk een beetje eng..

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @ninita: waar ben je nu echt bang voor? Want hij zoekt smoesjes om jou niet te zien. En ik krijg ook een beejte het idee dat jij iets zoekt om hem niet te hoeven zien. Dit is toch geen relatie? Hoe lang hebben jullie al wat? Het moet er toch een keer van komen... (als je me een bemoeial vind moet je het zeggen hoor! Het is zo lastig via het internet om goed over te komen)

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Owja, ik kan dus volgende week dinsdag een extra echo krijgen op de verloskundige opleiding hier in maastricht....
    (misschien ook een tip voor Rose?)
    Zou ik dat doen? Haha natuurlijk zullen jullie zeggen :p
    Maar durf niet zo goed alleen te gaan want weet niet precies waar ik dan moet zijn enzo...
    Morgen maar eens bellen ofzo...

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Is al opgelost hihi, schoonzus gaat mee joepie :D

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Waar ik bang voor ben? Dat hij helemaal gaat flippen, dreigen etc.
    Ik mag het misschien niet zeggen maar het is niet echt een lieverdje wat dat betreft. Hij heeft mij trouwens nooit iets aangedaan hoor, niet dat jullie dat denken! Maar hij heeft vroeger wel dingen uitgehaald waar hij voor aangehouden is en bij de rechter heeft gezeten. (Geen zware misdrijven of zo hoor).

Ik doe er juist alles aan om hem deze week te zien maar als hij niet wil/kan dan houdt het gewoon op. Ik ga niet smeken of hij aub wil komen. Ik ga hem straks maar even bellen en dringend verzoeken om toch even te komen deze week.

16. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Oh ja wij zijn sinds 15 oktober 2007 bij elkaar, bijna 15 maanden dus.
    We hebben in de zomer ook even zo'n dip gehad maar na 3 weken toch weer helemaal gelukkig met elkaar.

17. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier kip tandoori gegeten! Lekker hoor! Kindjes op het werk waren druk vandaag bah....wil weekend!

Ik ben vandaag helemaal niet misselijk en ook niet zo moe....Hoe kan dat nou? Als ik misselijk ben dan denk ik bah ik wil dit niet! En als ik niet misselijk ben vind ik het ook niet leuk want dan denk ik: zal er iets niet goed zijn?
    Ik vind dat zwangere vrouwen het heel zwaar hebben :)

@ Ninita, Ik zou hem nu bellen en het vertellen of nu heen rijden om te vertellen! Want als ik die gozer was dan zou ik alleen maar bozer zijn als je het zolang voor hem geheim hebt gehouden! Dat is echt niet leuk hoor! Dus do it! Je kan het!

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MamavanYouri, fijn dat je echo goed was!
    En die extra echo doen!
    Ik ben vorige keer bij Mirthe hier in Eindhoven geweest, da's echt lachen joh, ga nou weer bellen met 12 wk of ze nog mensen zoeken

@Ninita, wordt jij dan niet rood bij zo'n opmerking?
    Mag ik vragen waarom jij eigenlijk zo je best doet voor die jongen?
    En face to face vertellen is denk ik op je kraambed als hij zo blijft doen (sorry)

@Annie22, hier ging het ook beter, heb het vandaag geweten pffffff
    weer strontmisselijk en straks hoofdpijn, dus ben maar blij!

19. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @mama van Youri...geweldig nieuws de echo!

@Ninita, stuur hem een sms met het bericht dat je hem deze week moet zien omdat je iets heel belangrijks moet vertellen, dan heb je gelijk een openingetje als ie dan eindelijk op komt dagen....Wat een bemoeizuchtige meiden allemaal he.. ;) ?
    Maar je zit in zo'n rot situatie en hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt om er over te beginnen.
    mooie echo foto's!

weet niet meer wie het vroeg maar ik heb ook een vreselijke huid op het moment...lijk wel gepukkelde jopie.. :evil:

ik ben zo geschrokken van het bericht van channes, ben gewoon bang voor de echo volgende week.... :cry:

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik denk ook ninita, dat als je het nu niet snel gaat vertellen, hij het van anderen gaat horen. Nog een paar weken en je krijgt een buikje. En dan denk ik dat hij helemaal over de zeik is. Misschien juist wel fijn om het bij hem thuis te vertellen? Of zijn zijn ouders ook geen fijne mensen?

Deel Deze Pagina