Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    oja over mooie liedjes gesproken: "nu dat jij er bent" van Trijntje oosterhuis...ik heb de tekst (het eerst deel) gebruikt op het geboortekaartje van mijn kleine mannetje die nu alweer 1 jaar is.

Als je in mijn ogen kijkt
    lijkt de wereld stil te staan
    De wind houdt op met waaien
    en bevroren is de maan
    Je bent stralend als de zon
    Je bent volmaakt, zo naakt en klein
    En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn

Ik wist niet dat ik na een blik
    zo veel van je houden zou
    Maar ik weet nu al niet eens meer
    hoe ik leefde zonder jou
    Voor zoveel wezenlijke dingen
    Leek ik blind tot dit moment
    En die zijn ineens zo zichtbaar
    Nu dat jij er bent

Oh, ik hoop dat ik je geven kan
    wat jij me geeft
    Zo lang ik leef...
    Ik zal onvoorwaardelijk waken aan jouw zij
    En ik hoop dat je ooit voelen mag
    wat ik nu voel
    Wat ik bedoel
    En wat in woorden niet te vangen is voor mij

Wanneer je in mijn armen ligt
    en zo tevreden naar me lacht
    Lijk ik alles te vergeten
    dat daar buiten op mij wacht
    Alle strijd en alle tranen
    Alle stille pijn verdwijnt
    En de wereld lijkt voor eventjes
    normaal te zijn

mooi he? tranen met tuiten....

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ninita, idd misschien helpt het als je zegt dat je iets belangrijks moet vertellen! Misschien komt hij dan wel?!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Idd Jingi..... Prachtig liedje en verwoord precies je gevoelens!
    Ik kan mijn tranen ook moeilijk bedwingen als ik er echt bij nadenk hihi ;)

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Channes, heel veel sterkte! wat vreselijk :(

Iedereen die een goede echo heeft gehad, gefeliciteerd!

Ik moest vandaag werken en mijn baas en een collega wisten het al, omdat ik laatst weg moest voor een echo omdat de gyn dacht dat het een bbz was. Dus ik dacht , ik kan het net zo goed aan de rest vertellen..
    De eerste reactie van 1 van mn collegas; o..ga je het houden? :confused:
    Eh.. ja duh.
    Ligt het nou aan mij of is dat een hele vreemde reactie?
    Maar goed, de rest feliciteerden me en vinden het allemaal heel leuk.

Ik ben trouwens ook zo bang dat er iets mis is bij de echo straks, heb echt de neiging om een afspraak te maken bij een echobureau zodat ik eerder kan zien of het hartje klopt :) hahah, kost 30 euro geloof ik. Maar ja dat gaat ook wel wat ver of niet

5. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    schijndelsvolk als wij een jongen krijgen (waar ik heilig van overtuigd ben :D) wordt het een Jay

rose dat valt best mee hoor :) ik heb enkel beetje bang dat ik het goed ga doen met twee aapjes :D

ginny mooie buik :D

sjalotje wat jammer :( veel sterkte

channes veel sterkte :(

ninita volg je hart!

vandaag kreeg menkleine meid haar prikjes :( arme meisje
    mr vor de rest alles oke hier, enkel heeeeeeel kou!

6. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga me er toch weer mee bemoeien geloof ik (sorry!). Maar die laatste zin meen je toch niet serieus? Helemaal gelukkig met elkaar? Jij bent misschien gelukkig met hem (al is me niet duidelijk waarom) maar hij niet met jou denk ik, anders zou hij zich toch niet in allerlei bochten wringen om je niet te hoeven zien? Ik wil je echt niet kwetsen, maar lees je redenaties wel met kromme tenen. Je hebt het over een relatie, maar een relatie moet van 2 kanten komen. Als je hem vraagt of jullie een relatie hebben, zegt hij dan ja?

Ninita, je verdient zoveel beter dan dit en ik hoop dat je voor je kindje wel een stabiele, veilige situatie weet te creëren...veel sterkte daarmee! Ik wens je alle goeds, ik hoop dat je reeël bent naar jezelf!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@emma: daar zit ik dus ook aan te denken.. baal er gewoon van dat ik nog steeds niets weet. zeker als je dan zo'n berichtje als dat van channes leest...

8. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    O ja, en gezien zijn (voormalige) aggressieve neigingen (of snapte ik dat verkeerd), zou ik ervoor waken dat hij het nieuws van andreen hoort. Krijg er rillingen van...

9. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik zou niet weten hoe hij het van anderen moest horen want niemand weet het. En ik bedoelde dat we na die 3 weken weer helemaal gelukkig waren, niet de situatie van nu want daar ben ik alles behalve gelukkig mee.

Ik ga er voorlopig eventjes niks meer over zeggen hier want ik ben er al de hele dag mee bezig en soms trek ik het gewoon niet meer. Ik weet dat jullie het allemaal goed en lief bedoelen maar soms is genoeg even genoeg.

10. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @nanita Sorry dat ik het misschien zo zeg,

maar meissie, jij maakt het jezelf zo moeilijk!

Een zwangerschap is niet niks en zeker niet om nog langer over te zwijgen tegenover de VADER van de kleine.

Ook al is ie onverantwoord bezig tegen over jou, hij krijgt niet de kans om mee te genieten of om duidelijkheid tegenover jou te verschaffen.
    Je hebt jezelf al veel te lang in onzekerheid gehouden met alle stress die erbij komt.

Sorry dat ik het zo zeg, maar in mijn ogen ben jij zelf ook erg onverantwoordelijk bezig tegenover jezelf, je kleine en tegenover je vriend die niet eens weet wat hij nu mis doet.

Het spijt me als dit te hard overkomt. Maar het wordt echt tijd dat je voor jezelf en je kleine rechtop gaat staan!

11. ninita: Kies voor de goede oplossing en naar mijn mening ben je dat zelf! Dus kies voor je zelf en je kindje en wat je dan met die gozer doet moet je zelf weten, als je maar eerst aan je zelf en je kindje denkt!

FF nieuwtje over de meiden van mijn vriendin: de 1 is vandaag van de beademing afgehaald en de ander mag als alles goed gaat morgen over op een ander beademingsapparaat, dus heb het idee dat het weer een beetje de goede kant op gaat!

FF ego berichtje: Wat een bokke auto, vanmorgen wilde hij eerst niet starten vervolgens bij poging 3 deed ie het eindelijk, rijd ik het dorp uit spek glad moet ik remmen doen alleen mijnj achter remmen het nog, ondertusen werd ik ook nog misselijk, dus auto aan de kant raam open ff frisse neus halen, dit hielp gelukkig erg goed. Na een km of 5 deden gelukkig alle remmen het weer, anders was ik terug gegaan.
    Ben helaas de hele dag al misselijk en heb vandaag aan mijn baas verteld dat ik zwanger ben, hij reageerde niet heel erg blij! Jammer wil er erg graag blijven werken. hoop dat we er goed uit kunnen komen, zodat ik na de bevalling gewoon terug mag komen!
    Sorry voor alle ego! moest het ff kwijt

Ik ga nu maar weer eens plassen, ik lijk ook wel lek vandaag!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Even antwoorden op vragen die mij 10 pagina's terug werden gesteld:
    ik kan het niet bijhouden hoor...

@ Noa: ik heb 2 navelpiercings 1 boven en 1 onder :D je hebt idd speciale zwangerschapspiercings :D die zijn langer...

@ Ppa:je vroeg of ik op mijn vriend wacht als ie moet zaalvoetballen, Nee sterker nog, ik ga met hem mee,
    altijd... een vriendin van mij is er ook altijd bij,dus wel gezellig. enne meestal moet ie vroegen ballen hoor :D

13. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Eerst ff echobericht ( daarna weer bijlezen pfff wat gaat het hier snel hihi )

Hebben net de echo gehad.
    Hartje klopt, en ziet er goed uit!
    Ben superblij, gelukkig en opgelucht :D
    Wel zou ik n paar dagen korter zwanger zijn,
    maar dat geloof ik niet volgens onze berekeningen, sex,
    ovutesten, tempen, 3 dagen pre-nod testen, en keurige cyclus..
    Over 4 weken kan ik weer n echo krijgen :D

Blijf goed je best doen klein frummeltje!

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He Kita,

Fijn dat je zo'n goede echo had!

Verder alles goed hier meiden. Genieten hoor!

15. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Thx annie 1979
    Is natuurlijk wel dubbel voor jou...
    Hoe gaat het met je?

16. dniies16

dniies16 Lid

23 dec 2008
    18
    0
    0
    Daarlerveen
    nou dames,

heel vaak plassen, en nu ook nog blaasonsteking.
    vrijdag gelukkig mijn eerste echo, ben zeer benieuwd hoe het gaat..

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ach ja inderdaad wel dubbel, maar blijf jullie volgen.
    Met mij gaat het nog steeds hetzelfde. Zet niet door. Nu steken ter hoogte van mijn eierstok, maar kan echt geen eisprong zijn, want ben niet schoon. Het niets meer verloren na echo. Zal er wel allemaal bijhoren.
    Donderdag weet ik meer.

Geniet lekker van je zwangerschap. Ik blijf jullie echt allemaal volgen en hoop snel te mogen vertellen in welk bevallingsforum ik zit.

18. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Ik hoop ook dat je snel opnieuw zwanger mag raken!
    Wel balen dat het nog niet doorzet :( Veel sterkte donderdag!
    DIkke knuffel

19. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
  20. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Ik heb ff een vraagje of iemand hier ervaring mee heeft of wat ik het beste kan doen.

Ik heb gister voor de fun nog een test gedaan. Helaas schrok ik van de uitslag. Hij was nog steeds positief maar de duidelijkheid van de streep was erg veel minder dan de eerdere testen rond mijn NOD.
    Op beide kerstdagen heb ik met afvegen 1x wat bloed verloren.

Ik ben toch wel een beetje bang dat het mis aan het gaan is. Mijn man zegt ach er staat toch nog een streep dus alles is nog goed, maar echt gerust stellen doet het mij niet.

Moet ik dit melden bij de VK, hoef er pas 22 jan voor het eerst naar toe?

Deel Deze Pagina