Meiden met een goede echo, gefeliciteerd! Miekie, sweepy, Sanell, Rose en cjtp, succes vandaag met jullie gesprekken en echo's.
Daan, de lijst ziet er erg mooi uit! Mag ik er ook op? Ik had een poos terug mn gegevens al ingevuld hier op het forum
uik zit in de trein ( iPhone ) dus ff kort berichtje Echo was super we hebben het hartje zien kloppen ben nu 8w1d Heel veel succes voor de andere en iedereen een fijne dag doe morgen foto plaatsen want ben laat thuis ik moet trouwens over 2 weken weer en over4 weken de nekplooimeting lekker vaak dus
Ja daar ben ik dan! EN IK BEN ZOOOOOO BLIJ! We hebben een hele mooie kleine kruimel gezien van 4.8 cm groot en een mooi kloppend hartje! Ik moest onwijs plassen dus de gynaecoloog zette heel snel ( echt nog geen minuut...) dat apparaat weer uit, maar dat geeft niet! En ik ben al stiekem verder dan ik dacht! Tenminste...op 2 echo-foto's staat 10 weken en 6 dagen en 3,9 cm en op de duidelijkste staat 11 weken en 4 dagen en 4,8 cm en dat zei de gynaecoloog ook. Beetje lompe boer, oud en dus erg geroutineerd zeg maar. Maar goed, mijn verloskundige heeft net haar diploma babietjes kijken gehaald en ze gaat op mij oefenen dus binnenkort mag ik weer kijken! Veel liefs, Pluis
Ja tuurlijk mag jij op de lijst, ik had alleen op een gegeven moment het besluit genomen om alleen diegene die mij per pb hun gegevens verstuurden te plaatsen. Het was namelijk zo'n karwei om alles terug te lezen etc. Dus als je mij of monique een pb stuurt met de volgende gegevens dan komt het helemaal in orde: *Naam *uitgerekende datum *Leeftijd (evt. geb. datum) *hoeveelste kindje *of je mee doet aan moeders voor moeders *ziekenhuis of thuisbevalling *borstvoeding of flesvoeding Geld natuurlijk ook voor An1980 en alle anderen die er nog niet op staan. @Rose: fijn joh dat je echo goed was, super. En ook nog eens langer zwanger dan gedacht, zo te lezen gebeurt dat hier niet veel. p.s. zit even in de ziekenboeg, dus het duurt wat langer. Ook voor diegene die mij hebben gepeebeet
Nou pluis, dat was net even wat je nodig had of niet? Super joh, die echo van jou. Het is maar net hoe nauwkeurig ze meten maar als je die van 11 weken aanhoudt ben je gewoon het verst van ons allemaal joh. Geen wonder dat je klachten gingen afnemen. Heb je het daar trouwens nog over gehad? Dat je klachten afnemen en je daar zo onzeker van wordt? Geniet ze!
gefeliciteerd miekepluis. Ben echt heel blij om dit te horen aangezien we ongeveer even ver zijn ik hoop dat ik volgende week ook mooi nieuws kan delen!
Hallo meiden Miekiepluis gefeliciteerd met je mooie echo. Leuke site heb je gemaakt trouwens. Channes heel veel sterkte meid vooral voor a.s. vrijdag. Ninita suc6 met alles wat je doet!Het is niet makkelijk. Ik heb me vandaag ziek gemeld op mijn werk. Heb vannacht de wcpot geknuffeld en verwarmd...vreselijk aan de dunne en aan het spugen. Nu gaat het beter maar blijf misselijk en moe..... Meiden die vandaag voo echo gaan heel veel suc6 en plezier toegewenst. liefs ink,
Gefeliciteerd Pluis! Fantastisch, mooi ook dat ze al zover bent! Ook de andere meiden met goede echo's gefeliciteerd natuurlijk!
He meiden, ik voelde me zo schuldig dat ik de lijst niet heb bijgewerkt dat ik het toch maar even heb gedaan. maar ik heb per ongeluk te snel de pbtjes verwijderd uit de lijst en ben sommige verjaardagen vergeten toe te voegen. Dus als je nog op de kalender wil met je verjaardag dan moet je het even zeggen. Voeg ik dat nog even toe. Fenk joe ferrie muts
je hoeft je niet schuldig te voelen hoor Daan! Vind het super dat je zon site hebt gemaakt. Miekiepluis en rose gefeliciteerd! Inkerbell, hopelijk knap je weer wat op.. Ik voel me ook shitty vandaag, hele nacht beroerd geweest en nog steeds :S dus ik lig lekker op bed ..overmorgen pas weer werken gelukkig.
sjalotjuh87: wat ontzetend erg! heel veel sterkte! Ninita: ben benieuwd of het wat word je huisje! debende: wat leuk dat gips!~ Daisy1975: wat een leuke 2ling heb je! kanela: fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Channes: wat ontzetend erg! heel veel sterkte! Daan78: mijn geboortedatum is 04-04-1988 ik ben de laatste tijd echt heel erg miselijk... ook ben ik steeds heel vroeg wakker sochtend en dan kan ik niet meer slapen... maar verder gaat alles goed!
Wat betreft klachten en onzeker zijn hierover, het schijnt normaal te zijn, maar ik heb er ook last van hoor. de ene dag hondsberoerd ende volgende dag bijna nergens last van. Heb vandaag alleen best wel last van (.)(.) en moe maar verder niks. Ben wel een klein beetje onzeker heb iedere keer na het plassen met afvegen bruinige afscheiding, kan dit kwaad? Enne pluis, ego berichtje helemaal niet een mooi en goed berichtje en wat een mooie echo`s trouwens! Gefeliciteerd hoor!
Iedereen met een mooie echo gefeliciteerd En knufs voor iedereen die het rottigste nieuws wat we ons kunnen indenken te verwerken heeft gehad of gewoon een knuf kan gebruiken omdat ze ziekjes is of niet lekker in d'r vel zit. Mien sloom hier was zover dat ze eindelijk es de vlos zou gaan bellen voor een afspraak, kijk ik bij hun op de site: alleen 's morgens, uiteraard was het al middag Nou ja, morgenochtend vrij dus dan maar bellen, schiet lekker op zo. (gisteren ook al mislukt omdat ik tas met agenda en alles op me werk had laten liggen, gelukkig heeft m'n collegaatje die een paar straten verder woont hem voor me meegenomen) Ik dacht dat het wat minder geworden was met die puddinghersens van me maar valt toch weer tegen Nou ja, geen man overboord want als je rond je 8e week belde was in principe vroeg genoeg, morgen precies 8 weken dus nog netjes op tijd. En ze hadden de site aangepast waardoor nu duidelijk is dat ik zeker ook in hun werkgebied woon, was eerst nog even de vraag. Dus komt allemaal wel goed, alleen ff morgen op tijd bellen Kees heeft via marktplaats een Angelsounds op de kop getikt (voor 17,50) ben benieuwd wanneer het gaat lukken om het hartje te horen, lijkt me wel heel erg leuk.
Hallo allemaal! Ik ben er weer (eindelijk..)! @ Pluis: wat een mooie echo! Fijn dat je al een week verder bent, scheelt weer We komen allemaal achter je aan! Hier gaat het verder best aardig. Van de week voor het eerst ook een nauwe ontmoeting met de wc, maar dat was tot nu toe de eerste keer dat ik echt moest spugen. Verder nog niet heel misselijk geweest, dus dat houden we maar zo Mijn buik wordt wel dikker (vooral opgeblazen), alhoewel het echt meer mijn maag/darmen zijn dan dat ik mijn broeken niet meer aan kan. 's Avonds wordt m'n buik ook opeens heel dik :S Ik heb een zwangerenbroek geleend van mijn schoonzusje, dus die heb ik lekker aan. Met veeeel elastiek Oja, voor de genen die het nog wilden weten of het zich afvroegen. Ik woon in Duitsland en ga ook hier bevallen. Tot nu toe geen probleem. Ik ga hier naar een Frauenartzt, een soort VK maar dan ook bij andere vrouwendingen, zoals bijvoorbeeld als je aan de pil wilt ofzo. Handig wel, want ze hebben een grote praktijk en een eigen echo apparaat. Ik heb een Amerikaanse arts, aangezien mijn man nog geen vloeiend Duits spreekt en nu kunnen we het allebei goed begrijpen. Ze zijn erg voorzichtig en ik word door iedereen betutteld omdat ik zwanger ben. Ook wel even lekker nog. Niets hoeft, alles mag. Ze zei ook dat ik jodium moest slikken, geen idee waarom. Ik heb dus nu pilletjes van VSM (de dure) waar ook jodium bij in zit. Zij ook weer blij. Wij doen hier trouwens een part-time bijbelschool, en 's middags ben ik oppasmoeder bij een meisje van drie. Mensen, geniet van het kippetje in je buik en doe rustig aan! Liefs
Zo weer helemaal bij. Ze de tijd weg te kijken tot 16.00. Wat duurt zo'n middag dan lang ineens zeg @Daan: lief dat je aan me denkt! @Pluis & Rose: feli met de mooie echo's! @Ninita: Veel sterkte met alles wat je besluit en ik hoop dat je huis in elk geval doorgaat! @Channes: wat ***** zeg! Heel veel sterkte in het ziekenhuis! @iedereen met een mooie echoe: ik zag er gisteren ook nog wat langskomen maar feli! @Emmeken: leuk een angelsound, als zou ik er zelf veel te gestresst van worden denk ik..enne snel bellen dan morgen! @Gentle: Een Frauenarts klinkt wel erg makkelijk dat je met al je vrouwen-kwaaltjes (om het maar even een naam te geven ) naar dezelfde persoon kan gaan. En ik hoop dat je niet teveel de wc-pot gaat knuffelen! Voor iedereen die ziek, zwak en misselijk is: een hele dikke knuffel! En alles voor het goed doel he Zo nou is het toch al gauw weer 10 minuten later..nog anderhalf uur en dan weten we meer...ohoh als dat kleine hartje maar klopt [-o<
Zo...daar ben ik weer... Net mijn allereerste zwangerschapskleding gekocht.. Wat ontzettend cool om te doen! Een hele leuke zwarte trui-jurk, met ceintuur, voor de lente en nu met een shirt met langte mouwen eronder en een leuk wikkelshirt.. Want dat mag nu! HOEI! Ik ga ff teruglezen ( heb tweede venster geopend...tjonge, ben toch aardig digi-technisch en dat ik daar nou niet opkom!) Rose: Mijn lief is ook erg behulpzaam en schattig hoor, en reageert inderdaad ook niet op mijn boze/knor buien zoals hij het noemt.. En bij alls wat er verkeerd gaat of dat ik 'gek'doe zegt hij:"Geeft niet, hormonsters..." Maar ik kan me voorstellen dat sommige mannen een reisbeschrijving nodig hebben van de zwangere vrouw! Hihi Nicoloo: Rustig aan met jezelf hoor! Ik zweer bij de manueel thearpeut, dus dat zal je vast goed doen! Vervelend van die darmen... Enneh..ik ga ook niet in zo'n zwangerschapsklasje hoor, is ook niks voor mij! ga zaterdag starten met zwangerschapspilates, da's gewoon sporten en je spieren verlengen en sterker maken, maar dan iets aangepast. Ik geef zelf Pilates en ik wil dit wel eens even bekijken! Mama van Youri: Fijn dat je echo zo goed was! Joepie! Hanna: Ik vertel het mijn kinderen en ouders ook pas volgende week inderdaad, heb jij nog een leuk ideetje hoe? En ga jij een briefje maken voor de ouders of zo? Slaapzak ( geweldige naam trouwens Kijk naar mij! Ik had ook ongi-krampen hoor, de ene dag erger dan de andere, en nu ben ik al 11 weken zwanger en heb ik een goede echo gehad! Geen zorgen meid ( zegt zij, die zich echt suf heeft gepiekerd...Maar dat was dus duidelijk niet nodig..) Emma; Nou ja, wat een achterlijk reactie! ga je het houden? Ja duhuh! Kita: Fijn meid! Channes: Ik kan me voorstellen dat je blij bent als het eruit is hoor! Ik heb zo met je te doen meis... Heel veel sterkte! Linda: Scroll ff langs mijn berichten... Ik had ook 3 dagen niks en dan 5 dagen weer een heleboel. Het hoort er echt bij! Rose: JOEPIE! Daan, Ollekebolleke, Fon, Anna, Emma,Alice,Inkerbel, gentle en Sanel: THANKS! Zo, dat gaat een stuk makkelijker zo om op iedereen te reageren, alleen je berichtjes worden dan wel heel lang! Ik ben erg benieuwd naar Cjtp en Monique hun echo! Ga nu lekker met een boek op de bank samen met mijn lief! Dikke knuf meiden! Pluis
ben net ff bij onze ex-augustus mama sjalotjuh geweest, het gaat goed met haar, ze is gisteren gecurateerd en viel mee, ze gaan er gewoon weer voor. Zij voelde zich gisteren beter als ik, terwijl je andersom zou verwachten. iedereen met een goede echo gefeliciteerd en iedereen die de tijd zit te doden tot het zover is (sanell) , onwijs veel succes en maak je niet te druk het gaat vast allemaal wel goed. miekepluis gefeliciteerd met je eerste zwangerschapskleding, ik kan voorlopig eerst nog de broeken aan die te groot waren geworden, dus dat is opzich ook wel erg makkelijk en anders verbouw ik ze naar zwangerschapsbroeken, moet ook kunnen toch!?!?