monique nee hoor ze heeft er niet veel last van gehad dank je voor er om te vragen jeetje wat ben ik toch misselijk jakkes :s en eigenlijk begin ik weer veel moe te worden de laatste tijd ondanks dat men dochterke doorslaapt
Meiden superlief al de reacties op onze echo Ik heb al tigduizend x naar de echo gekeken, waar nog niet veel op te zien is overigens Maar voor ons bijzonder genoeg. Ben zoooooo blij! Hoop ook echt dat het deze keer wel goed mag gaan! En wat superfijn om te lezen dat er nog meer meiden n goede echo hebben gehad, GEFELICITEERD! Ben ook nog benieuwd naar de dames die vandaag nog n echo krijgen! Daan beterschap, ook voor al onze andere zwak ziek en misselijke meiden ( hier nog een ) Channes, helemaal niet raar hoor, heel goed te begrijpen zelfs Veel sterkte!
@Monique27 Wegen ze niet bij jouw verloskundige? Dat zal bij de volgende afspraken voor jou neem ik aan toch wel gaan gebeuren, is toch standaard. Wat het voelen betreft, doen ze volgens mij niet altijd bij de eerste keer, want ze zei op voorhand: waarschijnlijk kan ik het nog niet voelen, maar dat kon ze gelukkig al wel! (Heel goed voor mijn gemoedsrust)
Hallo! Iedereen die vandaag een goede echo heeft gehad, super! Emma, wat een domme reactie zeg... Ollekebolleke, hmm nee hier geen last van brekende bh beugels.. Ladytijger, ik ben alleen af en toe misselijk en moe en toch een goede echo Niet teveel zorgen maken! Cjpt, hoe was de echo? Rose, fijn dat de echo goed was meid Miekiepluis, wow ben je al zoveel verder zwanger?! Wat super zeg! Ben je dan wel nog een augustus-mama? Daan, ben je ziekjes? Niet leuk he... Beterschap! Gentle, welkom terug Ow leuk dat je in Duitsland woont, ik kijk vaak op RTL naar 'Mein Baby' ken je dat? Moe, hier ook erg veel last van helaas... Nou, ik wilde dus vandaag naar mijn baas toe gaan om het te vertellen vlak voordat ik naar huis zou gaan.... Was ie ineens weg pffffff ellende. Dus nu maar wachten tot vrijdan.. Denk wel dat ik het dan meteen 's morgens vertel hihi want heb de hele dag in spanning gezeten en eraan gedacht... Verder gaat het wel goed hier, alleen erg moe en vaak misselijk. Vanavond naar de verjaardag van mijn vader... Is een flink stuk rijden dus ik hoop dat het weer een beetje netjes blijft maar op buienradar te zien valt het wel mee. Morgen lekker mijn vaste vrije dag. Aleen zal ik wel vroeg op moeten vanwege Youri. Bah. Die extra echo van volgende week zal wel niet doorgaan want ze hadden pas om 15.15uur plaats en hij duurt tot 16.45. Mijn schoonzus heeft die avond haar 20 weken echo en wil dus op tijd thuis zijn. Dus zal allemaal wel niet lukken Jammer maar helaas niks aan te doen. Dan maar wachten tot 17 maart dan kunnen we weer spieken naar onze frummel hihi.
Oh meiden, er zit me toch een joekel van een spin hier op de muur en ik ben zoooooooooooooooooooooo bang. De kat heeft besloten dat deze zelfs voor haar te groot is en man ligt nog boven te slapen. Wat moet ik nu doen! Ik durf em niet weg te halen met de stofzuiger of er iets tegen aan te gooien, want als hij valt, valt hij achter de bank..... Hellup
Hahahaha zo zou ik dus ook reageren, precies hetzelfde! Ik zou je man wakker maken als ik jou was! Boeit me niet als hij kwaad word hihi het is gewoon van levensbelang!
Ok, spin is dood en buiten. Manlief was wakker geworden van mij en kwam naar beneden en heeft em gepakt. Held! Nu nog bang voor die 2e, want ze zijn toch nooit alleen?
Getver, zit nog te shaken op de bank. Kippenvel all over. Moet ook nog douchen, dus eerst zo de badkamer ook maar aan een grondige inspectie onderwerpen, bleeeeeeeeeeegh.
Miekiepluis, ik ben echt vet jaloers op jou! Wat een onwijs mooie echo! Ik was heel blij dat ik met 8 weken al mijn 1e echo mocht, en natuurlijk was het super om te zien dat het hartje klopte. Maar nou duurt het weer zo lang voor ik weer mag (wat ben ik een egoist he).... en nou zie ik op jouw foto's dat het al echt een KINDJE is en aangezien we precies even ver zijn heb ik dus ook zoiets in mijn buik! Kan het haast niet geloven, zou ik echt ook zoiets hebben zitten hier binnen?!?!?! Nou in ieder geval ben ik heel erg blij voor jullie, je zult wel enorm opgelucht zijn. Oja je bent nu natuurlijk opeens iets verder dan ik, je zal wel in juli gaan bevallen of niet?! Daan, ik ben ook zo bang voor spinnen! Als er eentje op de grond zit dan zet ik er altijd een glas overheen (als ik zo dicht bij durf te komen) en dan moet manlief 'm later weghalen... Gentle, welkom terug! Heb je een fijne tijd gehad in NL? Je bent nog vergeten te vertellen hoe je familie heeft gereageerd op het nieuws! Waren ze verbaasd? Vonden ze de cadeautjes leuk enzo? (je had toch cadeautjes.... weet 't ff niet meer...) MvYouri, succes vrijdag met je baas vertellen. Komt goed joh. Fijne avond!
ben ik ook weer. Ben even een paar dagen afwezig geweest. Moest ff rustig aan doen. Ik ben vandaag niet naar de vk geweest. Ik had vandaag inderdaad de afspraak maar heb gisteren gebeld omdat ik nu naar een gynaecoloog moet en het zonde vond van hun/mijn tijd. Ik heb dus een afspraak gemaakt bij de gyn. En daar kan ik vrijdag al terecht bij de arts die ik graag wil hebben. Heel fijn dus. Verder ben ik echt ontzettend misselijk en knuffel regelmatig de pot. Ze zeggen dat het over een paar weken over is, en dat hoop ik toch wel. Ondanks dat je weet waar je het voor doet is het een rot gevoel. Vandaag ook eerste positiekleding gekocht. Bij Prenatal met veel korting, is opruiming. Had nog maar 1 broek die ik aan kon. Ik heb wel alles terug gelezen, maar heb vandaag niet alles opgeschreven om te reageren, sorry.
hoi meiden ff snel een berichtje. de echo was goed en hartje heb ik zien kloppen! ben alleen 2 daagies minder ver, en mag over 2 weken weer komen dus kan me niet snel genoeg gaan hihi.
Fijn Noa Meiden, vanaf nu kunnen jullie naast mij en Monique, ook Sweepy pb-en voor veranderingen/aanvullingen op de lijst. Ga ik ff uitzieken!
Owja? Dat wist ik dus niet....... Volgende keer dus ook nog maar even verder zoeken naar nr 2 Ik haat spinnen Noa, gelukkig was de echo goed En mocht jij niet je 'oude' datum aanhouden? Ik ben ook steeds 2 dagen korter op de echo maar mag gewoon mijn eigen datum aanhouden... Sweepy, rot he die misselijkheid en overgeven Hopen dat het snel over is idd.
Daan, zou ik mijn gegevens dan ook maar even naar Sweepy pb'en? Die wat ik net had gestuurd? Of lukt dat nog wel?