hoi meiden eventjes een ego-bericht! Wan ik heb natuurlijk weer iets meegemaakt vandaag Deze ochtend had ik mijn eerste examen, ik was blijven slapen bij mijn vriendje omdat dat praktischer was. Mooi op tijd opgestaan, glaasje met fruitsap en een boterhammetje. Ik voelde mij helemaal niet zenuwachtig voor mijn eerste examen. Ik moest met de bus naar school toe, dus eerst staan wachten in de kou en dan hop de bus in dus tot daar aan nog nog niets gebeurd. Doordat het zo koud was namen een heleboel mensen natuurlijk de bus, ik stond helemaal achteraan recht, geplakt tussen enkele mensen. Ik voelde het gewoon opkomen, had het plots zeer warm en voelde me niet goed, dus dat was niet goed. Wanneer ik bijna aan mijn eindhalte ben (station) zie ik overal vlekken voor mijn ogen, het geluid valt weg en ja ik ook hoor, daar lag ik dan midden de bus. Natuurlijk zat de bus vol puberende leerlingen en heeft niemand mij geholopen. Kvond het echt wel vernederend, dan maar zelf opgestaan waggel waggel, allemaal vreemde blikken. de bus was dan aangekomen aan het eindhalte, dus dan maar vlug uitgestapt en mijn eventjes aan de kant gezet. Ik moet toegeven dat ik behoorlijk in paniek was, zeker omdat ik alleen was. Dan mijn fiets genomen en richting school gereden, gelukkig deed de koude lucht mij goed. Eenmaal aangekomen in school vlug eventjes naar het wc gegaan, en wat zie ik daar een grote schaafwonde op mijn gezicht, echt typisch! Gelukkig is er één iem op school die afweet van mijn toestand, dus heb ik vlug met haar wat gepraat, en zij rade mij aan om het beter toch te vertellen aan mijn leerkracht. Want stel je voor midden in een examen ik die van mijn stoel val, het zou nogal paniek zijn en geen mens die weet waarom. Dus ik naar mijn leerkracht met knikkende knieën, ik wil haar gewoon nuchter vertellen wat er gebeurd is...begin ik wel te huilen, kvond het echt belachelijk van mijzelf maarja waarschijnlijk de hormonen. Ze begreep het en heeft de tijdens het examens mij extra in de gaten gehouden. Al bij al is mijn examen goed gegaan dus daar mag ik niet van klagen. Ik moet toegeven dat ik wel serieus geschrokken heb deze voormiddag, echt vies om je eigen lichaam niet onder controle te hebben en plots de grond van dichtbij te zien. Kom ik thuis vraagt mijn vader 'ben je ergens tegenaan gelopen misschien' Ja, hoor in het station! wel verveelend om te liegen maar als ik hen nu vertel dat ik flauwgevallen ben dan zal mijn moeder zeker de oorzaak willen kennen dusjah. Nuja einde ego bericht, maar ik moest het toch wel echt kwijt! Liefs Stephanie
dames ik heb even wat geruststelling nodig, ik verlies lichtbruin slijm.. heb tot nu toe nooit iets gehad dus ik maak me wel een beetje zorgen... (weet wel dat bruin nog niets betekent maar wat positieve verhalen kan ik wel gebruiken)
@mama youri. ja je wist het niet cker en van opmeten was natuurlijk nog moeijlijk, dus ik heb hem maar even terug gezet als ik 21 jan ben geweest en het is excat dan pas ik hem weer aan hihi. was echt blij dat ze het hartje zag knipperen pfff wat een opluchitng. @marieke bruine afscheiding kan altijd hoor een beetje als je maar geen helder bloed verliest en geen krampen krijgt. succes
nee heb niet echt kramp, alleen pijn in mijn rechterheup en rechts in mijn onderrug. had ik de eerste weken ook heel erg. nu heb ik vanmiddag heel harde ontlasting gehad .. misschien komt het daardoor?
Wat veel nieuws deze dagen zeg! Gelukkig is het meeste goed, sommige berichten zijn helaas minder leuk. @ Marieke1983: hoeveel slijm is het ongeveer? en als je een tampon voorzichtig inbrengt, is ie dan wit, of heel bruin?
hoi, iedereen, ff berichtje van mij ik ga op niemand reageren niet omdat ik niet wil maar omdat ik echt met de dag beroerder wordt. Eten gaat bijna niet meer, alleen bepaald voedsel, ben gister om half acht naar bed gegaan en was er pas vanmiddag 4.00 uit ( en sochtends om mn kids klaar temaken wat echt niet ging) Ik hou van mijn babytje maar ben er op dit moment niet zo blij mee. Wanneer word je zieke gevoel minder?
@ Marieke: Ik ben natuurlijk geen VK, maar het klinkt niet zo ernstig. Was je tampon nu helemaal bruin of met zelfs rood, dan zou ik me denk ik meer zorgen maken. Even afwachten denk ik.. Heb zelf ook een paar keer een bruin slijmdraadje (klinkt vies zeg) gehad. Bleef gelukkig daarbij, maar was ook steeds ongerust..
sorry dat ik niet reageer even op iedereen maar wil gewoon ff vertellen dat de echo goed was..... zij komt uit op 8 weken en 3 dagen (dus zo ff banner aanpassen) en het hartje klopt ....
Sorry even egoberichtje van mij: Ik heb het gisteravond verteld. Ik had hem een sms gestuurd wanneer ik hem weer zag omdat ik het dan ergens met hem over wilde hebben. Binnen 10 seconden belde hij me op. Hij wilde natuurlijk weten wat er aan de hand was maar ik zei dat ik het niet door de telefoon wilde vertellen. Heel gesprek daarover en toen zei hij dat ik hem op deze manier bang maakte dat er iets ernstigs aan de hand was. Ik janken natuurlijk en zei dat ik zo bang was voor zijn reactie. Hij vroeg waarom en toen zei ik dat ik dacht dat hij vreselijk boos zou worden. Hij beloofde me toen dat hij niet boos zou worden en gewoon rustig met me zou praten. Ik nog harder huilen en toen zei ik het. Hij schrok zich natuurlijk helemaal kapot maar hij reageerde echt zo goed. Heel lief, bezorgd en rustig zoals hij al had gezegd. Het liefst was die volgens mij meteen naar me toe gekomen maar hij was echt ziek. Nu komt die morgenavond omdat we toch even flink serieus hier over moeten praten. Hij vond het wel minder dat ik het hem niet meteen verteld had maar snapte ook wel mijn kant dat ik eerst zelf alles op een rijtje wilde zetten. Het was voor mij echt zo'n opluchting dat hij zo goed reageerde dat ik echt alleen nog maar kon huilen doordat alle spanningen er ineens uitkwamen. En zelfs dat begreep hij. Net voordat we ophingen zei hij nog dat ik hem meteen moest bellen als er iets was of als ik gewoon even wilde praten, zelfs al was het midden in de nacht. Dus toen begon ik weeeeer te huilen. Nu heb ik wel nog een beetje de zenuwen voor morgenavond maar komt vast goed. Sorry voor het egobericht maar ik heb maar 2 uurtjes geslapen vannacht en ben echt helemaal op nu. Lees later wel bij en natuurlijk horen jullie hoe het verder gaat. Thanks dat jullie me dat laatste duwtje hebben gegeven om het hem te vertellen.
Oh gelukkig Ninita heb je het verteld, en reageert hij in ieder geval niet boos! Het zal je ontzettend hebben opgelucht. Het hoge woord is eruit en morgen praten jullie erover...Veel succes morgen!
We hebben er aan de telefoon al bijna een uur over gehad maar hij zei ook dat hij er eerst even over na moest denken en op zich in moest laten werken. En dat is natuurlijk begrijpelijk want dat heeft mij zelfs een aantal weken gekost.
Ninita Meid wat goed dat je het hem verteld hebt! En dat hij zo goed reageerde, vind ik heel goed van hem! Logisch dat hij even moet laten bezinken...tis toch best wel een groot "iets" Succes morgen, maar dat komt vast wel goed! Hier hou ik het even bij, ben nog steeds ziek...verkouden en een zere keel en koud...blegh
@ Ninita: Goed dat je het gezegd hebt! En fijn dat hij het in elk geval in eerste instantie zo goed opneemt! Heb je hem ook al gezegd dat jij het in elk geval gaat houden?
Hallo allemaal! Nou ook hier goed nieuws: mooi en sterk hartje gezien! Moest wel inwendig want met uitwendige echo was het hartje niet te zien maar met de inwendige was hij direct heeeeel duidelijk! Ben 2 daagjes teruggezet dus naar 8 weken en 3 dagen maar dat had ik al verwacht omdat ik altijd een late ovu heb (dag 18 pas). Ik had verwacht super hard te moeten huilen maar tot nu toe voel ik me alleen maar een beetje verdoofd. We zijn er allebei stil van. Het is zo gek dat onze droom nu eindelijk gaat uitkomen. Achteraf zie ik wel in dat ik gisteren een pure paniek aanval heb gehad. Ik kon me amper bewegen, echt alleen huilen. Misschien wel even goed geweest, ik heb 2,5 jaar zoveel binnengehouden en geprobeerd sterk te zijn (ook voor anderen). En het werd me nu even teveel. Nouja, meiden ik wil jullie echt onwijs bedanken voor jullie steun, weet niet wat ik zonder zou moeten! Miekepluis, Rose, Bos en de anderen die ik even vergeet: SUPER gefeliciteerd met jullie echo! En dan... onze Ninita; meid wat ben ik trots op je! Het moet vreselijk eng zijn geweest voor je. En wat fijn dat hij zo rustig en lief reageerde. Nouja, dat geeft weer hoop op de toekomst toch?! Ik ben echt heel erg blij voor je en hoop dat hij zo lief blijft. Maar de belangrijkste stap heb je gezet, super! X Cindy
cjpt: (en begrijp dat er nog veel meer een mooie echo hadden vandaag) syper dat de echo mooi was....onbeschrijvelijk he....je zou bijna vergeten wat ze nog meer allemaal verteld. ik kreeg trouwens een uitwendige echo en die was meteen super duidelijk....terwijl ze zelfs zei: nou we proberen het en anders doen we het wel inwendig...nou was niet nodig je zag gelijk een kind (zie foto album) ben wel benieuwd naar jou echo foto...plaats je er ook 1 in je album? ninita: wat fijn dat hij zo reageerde....hoop dat jullie er samen uit komen....zal wel een behoorlijke opluchting zijn..
Ninita, gelukkig het hoge woord is eruit...wat een opluchting he? Fijn dat ie niet boos reageerde. vandaag weer hoofdpijn en misselijk..bah...die hoofdpijn vind ik zo vervelend owowow... ik vind het zo raar dat mijn borsten helemaal geen pijn doen, ga ik gelijk weer allerlei dingen in mijn hoofd halen. zijn er meer meiden die geen last hebben van hun (.)(.)?
Jingi, ik heb ook geen last van mijn borsten! Nog helemaal niet gehad ook! Dus geen zorgen maken! Cjpt, joepie, fijn dat de echo goed was Bos, ook een goede echo Ninita, oh wat vind ik dit fijn voor je! Gelukkig heb je het verteld en reageerde hij zo lief en rustig! Dat komt vast wel goed met jullie 3en Ga je dan toch dat huisje huren?