Zo, genoeg gekletst Ik ga lekker naar bedje toe... Nog eventjes tv kijken (is toch niks op) en dan slapen. Goeienacht allemaal en tot morgen!
nee ook niet hier...of misschien ook wel.....lastig. ik wordt doorverwezen door mijn vk, dus ik weet niet of ik een andere kan kiezen. kan natuurlijk ook altijd nog een pretecho laten maken. ik ga ook slapen...ben moeeeeeee.... trusten.
gefeliciteerd met jullie mooie echo's echt geweldig. ninita, wat een opluchting voor je.... gister was mijn een van mijn beste vriendinnen jarig en gezellig met haar en haar familie uit eten geweest, zij is in juni uitgerekend op de verjaarag van mijn zoontje. Ze heeft voor haar jaardag een pretecho laten maken en krijgt een jongetje..wilde ze stiekem ook wel graag. was pas om 01.00 uur thuis en lig nu lekker in mijn bed
zit nu in de trein trg naar maastricht maar zit pas in eindhoven pff heb het gehad wil lekker thuis genieten met mijn mannetje. Zit idd verschil in de echo's mijne is inwendig. Misschien probeer ik hem er zo nog op te zetten . Super om te horen dat het bij de rest die een echo had ook goed is gegaan. gefeliciteerd
@Channes, klinkt helemaal niet gek hoor dat je het liefst zo snel mogelijk alles weg wil hebben, heel veel sterkte nogmaals @Fon, het is echt geweldig hoor hoe de natuur het gemaakt heeft, zo'n wonder wat er in je groeit @Miekiepluis, fijn meid en nou genieten he! Enne ikke is niet bang voor de bloeduitslag, hubbie is mijn 1e vriendje @Ollekebolleke, bedankt voor de update van Sjalotjuh! best een moeilijke situatie nu of niet? @Liz, hier ook altijd door de spuiten heen gefietst, wel prettig hoor en dat moe herken ik ook en dat misselijk trouwens ook @Aguamiga, hier gaan ze het gewicht niet in de gaten houden nee Ze hebben nou mijn startgewicht gevraagd en dat was het Was bij Mirthe ook zo, hun vinden het niet zo belangrijk hoeveel je aankomt, als het maar goed gaat met je beeb @Daan, is friend spider nog langs geweest? En beterschap @Noa, yes yes, fijn meid! @Stephanie, dat zal idd schrikken zijn geweest, maar belachelijk dat niemand je even hielp Nou verder geen last meer gehad? @Marieke, hoe is het met je bruin? kan echt geen kwaad meid @Brusje, je kan niet zeggen tot wanneer je zo misselijk bent (daar heb je ook veel aan he) Dikke knuff meis, het is ook niet makkelijk soms he @Bos, jippie ! fijn dat de echo goed was @Ninita, wat knap meid dat je de stap heb gezet! En wow wat een reactie van hem, ga duimen voor je dat jullie er morgenavond als "zwangerstel" uit gaan komen! @Cjpt, jaaaaaaaaaa, helemaal geweldig! Joh en dat van gisteren is heel normaal hoor @MamavanYouri, ik mag morgen ook al een DVD meebrengen, jullie niet? En kraamzorg is geregeld Ik ben opgeknapt, maar nou is het weer bijna tijd om naar bed te gaan Dit was een mindere dag, maar gelukkig dus bijna achter de rug. Dadelijk even Dakar kijken (doen een paar bekenden mee) en dan hopelijk wel een nachtje goed slapen Maar de zenuwen voor de echo morgen (16.15) komen af en toe toch al voorbij dus hoop niet dat ik weer zo slecht slaap. Voordeel van het verkouden zijn is wel dat ik niets ruik, dus wordt niet meteen misselijk als ik eten ruik Nadeel was wel dat ik Mirthe haar poepbroek niet heb geroken
gatverdamme zit mijn lieve vriendje nu de 25 grootste viezerrikken te kijken moeten mensen worsten gevuld met varkensogen enz eten, ben al misselijk, dus echt bevorderend is het niet! iedereen die morgen voor de echo moeten heel veel succes slaap lekker allemaal en tot de volgende keer
Zo even voor het slapen gaan mij ook nog even melden Intake bij de vk gehad en inderdaad toch ook nog even met hun eigen echo gekeken of er wat te zien was. En ja een kloppend hartje, heel klein en wazig maar het was zichtbaar! Dus ik ben helemaal tevreden. Ze dacht wel dat het misschien iets minder ver was dan 7wk en 5dagen en dat zou best kunnen met zoveel onregelmatigheid..maarja 27 januari de termijnecho en dan weten we zeker wanneer dit kleine mensje zich aandient Dus ik helemaal blij en wat zal ik lekker slapen vannacht! Voor de rest zag ik nog meer goed nieuws en kloppende hartjes langskomen! en @ninita: fijn dat je het je vriend verteld hebt en dat hij zo goed reageerde! Slaap lekker allemaal!
hey allemaal, even een kort ego berichtje want ik ga naar bed.. het bruinverlies is weer opgehouden gelukkig.. jullie berichtjes stellen me ook gerust! ik ben vanavond toch gaan sporten al twijfelde ik wel.. toevallig kwam ik een kennis tegen die vk is! (dat wist ik eerst niet) jammer genoeg werkt ze niet meer in ehv, anders was ik naar haar overgestapt, maar ze heeft wel mijn vraag over het bruinverlies beantwoord en me haar nummer gegeven voor als ik vragen heb, echt superlief! overigens vroeg ze of ik me nog zwanger voelde, maar ik heb me noout superzwanger gevoeld dus daar kan ik niet op afgaan. ze zei ook dat ik altijd mijn vk kon bellen of het diagnostisch centrum (waar ik de echo heb) en aan Ninita: voel je je opgelucht nu? fijn dat je vriend zo goed reageerde! hopelijk verloopt alles morgenavond ook goed! hoe staat het met je huisje? en iedereen die een goede echo heeft gehad: gefeliciteerd en geniet ervan! weltrusten allemaal!
Goeiemorgen! Ik mocht op mijn vrije dag alweer niet uitslapen van mijn zoon... Helaas. Jingi, ik ben ook doorgestuurd door de vk, ze heeft zelfs gebeld voor de afspraak. En een pretecho is ook leuk he Ppa, wat leuk dat je vriendin uitgerekend is op je zoon's verjaardag en ook een jongetje word Monique, oh mag jij morgen al een dvd meenemen? Wat super leuk zeg! En veel succes vanmiddag bij de echo! Hopelijk ruik je snel weer wat hihi, voor Mirthe dan he Ollekebolleke, gatsie zeg Sanell, super het hartje gezien! Joepie! Marieke, oh wat fijn dat het bloedverlies gestopt is zeg! Dan zal het wel wat oud bloed zijn geweest idd! En idd de vk kun je gewoon bellen hoor als je vragen hebt of onzeker bent, gewoon doen! Iedereen die vandaag een echo heeft, veel plezier en geniet ervan!
Goedemorgen! Mama van Youri, 19 maart hebben wij onze 20-weken echo! Weer iets om naar uit te kijken. Ik denk niet dat wij daar een dvd van krijgen, maar dat weet ook eigenlijk niet! Maar we gaan ook en 3d-echo en 4d-echo laten maken en daar gaan we wel en dvd van laten maken... Kreeg gisteravond zo'n allerschattigst cadeau van mijn lief! Als we 7 maanden zwanger zijn gaan we met zijn drietjes ( hihi...) een fotosessie maken in het sepia en zwart-wit! Had hij geregeld! Nou, at is toch lief! Ik ben ook niet echt bang hoor voor de uitslag van het bloedonderzoek, maar wel beetje spannend.. Ik weet eigenlijk wel zeker dat het goed is, maar toch! Stom hè... Ik heb ook ineens weer zin om te werken, gek hè.. Dat had ik al zo'n 6 weken niet decht, maar nu heb ik weer zoiets van, Huppatee, gezellig met die kids! Ik heb ook ineens een rust over me heen...heerlijk! Meiden, ik wens jullie een fijne dag! Veel liefs, Pluis
@Sanell, fijn dat je vk al meteen even heeft gekeken, super! @Miekiepluis, super leuk kado van je mannetje En die rust hoop ik straks ook te vinden Paar keer wakker geweest vannacht maar verder goed geslapen Maar dat vroege wakker zijn hoeft van mij eigenlijk niet Nou hopen dat de dag voorbij wil vliegen
miekiepluis wat een leuk cadeau! ook leuk dat je de 20 weken echo al hebt gepland! begint allemaal wel heel "echt" te klinken zo!
Hey goedemorgen meiden! Voor iedereen die een goede echo had: SUPER meiden! Lekker van genieten hoor! Voor de ziek, zwak en misselijke onder ons: KNUFFFFFFFF hopelijk voelen jullie jezelf snel beter hoor! Hier gisteren wezen shoppen... Kon nog maar in 1 broek van me en tja die moet toch ook in de was... Heb een broek gekocht en 3 nieuwe truitjes... Ben er helemaal happy mee, nu kan ik morgen toch een beetje fatsoenlijk gekleed naar de nieuwjaarsborrel van het werk. Over dat bloedprikken... Ik ben ook niet bang voor de uitslag, maar wel voor het prikken zelf (en dat voor iemand die meerdere tattoos heeft hihi) Ik ben als de dood voor die naalden, ben dus blij als ik dat ook gehad heb morgen! Ik was van plan om vandaag de kraamzorg vast te bellen. Maandag in het ziekenhuis even aangeven dat we de nekplooimeting willen laten doen en de 20 weken echo. Hier heb ik de vorige keer geen dvd van gekregen, maar nog een videoband, omdat hun die alleen nog maar konden opnemen... Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk gereageerd heb... Fijne dag vandaag allemaal!
grappig dat je wel tatoeages hebt en niet durft bloed te prikken ik vind bloedprikken echt een eitje en heb een tongpiercing maar een tatoeage heb ik tot nu toe nog niet durven laten zetten
Komt waarschijnlijk omdat ze al tig keer verkeerd geprikt hebben bij me... heb meerdere malen een blauwe (bijna zwarte) arm gehad van m'n pols tot aan de schouder... enkel omdat ze dus niet goed (kunnen) prikken...
Goeiemorgen iedereen Lees over bloedprikken ik hou daar ook helemaal niet van hoor brrrrr maar het moet maar bij ons nemen ze iets van 6 buisjes af en het is raar want ook ik heb ook tongpiercing en tatoeages de namen van mijn kids dan en daar had ik ook veel moeite mee hoor ging bijna van me stokkie voor iedereen die vandaag een echo veel kijkplezier ik mag morgen dus ben benieuwd
Goede Morgen iedereen! moet alles nog eens bijlezen,maar wil jullie eerst iets vertellen. Vandaag ben ik 3weken gestopt met roken!Ik voelde me heel erg schuldig tegenover mijn babytje.Ik rook al van mijn 14 jaar en het is verschrikkelijk moeilijk.maar ik blijf doorzetten.Ik deed mezelf de belofte dat als ik nog eens zwanger zou worden(na miskraam en 11 rondes),dat ik zou stoppen. Ik ben dus wel een beetje fier,dat ik het volhou.maar ook bang dat het al schade is van in de eerste weken? Zijn er hier die in hetzelfde schuitje zitten? verder is mijn misselijkheid met de helft afgenomen maar heb nog altijd iets tegen ALLE geuren!groetjes
Ollebolleke, wat toevallig, ik was dinsdag 3 weken gestopt! Wat goed van je zeg! Ik heb bij mijn zoon gewoon doorgerookt (wel minder natuurlijk) en die heeft er niks aan overgehouden dus die eerste weken zal geen kwaad kunnen hoor.. Ben wel blij dat het nu wel gelukt is om te stoppen!
x mama van youri ook voor jou een dikke proficiat. Heb jij het ook zo moeilijk?IK nu voor het moment heeel erg. denk dat ik maar eens in bad ga en dan wat frisse lucht happen....