Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik had beloofd om jullie op de hoogte te houden van mijn bezoek bij de gynaecoloog.
    Ik ben dus net terug. Na even zoeken bleek er geen vruchtzakje meer aanwezig te zijn. Er was nog wel wat dik slijmvlies zichtbaar en dat zal binnen nu en een week loskomen.
    In mijn eierstok waren al weer kleine follikels zichtbaar.
    Pfff, wat ben ik opgelucht dat ik niet geholpen hoef te worden. Natuurlijk ben ik ook nog steeds verdrietig, maar blijf positief en we gaan het gewoon weer proberen.

Hoe is het verder hier in mijn oude topic? Helaas kan ik niet meer met jullie meekletsen.
    Geniet allemaal van jullie zwangerschap!

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @annie: wat fijn dat he tlichamelijk goed met je gaat. Kun je het geestelijk ook een beetje aan?

3. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hey andere Annie,

Wat fijn dat je niet geholpen hoeft te worden.
    Maar blijft vervelend allemaal:(
    Hoop dat het nu snel op gang komt en dat je snel weer zwanger bent!

Bij mezelf vraag ik me echt af of het goed gaat:(
    Voel me niet zo zwanger als vorige week...
    Moet nog een week wachten!

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hier even een kort berichtje van mij: nog steeds flink aan de diarree. Ik houd vanaf zaterdagmiddag niets binnen. Echt irirtant. gisteren maar even langs de huisarts geweest. Ik heb of een virus en dan moet het nu snel beter gaan of een bacterie en dan krijg ik antibiotica. Gisteren mijn ontlasting naar het ziekenhuis gebracht om vast te stellen of ik een bacterie heb. Voor de baby schijnt het allemaal geen kwaad te kunne. Maar ik hoop dat ik snel iets hoor, want ik ben al een paar kilo afgevallen...

Sorry voor mijn ego berichtje, maar ik baal behoorlijk op het moment...

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey meiden,

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik heb echt een kutnacht achter de rug :(
    De halve nacht wakker gelegen, zere keel, neus helemaal verstopt, hoofdpijn...da's erg slecht voor m'n humeur...

Ik zag nog wel dat er een paar een goeie echo hebben gehad...super hoor meiden :thumup:

Fijne dag allemaal!

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    goedemorgen,

annie, gelukkig dat je nu gewoon weer verder kan.
    Iedereen die het hartje heeft gehoord of goed echo heeft gehad, super!
    miekepluis gelukkig dat het oud bloedverlies is gestopt:)

Hier voor de derde dag migraine, eerst dag niks geslikt hopende dat het vanzelf weg zou gaan, maar nee hoor, toengister 1 paracetamol, binnen 30 minuten beter, boterhammetje gegeten (wat helpt tegen mijn zwanger misslijkheid, altijd goed om te weten) Gister om half acht weer naar bed, migraine weer terug vanacht 2 paracetamol, vanmorgen iets beter, toen onder de douche want ik stonk, na het douchen kwam het in alle hevigheid weer terug incl misselijk ( nog niks gegeten) weer op bed, boos, verdrietig en constant zeggen ik wil niks slikken, mijn babytje heeft straks geen armen en benen meer, maar ik heb ook twee andere kids waar ik er voor moet zijn. Ik voel me echt lullig, maar ik moet van de pijn af dus vanmorgen nog twee paracetamol, ik zit nu op de bank, met nog steeds wat pijn, biddende dat het over gaat. En dan ben ik er gelukkig voor een 3 a vier weken vanaf.

Mijn vriendin zei dat ik me geen zorgen moet maken over paracetamol, maar dat doe ik wel. En als ik geen kids had had ik ze ook zeker niet genomen.

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    noa wat fijn voor je dat je echo zo goed was!

stephanie jeetje kan geloven dat je geschrokken bent! kijk een beetje uit he meid!
    ik hoop dat je het niet nog eens moet meemaken

marieke niet het ergste denken! zolang het niet helderrood wordt en enorm veel wordt is het niet erg!

brusje, arme meid toch! ik hoop dat het bij jou snel mag overgaan hoor!

ninita super super super dat hij zo gereageerd heeft!
    ik hoop dat je er nu nog beter van kan genieten! :):D
    ben echt zo blij voor je!

jingi ja ik heb er ook geen last van, toen ik zwanger was van Lyana wel, maar nu helemaal niet :) maar maak me der niet echt zorgen over
    elke zwangerschap is immers anders! :)

annie22 dat je opeens even geen klachten hebt hoeft niets te betekenen hoor meid :)
    je zou blij moeten zijn dat het even over is, wie weet krijg je de klachten niet meer terug, of staan ze morgen weer aan de deur :)

ollekebolleke je mag best trots op jezelf zijn! het al zo lang volhoude na zo lang gerookt te hebben...
    Mijn ma rookt ook van haar 14 en heeft toen ze zwanger was (van ons allemaal-> 4keer dus) blijven roken.
    hebben er gelukkig niets aan ondervonden...

annie1979 vind het wel erg voor je had ergens gehoopt dat het toch nog goe kwam met je

goh even ego nu... gisteren heeft men schoonzus even met men vriend gepraat en is ze allerlei dingen gaan zeggen tegen hem
    dat ik eigenlijk dat kind niet wil en liever weg wilde doen omdat ik het niet ga aankunnen zowel geestelijk als financieel...
    maar dat ik heb gezegd dat ik het moest bijhouden van hem..
    nou ik helemaal boos :s
    ik heb wel eens getwijfeld :s hormonen denk ik of dit nu wel het beste was dat ons kon overkomen momenteel
    maar het feit is het is er en er zijn zovelen mensen die geen kindjes kunnen krijgen en ik ben gezegend met nu nog eentje te kunnen hebben
    het zal wel groot worden... maar mijn vriend was er helemaal van onder de voet, we hebben er eens goed over gepraat, het gaat ons lukken
    het gaat moeilijk zijn omdat lyana nog zo klein is, maar ze zullen wel veel aan mekaar hebben :)
    mijn schoonzus is al heel de week dingen aan het zoeken om stokken in de wielen te krijgen tussen mij en men vriend, denk eerlijk gezegd
    dat ze er zelf een oogje op heeft, dat laat ze toch genoeg merken... pffff sorry voor het lange bericht maar tmoest er even uit :)

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    waar bemoeid jou schoonzus zich mee, is ze jaloers? tuurlijk zal je misschien twijfels hebben, tussen mijn zoon en mijn dochter zit ook niet zo veel hoor, mijn zoon was 10 maanden toen was ik alweer zwanger.
    Het nadeel is, dat ze allebij zo klein zijn dan, het voordeel is dat ze straks heel veel aan elkaar hebben, en het is oow zo gezellig!
    Ik ben nu zwanger van de derde, bewust, maar heb ook enige twijfels, zeker nu ik mijn meds voor migraine niet meer mag slikken. Voor mn zwangerschap had ik migraine, pilletje twee uur later was ik weer goed, nu al drie dagen, pffff en ik ga straks borstvoeding geven, wat ik ook gedaan heb bij mn twee andere kids, zoon 10 maanden, dochter anderhalf jaar, lekker he met migraine, maar ik kijk dan naar de positieve kant en denk ik mijn kids kunnen mij helpen ( man werkt, die kan mij helpen als hij terug komt, maar dan heb ik alles al gedaan hihi)
    en ikheb mn zus en vrienden, het komt wel goed :)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

liz ik denk ook dat ze jaloers is! als je je dat bedenkt is het voor jou misschien wat makkelijker om ermee om te gaan..en anders een flinke tirade terug een keertje moet wel helpen...

10. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

@ brusje: waardeloos dat je je zo beroerd moet voelen, maar paracetamol mag je gewoon hebben hoor, vallen de armpjes en beentjes er echt niet van af ;) (pijn geeft stress en da's ook niet goed voor je kindje.......of voor jou )

Poeh poeh, net eindelijk de vlos gebeld, kreeg een hele aardige meid aan de telefoon, het was druk maar 20 januari mag ik komen, krijg een intake van 45 minuten incl. echo :D

11. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Liz, zulke mensen moet je niet naar luisteren! Gewoon jaloers, get a life denk ik dan!

@emmeken, wat fijn dat je eindelijk een afspraak hebt! Nog anderhalve week wachten!
    Ik zag net dat we precies even ver zijn!

12. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    even een ego-berichtje. Ik wordt echt GEK van de pijn, al een week last van spier achter mijn ribbenkast links en schouder en zij. Ik zou eigenlijk spierverslappers moeten slikken want het wordt alleen maar erger en erger. ik heb het gevoel dat er iemand 24 uur per dag met een mes in mijn zij steekt en in mijn schouders ronddraaid.... echt gek word ik ervan. Zit nu thuis terwijl ik een belangrijke dag op het werk had (allemaal afspraken met ouders en activiteit buiten school met de kids). Ben vanochtend bij de fysio geweest en die heeft de boel geprobeerd los te maken en morgen weer. Vanmiddag overleggen met de huisarts voor pijnbestrijding want ik namelijk alleen nog een korte tijd op mijn rechtezij liggen, op mijn rus en linkerzij word ik gek van de pijn.

Ohhh leuk zijn zwanger poehhhh. Ik ben wel erg blij dat ik een echo heb gehad waaruit is gebleken dat het in mijn baarmoeder allemaal goed zit!

Zo nu weer even staan (gaat het beste)

Alle andere zieligerds onder ons ook heeeel veeeel sterkte en beterschap, migraine is ook afschuwelijk nu ja....

tot later.
    Nicole

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hoi meissies,

Nicole kan het geen slijmbeursontsteking zijn? Beetje vreemde plaats ok, maar ja, kan toch? Nou ja, in ieder geval hoop ik dat het snel weer over is.

Brusje, heel veel beterschap/sterkte ook voor jou. Manlief heeft ook regelmatig migraine en dat is idd geen pretje.

Even ter herrinnering, vergeten jullie niet je bannercode en je foto's in je album ergens op te slaan? Als de site gaat verhuizen gaan deze gegevens verloren namelijk.

Hihi, ik hoop dat we elkaar nog terug weten te vinden als de site weer life gaat.

14. Dewi12

Dewi12 Lid

11 dec 2008
    18
    0
    0
    Assendelft
    Hallo ladies,

Ik ben alweer een tijdje niet online geweest.

Helaas ben ik ons kleintje 1 januari (ik was bijna 10 weken zwanger) verloren. We zijn er kapot van!

Ik wil iedereen een ontzettende fijne zwangerschap toewensen en natuurlijk een geweldige kraamtijd!

Groetjes, Dewi

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Lieve Dewi,

ik wil je nogmaals heel veel sterkte toewensen. Zorg goed voor jezelf.

Liefs Daan

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    We zijn destijds geen vlindersite gestart omdat het voor sommige mama's niet hoefde, maar ik neem aan dat een kaarsje geen kwaad kan.

Dus hier een kaars voor alle vlindertjes van de aug. mama's.

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    He bah Dewi, wat een rotnieuws. En dat na 10 weken zwangerschap... Je hoopt dan uit de gevarenzone te zijn zeg maar.

Neem de tijd om het een plekje te geven. En hopelijk ligt er in de toekomt een mooie zwangerschap voor jullie in het verschiet.

18. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @ninita Super van je meid!!!
    Luchtte het op, Lekker uitgehuild, kan me voor stellen dat er een hele hoop spanning er eindelijk uit is. Ook hoop ik voor jullie dat jullie er samen helemaal uit gaan komen! Laat je ons weten hoe jullie gesprek verder is verlopen?

@dewi heeeeel veel sterkte!!!

19. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Hallo effe een ego berichtje...
    Ik bleef steken pijnen houden in mijn buik en vannacht werd ik er zelfs wakker van.
    Nu als ik op sta of een vlugge beweging maak krijg ik steken.
    Heb ik toch maar de gyn gebeld en ik moet morgen komen voor een echo.
    Ik ben daar we blij mee. Maar ik ben ongerust.
    Groetjes slaapzak

20. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @dewi
    sterkte ! :(

Deel Deze Pagina