Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @slaapzak: ik had vroige week ook van die pijnen. Ze hebben een echo gemaakt en alles bleek goed te zijn. Goed dat je even mag langs komen. Waarschijnlijk is het niets maar je kunt het maar beter zeker weten. Heb je ook een mooie vroege echo. Als het goed is kun je het hartje dan ook zien kloppen. Succes!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hoi slaapzak, goed dat je de verloskundige hebt gebeld. Beter zeker zijn.

Maar wat jij hebt, heb ik regelmatig. Ik doe het af als bandenpijn, ik ervaar het niet als steken, voelt echt alsof er iets even goed wordt uitgerekt. Ik wordt er ook wakker van 's nachts als ik me omdraai en voel het inderdaad overdag als ik opsta, me uitrek of moet niezen/hoesten (en dat doe ik nu best veel haha).

Good luck

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Dewi jemig wat verschrikkelijk, heel veel sterkte!

@ Alle meiden die vandaag echo's hebben: succes en veel plezier!

@ Bos; het grootste verschil tussen de echo's die ik heb gezien vind ik de scherpte. Maar ik denk echt dat dat door het echo-apparaat komt. Op sommige foto's (net als die van jou) is echt een kindje te zien met armpjes enzo. Op mijn foto zie je alleen een vlek haha. Dat maakt niet uit want het was een vlek met een hartje en het is onze vlek ;o) Maar het viel me wel op. Ging eens bij anderen kijken en toen zag ik inderdaad dat de 1 een scherpe heeft en de ander een vage foto.
    Ach, hoe het ook zij, ik kan niet stoppen met kijken naar de foto. Zal straks proberen hem in te scannen en hier in mijn album te zetten.

4. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @Daan78
    ja klopt ik voel dat ook met hoesten neus snuiten enz.
    Is wel fijn dat jullie het herkennen.
    Ik wil ook graag alles op tijd weten. Is het goed gelukkig ben ik blij. Is het niet goed prima dan kunnen we ook verder maar dan worden we niet meer verrast. Zijn we voorbereid he.
    Maar ik voel me op zicht goe, Buiten me migrane en die steken enzo. Ik voel me wel nog zwanger.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goed zo slaapzak!

Ik heb me net met pijn en moeite naar de supermarkt gesleept. Boodschapjes gedaan en rennies gehaald. Ben benieuwd of ze gaan helpen.
    Blijf het toch frappant vinden. Manlief is ook ziek thuis en die ligt de hele dag op bed en ik hobbel zo goed en zo kwaad als het gaat maar wat door, immers het huishouden moet ook gedaan worden. Mijn volgende hindernis is toch echt die kerstboom aftuigen, had ik nog steeds niet gedaan :oops:

6. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    @dewi: heel erg veel sterkte!

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @daan: Wat goed helpt en wat je mag hebben tijdens de zwangerschap is antagel. Te koop bij de drogist. Mocht de Rennie nu niet goed helpen is dat misschien een alternatief?

8. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    dewi: heel veel sterkte bij dit verlies. Na 10 weken zou ik het ook niet meer verwachten, dus dat maakt het natuurlijk extra moeilijk!

Liefs Stephanie

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden
    Dewi wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.
    Weet niet meer wie dat met die schoonzus was, maar wat vervelend zeg dat ze zulke verhalen tegen je vriend ophangt. Gelukkig weten jullie wel beter.
    Daan gaat het al weer wat beter? Ik ben nu opgehouden met spugen gelukkig. Heb aan de lu crackottes gezeten en dat hielp aardig... Vervelend als je niet fit bent. Hopelijk ben je snel weer beter en je vriend ook.

Degene die vandaag een echo hebben heel veel suc6 en een mooie echo toegewenst!

Liefs ink,

10. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Dewi, heel veel sterkte voor jullie allebei.

Daan, tja wat kan ik zeggen, mannen.......zelfs mijn zoontje van 2,5 heeft er last van. Ik heb pijn, echt je zou denken dat je 112 kon gaan bellen zo zielig kan hij dit zeggen

Liz, ik hoop wel dat jij of je vriend haar op dit rare gedrag hebben aangesproken?

Brusje, wat een ellende die migraine en iemand anders schreef het ookal paracetamol kan geen kwaad, anders even de verloskundige of de Huisarts bellen hoor...

Stephanie, had ik nog steeds willen zeggen, wat gezellig dat je meegaat naar het voetbal

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jakkes, dacht ik even snel boodschappen te doen, rijd ik bijna de auto in de prak. Iemand zag niet dat ik mijn richting aan had gezet. Gelukkig zag ik em op tijd. Maar ben echt geschrokken! En ik had al geen goede dag! Was even gestopt om mijn schoonmoeder hallo te zeggen (die kwam ik tegen) en wilde wegrijden.
    Ik blijf vandaag maar binnen!

12. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    @Dewi, sterkte!

13. dniies16

dniies16 Lid

23 dec 2008
    18
    0
    0
    Daarlerveen
    heel veel sterkte Dewi!

14. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Nou heb net even een testje gedaan maar die is mega positief nog! Is wel een fijn gevoel want bij 7 dagen over tijd had ik maar een zeer licht streepje met ochtend urine.
    dus het lijkt er op dat de hcg op hoog is gegaan!
    pppooooeeehhhh!
    Is vond het wel eng hoor een test doen.

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Dewi, sterkte meid :(

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Slaapzak, zo te horen zijn het idd je banden! Maar wel fijn dat je morgen al een echo krijgt :D ben je weer gerust gesteld he!

17. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ppa ja idd ik en mijn moeder, ze doet het af als nonsens maar weet wel beter hoor :)

dewi enorm veel sterkte met dit verlies :( hoop dat je het een plaatsje kan geven :(

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Thanx voor de tip Melisa. Zal het in gedachten houden.

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, ik nam tijdens de zwangerschap altijd Gaviscon. Dat kun jemisschien ook eens proberen als andere dingen niet werken?!

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Thanx, staat ook genoteerd. Die reclame ziet er altijd wel 'bevrijdend' uit. Naja, hoe zeg ik dat. Kalmerend, als ik zo'n binnenkant had (toen ik nog geen last had van maagzuur), nu heb ik ws zo'n binnenkant naja, gezever van mijn kant hihi.

Hoest met de dames? En wat gaan we eten vanavond?
    Ik eet een zuurkoolovenschotel zoals het er nu voor staat.

Deel Deze Pagina