Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hier gaat alles weer super mag denk ik niet klagen hihi, maar slapen kan ik ook de hele dag, maar de vk zei dat hoort er bij en kan nog wel erger worden! ik kijk wel paar x per dag op me echo hihi zo onwerkelijk, moet wel zeggen dat ik van van binnen een stuk rustiger ben, en niet meer zo bang van het is fout. gelukkig maar en ben dus ook blij dat over 2 weken mag.
    @ dewi sterkte met dit verlies.

en over die kraamzorg daar begon ze bij mij ook al over dat het na die volgende echo wel kon bellen ik zei zo das vroeg hihi, en bloedprikken doen ze hier als je 12 weken ong bent. en die dvd's kan je hier ook laten maken dus gaat cker ook wel een keertje gebeuren

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    owja nog een vraagje, hoe kan je wel toevoegen op de hyves maar dat niemand het kan zien van mij vrienden want niemand weet het nog vandaar. of kan dat niet? owja echo staat in me album

3. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Als we het toch over eten hebben wij eten macaroni :)

4. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Hallo, ik zou ook graag op je bevallingslijst staat als dat mag.
    Mijn naam is Barbara
    uitgerekend op 25 augustus 2009
    doe niet mee aan moeders voor moeders
    ga in het ziekenhuis bevallen
    ga borstvoeding geven

Groetjes en alvast bedankt he meid
    liefs xxx

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    haha wij eten bloemkool met een sausje en een snitzel hihi

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wij eten Rijst met Sate :) saai he ;)

7. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    over eten gesproken, ik kan geen hap door me keel krijgen. Voel me echt super misselijk. Hoop dat het snel beterd. Wie van jullie heeft er soms ook nog pijn in de buik? Maak me een beetje ongerust.

Veel plezier aan iedereen
    Liefs xxx

8. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    @ Ninita, goed zeg en gelukkig viel het mee de reactie, ik hoop dat deze lijn zich voort zet voor je!

@ de ex rokers, bij mijn eerste twee kinderen heb ik ook door gerookt (natuurlijk veel minder maar roken is roken) en nu ben ik al twee jaar gestopt, ik wilde stoppen voordat ik zwanger werd want ik ben als zwangere doos zo labiel dat ik als (ex) emotie roker echt niet zou kunnen stoppen dus héél goed van jullie, volhouden hoor ;)
    Ik rookte ook al sinds mijn 13e trouwens...

@ Stefanie, heeft in een bus vol pubers niemand je geholpen? Schandalig echt waar, ik voel me oud door het te zeggen maar "die jeugd van tegenwoordig..."

@ Bos, jij zei dat over het verschil in echo's of niet? Buiten het verschil van inwendig en uitwendig is het denk ik ook het apparaat, verschillende leeftijden daarvan of merken, zoiets. Mijne waren inwendig en in het ziekenhuis en ik vind ze verdomd duidelijk, wel leuk maar het stoomtreingeluid is het leukste, zolang je dat maar hoort is het goed ;)

@ Brusje, paracetamol kreeg ik zelfs in het ziekenhuis aangereikt elke dag 2 van 500 mg omdat ik een rare pijn in mijn borstkas had aan het einde van mijn zwangerschap en ik heb dat enkele weken dagelijks geslikt, ook bij de tweede was die pijn er en nu zal het er vast weer zijn en doe ik het weer. Al moet ik eerst uitzoeken of eht wel mag met mijn medicijnen eigenlijk...

@ Dewi, wat erg, moet even slikken hoor... Sterkte jullie!

@ Kristel, ook al langer zwanger, goed zeg! en natuurlijk blijf je hier, ik denk dat we eindigen als juli/augustus/september topic dus wat maakt het uit.

@ Daan, oh ja ik las je spin verhaal, gruwel, brrr verschikkelijk die grote krengen, iemand zei eens tegen mij, waar je ook in huis bent er is altijd een spin binnen twee meter van je, daar heb ik een tijdje last van gehad, van die wetenschap, dat wil ik niet weten! Ik heb er ook wel eens eentje in mijn bed gehad, geen kleintje, heb heel lang niet lekker geslapen, bah bah bah!

Ik moet 6 februari weer voor een echo, dan bijna 14 weken, ik ga geen nekplooimeting doen en mijn man hoeft ook niet zegt ie dus mooi. Buisjes bloed zijn altijd k*t, bij mijn eerste lag ik vier weken in het ziekenhuis en prikte ze om de dag een buisje, gruwelijk, hele blauwe armen tot gevolg inderdaad, sommige m*tsen kunnen echt niet prikken :(

En wat we gaan eten, ik heb een kaartje uit de kaartenbak bij de AH gevist en alles gehaald wat ik niet had en erop stond, het is iets in de trant van een broccoli/bloemkool ovenschotel met kaas en ham en krieltjes ernaast, zag er lekker uit.

Kraamzorg heb ik me ook voor aangemeld (na een goede echo idd ;)) via mijn verzekeraar.

Ik heb vandaag mijn oudste zoon (8,5 jaar oud) uit school gehaald met een gat in zijn hoofd, bloeden als een rund, gillen als een speenvarken (vooral bij het hechten) en huilen als een baby bij het aangezicht van zijn bebloedde jas, mijn kleine jongetje begint al echt op een kerel te lijken hahaha :rolleyes:

Zo wat een lap tekst, dat krijg je van meeschrijven in kladblok idd 8)

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Mega baba, ik heb soms ook buikpijn, als ik op mn buik ga liggen bijvoorbeeld. Het trekt wel snel weer weg. het is normaal hoor! Je baarmoeder is aan het groeien.
    Dus ook al zo misselijk? Mijn dieet bestaat vandaag uit beschuitjes en peren haha

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb zeker geluk.. ben wel af en toe misselijk maar voel me eigenlijk super voor de rest af en toe wat duizelig maar i kheb een lage bloeddruk dus dat ben i kgewend.

ik heb mijn echo in mijn album staan :D

wie heeft vandaag echo gehad?

wij eten vis met worteltjes en aardappelen..
    heb net lekker gesprot en gezwommen heerlijk :D voel me weer helemaal ontspannen..

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Rianne, ik rook ook al vanaf mijn 13e/14e.... Goed dat je gestopt bent! En al zo lang!

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @rianne ah wat sneu voor je zoontje, hopelijk heeft tie niet heel veel pijn de rest van de week. beterschap voor hem.

@emma ik heb wel eens steken in mijn vagina maar vroeg het gister aan de gyn en dat was ook normaal dus hoort er allemaal bij hihi en soms is het net alsof er een baksteen in me buik ligt haha

13. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    @ Emma21 Ja hier is het ook dieet :( , bij mij is het geroosterd brood en appels :D Het is voor een goed doel he dat we misselijk zijn. Moet morgen naar de gyneacologe om iets te regelen voor mijn werk en hoop stiekem op een extra echo om te zien of het zeker nog allemaal in orde is met ons wondertje ;)

@ Dewi: Zo erg meid, heel veel strekte hoor!

Liefs Babs

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hier ook af entoe zeurende buik hoor, en dan gauw naar de wc om te kijken als er niks aan de hand is, maarja hoort bij zo te lezen en je baarmoeder moet inderdaad hard aan het werk dus dat zal het ook wel wezen. iedereen alvast eetsmalkelijk en tot later deze avond

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    dewi, wat erg voor je meid, met 10 weken verwacht je het niet meer.

en de rest bedankt voor je geruststellende woorden, gelukkig is de migraine weer weg en ik denk dat het nu wel zo even blijft. pff echt blij, ben ook flink gaan schoon maken want het was een bende hier. en weer lekker eten he, na drie dagen had ik een bere honger.

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Zo, de werkdag zit er weer op. Pfffff, werd er een kind niet opgehaald. 3 kwartier zitten wachten..... Bets lang als je heel erg naar huis wil!

@Marieke, fijn dat het bruine verlies is gestopt!

@Miekie, wat een leuk cadeau zeg die fotoserie!

@Ollebolleke, goed zeg dat je gestopt bent met roken! Volhouden hoor! Het gaat je lukken!

@Lieke, beterschap!

@Emmeken, fijn dat je nu een afspraak hebt staan.

@Dewi, wat een rotnieuws zeg! Sterkte!

@Kristel, Mooie echo zeg!

Wij gaan zo pizza eten. Lekker hoor. Maar altijd maar de vraag hoe dit weer gaat vallen.
    Vanavond nog met mijn zus wandelen. Even een frisse neus halen hahahahahaha!

Fijne avond en waarschijnlijk nog wel even tot na mijn slaapje en Wie is de Mol... zo'n leuk programma! Nog meer fans hier?

Groetjes, Hanna

17. miekiepluis: dat is inderdaad wel een heel lief kadootje, ben jaloers!

Schijndelsvolk: ze hebben bij mij ook 2 keer zo geprikt dat ik blauw/zwarte armen had, maar uiteindelijk hebben ze ook laten zien dat ze het wel kunnen, ik hou er niet van, maar ben ook zeker niet bang.

Ollebolleke: Gefeliciteerd hoor heel knap, ik ben nu al bijna 1,5 jaar gestopt rookte alleen af en toe (lees 1 per maand) op mijn werk een sigaretje, ben daar nu ook helemaal vanaf. En maak je niet te veel zorgen, ik ken genoeg mensen die zich helemaal suf hebben gerookt tijdens de zwangerschap met als resultaat iets kleinere kindjes, maar wel heel gezond.

Annie: heel veel sterkte en er zit dus wel weer een positief puntje, gewoon blijven proberen uiteindelijk heb jij ook in 2009 nog een gezond en mooi kindje in je armen!

Lieke: geeft niks, slappe hap is erg vervelend en lastig, mag je van mij best wel even over klagen hoor! beterschap!

Brusje: sterkte en echt rot voor je ik hoop dat je er snel vanaf bent!

Liz: wat een muts zeg, wees niet bang voor haar reactie en zeg haar dat ze zich met haar eigenzaken moet bemoeien. Sterkte met het uitpraten met je vriend en niet onzeker worden hoor, je zal echt wel een goede moeder zijn hoor.

Dewi: wat verschrikkelijk rot voor jullie! Dikke knuffel!

Daan: Rennies helpen bij mij heel goed tegen zuur! ik hoop voor je dat ze bij jou ook helpen!

lief: heb je al gemberpillen geprobeerd== helpen erg goed tegen misselijkheid!

Rianne: Wat zielig voor jou grote ventje! Maar alles komt wel weer goed toch?

Wij eten vandaag boerenkool stampot met worst!
    gisteren piza gegeten viel erg tegen, normaal vond ik het wel erg lekker.
    Ben vandaag tijdens 1 van de weinige dagen school het lokaal uitrend om ff wc te knuffelen gelukkig kwam er niks, maar wel vervelend.

iedereen met een goede echo gefeliciteerd en een fijne avond!

en voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel

18. zicht

zicht Niet meer actief

Hallo Dames,

eerst even een gefeliciteerd aan alle meiden met een goede echo.

Ik wil even het volgende dilemma met jullie delen.
    Nou niet echt een dillemma, maar een moeilijk geval.

Ik heb vorige week te horen gekregen van een vriendin van me dat ze zwanger was en helaas het hartje is gestopt met 8 weken. Ze is nu aan het wachten totdat het er vanzelf afkomt. En anders volgt er volgende week een curettage. het moeilijke hieraan is is dat ze al een hoop IVF behandelingen achter de rug heeft. Het is dus geen vanzelfsprekendheid bij haar en ze heeft er echt heel veel verdriet van. Er is een kleine kans (1%) dat ze toch op de natuurlijke weg zwanger kan worden. Dit laatste is wonder boven wonder gebeurd. Maar helaas hoe hard kan het leven zijn, het mocht niet goed aflopen. Ik leef echt heel erg met haar mee. Het is ongelofelijk maar we waren dus precies ongeveer even ver.
    Het moeilijke aan het verhaal is dat ik haar nog niet heb verteld dat ik zwanger ben. Ik weet ook echt niet hoe ik het ga vertellen want ik vind het zo erg voor haar.
    Hoe ga je hier op een goede manier om? Want ik wil haar steunen. Zal ik het gewoon vertellen of er zo lang mogelijk mee wachten zodat ze haar eigen verdriet kan verwerken. We hebben het er nog nooit over gehad dat ik kinderen wil dus het zal best heel onverwachts zijn....

Hoe denken jullie hierover?

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reacties. Ik ga als ik me beter voel snel weer op jullie berichtjes reageren!

20. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    @ Hanna, ja leuk leuk, wie is de mol. Ik had het vorige keer vanaf aflevering 1 al goed hahaha erg leuk. Ben heel benieuwd wie wat en waar het deze keer wordt, heb nog niet gekeken daarnaar.

Mijn kleine grote vent komt helemaal weer goed, alleen ik moest zo lachen (van binnen) om de drama die hij er omheen maakte, net zoals een volwassen kerel en ziek zijn en hoop poeha en heel zielig dus lekker thuis vertroeteld vandaag.

Deel Deze Pagina