He allemaal Ga even ego doen en als ik weer opgeknapt ben terug lezen Ben strontziek, hoofd zit dicht en daardoor duizelig en draaierig en extra misselijk, kortom belabberd Had nog gehoopt dat het door de zenuwen kwam maar nee hoor, het gaat gewoon door Maar............................. Echo was super! Hartje klopt en kruimel lag precies op schema! Had al 2 armen en handjes en 2 benen en voetjes JIPPIE
Gefeliciteerd alle goeie echo's! CJPT, helemaal eens met je reactie over het roken. Kees, ik begrijp je wel. Ik rook verder niet, maar de verantwoordelijkheid voor een babyleven lijkt me een van de beste redenen om te stoppen. Maar ja, de beste stuurlui staan aan wal, oid Ik heb net even gesnuft bij de H&M, uitverkoop! Ook voor de zwangerenklederen Fijn fijn, dus morgen meteen even langs. 9 euro per broek nou fijne avond!
Hoi Hoi Ik heb ook een goede echo gehad! Ik had een prachtig kindje met armpjes en beentjes. Ik ben een dag korter zwanger dan ik dacht maar dat mag de pret niet drukken! Liefs Conijn
@inkerbell, ik heb alleen intake, ik denk dat ik alleen 20 weken echo krijg, ik denk ook wel dat ik positief test, maar toch het zal je maar gebeuren, mijn ergste nachtmerrie.
meiden ga der vandoor alleemaal nog een hele fijne avond, en de gene die morgen een echo hebben succes!
Hey wat grappig samen even lang zwanger. Ik hoop dat je gelijk heb al durf ik al wat meer hoop te hebben. Heb jij al een mooi kindje gezien op de echo?
Hier nog een laatste berichtje van mij Alles gaat goed, de behandeling viel mij alles mee. De dagen erna heb ik helemaal geen pijn gehad. Alleen wel wat moe. Ik heb het al redelijk een plekkie gegeven. Ik kreeg alleen vandaag een berichtje van 'gefeliciteerd met je zwangerschap' tsjah dan is het wel weer even moeilijk hoor! Ik hoop dat jullie allemaal een super goede zwangerschap hebben! Rond augustus kom ik nog wel een keer kijken hoe het hier gaat ben wel benieuwd! Ook meld ik het hier wel als ik weer zwanger ben. Nu ga ik lekker House en The Mentalist kijken.
ff over dat roken, volgens mij is er al door een aantal gezegd zullen we er mee stoppen zodat het hier gezellig blijft!?!?! Zullen we dat dan ook doen? Ik ga ook net als sjalotjuh ff onze favorite serie House kijken en dan naar bed. iedereen die morgen een echo heeft veel succes en geniet ervan. iedereen die moet werken, werkse en maak je niet te druk en iedereen die vrij is geniet ervan en rust lekker uit en klets niet te veel op het forum, want dan moet ik weer zoveel bijlezen! slaap lekker allemaal en tot morgen middag!
sorry sorry sorry ff een ego berichtje, heb vanavond voor een vriendin van mij die exact even ver loopt een angelsound gekocht. Omdat ik hier mijn schoonzus heb de vk is zou ik hem zelf niet hoeven kopen, omdat ik mag komen luisteren wanner ik wil. Gisteren hebben we het weer geprobeerd met de doptone en weer dachten we hem op de achtergrond te horen. maar angezien ik toch die angelsound net in huis had, dacht ik toch ff kijken of het me lukt. en wat blijkt, hij is superduidelijk te horen! mijn man en dochtertje hebben gelijk mee kunnen genieten en heb de hartslag gelijk op de computer vastgelecht. ZZOOOO ben echt superhappy! sorry voor ego- bericht, maar moest het echt kwijt aan jullie!
Gister met spoed wat broeken gekocht. Ben pas 6wk en 5 dg dus dacht dat het nog niet nodig was. Maar iedereen die mijn buikje ziet zegt meteen dat ga je nooit stilhouden op het werk tot de 13 wk. Heb een foto in mijn album gezet.
zo je begint al een buikje te krijgen ivje! Kun je lekker showen Debende, wat leuk dat je het al kon horen! lijkt me super Wij hebben geen water en dus ook geen kachel. Iedereen hier in de buurt zit zonder dus zal zo even een flesje water halen voor een kopje thee en om te koken. Er zit een in grote breuk in de leiding en ze weten nog niet waar, zal ook lastig repareren zijn in de bevroren grond.
Ik ga morgen weer op iedereen reageren, heb het een beetje druk...Lees wel mee overigens! Maar ik ben heel benieuwd hoe het met Ninita is gegaan?
Lieve meiden, Wat een discussie hier zeg! Ik ga me er niet mee bemoeien, en laten we het inderdaad gezellig houden hier! Die angelsound klinkt toch wel erg cool! Is dat niet schadelijk voor de baby? Gisteren een echte jankdag... "s Ochtends natuurlijk als een hieperdepiep blij meisje iedereen mijn echo's laten zien en toen 's middags een begrafenis van de man van een collega van ons... Dat zijn wel heel veel emoties op 1 dag en ik was emotioneel ook helemaal op... Vandaag lekker nog 1 dagje werken en dan weer weekend! Volgende week woensdag alweer naar de verloskundige voor uitslag bloedonderzoek en weer hartje luisteren! En dan over 3 weken een half uur lang kijken en luisteren want dan heb ik alweer een echo! Dus ik heb allemaal leuke dingen in het vooruitzicht! Meiden, fijne dag allemaal! Liefs, Pluis ( ik heb mijn banner aangepast, dat ziet er echt cool uit!)
Hey hallo! om 10:30 heb ik me eerste echo ivm aanhoudende steken en flinke pijnen. Iets in me zegt ach maak je niet zo druk het zijn banden pijnen. En dat andere stemmetje, Nou die is gewoon een etter! Ik ga er van uit dat er niks te zien is en eigenlijk het ergste alles wat mee valt is dan mee genomen. Ben een beetje zenuwachtig. Voor alle andere die een echo krijgen geniet ervan en succes.
@slaapzak als er niet te zien is, is het niet goed hoor!!! hihi ik hoop de je een hele mooie gamba ziet, die misschien nog wel ff zwaait naar je. succes voor straks! @miekepluis ik gaat straks met angelsound en al naar mijn vk toe, die wilde het ook wel eens horen via dat ding. Dus ik denk niet dat het veel kwaad kan. Het is enkelt maar een geluidsversterker!
iedereen met een goede echo super! iedereen die vandaag een echo eeft, veel plezier men meisje heeft geslapen van 23.30 tot 07.45 super he ik heb dus heel lekker geslapen... zo meteen moet ik even weg, jakkes in die kou brrrrrrrrr maar zal men misselijkheid misschien goed doen want dat is niet te doen verder ben ik natuurlijk ook heeeeeeel benieuwd over hoe het nu met ninitatje is maar ben er is vandoor, moet men kleintje nog in bad zetten
oooh en men schoonzus heeft de horror verder gezet nu is ze bij haar thuis (haar ouders en dergelijke) gaan zeggen dat ik haar dochtertje aan haar haar heb getrokken omdat ik haar niet zo moet... hoe kan ze nu zoiets zeggen :s dat kindje hangt echt mega hard aan mij en ik zie doodgraag kindjes... ze kan wel eens stout zijn maar heb nog nooit met één vinger haar verkeerd aangeraakt :s pfff raar mens
PIjn is iets wat je niet moet hebben, maar wat de een als pijn ervaart is voor de ander weer niks. Misschien is het gewoon bandenpijn, bovendien van mijn eerste had ik constant echt pijnlijke krampen die ik normaal kreeg als ik ongi moest worden, testte ook pas met 10 weken omdat ik er van overtuigd was dat ik ongi zou worden. En had jij laatst niet nog een keer gewoon voor de zekerheid getest? en was de streep niet heel erg duidelijk? Ik zal voor je duimen dat je een goede duidelijke echo mag hebben. Hier werd ik vanmorgen weer wakker met koppijn, dus toch nog maar een van de paracetamol, liever niet, maar ik heb sollicitatiegesprek en die heb ik woensdag al afgezegt, kan ik niet nog een keer doen, ze zien me al aankomen! Gelukkig trok het wel wat weg, hopen dat het zo blijft. Verder last van ochtend duizeligheid en wat misselijk als ik niet eet, maar dat vind ik niet zo erg, zolang die koppijn maar weg blijft, want die vervloek ik! Zo dat moest er even uit
hahaha gamba hahah daar had ik vorige week de hele tijd zin op. Een maal voor me neus smaakte ze niet zoals in me gedachtens haha Nou hoop het ook.. Ik denk ook als de echo goed ik me ware indentiteit ga verhullen. Aangezien door me schoonmoeder heel de buurt het bijna weet. Het ergste is wij wilde een paar verrassen en bu is de verrassing weg