Ja dat klinkt als jalozie, dat mens moet een keer aan haar haren getrokken moeten worden. Heeft ze zelf geen leven ofzo? Nee ik vind het niet kloppen, dat doe je toch niet!
@brusje ja heb gisteren mega testje gehad dusss dat nam wat onrust weg. Nou jij ook zo'n koppijn ik als vanaf oud en nieuw. Met oud en nieuw heftige migrane aanval en 1 dagje niks en nu aan een stuk koppijn. De paracetamols werken niet. Maar vandaag is de koppijn iets minder. Bij mij is het echt van hormonen, daarom slikte ik voor heen de pil 3 maanden door. Ach ja nog 7 maanden en dan mag ik weer mijn migrane medicatie in nemen.
ik denk dat het bij mij komt omdat ik koffie niet meer vind smaken, dus ik denk dan stop ik, maar nu denk ik nee ik zuip wel tegen de smaak in, als dat er voor zorgt dat ik geen of minder koppiijn heb bah, stomme verslaving (gelukkig drink ik wel koffie waar minder caffiene in zit)
meiden, ik moet me voorbereiden op sollicitatie gesprek, ik kom later misschien wel, ligt eraan wat mijn hoofdje besluit om te doen
@Annie1979, fijn dat je lichaam het zelf heeft gedaan en je niet geholpen hoeft te worden Ik hoop ook dat je ons snel kan vertellen weer zwanger te zijn! @Brusje, hoe is het meid Rot he om ziek te zijn en je kindjes niet te kunnen verzorgen Hier is Mirthe gisteren ook weer opgehaald, voelde me zo schuldig en slecht. Maar als jij weet dat molletjes jou helpen, zou ik die gewoon nemen hoor! Hoe ging je sollicitatie? @Liz0104, lekker schoonzus heb jij zeg! Maar samen sterk blijven hoor en lekker laten kletsen zo iemand @Nicolioo,hoe is het nu met de pijn? @Dewi12, neee niet nog iemand Heel veel sterkte meid! @Daan, hi hi als een man ziek is he! (zo herkenbaar) En nog even voor je maagzuur lijstje, Regla PH @Kristel86, super van je echo en lekker hierblijven hoor! @Lieff, dikke knuff meis, hoop dat het snel over is @Rianne80, hoe is het met je zoontje? Zoveel bloed is ook even eng hoor @Fon, wat een moeilijk dillemma Ik zou even kijken hoe het met haar gaat en hoe ze het verwerkt Dan zal er denk ik vanzelf een moment komen dat je het kan vertellen, al zal het niet zo enthousiast zijn misschien als je anders zou doen. Maar zou er vooral even voor haar zijn nou @Marty, fijn dat je echo goed was! En dat weekje kom je ook weer wel overheen @Ollekebolleke, dat gaat helemaal goed komen met die kinderen van je vriendin! fijn hoor @Sjalotjuh, gelukkig is de behandeling geen kwelling meer geweest Veel sterkte meid en hoop ook dat jullie snel weer zwanger mogen zijn @Debende, fijn dat je het hartje meteen kon vinden! @Slaapzak, ik duim dat je echo dadelijk gewoon helemaal goed is!
@ Brusje heel veel succes! vanmiddag 1e echo, heel spannend allemaal.. zal de foto's erop zetten als het me lukt!
Jeetje LIz, wat een gedoe, dit klinkt inderdaad echt als Jaloezie met een hoofdletter! Bah! Brusje: Succes! Slaapzak Ik duim voor je hoor! Komt vast goed! Ik heb ook al een week lang hoofdpijn, dat kan te maken hebben met een hoge bloeddruk en je hormoonspiegel! Fijn hè... Hier net op marktplaats HET kinderkamertje gevonden, nu hopen dat lief hem ook leuk vindt, want ze willen er maar 275 euro voor hebben! Ik heb voor alle zekerheid al gemaild dat ik hem voor 275 euro wil overnemen, nu hopen dat lief snel terug mailt met een "Ja, deze wil ik ook!" Ik heb iets heel geks...ik heb last van puistjes..maar niet op mijn gezicht, maar in mijn neus en op mijn bovenbeen! En vooral die in mijn neus zijn niet tof! En net op marktplaats een angelsound gekocht voor 25 euro... Ja, ik ben miss Marktplaats hoor! Hihi! Liefs, Pluis
Hey meiden, Ik heb alles braaf gelezen, maar kan gewoonweg de puf niet vinden om te reageren, SORRY! Voel me echt niet zo lekker ale: Dus ff vlug algemeen... Alle mooie echo's van gisteren, wow wow en nog eens wow, heerlijk dat goede nieuws! Degene die vandaag echo hebben, veel plezier! Ik denk dat ik pas gezellig word, na de 12 weken Verder gaat alles hier goed!
Goeiemorgen meiden Vandaag eindelijk griepvrij! Ik voel me heerlijk en energierijk. Angelsound heeft mijn schoonzus nog van haar zwangerschap dus die kan ik mooi gebruiken als ik wil...weet het niet hoor ,ben zo bang dat ik het hartje niet kan vinden en dan... Naja we zullen wel zien. Slaapzak ik wen s je heel veel suc6 straks met je echo. Duim voor je dat alles goed is.. Brusje; krijg je dan geen echo voor 12 weken? Oftewel een 1e echo? Omdat je schrijft dat je waarschijnlijk alleen een 20 weken echo krijgt... Suc6 met je sollicitatiegesprek. Sjalotjuh heel veel strekte meiss..verschrikkelijk idd om dan ook nog een smsje te krijgen die je feliciteerd...moet je het ook nog gaan uitleggen terwijl je hoofd er niet naar staat kita29 beterschap toegewenst. Weet hoe je je voelt. Hopelijk knap je snel op. Pluis wat stoer zeg een kinderkamer op marktplaats. Ik heb zojuist net een superstoere quinny gezien in een kleur die nu niet meer verkocht wordt. Vind de kleuren van nu helemaal niet mooi alleen de zwarte dan.... Moeilijk hoor allemaal. Ik kan gelukkig e kinderkamer van mijn vriendin overnemen. Is supermooi en white wash. Liz0104 wat heb jij een vervelende schoonzus zeg... wat zegge je schoonouders ervan? en je vriend? Suc6 ermee...... Zo weer een heel verhaal geschreven. Morgen gaat ZP er tussenuit.....Balen zeg want ben echt verslaafd.
Inkerbel THX, we weten waarvoor we het doen, maar ik vind misselijk zijn/overgeven altijd verschrikkelijk.. En om vanaf het moment dat je je ogen opendoet, totdat je ze weer sluit je zo te voelen... Gaat op den duur behoorlijk vervelen Maar ad andere kant, stel ik ben niet meer misselijk, maak ik me weer zorgen Daarnaast ben ik zooo moe, ik ben dat helemaal niet gewend, en ben mezelf dus ook echt niet hihi Maar nogmaals alles voor de kleine frummel En ZP verhuizen, ben benieuwd of het nu voor het echie is Hebben er al meiden echo gehad?
JOEHOE! Lief vindt kinderkamer ook helemaal leuk! Dus heb net gebeld, maar ze neemt niet op... Er is al een bod van 200 euro, terwijl ze 275 vragen...en dat heb ik geboden, 275 euro, dus ik hoop dat hij voor ons is! Hopen dat ik gauw gebeld word! Wat is dit leuk zeg...ik mag gewoon spulltejes gaan kopen! Hoei! Wat wordt het echt zo... Inderdaad de 20 weken echo al gepland en spulletjes kopen...Super!
Ja dat is idd superleuk miekiepluis! Wordt het ineens zo tastbaar! ENnuh als dat vrouwtje slim is gaat ze voor jouw bod Maar jij had toch ook makkelijk 225 kunnen bieden, beetje onderhandelen hihi
Spannend miekiepluis hopelijk is ie voor jou de kamer. Kita idd als je niet misselijk bent ga je je weer zorgen maken. Moet zeggen dat ik blij ben dat het nu over is hoor.....ieder ochtend en avond misselijk zijn is niet gezellig.
Goedemorgen allemaal! Ik ben net wakker/gedoucht, moet zo werken tot half 7...pff ik wil niet! @Kita, misselijk zijn is niet leuk, maar bij mij is het een beetje over en dat is ook niet leuk Ben zo bang voor de echo volgende week @Miekiepluis, dat zal wel goed komen met de kamer want jou bod is toch wel het beste! We horen het nog! Nou fijne dag allemaal, ik ben er vanavond vast nog wel even! Liefs
Hoi allemaal heb net mijn echo gehad alles was goed ben alleen dik een week later uitgerekend ... was ook net gestopt met de pil en gelijk zwanger dus waarschijnlijk andere cyclus dan ben super blij het hartje klopte en over 3 weken nog een echo dan weet ik waneer ik precies uitgerekend ben heb mijn banner al aangepast dus nu waarschijnlijk 7 weken en 6 dagen of 8 weken want de echo gaf 2 verschillende datums aan
@slaapzak: hoe was je echo? Hier is het bruine pruttelen weer in alle hevigheid terug gekomen, het was 2 dagen even rustig. Begin er nu goed van te balen. Moet nog 3 dagen wachten en dan heb ik een echo. Hopelijk zit het kindje er dan nog en kunnen we het hartje horen. Maar nu leef ik echt van dag tot dag, iedere keer op de wc hoop je dat het over is.....
he bah melisa, dat is niet leuk! kun je niet bellen of je niet eerder de echo mag? slaapzak, ik ben ook benieuwd! ook aangezien ik zelf ook veel last van mijn bm heb, soms zelfs zo pijnlijk dat ik echt even moet gaan zitten tot het zakt voor ik weer verder kan waar ik mee bezig was. maar mijn moeder zei dat dat normaal was, zij had er ook last van. laat je het weten?