Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @marieke: ik wacht wel gewoon tot maandag. Gaat het mis dan gaat het mis. Ben nu al 2 weken aan het rommelen, dus die 3 dagen kunnen er ook nog wel bij. Het is niet anders. Vorige week heb ik ook al een extra echo gehad, en toen was het vruchtje goed in ontwikkeling. We houden de moed er in.

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hoi Melissa,

Ik ken je gevoel. Het is echt balen. Hebben ze je bij de vorige echo niet een beetje gerust kunnen stellen?

dikke knuffel,
    Lieke

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Tal, fijn dat je echo goed was!

@Melisa, ik ga mee duimen meid, maar dat bruin mag nou idd wel eens ophouden!

Voel me vandaag al weer iets meer mens
    Mijn hoofd zit nog steeds dicht en was vanmorgen dan ook een beetje te overmoedig om alle puinhoop van de laatste dagen op te willen ruimen
    Meteen weer duizelig en draaierig, dus nog maar even een dagje rustig doen en opknappen
    Misselijk ben ik nog wel steeds een beetje maar dat is van de zwangerschap, die herken ik ondertussen
    Spugen is ook weg, gelukkig want daar wordt je idd echt moe van

4. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Vervelend Monique, dat je je zo naar voelt!

Melisa, wat een onrust moet dat geven zeg...vind dat je heel dapper reageert hoor! Ik was allang gek geworden denk ik! We gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat met je kruimel!

Betreft de babykamer, ze gaat me vanmiddag bellen dus ik heb zeer goede hoop! Misschien nog wel een beetje vroeg, maar ik vind dat als je bijna 12 weken zwanger bent dat het dan niet meer mis mag gaan! En we hebben een kloppend hartje dus het GAAT gewoon niet meer mis!

Liefs, Pluis

5. zicht

zicht Niet meer actief

Miekepluis,

je heb groot gelijk!
    Lekker van genieten en lekker die babykamer bestellen.
    Ga ik ook doen na volgende week. ;)

liefs fon

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @tal super dat je een mooie cho hebt gehad

@melisa ik hoop dat het gewoon onschuldigis en dat je kindje zich goed vasthoudt. zolang je geen hevige buikpijn en helder rood bloed hebt zit het allemaal nog goed toch?

@pluis precies gewoon positeif denken dat is het beste en eht gezondste voor de kleine

hier lekker rustig dagje niet veel bijzonders, we gaan vanavodn naar papendrecht naar de ouders van mijn vriend kunnen ze ook de echo meteen zien :D
    jammer dat de site er dit weekend uit ligt he

wat zijn jullie plannen voor het weekend?

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @brusje wat zegt je vriend/man van haar gedrag? dit kan toch niet :S raar mens hoor, hebben jullie voorheen vaker problemen gehad? ik had er toch even gebled en gezegd waar dnek je mee bezig te zijn :mad:

@dniies succes met je echo hopelijk zie je ook een super mooi hartje kloppen
    ben benieuwd naar je foto!

@miekepluis ik heb wat bultjes op mijn borst echt hel irri.. word er gek van heb nooit puistjes gehad.
    ik ga dnek ik ook een angelsound op marktplaats kopen, kost allemaal al zo veel he

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @lieke en pluis, monique:
    Ze hebben me wel iets gerust gesteld bij de vorige echo, maar ik had gehoopt dat het zou stoppen. Mijn vorige zwangerschap eindigde ook in een miskraam na ruim een week rommelen. Nu is het al ruim 2 weken? En stress is helemaal niet goed voor het vruchtje. Dus ik probeer me rustig te houden. Toch zou ik ook wel weer aan het werk willen (moets nu even rust houden van de gyn, aangezien ik verpleegkundige ben en veel moet tillen en bukken). Mijn man helpt me hier goed doorheen, is erg lief voor me. Al merk ik dat het ook hem niet koud laat (gelukkig).

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @melisa snap at je daardoor nog bezorgder bent. gelukkig ben je nu wel ff huis of ja gelukkig je snapt wel wat ik bedoel het is goed dat je even rust hebt. dat is het beste voor de kleine.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hey dames, ik ga slapen, ben bekaf en ga vanavond weer lekker zingen :D

tegen de tijd dat ik weer online kan, zal het forum er wel uitliggen ivm de verhuizing, dus alvast een fijn weekend allemaal en ik spreek jullie over een paar daagjes weer!

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hier gaat alles ze gangetje, heb wat last van me darmen en heel licht in me hoofd maar me ijzer was woensdag getest en die was 9 dus prima in orde, zal der wel bijhoren denk ik hihi.
    heb nu lekker weekend heerlijk!

@melissa duim voor je dat het goed blijft gaan hoor!

@slaapzak was je echo goed of heb je nog niet gehad?

groetjes

12. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Meiden, de kamer is nog steeds niet echt voor mij... Er was net al een bod van 300 euro, dus ik heb direct gemaild dat ik 325 bied... Maar ze heeft nog niet gebeld.. Wachten is niet mijn sterkste vak op dit gebied! Gelukkig op baby-gebied wel, want anders werd het nog wat zeg!
    Ik hoop dat ze zo eerlijk is om mij als eerste te bellen, maar dat denk ik haast wel!
    Nou, op naar een forum-loos weekend, jakkie!
    Ik spreek jullie volgende week weer!
    Fijn weekend allemaal!

Liefs, Pluis

13. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hey!
    Nou heb me echo gehad.
    vrucht zakje was te zien en er zat een vruchtje in van 4 mm, hartje nog niet te zien waarschijnelijk ben in net 6 weken of moet nog 6 weken worden.
    maar hij heeft niet de moeite genomen om te kijken of je wat kon zien.
    hij zei direct is nog te vroeg.
    Ach ja over 2 weken terug komen.
    Ik heb in iedere geval geen bbz of een lege vruchtzakje.
    groetjes slaapzak.
    Ps moet je bij zoveel weken heel goed kijken of je het hartje ziet knipperen?

14. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Slaapzak: Fijn dat het er goed uitzag op je echo.

Miekie: Hopelijk wordt je bod alsnog geaccepteerd. Je was toch de eerste die een bod uitbracht.

Ninita: Wat goed dat je het verteld hebt en dat hij zo gereageerd heeft. Ik hoop heel erg dat jullie met z'n drietjes gelukkig zullen worden.

Melisa: Ik hoop ook heel hard voor je dat het voor je gemakkelijker wordt voor je en dat je echt kunt gaan genieten van je zwangerschap.

Ik weet even niet meer wie het was over de schoonzus, maar dat is echt belachelijk. Ik zou wel een keer duidelijk aangeven dat ze nu echt te ver gaat. Sterkte met de situatie. Wat vind je mannetje ervan?

15. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Nu even een berichtje over mezelf.
    Ik had vanmorgen de eerste afspraak bij de gyn.
    Hij heeft ook nog een inwendige echo gemaakt. Was wel wat gevoelig, kindjes wilden niet echt meewerken. Ik heb wel 8 foto's meegekregen dat is erg leuk. Ik heb er 2 geplaatst in mijn album en een buikfoto van bijna een week geleden. Ik sta er niet echt charmant op als je het mij vraagt, maar dat is nou eenmaal zo. Verder zag alles er goed uit en mag ik over 2 weken weer terug komen voor een afspraak en echo.

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @miekie: pas een beetje op met te hoog bieden hoor. De mensen kunnen zelf stiekem ook een bod uitbrengen zodat jij er misschien over heen gaat bieden. Dat gebeurt helaas wel eens.

@slaapzak: fijn dat je een goede echo had, hopelijk zie je een volgende keer het hartje heel mooi kloppen. Bij mijn echo werd ik ook 3 dagen terug gezet, en dan is het inderdaad nog te vroeg voor een kloppend hartje.

@sweepy: Fijn dat je echo goed was, en hopelijk kan ik na maandag gaan genieten.

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey meiden

Wou ff zeggen dat ik vanmorgen al om half8 aan de beurt was in het ziekenhuis en het is me 100% meegevallen ben alleen erg moe en wat buikpijn maar verder gaat het redelijk hier.

Fijn weekend allemaal en ik blijf julli in de gaten houden als jullie het goed vinden

Liefs Channes

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Channes: gelukkig viel het mee. Hoop dta je snel weer zwanger bent! en tuurlijk kun je meelezen....

19. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Dag meiden,

Het is alweer even geleden dat ik hier voor het laatst iets gepost heb.
    Ik lees gelukkig veel positief nieuws en zie mooie echo's en buikjes voorbijkomen.

Gelukkig lees ik hier geruststellende woorden die mij goed van pas komen over afnemende klachten rond de 10/11e week. Zo ben ik ook minder misselijk en mijn eetlust komt deels wat terug. Ik ben verder nog wel heel erg moe.

Marktplaats is echt op en top! Wij hebben vorige week ons wiegje opgehaald. Toen ik het zag was ik echt helemaal weg, zo lief. Natuurlijk is het altijd afwachten wat je krijgt te zien maar dit viel 100% mee het was nog als nieuw. Ik zal morgen even een foto plaatsen op de beebiesite.

Verder heb ik vandaag een babydoppler aangeschaft. Ik heb het hartje al kunnen waarnemen, zo bijzonder en speciaal.

Dit was het weer even!

Voor Channes veel sterkte meid!
    Liefs Simmer

20. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    @channes, fijn dat het mee is gevallen/

@slaapzak, je hebt een goede echo, en dat is een plus, dat je niet zo ver heen bent als je dacht verklaart de vage testen cvan het begin, toch?
    En tegen het einde van de 5de week, begin zesde week gaat het hartje kloppen, dus als hij het nog niet kon zien is niet zo erg :)

Met mn sollicitatie ging het goed, ben meteen ingeroosterd voor 2 dagen. Tijdens schooltijd zodatt ik eerst nog tijd heb om opvang te regelen. en dan ga ik de volle 20 uur werken. (achter de bar bij de tennisvereniging)
    Eenmaal klaar nog even langs de verfzaak en verf opgehaald, de plinten van mn zoon moesten nog geverfd worden, en dat heb ik vandaag ook gedaan. Kids opgehaald van school, praatje gemaakt en vroeg aan de spaghetti, mmmmm lekker daar waren we wel aan toe.

En nu lekker relaxen en genieten van het weekend!

Deel Deze Pagina