@ Melisa, gefeliciteerd met de goede echo! Zal vast een hele opluchting zijn! Ik hoop dat je nu lekker kunt gaan genieten!
Oh Melisa, wat fijn voor je! Wat een ontzettend gerustgesteld gevoel moet jij hebben! Heerlijk meid! Annie:Heerlijke leeftijd hè! Ik wil echt niet anders! Ik ga vrijdag ( want dan ben ik 12 weken volgens mijn berekeningen, volgens de gynaecoloog ben ik dan al 13 weken...maar goed..) met mijn kinderen het prentenboek "Paultje krijgt een zusje"voorlezen en daarna vertel ik het gewoon. En dan ga ik wiegjes met ze vouwen en die plak ik dan op een roze of blauw papier waarop ik de tekst "Een kinderwagen voor de juf, want die heeft ze nodig vanaf augustus!" staat. En dan mogen ze mee naar huis en weten de ouders het ook direct! Want echt verborgen houden lukt me niet zo goed meer, ik zie er echt uit als een weggooigebakje en ik krijg ook al een beetje een bollend buikje, dus voor veel moeders is 1 en 1 dan zwanger zeg maar! Ga nu lekker broodje eten, en dan nog 2 uurtjes werken en dan naar huis! Liefs, Pluis
@ Miekiepluis , ja ik vind deze leeftijd ook echt het leukst! Maar leuk idee! Ik wil het ook wel rond de 12 weken gaan vertellen. Wij hebben op de groep een boek dat heet 'Wat zit er in je buik, mama?' dus die wil ik voorlezen maar wil er nog iets bij! Dus ga dat nog even bedenken. Nou werkse nog even! Ik moet van 2 tot 6 werken (werk op de bso).
Hey meiden, Hier even een ego-berichtje hoor Heb de laatste dagen wel alles meegelezen, maar er blijft echt werkelijkwaar niks, maar dan ook niks hangen Vanmiddag weer voor een echo naar het ziekenhuis, spannend allemaal weer Heb er wel zin in hoor... Hier is de misselijkheid nu ECHT toegeslagen Wat ik ook eet of drink... ik blijf dat vervelende gevoel houden GRR Ik probeer straks even terug te komen en op iedereen te reageren... Hopelijk laat de misselijkheid dit toe... Fijne dag vandaag allemaal! Dikke kus Joy
@Melisa, Snel even in mijn pauze kijken of er al nieuws was van jou. Wow, en wat voor nieuws! Ik ben zo blij voor je! @Bos, Als je je schoonmoeder liever niet meeneemt zou ik het gewoon niet doen. Straks is het daardoor niet zo'n leuke dag. dat is toch zonde dan. Neem je je schoonmoeder toch mee naar wat anders... als je eens naar een grote babyzaak gaat ofzo?
Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes. Zit al 2 uur iedere keer naar dat wezentje op de foto te kijken...
@Lieff, ben benieuwd wat de acupunctuur gaat doen, al veel goede verhalen over gehoord! @Brusje, hi hi grappige droom had je En als jij graag je (.) (.) wil showen, kom maar op met die foto @Miekiepluis, gezellig bankie he dat misselijk bankie Maar pin je niet teveel vast hoor op die 12 weken grens, geniet gewoon van je goede uren en je zal zien dat dat er langzaam aan steeds meer gaan worden En hi hi heerlijk he die kids @Anna1976, wat geweldig dat jullie gewoon samen een echo kunnen maken (ben jaloers) Hier ook een traantje weg gepinkt hoor met de echo @Bos, waarom wil je moeder dat? Als jullie daar geen zin in hebben zou ik het mooi niet doen hoor @Ginny, fijn dat de griep op zijn retour is Op naar een mooie echo morgen! @Kristel86, jippie 12 weken gehaald! @Melisa, yeah! wat een vechter hebben jullie, gaat helemaal goed komen
@bos: ik ben het eigenlijk met de rest van de dames eens: gewoon lekker met je moeder gaan! Het is een beetje gek dat omdat zij dat nu ook doet jij ook verplicht bent om dat te doen. @ginny: spannend morgen je echo, we duimen mee dat alles goed is, maar daar gaan we natuurlijk wel van uit! succes. @kristel86: fijn hoor, 12 weken, toch een soort magische grens. wat is het volgende om naar toe te leven? 20 wkn? @melisa: heerlijk! gefeliciteerd! Ik heb vandaag echt een rotdag, alsmaar spugen, draaierig en hartstikke gaar. tja sorry hoor, dat moest er even uit. Vanavond intake bij de VK en nou ben ik ook nog vergeten vanmorgen in zo'n potje te plassen. gaat weer lekker zo... pff wat zal ik doen? zeggen dat ik het vergeten ben, of gewone urine meenemen?
Isolde: wat lief dat je zo met me meeleeft. Afgelopen vrijdag ben ik bij de gyn geweest en kreeg een inwendige echo. Was even ongemakkelijk maar wel heel mooi om te zien. Het zijn echt al mensjes. 1 van de 2 leek wel wat weinig vruchtwater te hebben, maar later leek het weer mee te vallen. Over 2 weken moet ik weer terug voor controle en echo. Spannend van je echo morgen. Ik vond het echt heel erg mooi. Plaats je wel een foto? Ginny: spannend van je echo morgen. Bos: Ik zou het ook niet doen. Het is vooral de bedoeling dat het voor jou leuk is. Mijn schoonmoeder heeft ook al laten weten dat ze dat wel wilde, maar daar heb ik geen zin in. Ik ga ook met mijn moeder en aangezien mijn schoonmoeder nogal wel eens de aandacht op wil eisen neem ik haar niet mee. Ik heb gezegd dat ik afgesproken heb met mijn moeder te gaan. Succes met je beslissing. Melisa: Wat ontzettend super van je echo! Ik heb ze ook op mijn kantoor staan om af en toe naar te kijken. Werk thuis. Miekiepluis: Leuk idee zeg om te vertellen in de klas. Veel plezier. Nienke: Hebben ze urine nodig dan? Dacht dat ze dat meestal niet meer doen. Dat was tenminste tegen mij verteld.
@ Melissa: wat fijn! @ Pluis: waarom houd je niet de berekening aan van de gyn? Geloof je niet dat die klopt..? Ik zou zeggen: ko maar op met die week! (Werd zelf 5 dagen teruggezet (later weer 2 vooruit)).
Hey meiden, Nog weinig veranderd hier, ik vind het maar n vreemde bedoeling met die verhuizing... Is volgens mij al de 10e keer dat het wordt verzet Anyhoe ff reageren Melisa: SUPER van je goede echo, wat n geruststelling moet dat voor je zijn meis Bos lekker doen waar je je zelf goed bij voelt... Want schoonfamilie breek me de bek er niet over open... Ik ben nu nl ook errrg teleurgesteld :lees boos: in mijn schoonfam. Die vonden het voor de 2e keer nodig om het tegen iedereen in de fam te vertellen dat we zwanger zijn :x Dit hebben ze de vorige zw.sch. ook gedaan, en Wesley is toen ontzettend boos op ze geworden.. Helaas is het toen dus ook met bijna 11w misgegaan... Dus je zou denken ze hebben dr lesje wel geleerd .. Maar Wesley wilde het toch graag vertellen omdat ze in n dipje zat.. Heeft zijn moeder het direct tegen haar zus verteld ( wes zijn tante ) , en zijn zusje is het meteen bij zijn oma gaan vertellen... Vonden we zelf ook leuk om dit te mogen gaan vertellen, maar wilde persé wachten tm 12w. Pff dus toen we gister van wes zijn oma terug kwamen en zij het dus al wist ( terwijl wij niks gingen zeggen gister ) brak echt mijn klomp! Ik vind het onbegrijpelijk nadat we dit al eens hebben meegemaakt ze niet dr BEK dicht kunnen houden, ja sorry hooor... Maar slaat natuurlijk helemaal nergens op! De volgende keer als we dus zwanger mogen raken, zijn hun de laatste die het weten, dat hebben Wes en ik ons zelf voorgenomen... Ze hebben het aanzich zelf te danken, lekker puh!
Hoi Kita, wat jammer van je schoonouders zeg. Pfff onbegrijpelijk. Ik zou ook echt zoooo boos zijn...
Melissa, geweldig van je echo, ik denk dat je helemaal zweeft van blijdschap vandaag, echt ik gun het je zo! Ik ben zelf ook echt superblij. Kwam voor de echo, had ze me er eerst uitgehaald omdat ik vorige week al een echo had gehad, maar kon toch omdat niemand dat even tegen mij had gezegd. Echt een geweldige echo gehad, er was al vanalles te zien, het schedeltje leek al mooi dicht en was al skelet aan het vormen, ruggetje gezien en eerst lag hij/zij te slapen maar toen duwde ze even harder met het aparaat en toen begon me er toch een te spartelen, met armpjes en beentje, ook al vingertjes en teentje (ik kon ze niet zien maar goed) Ook kon ze al zien dat er zich al bot begint te ontwikelen in de kaak, echt bijzonder wat ze er allemaal in zag. Ook heel even het hartje geluisterd, zo gaaf. Nou ik hoop dat iedereen zo geniet van zijn echo. Ik heb gevraagd hoe het zou zat met eventueel verdere echo's en ik heb me toch laten overhalen om geen nieuwe afspraak te maken. Ze vertelde me dan dat je echt van echo naar echo gaat leven en dat ik moet gaan proberen zelf te vertrouwen op mijn lijf en deze zwangerschap. Als ik over een paar weken weer een echo zou willen dan mag dat natuurlijk gewoon maar dan niet om te gaan kijken of er iets niet goed is, ik moet dat dan gewoon doen omdat ik mijn beebje nog een keer wil zien. Ik kan me hier in vinden en ik ben dus nu gewoon echt helemaal echt zwanger en alles gaat gewoon goed! Kita, echt heel stom van je schoonouders, ik zou geloof ik ook echt helemaal laaiend zijn, wie denken ze wel niet, die mensen kun je dus gewoon eigenlijk niet vertrouwen (dat ze iets voor zich houden dan ) En Bos , gewoon lekker met je moeder gaan, betrek je schoonmoeder maar in iets wat niet de hele dag duurt hahahaha. sweepy, heel fijn om te hoen dat het met beiden heel goed gaat, is toch wel erg bijzonder een tweeling. Miekiepluis, is een leuk idee om het zo te vertellen, ik heb echt geen idee hoe ik het ze ga vertellen? Is groep 7/8 ga me er eens in verdiepen nu ik helemaal echt zwanger ben en het ook niet meer mis gaat Ik zit nu heerlijk met de pup op schoot die wil slapen maar ook mee wil typen hahaa, echt genieten en het gaat erg goede met mijn honden 9die slapen nu wel , erg vermoeiend zo'n pup) Nienke, ik heb ook geen urine mee hoeven te nemen. Ginny, spannend je echo, succes en genieten. Nienke, erg vervelende dat je zo'n rotdag hebt, ik heb gelukkig nog geen 1 keer hoeven rennen naar de toilet, voel me echt bevoorrecht. Maar ik heb daarvoor in de plaats weer andere stomme dingen, ach ja we weten over een maandje of 7 voor wie we het over hebben gehad! schijndelsvolk, heel veel plezier vanmiddag met de echo, wel jammer van de misselijkheid.
Hoi meiden, Voordat ik thuis brak op de bank ga hangen nog ff gauw op het forum.. Annie: Ik weet precies wanneer hij/zij gemaakt is zeg maar... En ik weet ook precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad, en als ik dat gebruik in mijn berekening dan ben ik nu 11 weken en 4 dagen zwanger.. Maar ik krijg woensdag weer een echo dus misschien dat het dan nog duidelijk wordt! Ben benieuwd naar dat boek van je, ga hem ff opzoeken, misschien dat wij die ook wel hebben! Tjonge, ook net de makelaar aan de telefoon gehad. Ik heb nog een appartement in Hilversum wat ik nu verhuur, maar dat wil wel graag verkopen voordat die kleine kruimel komt! Maar wat een gedoe is dat toch zeg! Tjonge! Meiden, ik ga lekker op de bank! Liefs, Pluis
Hoi dames, Ben ook al een paar dagen niet meer geweest... Heb wel gelezen. Wat een gedoe met de site, verhuizen is dus nog steeds niet gebeurd? Raar hoor. Hier gaat verder alles wel goed. Volgens mij ben ik minder misselijk aan het worden (mag nu ook wel) dus dat is heel fijn. Ik heb dus meegelezen maar niet echt veel onthouden.... FF denken... Kita, pff wat een ellende met je schoonouders.... Ik zou ook echt heeeeel boos zijn Melisa en Nicolioo, gefeliciteerd met jullie goede echo's Kristel, joepie 12 weken! Miekiepluis en Sweepy, al allebei een kamertje! Super zeg! Pff sorry ik geef het verder even op... Ben zooooo moe... Dat word maar niet minder bij mij. Maar heb dan ook wel een druk weekend achter de rug dus dat kan het ook verklaren
Nicolio wat heerlijk van je goede echo! Ik zou n gat in de lucht springen. Ik begrijp je echoverslaving wel hoor... Ik zou nu ook het liefst weer kijken of alles okay is daarbinnen?! Ik heb destijds nl bijna 3weken met n levenloos embryo rondgelopen terwijl ik dacht zwanger te zijn .. ( omdat ik met 7 weken kloppend hartje had gezien ) Maar heb me voorgenomen me niet helemaal gek te laten maken, en wat meer op mijn lichaam te vertrouwen... Neemt niet weg, dat ik nog wel heel graag 1 of 2 echo's wil En mijn schoonouders, geloof me ik ben ook best wel boos! En vertrouwen qua geheimpjes doe ik ze al helemaal niet meer! Had het net nog met mijn moeder erover, zij zou zoiets echt nooit doen! Wat ik overigens ook heel normaal vind! Ben ook blij dat meerdere meiden er zo over denken... Ik dacht dat ik weer de mega drama queen ah uithangen was...
Dit is btw het laatste nieuws mbt verhuizing: Nieuwe planning: Er is geen nieuwe datum voor de verhuizing van Zwangerschapspagina. Door ziekte, vakantie en aanpassingen aan de nieuwe stijl lopen we uit. Onze excuses voor de onduidelijkheid en het eventuele ongemak dat dat met zich meebrengt. We houden jullie op de hoogte! Team Zwangerschapspagina
Kita: Balen zeg van je schoonouders. Het lijkt dus ook geen indruk te maken als je er iets van zegt. Mama van Youri: Fijn dat het wat beter gaat met misselijkheid, wel jammer van moeheid. Nicolioo: Ik ben echt heel blij voor je dat je echo zo mooi en duidelijk was. Prachtig gezicht he?