hoi meiden. alles goed, na zo weekend afkickverschijnselen. hihi. me vriend vroeg helemaal moet je niet op de laptop! hahah lach helemaal in een deuk. hier gaat alles ze gangetje wat meer last van me bm denk ik. zo van die krampjes zijn het. en meer plassen. en af entoe vlagen van misselijkheid echt niet normaal! maar zal der wel bij horen. vandaag me vriend weggebracht voor 2 weken. dus hij is er niet met de volgende echo.jammer genoeg. iedereen met de goeie echo gefeliciteerd! hopelijk krijg ik ook een goeie hihi
Vanmorgen weer een echo gehad en alles was perfect volgens schema. ben nu excact 10w4d zoals mijn eigen inschatting ook al was. Best grappig! @nienke93 Je heb helemaal gelijk. Mijn schoonvader zei het ook al dat ik ermee op moest houden om anderen te plezieren. Het zit waarschijnlijk in mijn aard om iedereen het liefst tevreden te houden.
Zomaar even... Ik voel mij zo onzeker over mijn zwangerschap. De grootste onzekerheid is gewoon of alles nog goed zit daarbinnen. Ik heb 21 december voor het laatst een echo gehad op 8 weken en 2 dagen. Alles zag er toen hartstikke goed uit en het hartje klopte ook. Onze volgende echo krijgen we pas op 30 januari. Misschien dat het ook komt omdat iedereen zo ongeveer weer een echo krijgt. Ik voel me momenteel echt ....
Hallo Allemaal! Ook ik dacht dat de site aan het verhuizen was kon er gisteren niet op komen maar helaas, we wachten het af... Verder goed nieuws! Vandaag hebben we weer een echo gekregen in het ziekenhuis en het hartje klopt en we hebben het ook al gehoord! SUPER! Alleen ben ik korter zwanger nl. 6w6d en niet 8 weken die de berekening aangeeft middels de laatste menstruatie. Betekent ook dat ik eigenlijk geen augustus mama ben want de uitgerekende datum is nu 1 sept. Maar ik wil wel graag in dit topic blijven als het mag. Ik ben enorm blij dat alles goed is, vorige zwangerschap was een unieke BBZ (vruchtje in de eileider en een vruchtje in de baarmoeder) en daardoor ben ik erg onzeker geworden. Ik hoef nu niet meer naar de gynaecoloog in het ziekenhuis maar kan gewoon naar de VK hier in de buurt. Ik heb mezelf voorgenomen om deze zwangerschap lekker te gaan genieten. Sorry voor mijn ego berichtje Liefs Miranda XXX
@simmer. ik kan me heel goed voorstellen hoor wat jij nu voelt, ik denk ook wel is zal het allemaal nog goed zitten daar binnen enzo, maar ik krijg gelukkig volgende week alweer een echo, maar we moeten maar vertrouwen op ons lijf niet waar, @miran. gefeliciteerd met de echo!en ook al gehoord! lijkt me echo mooi om te horen daar moet ik nog even geduld mee hebben denk ik. en nu maar even koken, normaal kook ik niet voor me eentje maar ja zal nu wel moeten he. hihi
@Nienke, ik zou gewoon urine meenemen en zeggen dat het geen ochtendurine is @Kita, lekker zo'n schoonfamilie die niks hebben geleerd. Weet hoe het voelt, hier was zuslief zo bezig geweest @Nicolioo, super dat je echo goed was en super dat je nou gaat vertrouwen op jezelf en je beeb! @MamavanYouri, fijn om te horen dat je misselijkheid wat beter wordt! @Debende, jippie nog een goede echo! @Simmer, kom op meisje, dikke knuff voor jou Rond die tijd dat jij mag zijn anderen weer jaloers @Miranda77, fijn dat je echo zo goed was! En natuurlijk mag je lekker hier blijven
Noa: jammer dat je man niet bij de volgende echo kan zijn. Ik zou dan zeker om een fotootje vragen. Miranda: Echt ontzettend goed nieuws van je echo. Nu kun je echt gaan genieten.
Ik begin toch wel goed te merken dat ik zwanger ben. Ik wilde vandaag veel doen en heb dus ook best veel gedaan. Kreeg net pijn in mijn buik. Volgens mij omdat ik het wat rustiger aan moet doen. Afgelopen week op mijn werk kreeg ik ook al zwarte vlekken voor mijn ogen gedurende een half uur. Daar schrok ik heel erg van. Volgens de gyn was het omdat ik te veel had gedaan. Hebben jullie ook moeite om je daar bij neer te leggen? Dus dat je het echt rustiger aan moet doen. Wil ook niet gaan lopen tutten omdat ik zwanger ben. Uiteraard wil ik alles doen voor de gezondheid van mijn kleintjes, maar ik ben eigen baas dus er moet ook gewerkt worden.
Miekiepluis: je eigen berekening hoeft niet helemaal te kloppen, want ondanks dat je weet wanneer het verwekt is en wanneer je je eisprong hebt gehad, weet je niet wanneer het ingenesteld is.
Hallo meiden Meiden met een mooie echo gefeliciteerd! Spannend zeg om mee te maken. ik mag a.s donderdag. Bos lekker met je moeder gaan naar de 9 maanden beurs. Kita wat flauw zeg van je schoonouders! daarom hebben wij het mijn schoonmoeder nog niet verteld omdat die iedereen ook afbeld. Je hebt er dan zulke verwachtingen bij en da weten ze het allemaal al. Melissa wat fijn dat alles goed was op de echo. Wat is dat bloedverlies dan? Kon de VK dat ook zeggen? Vandaag mijn baas ingelicht over de zwangerschap, die was superblij... Heerlijk in de vakantie vrij zeg...... liefs ink,
cker jammer dat hij er niet bij is, maar krijg sowieso een foto mee had ik ook van de 1e echo. en heb het ook hoor als ik echt te veel doe dat ik pijn in me buik krijg en heel licht in me hoofd dan denk ik wel is ow ff wachtte anders ga ik van me stokkie. maarja zou niet weten wat ik er aan kan doen.
Ik weet wat je bedoeld met dit vervelend gevoel. Hier is het net hetzelfde. Ben zo fel verzwakt dat ik niet kan gaan werken. Vanaf ik recht sta voel ik me misselijk en is het net of ik flauw ga vallen. Echt lastig. Hoop dat het snel gaat beteren. Veel liefs Babs
@melissa, fijn zeg een goede echo. Proficiat! Dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje als ik. Ik heb vandaag van de vk gehoord dat dit 9 maanden zo kan blijven. Dus inderdaad gewoon lekker genieten! De rest met een goede echo: geweldig he! Proficiat! Voor degenen in de omgeving Zuid-Limburg. Ik doe morgen mee aan een cursus voor echoscopisten in Maastricht. Ze zijn nog dringend op zoek naar mensen die tussen de 7 en 11/12 weken zwanger zijn. Het is morgenmiddag en duurt 1,5 uur. Als je interesse hebt in een extra echo stuur me ff een pb dan geef ik je het telefoonnummer. Het schijnt heel leuk en uitgebreid te zijn en je krijgt ook nog een cadeautje.
@Miekiepluis: wat een grappige opmerking van die kleuter! Van zulke dingen kan ik echt genieten, die kleintje zijn soms zo grappig! En een leuke manier heb je bedacht om het ze te vertellen en om het de ouders te vertellen. Mijn zus staat ook voor de klas en toen ze zwanger was had ze geloof ik groep 4 of 5 ofzo, ik dacht iets van 7-jarigen. Toen ze het ging vertellen zei ze tegen de klas, ik heb een raadsel, hoeveel personen zijn in deze klas aanwezig? Al die kinderen gingen elkaar zitten tellen natuurlijk en er ontstond een hele discussie. Iedereen door elkaar praten, dat mag normaal natuurlijk niet maar nu liet ze ze maar even. Kindjes die ziek waren werden er bij gehaald en zelfs een meisje dat eerder verhuisd was werd nog geopperd... Wat ze allemaal bedachten, werkelijk hilarisch. Totdat 1 slimmerik opeens zei: juf is het soms iemand die hier wel is maar die we niet kunnen zien? Toen vielen langzaam wat kwartjes bij die kinderen en waren ze helemaal door het dolle heen. Echt een leuke herinnering heeft mijn zus daaraan! Maar waarom heb je eigenlijk woensdag weer een echo? Je had er toch vorige week ook een gehad? Wel leuk zeg! Ik mag volgende week donderdag weer... kan niet wachten! @Simmer: ik snap heeeeel goed wat jij bedoelt, ik heb precies dezelfde gevoelens. Maar ik probeer het te negeren en lekker uit te kijken naar mijn volgende echo. We moeten niet vergeten te genieten! @Kita: jemig wat een vreselijk actie van jouw schoonfamilie. Ik vind je reactie helemaal niet drama queen, ik zou mega pissed zijn geloof ik! @Lieke: wat jammer nou dat ik in het midden woon en dat ik moet werken. M'n oma woont wel helemaal in het zuiden vlakbij Maastricht, als ik vrij had gehad was ik jullie kant op gekomen voor die echo hoor, en dan meteen even naar oma natuurlijk. Maar helaas.... @Sweepy: moet je niet even extra je Hb laten checken als je zo duizelig bent? Misschien beetje ijzertekort.
Daar zou ik dus eigenlijk ook naartoe gaan maar helaas kan er niemand mee en ga liever niet alleen Veel plezier met de extra lange echo
gefeliciteerd met alle mooie echo's, wat een geweldige dag vor jullie lieke, ik was vandaag vlakbij, maar om morgen nu weer 180km heen en 180km terug te rijden is wel een beetje veel, bovendien moet ik werken, maar bedankt voor het voorstel.
jeetje zeg ik ben 2 dagen niet geweest en bij lezen is wel te doen alleen alles onthouden is echt niet te doen! Hebben jullie er ook zo`n last van dat jullie erg veel vergeten? Ik lijk wel een vergiet, echt erg,normaal kon ik alles onthouden en nu moet ik echt alles opschrijven en in mijn agenda zetten. Erg moe daar kan ik ook over mee praten en ik merk ook aan mij zelf dat ik er eigenlijk meer aan moet toegeven, maar dat vind ik erg lastig, ik zie overal werk en dingen om te doen. Merk ook aan mijzelf dat ik steeds misselijker wordt, eerst was het alleen misselijk en nu begin ik ook al te kokhalzen! iedereen met een goed echo vandaag Gefeliciteerd en iedereen die morgen een echo heeft onwijs veel succes en geniet ervan. en iedereen die ik vergeten ben sorry, dikke knuffel
Hoi meiden, Wat een gezellig geklets weer zeg! En wat fijn dat er de laatste tijd alleen maar goede berichten voorbij komen, zo leuk al die mooie echo's en kloppende hartjes! Ik heb het allemaal niet helemaal kunnen onthouden maar voor wie hem kan gebruiken hierbij een dikke KNUFFEL! Omdat je blij bent en het met me wil vieren of omdat je je niet goed voelt en wel een knuffel kan gebruiken ;o) Hier niet veel nieuws te melden eigenlijk. Nog steeds doodmoe, veel slapen, toch 's nachts weer wakker worden. Weinig eetlust, vreselijk opgestopte darmen, wel 1,5 kg afgevallen, lekker emo, regelmatig onzeker en toch... ik kan eindelijk genieten van dit alles! Ben de dagen al aan het aftellen tot mijn intake bij de VK. Dan ga ik vragen om een echo (heb nu geen mooie duidelijke foto helaas) en dan ben ik 10w5d. Mijn mannetje blijft superlief. Heeft het soms ook moeilijk met alles (en mij ;o) maar blijft me superlief verzorgen. Nou dat was het weer even voor nu, ga wat te drinken pakken en lekker onder de wol. Lekker ANTM kijken zo, als ik wakker kan blijven haha. Fijne avond meisjes (en babies!) X Cindy