Dat is wel prettig Lisa..onzekerheid is helemaal niks! Heb je nog steeds bloedverlies? Ik duim nog heel hard dat je frummeltje zich nog vast houdt!
Goedenmorgen meisjes. Allereerst heel veel sterkte gewenst aan Lovable. Had het al wel gedaan in het NODforum, maar ook hier wilde ik dat nog even doen. Een flinke knuffel voor jou meid. Rianne, ik heb je toegevoegd aan de lijst. Linnie, heb je afspraak toegevoegd aan de lijst. Gynnie, Welkom hier en gefeliciteerd en ook jij staat erbij. Hoi Hester, ook een welkom en felicitaties van mijn kant. Ook toegevoegd. Hoi yl, je stond er al tussen hoor. Evenals je afspraak. Maar had goed gekund dat ik er overheen gekeken had hoor. Trutje, hoe is het vandaag? Heeft de bloeding doorgezet? Ik hoop echt dat je bij ons mag blijven hoor. Doosje80, ook jij van harte welkom en gefeliciteerd. Ook toegevoegd aan de lijst. Sweepy, jij staat er ook bij. JeeJ. En ik blijf ook lekker in het kasteel meekletsen hoor. Lisa, ik duim en duim en duim dat alles maar goed mag gaan. Fnoepie, ook welkom hier en Gefeliciteerd! Tof dat je er 2 weken bijkrijgt he. Volgens klopt het nu weer helemaal. Nogmaals even de vraag of jullie voor aanvullingen op de lijst een PB willen sturen. Bedankt alvast. Hier ook iemand die strak in haar broeken zit. Maar ik blijf me erin persen. Ga nog geen positiemode kopen (al lijkt me dat stiekum zo gaaf).
Lisa, heel veel sterkte en ik hoop dat je morgen je kleine frummel kan zien. Of dat in ieder geval de bloeduitslagen gunstig zijn.
ja nog steeds bloedverlies. idd fijn dat ik al mag komen, aan de bloeduitslagen kunnen ze volgens mij ook heel goed zien het het er voor staat, dus daar ben ik al heel blij mee.
Goedemorgen meiden! Ik ben al reuze druk geweest, heb lekker een dagje vrij, maar heb wel allemaal van die klusjes staan! Dus lekker aan het rommelen... Hihi, Monique, da's toch alleen maar leuk! dat betekent dat er vanalles groeit daaro! Ik merk inderdaad wel dat mijn broeken strakker gaan zitten en dat ik mijn riem over een soort van ieniemienie buikje moet heen tillen als ik op de bank zit, want anders zit het niet lekker... Hoe zit dat eigenlijk met positiekleding? Koop je gewoon de maat die je had of moet je een maat groter kopen? Ben nog zo'n broekie wat dat soort info betreft! Lisa, ik ga voor je duimen meid! En hoe zit dat met zwanger en schilderen? Wij hebben nog een zolder waar we mee bezig waren, maareh...ik heb gelezen dat je niet mag schilderen met verf op terpentinebasis als je zwanger bent? Da's lekker...mag vriendlief alles verder afmaken! Gossie... Nou, ja, ik kan wel behangen en de kinderkamer ( hoei!) schilderen. We wonen net 1 jaar in dit huis en aan die kamer hebben we nog helemaa niks gedaan, is nog zoals de oude bewonders het hadden... We hadden het kamertje niet nodig en hadden bedacht om eerst de zolder af te maken( behangen, schilderen, schotten etc..). Nu al zin in om da kamertje te gaan doen! Maar we wachten eerst netjes tot we bij de gynaecoloog zijn geweest... ik heb me al wel aangemeld bij kraamzorg, zeker omdat ik in de zomer beval vond die mevrouw het heel slim! Ik woon namelijk nogal in een mini-dorp, dus waarschijnlijk ook onderbezetting enzo.. je kunt het maar geregeld hebben! En daarnaast denk ik stiekem...Als ik dat soort dingen allemaal regel, dwing ik gewoon af dat die kleine kruimel lekker lijft zitten en dat dat hartje inderdaad gaat kloppen deze week! Vind het fijn om hier even te kletsen en te horen dat andere meiden ook zo denken en zich voelen als ik, bedankt! Ik heb zoveel vragen en onzekerheden, en het sterkt me dat ik die hier kwijt kan! We gaan er gewoon voor zorgen dat we allemaal in en om augustus een prachtig kleine kruimel op de wereld gaan zetten! ( Mijn tranen zitten vandaag een beetje hoog...boehoeh...) Fijne dag allemaal meiden! Liefs, Pluis
Monique, hihi dat zal schrikken zijn geweest! Maar nu heb je dus wel een goede reden om te gaan shoppen Lisa, fijn dat je mag gaan bloedprikken, dan heb je tenminste zekerheid! Ik zal aan je denken! [-o< Daan, broeken ook al strak aant worden... Miekiepluis, ik weet nog dat ik bij de vorige zw.schap een broek heb gekocht in het begin (met zo'n band) en dat ik die halverwege al niet meer pastte .... Maar ik was dan ook meer dan 20 kilo bijgekomen... Verf op terpetinebasis kan idd slecht zijn.... Dus zet je vriend maar aan het werk hihi. En idd we gaan allemaal in augustus een prachtig kindje op de wereld zetten en tot dan kunnen we elkaar steunen hier! Nu maar hopen dat alle hartjes gaan kloppen komende weken....... [-o<
Lieve meiden, ik kreeg net een pb van trutje dat de bloeding heeft doorgezet. Ze gaat uit van een VMK. Ze vind het moeilijk om hier nog mee te praten en ik heb toestemming van haar gekregen om dit hier te posten. Rotnieuws, al 2 vlindertjes. Wat denken jullie zal ik een vlinderpagina toevoegen om de vlindertjes van Lovable en Trutje toe te voegen of niet? Denk zelf van wel. Ze horen toch gewoon bij ons.
Bij mijn 1e begon het overgeven in week 6 a 7... en HOE in het begin >20x per dag, zelfs een slok water kwam eruit. Dus wees voorzichtig met wat je wenst Volgens mij is het heel normaal dat je sowieso de 1e weken niets voelt, er is pas zo weinig hcg!
Daan, neeeee wat erg Trutje, heel veel sterkte en een dikke knuffel! Het hoeft natuurlijk niks te betekenen, bloedverlies, maar kan begrijpen dat je wel van een mk uitgaat... En idd is wel fijn als we ook een vlinderpagina hebben op de augustus site. Ze horen zeker bij ons! Vind het een goed idee! Hester, je hebt gelijk, bij mij begonnen de kwaaltjes bij Youri ook pas rond 6 a 7 weken zwangerschap.... Gelukkig maar een paar keer overgegeven in de hele zwangerschap maar toch...
Oh Daan, wat naar! Wil je Trutje een dikke knuffel van mij sturen? En een vlinderpagina lijkt me prima... Ze horen tenslotte gewoon bij ons, mits ze dat natuurlijk zelf ook willen... getsie.. Mama van Youri, dank je wel voor je antwoord! Ik ga maar eens even surfen op het web aar zwangerschapsbroeken, hihi! Liefs, Pluis
Hoi meiden, Ik heb alles helemaal meegelezen, maar ben aan het werk dus geen tijd om op iedereen te reageren. In ieder geval welkom aan alle nieuwen die er in het weekend bij zijn gekomen! Ben in een zeer onzeker bui terecht gekomen vandaag.... Zat net in een vergadering en merkte opeens dat mijn borsten haast geen pijn meer doen! Da's toch raar?! Ze deden tnt hartstikke zeer aan alle kanten! En net tijdens de lunch opeens wat krampjes onderin m'n buik, tot nu toe nog helemaal niet gehad hoewel ik wel bij jullie lees dat jullie allemaal kramp hebben en dat dat normaal is. Maar deze twee dingen bij elkaar word ik toch niet echt blij van.... Ben wel meteen nog ff naar de wc gerend om te broekloeren, niks te zien gelukkig... Wat denken jullie, moet ik me zorgen maken? Kan me nu niet meer zo goed concentreren geloof ik... En nog een gekke vraag van mij: als ik de deurklink aanraak of het knopje van het koffie apparaat hier op het werk dan krijg ik altijd een behoorlijke electrische schok. Ligt aan de schoenen die ik aan heb, want bij andere heb ik dat niet. De schok gaat niet alleen door mijn vinger maar echt zowat door m'n hele lijf. Denken jullie dat dat schadelijk kan zijn voor beeb? Pluis, van dat verven wist ik niet! Goed dat je het zegt, dan ga ik er ook rekening mee houden. Wij hebben ook nog een hele zolder die af moet... en binnenkort een babykamer natuurlijk.... Ik ga weer proberen te werken. Doei, Liefie
PS ik heb nog totaal geen problemen met broeken.... Wel fijn op zich maar ik ben dan weer geneigd om te denken, zou er wel wat groeien in mij dan?!?! *Zucht*
Liefie, geen zorgen meid! Het kan best dat je borsten even wat minder gevoelig zijn! En die krampjes is alleen maar goed! Dan gebeurt er wat daarbinnen... Dat je je broeken nog past heeft niks te zeggen! Je baarmoeder zit nu nog achter je schaambeen dus je kunt ook nog geen buik hebben... Die vroege buik word meestal veroorzaakt door de darmen die minder plek hebben en omhoog geduwt worden. Bij sommige meiden zie je dat gewoon heel erg... Ik heb zelf bij de zw.schap van Youri ook pas laat een buikje gekregen en nu heb ik ook nog geen dikker buikje dan na de zw.schap. En je moet eens opletten of je buik 's avonds misschien wat meer opgezet is. Dit is gewoon van je darmen. 's morgens kan dit gewoon weer minder zijn. Geen zorgen meid! Gaat allemaal goed!
Dankjewel lieve YouriMama! Ik word helemaal rustig van jouw geruststellende woorden. En nu zitten m'n tranen hoog... toch veel hormonen zeker hihihi Was net nog even op het toilet (moet echt zooo vaak plassen) en drukte een paar vingers in mijn buik. Het onderste randje (vlak boven de haargrens zeg maar ) is keihard! Zo grappig, heb ik nog nooit gevoeld. Is er waarschijnlijk toch iets druk bezig daar binnen. Hopen maar dat het goeie drukte is. Had ik al gezegd dat ik zo blij met jullie ben? We kunnen zo lekker alle onzekerheidjes met elkaar delen waarvan onze mannen alleen maar zouden gaan zuchten... 't Is ook nog wel even wennen voor mij, deze 'virtuele vriendschappen', sommigen van jullie zijn daar al helemaal ervaren mee. Maar vind het wel super hoor!
Daan, ik heb bij Mirthe ook nog hele tijd met knoop los gelopen en iets langs erover, wilde toen ook niet aan de zwangerschapsbroeken. Nou had ik ze liggen en ik weet hoe blij ik was dat ik ze vorige keer heb aangedaan dus was die drempel stuk lager Miekiepluis, ik heb toen gekocht in de maat die ik op dat moment had. Maar er zijn broeken die totaal stretch zijn en waar dan de band aan zit dus geen rand met knoop en er zijn broeken, wat gewoon een broek is met een band en knoop waar dan dat extra stuk buikband is aangemaakt (de heupbroeken heb ik nooit geprobeerd). Die broeken met die knoop zaten bij mij op het laatst toch gewoon te strak en niet lekker, dus die had ik misschien wel maatje groter moeten kopen. H&M heeft sale en er staan codes bij het gratis topic die je kan invullen voor 15 euro korting, misschien even spieken? Van dat schilderen dat klopt, helaas voor mannetje dus moet hij het zelf doen hi hi, fijn het die hormonen Trutje, meid Hele dikke knuffel Hester, hi hi ik ben ook zo misselijk geweest bij Mirthe, mij zal je dus ook niet horen klagen dat ik geen klachten heb Hoop dat het spugen bij jou deze keer ook weg mag blijven Liefie, heel herkenbaar hoor. Ik noemde het bij Mirthe een emotionele achtbaan waar je opeens in zit. Gelukkig zitten we er met z'n allen in! En probeer jezelf niet te druk te maken hoor. Joh bij mijn 1e zwangerschap was ik nou al paar weken verder en heb ik pas met oud en nieuw mijn 1e zwangerschapsbroek aangedaan. Dit is ook niet de beeb hoor die al groeit, maar zijn mijn darmen die rommelen en mijn buik opzetten Vlindertjes mogen van mij op de lijst vindt het mooi gebaar, maar de mama's moeten dat zelf ook willen
En of jij symptomen heb. Had het met zus gisteren over de sportschool. Toen vertelde ik daar hoef ik niet naar toe om een hard buikje te krijgen dat komt dadelijk wel weer. Dus jaaaaaaaaaaaaaaaa zet deze maar op jouw lijstje En zo'n forum is gewoon super prettig ja
ben weer terug uit het ziekenhuis, bloed wezen prikken, morgen horen we de uitslag, gelukkig eindelijk zekerheid. als het mis is dan is het niet anders en dan kunnen we in januari weer verder met onze cryo's. en mss brengt morgen ons wel een wonder. oh nee heh trutje, heeft de mk al doogezet? anders gelijk gaan bellen voor controle. iig een hele dikke kuffel voor jou. een vlindertjes lijst ja is mss wel een goed idee. als dan tenminste de uitgerekende datum weg wordt gehaald, is het ook niet zo confronterend lijkt mij.
Ik denk dat het gebaar voor de vlindertjes erg mooi is als de mama's dat inderdaad zelf ook willen. Ze horen er helemaal bij. Hoop uiteraard niet dat het zover komt voor Trutje. Sterkte.