Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Daar heb je absoluut gelijk in dat, met een psycholoog heb je een neutrale kijk op de dingen. Vind het ook vervelend voor jou dat "wij"ons er ook allemaal mee gaan bemoeien.....sorry daarvoor...maar ja dat heb je met dit soort rot situaties wil iedereen ineens van die goed bedoelde adviezen geven...

Hoop toch dat het goed afloopt voor jullie.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Daar ben ik weer even!
    Heb net wat gewerkt aan de babysite.Leuk om te doen!
    Hebben meer meiden hier een site gemaakt?

Over de echo's: het is inderdaad wel raar dat het zo verschilt per vk.
    Bij mijn praktijk krijg je in principe rond de 8/9 weken een termijnecho en dan met 12 weken en 20 weken.

@Mona, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!

@Pluis, beterschap hoor!

@Ginny, wat een mooie echofoto zeg! Helemaal top!

@Lieff, wat een vervelend nieuws van jou zeg! Sterkte met wachten!

@Britt1, voor jou ook al geen goed nieuws. Sterkte!

@jingi, fijn een goede echo!

@Lieke, Leuk zo voor proefkonijn te mogen spelen! Ik geloof dat je ervan genoten hebt!

@Wup: Mooie echo voor jou. Fijn hoor!

@Ninita, sterkte hoor. Moeilijke situatie! Hopelijk neem je een beslissing waar je je goed bij kan voelen.

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Brit wat vreselijk oneerlijk! :( Veel sterkte!

Lief wat een onzekerheid! Meid ook veel sterkte!

Wup lekker genieten van je roze wolk!

En iedereen met zo'n mooie echo!

Heb al vanaf donderdag blaasontsteking-klachten...maar geen blaasontsteking! Het is al 2x op kweek gezet maar niks.
    Heb ontzettende aandrang en pijn bij plassen.
    Vandaag kon ik bij de vk langskomen want ik ben bang voor verklevingen door keizersnede van bijvoorbeeld de blaas aan de baarmoeder of zoiets dergelijks.
    Maar de vk heeft gevoeld en mn baarmoeder groeit ontzettend hard. Hij zou nu net boven schaambot moeten komen maar was al veel verder. Ook is hij bij mij van nature gekanteld en is nu aan het draaien wat de klachten zou veroorzaken.
    Ik hoop het maar...maar de vorige keer heb ik echt niet zoveel pijn gehad.
    Hartje was luid en duidelijk te horen, supermooi!
    Heb het idee dat ik een groot kind krijg dan!
    Zie ook cm bij jullie....veel kleiner als bij mij.
    Ik had 9 jan een echo waarbij uk 5.8 cm was.

Terwijl mn dochter altijd maar te klein was! Bij iedere echo liep ze achter. En nu loop ik voor, raar!

Nou we zien het wel ik hoop dat de pijn gauw minder wordt.

Fijne avond nog.

4. hallo allemaal,

ik heb niet alles onthouden maar...

Wup geniet van de roze wolk en loop niet te ver, straks val je eraf! (lief bedoeld, niks negatiefs)

Brittheel veel sterkte en ik duim voor je dat je snel weer zwanger bent!

Lieff: sterkte en maak je zelf niet gek, stress is ook slecht voor een vruchtje, dus geniet van de momenten waar je van kan genieten en denk ook aan de eventuele goed afloop! dikke knuffel.

Ninita: Ik zeg niks over je situati want ik heb niks gelezen, maar ik wens je heel veel succes en maak voor je zelf de goede keuze!

FF Ego:
    Ik had vorige week aan mijn baas verteld dat ik zwanger ben, maar er ook bij gezegd dat ik het nog ff geheim wilde houden, zegt hij gvd vandaag tijdens een vergadering met mij en 2 collega`s met een aantal stille hints dat ik zwanger ben, dus die andere meiden helemaal blij! Ik beetje pissig, 1 ik wilde het zelf vertellen en 2 ik had gevraagd of hij zijn mond wou houden, ik heb verdorrie nog geen eens een echo!
    En ben misselijk en heel moe, oja weet niet meer wie het zei, maar ik ben de hele dag inclusief `s avonds en `s nachts misselijk, dus alleen `s ochtends zou wel leuker zijn

Slaap heel lekker allemaal en dikke knuffel

Nicole (ollekebolleke)

5. britt- meid dikke knuffel

lieff- wat een onzekerheid.ik ga voor je duimen dat het toch goed is

ninita meid wat een kl*te situatie hoop dat praten met een "buitenstaander" jullie helpt en succes met alles.

meiden met een mooie echo van harte en geniet ervan

heb maar een paar pagina's gelezen ben ook al even niet meer hier geweest, wel op hyves, maar daar is het nog rustig.
    ik heb donderdag de 2de echo in het ziekenhuis en wou dat het al zover was.
    ben sinds vanmorgen erg onzeker, had wat bloedverlies, maar dit keer was het helder bloed.
    heb al 2 keer wat oud bloed verloren, maar vanmorgen was geen oud bloed.
    het is wel weer gestopt, maar het maakt je zo onzeker.

6. lekkere baas zeg vertel je het in vertrouwen krijg je dit.
    balen dat je ook zo misselijk bent

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Miss layla, ik hoop dat het bloeden snel stopt! Je hebt toch al een goede echo gehad?

8. ja dat misselijk vodn ik nog niet zo heel erg, ik heb ondertussen al 2 keer mijn auto aan de kant van de weg gezet wegens kokhalzen na gewoon even te hebben gehoest! das ook heel vervelend, gelukkig niet langs de snel weg, maar toch wel erg naar.
    Hebben sommige van jullie ook het gevoel dat er een boertje in de weg zit, maar deze er niet uit kan?

en jah mijn baas kon ik wel wurgen, maar vervolgens laat ie me wel met rust en zeurt ook niet als ik niet veel uitvoer op mijn werk, dus jah das dan wel weer lief!

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ja dat boertje in de weg heb ik veel last van: cola helpt daar geweldig tegen. Dan kun je tenminste boeren en word je niet misselijk. Op het werk kan dit natuurlijk niet, maar thuis houd ik me echt niet in :)

10. wup- ik had inderdaad al een goeie echo, maar hoor dat dat niet altijd een zekerheid is dus ja we wachten het af een donderdag

ollekebolleke dat is inderdaad erg vervelend als je ervoor langs de weg moet stoppen.
    ben zelf maar heel af en toe wat misselijk, moet door het hoesten soms ook wel haast braken, maar dat komt dan echt door het hoesten zelf

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hiet ook kokhalzen vamorgen na mn neus snuiten. En tijdens het tandenpoetsen kwam het echt naar buiten! Bah!

12. ik drink helemaal geen cola meer nu heb er geen behoefte meer aan terwijl in anders alleen maar cola light dronk

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb de echo foto van vandaag in mn album gezet!

14. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Voor de geinteresseerden: ik heb ook mijn echofoto in mijn album gezet

@Wup: Die van jou ziet er zuper helder en duidelijk uit, die van mij is helaas erg donker. We zijn ongeveer even ver! Heb je ook de armen en benen zien bewegen?

15. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Lieke, Ja, vooral de armpjes, hij/zij leek echt even te zwaaien met een armpje. En af en toe hupte het helemaal heen en weer!

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    leuk die fotos! ik moet nog zoooo lang wachten, vreselijk! haha

17. Nienke93

Nienke93 Lid

2 jan 2009
    30
    0
    0
    @babs: heb eerder gehoord dat je dat kunt hebben, probeer je niet te druk te maken, wel fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kan. sterkte ermee

@lief: jeetje wat een schrik, ik duim heel hard dat het volg week beter is, voor nu probeer je niet te druk te maken, je kan niks doen hoe rot dat ook klinkt, zog goed voor jezelf dat is het belangrijkste

@ilsolde: gefeliciteerd met een mooie echo en een kloppend hartje! en jeetje wat heb je al meegemaakt zeg! hopelijk kun je wel genieten van je zwangerschap.

@miekepluis: paracetamol mag hoor, wel iets minder geloof ik

@ginny: wat een prachtige echo!

@britt: vreselijk voor je, ik leef met je mee. heel veel sterkte met het verwerken

@jingy: gefeliciteerd met je mooie echo en geniet ervan hoor!

@lieke1979 gewoon lekker enthousiast zijn hoor, zeker nadat het mis gaat bij een ander besef je weer hoe dankbaar jij moet zijn, tja het is nu eemnaal zo, het is gewoon oneerlijk soms

@wup gefeliciteerd: gek dat een uitwendige niet lukte, je bent tenslotte al aardig ver!

zou het komen dat de echo van lieke duidelijker is ivm inwendig?

Ik heb vandaag met MVM gesproken, ze komt dinsdag voor het eerst langs

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden

Meiden met een goede echo gefelicicteerd
    Britt wens je heel veel sterkte toe!
    Lieff ook jij zit in spanning, heel veel suc6 en sterkte, hopelijk is alles toch goed

Ninita heb je situatie niet kunnen lezen maar meiss wat ik er uit begrijp zit het je niet mee. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk zal ook jij genieten van je zwangerschap.

Ik moet morgen voor intake bij de verloskundige....donderdag echo spannend...

welterusten meiden,

Liefs ink,

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @wup: ja die van mij hupte ook helemaal omhoog en deed een soort watertrappelen op de kop. heel grappig!

20. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey hey, *sorry ERG ego-bericht*

Ik kom eventjes melden dat ik de aankomende dagen weinig aanwezig zal zijn.
    We hebben hier gisteren een ellendige dag gehad!
    In de ochtend ben ik met Jayden naar de huisarts geweest omdat hij al een paar keer gebraakt had en al een paar dagen zo nu en dan diarree heeft *sorry voor dit onsmakelijk gedoe*
    Dus moet m nu echt goed in de gaten houden of ie niet suffig word en of dat de verhoging niet nog hoger word... dan moet ik meteen terug komen.
    Nu zat ik dus na het doktersbezoekje bij Nana (mijn beste vriendin, miranda, die de gehele zwangerschap aan mn zijde staat, zo ook bij de bevalling) en toen werd ik gebeld door het verzorgingshuis van oma... (ik ben daar 2de contact persoon als ze mama niet kunnen bereiken)
    Dat ze oma op zouden halen en naar het ziekenhuis zouden brengen met de ambu, want ze vertrouwde het niet... Ondertussen is Nana, meteen haar werk gaan bellen om vrij te vragen en om jayden op te vangen (want tja met een ziek kind kun je niet op en neer slepen) Dus toen ben ik als een gek naar het verzorgingshuis gegaan en mama op het rechtstreekse nummer van haar werk gebeld... Bij oma aangekomen was de ambu er ook net, die hebben een hartfilmpje gemaakt en daar bleek uit dat ze een infarct had op dat moment :confused:
    Ze is meteen naar Eindhoven gebracht en wij moesten er achter aan met de auto (mama was inmiddels ook bij oma)
    Daar is ze gelukkig meteen geholpen en konden we achter de ambu aan weer naar 's-hertogenbosch omdat ze daar op de IC zou komen te liggen... Nu is het dus afwachten geblazen hoe ze hier uit zal komen, maar we hebben er met zijn alle een hele slechte kijk op...

Sorry voor dit ontzettende ego bericht, maar wilde het even kwijt...

Het is zo dubbel allemaal (sorry hormonen spelen ontzettend op nu)
    Aan de ene kant zijn we dolgelukkig met de B-bee en aan de andere kant word je weer even met je neus op de feiten gedrukt dat het ieder moment afgelopen kan zijn met oma...

Ps ik weet niet of ik het al gemeld had... de echo was maandag super, kleintje groeit goed en mag bij de vk onder controle blijven waar ik vanmidag alweer n echo heb.

Veel liefs Joy, Jayden & B-bee brusje

Deel Deze Pagina