De andere kant op kijken deed ik toen ook al idd alleen duurde het bij de laatste zo lang voordat ze me liet gaan. Ze deed het gaasje weg om te kijken of het al was gestopt en toen zag ik meteen een druppel verschijnen en daarna werd haar stem heel vaag op de achtergrond. Zo stom dat ik er schrik voor heb terwijl het niet eens zeer deed. Het idee dat ik zo'n buisjes in moet leveren, ai ai ai zwart voor de ogen, bah.
@Monique, bedankt voor de tip, zal het straks eens gaan proberen. Wat bloedprikken betreft, dat vind ik altijd wel gaaf om te zien. Kijk dus ook altijd, maar toen ik dus een paar weken terug 8 buisjes moest afstaan werd ik ook een beetje licht in mijn hoofd. Maar dat was denk ik meer vanwege het feit dat het half 12 was en ik sinds 10 uur die avond ervoor niets meer had gegeten. (moest nuchter prikken)
@ kimmeding, je kan ook vragen of je er bij mag liggen...meestal hebben ze een apart kamertje waar zo`n "bedbank" staat.. ik heb daar geen moeite meer mee gelukkig..vroeger wel..maar ben er nu wel bijna aan gewend en heb er eigenlijk ook nooit last van. behalve de laatste x, omdat ze een chromosomen onderzoek doen van mijn bloed en dat van mn hubbie moest ik 14 buisjes afleveren..nou dat was me toch echt wel op het randje hoor.
Dat heb ik ook sinds een week. Maakte me eerst zorgen erover, maar VK zei dat het idnerdaad groeien van de baarmoeder was. Als ik zag hoeveel die gegroeid is op de echo (echt al een grapefruit gevuld met vocht) kan ik me daar wel wat bij voorstellen.. Zou me (als je verder geen bloed verliest) als ik jou was niet teveel zorgen maken.
Daan: bedankt voor je bericht. Ik voelde me al zo schuldig. Nu weet ik dat het niet zo raar is als ik 5 of 6 flessen inlever. Heb altijd last van mijn geweten, maar denk er echt heel hard over om te stoppen. Volgens mijn man ben ik nu veel directer en heb ik minder last van wat anderen vinden nu ik zwanger ben. Vind hij wel goed. Monique: Mijn kindjes zullen me inderdaad wel leren rustig aan te doen. Dank je voor de info over mijn bil. Dacht al dat het kwam van schaatsen ofzo, maar dat was al te lang geleden. Over bloedprikken: ik was er eerst ook niet gek op. Ben ook een keer flauw gevallen. Later ben ik gaan werken in het ziekenhuis als 'bloedprikster'. Dat gaat wel gemakkelijker als je het zelf doet. En ik vond het de kunst om mensen van de angst af te helpen en het pijnloos te laten zijn, vooral voor kindjes. Heb zelfs een keer een kindje gehad die vroeg of ze nog een keer mocht want ze vond het wel leuk. Dat was echt heel leuk. Nu vraag ik naar bepaalde ex-collega's. haha.
Sweepy, ik krijg 1 krat al bijna niet vol qua flessen ivm met mijn onregelmatige diensten. En ook ik zit te denken om te stoppen want ik vind het heel vervelend worden inmiddels. Ook ik wilde het heel graag doen maar nu weet ik wat een vriendin van mij bedoelde met vervelend gedoe op den duur.
Ik ben nog niet veel aangekomen, maar heb wel een zeer zichtbare buik! heb zo nu en dan steken in me liezen! @sweepy, tja je moet het zelf weten natuurlijk, maar normaal vind ik vliegen geen probleem maar dit keer was het echt niet fijn, vooral het opstijgen en dalen had ik erg veel last van. en het lange zitten! had vreselijke pijn in me rug!
Oh ik zie dat ik gelukkig niet de enige ben! @les. Ik ben zo te zien even ver als dan jou. En heb idd ook al een buikje. Heb zo ie zo wel een beetje een buikje, maar je kunt nu toch wel zien dat ik zwanger ben. Vanochtend vroeg op mijn werk een patient of ik zwanger ben! Mijn baas weet het nog niet, maar die moet dat dan toch ook wel zien denk ik!?
nicolio hoe is het met de hond momenteel? isolde jeetje meid dat wist ik niet laat er dan maar vlug iets aan doen meid zodat het deze keer mega mega mega goed gaat ik duim alvast voor je lieff dat is niet zo leuk maar wie weet is het allemaal wel goed en ben je gewoon wat later zwanger geraakt britt pfff veel sterkte vr jou! ninita jammer heb je verhaal ni kunne lezen wxas te laat :s spijtig vn het huisje... hoop da je snel iets anders vind ollekebolleke pff wat idioot vn je baas seg schijndelsvolk dit is niet makkelijk voor je, veel sterkte! zo heb ook men eerste echo gehad gisteren avond... heb het hartje heeeeeeel duidelijk zien kloppen werd er helemaal emo van maar ben wel blij
hey suzie83 Wat leuk inderdaad we zijn precies even ver!~ nou bij mij is het niet te missen, echt duidelijk een zwangerschapsbuik. en ja neem aan dat jou baas het ook vast wel heeft gezien! hahaha toch maar gaan vertellen dan he. ik heb het al wel verteld. kon er ook echt niet om heen. heb jij al een echo gehad>? of het hartje gehoord? zo nee wanneer moet jij? liefs les
Sweepy, die kramp in je linkerbil herken ik! Dat heb ik dus ook vaak gehad bij Youri zijn zwangerschap en tot nu toe misschien 2x gehad. Maar wat ik dus heb gelezen is dat het bekkeninstabiliteit kan zijn? Zou het even in de gaten houden anders... Buik, mijn buik is ook echt aan het groeien, joepie! Ik ben nog altijd afgevallen van toen ik zo ziek was. Zal zo ff een buikfoto plaatsen MvM, ik vind het nu ook een beetje vervelend worden haha maar das gewoon omdat ik te lui ben om elke keer in dat ding te plassen.... Maar heb toch altijd alle flessen minstens halfvol! Goed he! Ik dwing mezelf om het te doen haha. Ennuh de geur heb ik nog nooit geroken (denk ik) ik hou altijd mijn neus dicht totdat ik van de wc af ben Liz, fijn dat de echo goed was
kimmeding en anderen: ik ben blij dat ook jullie er over denken om te stoppen en het heel vervelend vinden. Eerst had ik ze op de badkamer staan en dat ging prima. Alleen zijn we aan het verbouwen en hebben we dus tijdelijk maar 1 toilet beneden en ik vind dat de lucht van de flessen heel erg blijft hangen. (maak wel alles schoon hoor ) En wordt ik dus iedere keer misselijk als ik naar het toilet moet. Ik vind het wel heel vreemd dat de lucht uit de (lege) fles heel erg verschilt per dag. Maar goed vandaag is het weer opgehaald, nog maar een weekje en ik zie wel. Sorry voor mijn onsmakelijke bericht. Mama van Youri: Bedankt voor je bericht. Ik zal het in de gaten houden. Maar zou dat niet heel snel zijn? Nicolioo: Hoe was de afspraak bij de dierenarts?
Sweepy, nee dat kan hoor dat je dat al vroeg krijgt... Maar hoop het natuurlijk niet.... Ik heb er zelf ook nooit naar laten kijken omdat ik het moeilijk vond om uit te leggen hoe en waar de pijn precies zat en las erna pas dat het dat kan zijn....
@ sweepy Ik heb de flessen van MvM in de garage staan en de kannetjes in de wc. In de garage is het lekker fris en koel, stinkt een stuk minder!
@ bloem : loop je dan steeds met je volle kannetje naar de garage? Ik heb mijn kannen in het washok staan. Ik heb gelukkig helemaal geen last van de stinkende flessen. Ik ruik helemaal niks... maar ben wel lui om steeds kannetje te pakken. Ik lever meestal maar 4 halfvolle flessen per week in. Alle beetjes helpen hoor.
Sweepy het kan idd BI zijn. Heb er de vorige keer last van gekregen vanaf 14 weken. De hormonen maken alles weker en als je teveel hormonen hebt dan gebeurt dat dus teveel. Goed er op letten want je kan een hoop pijn besparen door er goed mee om te gaan. (en naar een bekken fysio te gaan)
Dames, pijn je linkerbil herken ik ook. net alsof ik hard op mijn kont ben gevallen! hihi Maar ik heb begrepen dat het door de hormonen komt. Je kraakpijn verweekt. Pff het gaat niet alleen maar over rozen zwanger zijn!
hoi meiden iedereen met de mooie echo gefeliciteerd! en bloedprikken is ook niet mijn favoriete bezigheid hoor. hier gaat het vandaag wat minder ben al 2x van me stokkie gegaan 1x tijdens het werk en ik thuis gelukkig was mijn moeder er. de vk zei dat het echt door de bloedvaten kwam, ik bel morgen wel even me huisarts. en me bm is ook aan het groeien denk ik,of zo voelt het in iedergeval hoe jullie al eerder beschrijven hihi. mijn spijkerbroek zit aan het eind van de dag niet zo heell lekker meer dus dan maar de knoop even open hihi. zometeen even een broodje hamburger maken dacht mag wel een dagje. (t/m beetje warm gegeten) tot later.
MamavanYouri en Sweepy, klopt hoor dat je BI evt. kan herkennen aan die pijn in je bil. Was nl. ook bij mij vorige keer 1 van de klachten, wilde alleen Sweepy niet bang maken. Als je dat een keertje heb dan heb je nog niet meteen BI, maar is wel een teken om even rust te nemen, dat heb ik toen dus niet gedaan. Met als gevolg dat ik gewoon niet meer op of neer kon door de pijn (oa in mijn bil ja) Noa, doe jij ook rustig aan meis!