Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Wat een kwaaltjes hebben we toch he, gelukkig doen we het niet voor niets he!

Heel erg moeilijk lijkt me dat lieff, maar als het hartje klopt is er toch best een kans dat jij net die uitzondering bent waarbij er een late innesteling is geweest toch? (ik heb ervaring met net die uitzondering zijn , mijn lijf doet echt rare dingen hahaha, overigens niet met late innesteling hoor, bij mij klopt het gewoon) Ik duim voor je deze 2 weken .

Britt, wat verschrikkelijk zeg, jee sterkte met het verwerken.

Met de hond gaat het goed, het is waarschijnlijk epilepsie maar als het niet vaker dan eens per maand gebeurd laten we het gewoon zo.

De rest ben ik vergeten, we nog een heftig verhaal van goede echo en oma met een hartinfarct, heel veel sterkte voor je oma en beterschap voor de kleine, niet leuk als ze zo klein zijn en dan zo ziek.

Hier vooral erg last van mijn bui, zelfs de zwangerschapsbroek zit niet lekker, kan het moeilijk hebben als ik zit, drukt net tegen mijn bm denk ik.

gr. Nicole

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Monique, thanx voor de uitleg. Bij mij was het dan ook geen BI maar moest dan gewoon rustiger aandoen. Dat dacht ik ook al.
    Hoop dat het nu weg blijft hihi.

Hier dan mijn buikfoto van vanmorgen :D

3. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Hallo iedereen,

Hier een berichtje van een gerustgestelde mama in spe.

Eerst en vooral aan de meiden met een slechte echo. Heel veel sterkte gewenst in de komende tijd, en hopen op misschien toch nog een goede afloop.

Nu een super berichtje. Ben vanmorgen naar de gyn geweest en alles was super. Ons kindje is nu 1.7 cm groot en een super goed hartje gehoord :D Het bloeden is al heel veel verminderd. Verlies bijna niets meer en het is nu al licht bruin. Via inwendige echo eens goed rond de baarmoeder gekeken en ze hebben niets abnormaal gezien. Ben echt super gelukkig.

Bedankt aan iedereen die meeleefde met me. Dit is echt super lief van jullie

Veel liefs babs

4. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Wauw super mooie buik hoor meid.

Veel liefs babs

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    zeker een mooie buikje mama van youri,
    en wat zal jij opgelucht zijn babs om zo goed nieuws te horen.

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Dank jullie wel :D *helemaal trots*

Babs, super dat de echo goed was, nu ben je een stuk geruster he!

7. ja mama van youri das inderdaad een mooi buikie!

babs: gefeliciteerd

Noa: jij moet morgen toch ook naar vk? Of wordt ik nou gek?

Op mijn werk gaat het ook lekker, ik volg een soort opleiding van 12 lesdagen en bijna iedereen die die opleiding volgt heeft een jaar contract. Nu was ik vorige week op school, zegt er een ander klasgenootje weet je ik ben zwanger, niet verder vertellen, ben ik vandaag weer op school, zegt een heel ander klasgenootje goh weet je jij bent zwanger toch? ik ja hoe zo, nou zegt ze ik ook! Wel werken we allemaal ergens anders maar uit eindelijk wel allemaal bij hetzelfde bedrijf. best grappig!

Iedereen met een goede echo trouwens gefeliciteerd en geniet ervan!

Iedereen die wil stoppen of doorgaan met MvM, doe wat je hart je ingeeft, je hebt je best algedaan en bent niks verplicht en tuurlijk zijn er mensen die het nodig hebben, maar denk eerst aan wat je zelf op dit moment nodig hebt!

EN iedereen die morgen een echo heeft... heel veel succes en ik zal morgen middag zelf, zo gauw ik tijd heb, mijn eigen verhaaltje ff posten!

misschien tot vanavond en anders tot morgen dikke kus voor iedereen die hem nodig heeft

8. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Ja hoor, ik was super gelukkig. Dacht gisteren echt dat ik het kwijt was. Maar hoef me voorlopig geen zorgen meer te maken.

Liefs Babs

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @babs: gelukkig dat je echo goed was!

@ mama van youri: wow dat is al een hele mooie buik!

@schijndelsvolk: sterkte met je oma. Ik hoop dat het allemaal goed komt. Ik kan me voorstellen dat je je nu extra shit voelt met al die hormonen.

@ pijn in de linker bil: dat heb ik toevallig sinds gisterenavond. Vooral als ik mijn been te veel naar links buig. Is dat herkenbaar?

@aankomen en buik: hier nog nauwelijks iets te zien en gewicht nog hetzelfde. Ik was wel aangekomen (denk door de Kerst), maar door de griep ben ik weer afgevallen! Zal misschien ook eens ene buikfoto plaatsen. 's Avonds doe ik wel een joggingbroek aan!

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jaaaa wij willen buikfoto's zien! :D

Ollekebolleke, das toevallig met zijn allen samen zwanger hihi. Wel leuk he! En succes morgen bij de echo!

11. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ha meiden!

Mama van Youri! Wat een mooie buik! Ik ga ook een buikfoto maken vanavond! Leuk!

Noa, wat vervelend dat je al 2 keer bent flauwgevallen! Voorzichtig met jezelf doen hoor!

Oh help, nu weet ik de rest niet meer en ik zit echt achter een mega-trage pc dus 2 keer openen lukt echt niet...
    Voor iedereen met een goede echo...JOEPIE!

Die had ik vandaag ook weer! En een heel sterk hartje, mooi gelijkmatig volgens de Vlos, dus wij zijn helemaal blij!

Hoofdpijn, kwam niet door mijn bloeddruk want die was prachtig, dus of hormonsters of gewoon verkoudheid.. Blegh..

Morgen ga ik het de kids in de klas vertellen en dus ook de ouders, dus ik ben reuze benieuwd!
    Morgen zal ik ook weer eens even uitgebreid op iedereen reageren! Nu moet ik vanavond naar kinder-EHBO en ga nu dus even gezellig bij lief op de bank..

Baai!

Liefs, Pluis

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hihi het is inderdaad net een alien zo :)
    Maar super dat alles ok was met jullie kindje!
    En wat een leuke site heb je! Wauw!
    Ben benieuwd naar de buikfoto!
    En morgen veel succes als je het gaat vertellen aan de kindjes, ben benieuwd hoe ze reageren :D

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi Les,

Kom er denk ik idd niet onderuit om het maar op mijn werk te vertellen. Wil het eigenlijk nog niet doen, maar heb wrs weinig keus.

Zat net op een kraamvisite van een collega (zij weet het wel) Allemaal mensen begonnen me te feliciteren. Reageerde niet echt omdat er een goede vriendin van mijn baas bij zat die het nog niet weet. hoop dat ze niks door had.

Heb nog geen echo gehad en hartje nog niet gehoord dus allemaal nog een beetje onwerkelijk. Heb wel een angelsound gekocht, maar hoor nog niets.
    Hoe is het bij jou?

X Suzie

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemiddag iedereen!

@Ollekebolleke, wat een rotstreek van je baas zeg! Erg lullig dat hij dat zo heeft aangepakt!

@miss Layla, hopen dat het bloeden niet meer tefug kmt en dat je donderdag een goede echo hebt.

@cola, dat dronk ik ook erg vaak voor ik zwanger was, maar nu? Heel af en toe en vaak valt het niet meer goed

@Wup, wat een schattige echo heb jij zeg! :)

@Lieke, ook al zo;n mooie foto!

@inkerbell, Hoe was de intake?

@Schijndelsvolk, wat een verhaal zeg! Hoe is het nu met je oma? Hopelijk gaat het snel weer beter!

@Pluis, Balen zeg dat de hoofdpijn blijft. Wat een mooie echofoto heb je zeg. Leuk om te zien.
    Veel plezier met het vertellen aan de kinderen en de ouders morgen! Ik ben benieuwd naar de reacties.

@Ies, Leuk zo'n reisje naar Malta! Jammer dat het vliegen niet mee viel.
    In de meivakantie ga ik samen met mijn man naar Frankrijk met de auto. Het andere alternatief was Griekenland met het vliegtuig. Maar als ik dit lees hebben we de goede keus gemaakt ;)

@Marieke, Ik snap dat je opgelucht bent nu je baas het weet. Wil je eigenlijk een andere baan dan? Of helemaal stoppen?

@Kilo's, ik zal morgenochtend weer eens op de weegschaal gaan staan om te kijken of er wat bij is. Ik geef heel veel over zeker van het avondeten dus wie weet is het nog wel stabiel.
    Wel kan ik nog maar 2 gewone broeken aan en heb ik ook al positiebroeken aan.

@Kimmeding, ik heb hetzelfde tegen bloedprikken als jij hebt. Ik griezel nu al bij de gedachte! :( Bleh!
    Als ik dat al moet doen ga ik altijd zeker liggen en raak ik standaard in paniek. Huilen, schoppen, slaan zeg maar. En ja gewoon 34 jaar he? Mijn moeder gaat weer mee en daar verschuil ik me dan achter. :D

@Liz, fijn dat de echo goed was!

@Noa, broodje hamburger... daar zou ik ook wel trek in hebben :D
    Ik ging gisteren voor de een broodje kroket naar de patatzaak. Daar had ik nou de hele dag al zin in. Kom ik thuis... is het een broodje frikandel. Hmmmm, ook wel lekker maar toch een beetje jammer ! En treug lopen daar had ik geen zin in!

@Mama van Youri, mooie buik hoor!

@Mega Baps, dat is pas goed nieuws! Fijn voor je!

Hier weinig nieuws. Nou ja ik ben vandaag wel misselijk geweest maar niet al te, dus dat scheelt al weer. Hopen op morgen weer zo'n dag! :)
    Ik ga nu even koken. Mijn man is laat thuis, dus we eten ook laat voor ons doen.

Groetjes, Hanna

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi iedereen, ff een berichtje van mij,

hier goede dag, eerst werk, ging wat klunzig maar wel heel erg goed, toen mijn broertje helepen met pc problemen, en mijn vader met pc/tel problemen, toen dochter naar ballet, en daarna naar mc donalds.
    Straks noodkindertjes opvangen, 3 stuks, 4, 5 , 9 jaar.
    Ja ik ben beetje misselijk, maar erg gelukkig.

Britt, wat kut voor je, maar je had al een slecht voor gevoel?
    En er was nog iemand met een slechte echo, weet niet meer wie, maar misschien komt je babytje wat lkangzaam op gang.
    Ninita, kut hoor! Maar had het wel een beetje verw8, heb het veel gezien en zelf ook een keer mee gemaakt. Een ding weet ik wel, over je prachtige babytje, Doe alleen waar jij achter staat en niet wat hij perse wil, ook al heeft hij mooie prachtige verhalen. Wat hij je nu al heeft gegeven zal zijn wat je altijd van hem krijgt.
    En van ons een dikke knuffel en knuffel.

De rest met goede echo;s toppie!

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja echt vervelend dat flauwvallen maar ik eet toch echt genoeg hoor, en me broodje hamburger was super lekker.
    @ollekebollke ik moet 21 jan weer voor een echo, had wel gewild hoor morgen haha

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden
    Ales goed hier?

Mega babs ben blij voor je dat alles goed is met je kindje.....

Vanavond heb ik mijn intake vind het spannend hoor!
    Morgenochtend heb ik mijn 1e Echo! Ben benieuwd, weet ook niet of het inwendig of uitwendig is. Hoop uitwendig...vind inwendig toch wel heel erg eng hoor.....

liefs ink

18. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @mama van youri mooie buik! moet ook een foto maken maar heb geen zin erg he...maar ik moet de foto van de echo ook nog plaatsen dus ik beloof dat ze uiterlijk het weekend erop staan...

@babs, goed nieuws. fijn dat het er goed uit zag.

vandaag gebeld met het echo centrum voor aan afspraak voor de nekplooimeting..en dat is volgende week donderdag al de 22 ste. Dus weer een echo! Eindelijk kan mijn vriend mee, kan ie onze beeb ook zien zwaaien.

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    degenennn met goede echos, super!

Mama van youri, mooi buikje al!

Babs, gelukkig is alles ok!

Over het bloedprikken, ik heb er ook een hekel aan.
    Ik moet tijdens de zwangerschap elke 4 weken bloedprikken omdat mn schildklier te traag is pffff word nog wat haha

Ik heb dat baksteen gevoel ook al, als ik loop voel ik mn baarmoeder zitten zeg maar, net of er een ballonetje in mn buik zit.
    Hebben meer dat? Is dat niet wat vroeg?

20. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hey allemaal,

Ollebolleke, dat is inderdaad niet zo leuke actie van je baas! Heb je hem er nog op aangesproken?

Schijndelsvolk, veel sterkte met je oma! Ik hoop dat alles goed komt!

Marieke, wel tof dat je baas zo reageert. De mijne reageerde ook heel leuk toen ik nog in mijn proeftijd zat en zwanger was van de tweeling! Nu werk ik ook bij een christelijke organisatie misschien dat dat ook een handje heeft geholpen! Zou ze niet zo netjes staan als ze een zwangere vrouw op straat zetten ;)

Ninita, Ik heb je verhaal niet gelezen maar wil je toch veel sterkte wensen de aankomende tijd. Ik hoop dat je voor jouw gevoel de juiste beslissing neemt!

Hier alles goed, klachten lijke gelukkig wat minder te worden. Vandaag op mijn werk verteld aan mijn 2 teamleiders dat ik zwanger ben. Mijn teamleider gaat namelijk weg en is nu de ander aan het inwerken, gelukkig reageerden ze beiden erg positief. Was ook geen probleem dat ik 2 weken de ziektewet in ga!

Mijn zoontje wil alleen niet slapen vanavond, ben al tig keer heen en weer gelopen dus ga nog maar eens kijken!

Deel Deze Pagina