Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Isolde ik hoop dat ie gauw lief gaat slapen!

Babs supergoed nieuws!

Mamavanyouri mooie buik!

Pluis wow mooie echo!

Enne pijn in je bil hoeft idd niet altijd BI te zijn hoor! Er lopen na,elijk ook banden van je baarmoeder naar je rug, net boven je bil. Het kan dus ook bandenpijn. Maar lekker rustig aan doen is altijd goed voor je!

Hier ook hele bolle buik al! Tis echt voor iedereen goed te zien. Zal gauw een foto maken.

Fijne avond!

2. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Heb ook maar weer is een nieuwe buikfoto in album geplaatst :)

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ tal: wauw wat een mooie buik. Ik durf die van mij niet emer te plaatsen ;) want daar is echt niet zoveel op te zien en ik ben 1,5 week verder. Met een T-shirt aan zie je het sowieso al niet

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Link naar de foto van onze beeb:
    i42.tinypic.com/drciv8.jpg

Gister een super echo gehad! Zo blij, maakte me erge zorgen omdat ik zo'n buikpijn had gehad! maar gelukkig is alles oké met onze beeb!

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    cker al een mooie buikje!, wanneer gaat je buik eigenlijk een beetje groeien, ja dit is de 1e dus alles is onbekend.

6. viefje

viefje Actief lid

10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Hoi hoi!

Wilde me even snel melden... is geloof ik alweer bijna 2 weken geleden dat ik hier was.. Ben echt zoooooo beroerd dat t er even niet inzit om te reageren oid maar ik lees zeker regelmatig mee en heb me ook maar even toegevoegd aan de hyves...
    Nou hoop dat jullie je allemaal beter voelen!
    Veel liefs!

7. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @lieke1979 dank je :)

@noa dank je :)
    ik denk echt dat het bij iedereen verschilt bij mijn eerste zag je het pas met 20 weken maar had ook veel buikspieren daar kan het ook aan liggen als je veel buikspieren hebt krijg je vaak later ook echt een buikje te zien dat zij de verloskundige toen tegen mij ;)
    @esprit mooie echo :)

8. Viefje: heel veel beterschap ik hoop dat je snel opknapt.

Noa: oeps sorry, ik dacht het, maar je bent al geweest zag ik nu!

Weet ff niet meer wie: maar nee ik heb mijn baas er niet over aangesproken, was eigenlijk een beetje overdonderd en dan nog de reacties van de 2 collega's eroverheen. 't was overigens wel handig dat hun het wisten, we moesten vandaag op school oefenen met iemand verplaatsen in bed, nou toen ik de pineut was werd ik dus tot 5 keer aan toe heen en weer gerold, met misselijk als gevolg en wel een lieve collega die het gelukkig zag en overnam (niet de misselijkheid helaas maar mijn clientrol)

Iedereen een fijne avond ik ga me zelf ff opvreten voor morgen, begint nu toch wel spannend te worden!

Tot morgen!

9. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Lieff, wat zal je onzeker zijn....gelukkig wel een kloppend hartje.

Britt, heel veel sterkte voor jullie allebei

Isolde, heeft een kennis van mij ook, maar wel fijn dat ze het weten

Lieke, wat geweldig dat je zo lang hebt mogen kijken

Wup, leker genieten van je mooie echo

Ninita, wel moeilijk te volgen omdat ik de 10 minuten van je bericht heb gemist

ollekebolleke, wat een lekkere baas heb je.....

miss layla, sterkte met alle onzekerheid.

schijndelsvolk, wat dubbel allemaal

sweepy, gewoon doen waar jij je goed bij vloelt, en mvm heeft toch 5wkn, beter dan niets

liz, vast leuk omdat alles nog zo herkenbaar is

babs, wat een opluchting

viefje, beterschap

mamma van youri, mooie buik

sorrie als ik iemand ben vergeten

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MamavanYouri, mooie buikje!

@Mega Babs, wat een super nieuws!

@Ollekebolleke, arme leraar die straks al die hormonsters voor zich krijgt :D

@Miekiepluis, fijn dat alles nog steeds goed was met kruimel!

@Esprit, fijn dat de echo goed was

@Viefje, beterschap meis, hoop ook dat het bij jou snel afneemt

Net naar een avondwake geweest.
    Is niets voor mij maar nou zat ik daar helemaal met dubbel gevoel.
    Dit was ook nog een hele jonge vrouw (56 jaar) en gingen haar kinderen ook nog eens een stukje lezen, pfffffffffff
    Dan ligt afscheid nemen en nieuw leven ineens zo dicht bij elkaar

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Esprit, mooie echo hoor!

12. Monique: jah het waren 2 leraressen, maar ze vonden ons wel erg vervelend, helemaal omdat mijn twee ontzettend lieve collega`s gezellig met mij en de andere zwangere meededen! Was wel 1 van de leukste lessen erg gezellig en meer lol dan op alle andere dagen bij elkaar!
    En ik geloof je, dat ff hard gezegd dood en leven, erg dicht bij elkaar staan en dat je het hier ff moeilijk mee hebt jah dat kan ik me goed voorstellen.

Ik denk zo helaas hebben we niet het eeuwige leven, maar wij zijn nu in de gelukkig situatie dat we wel leven mogen geven!

Ik wens je wel heel veel sterkte toe, 56 is wel veel te jong, sterkte met het verwerken!

dukke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hi hi wat zullen die leraressen jullie vervloekt hebben.
    Maar als je maar lol had he en je kan altijd de hormonen nou als smoes gebruiken :D

56 is echt veel en veel te jong.
    Dochterlief trouwt in mei (zonder haar mama dus) en stond daar nou een stukje voor te lezen, pfff
    Ik hoop zo dat ik gewoon alles mee mag gaan maken van mijn kids.

14. monique : ik ben het helemaal met je eens, en lol hebben we gehad hoor! echt lache, en die hormonensmoes wilde ze niks van horen, maar das pech voor hun dan.

ik hoop ook voor je dat je alles van je kids mee mag maken, ik hoop er ook op hoor, maar soms hebben we weinig regie over ons leven! Maar hopen en dromen kan nooit kwaad.

Slaap lekker en droom maar mooi over het feit dat je over 25 jaar ofzo jou kind aan mag kleden voor zijn/haar bruiloft en dat je zelfs nog mag genieten van je kleinkinderen die waarschijnlijk ook rond die tijd wel een keertje komen!

Dikke kus nicole (ollekebolleke)

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ben ik de eerste vandaag? :)
    Dit klopt, tenminste de vk zei dat ook tegen mij en blijkbaar heb ik ook zoveel buikspieren (geen idee waarvan hoor) en mijn buik was bij Youri ook pas laat zichtbaar!

Ennuh Tal, supermooie buik al! Gaat echt snel nu bij jou zeg!

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Let op:

Hier komt mijn 1000ste berichtje! 8)

Vanmorgen alweer vroeg wakker met Youri. Dus proberen om straks een dutje te doen als hij slaapt want ik ben echt zo moe. Ga elke avond al erg vroeg naar bed en toch blijf ik moe.
    Morgenavond hebben we een feest dus dan zal het wel erg laat worden ben ik bang :)

Degene met een echo vandaag, veel succes en plezier!

Ik ga toch eens zo'n echo bureau mailen of ze niet al eerder een geslachtsbepaling doen, want ik dacht dat het vanaf 16 weken was, maar op de site staat vanaf 19...

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Godemorgen allemaal,

mama van youri, gefeliciteerd met je 1000e berichtje :)
    Ik ben wel heel benieuwd wat ze gaan zeggen bij het echobureau vanaf wanneer de geslachtsbepaling kan!

18. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @mama van youri
    dank je wel :)
    jou buikje begint nu ook lekker te groeien :D
    ik zou dat ook wel eerder willen weten aan de 1ne kant van de geslachtsbepaling maar als het vanaf 16 weken kan heb ik zoiets dan wacht ik die 4 weekjes ook nog wel ;)
    ook al ben ik dan wel super nieuwschierig hoor :)
    voor de rest is het een ziekeboeg hier me oudste zoon in nu niet meer zo ziek op hoesten na dan die zou vandaag weer naar school en nu ben ik echt beroerd en me jongste zoontje heeft 39.3 koorts :(
    dus hopen dat we snel weer opknappen hier ;)

19. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen meiden!
    allemaal goed opgestaan>? ik wel.
    vroeg me alleen af,
    mijn buik omvang is nu 85cm, en ben 8weken en 4 dagen, ben in 2 weken 3cm gegroeit! is dit normaal voor de eerste? zo snel een buik?

@hanna, je hebt idd een goede keuze gemaakt!

@suzie83, ik heb ook nog geen echo en zo gehad.
    26 jan horen we het hartje als het goed is!
    ik hou je op de hoogte!
    jij mij ook!
    vind het wel erg leuk dat we tergelijk zijn uitgerekend! wie o wie is er eerder! jij of ik! hahaha

20. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    officiel gaat je buik van de baby pas groeien na week 13,14, want daarvoor zit je baby en groeiende baarmoeder nog achter het achaambotje.

Mijn buik is trouwens wel wat dikker, maar dat heeft puur te maken met mijn darmen. (wat ik bij de andere twee nou weer niet had) Ik trek mijn buik ook hard in als ik werk etc.

Deel Deze Pagina