Hihi..Liefie, ik heb de tranen ook hoog zitten hoor vandaag, hormonsters! Fijn hè zo'n forum, had ik ook al gezegd vanochtend...Ik heb vandaag ook ff mijn verloskundige gemaild, want ik had 1 vraag die maar aan me bleef knagen...Nu weer wat gerustgesteld gelukkig! En ze doen er helemaal niet moeilijk over, fijn! Ik heb vandaag wel wat meer pijn in mijn onderbuik, veel in mijn liezen en ook een beetje vage kramp onder mijn navel...zijn dat dan mijn darmen aan wie vriendelijk doch dringend gevraagd wordt of ze plaats willen maken? Yugh..nee, das gewoon een soort van misselijk gevoel! Merk ik nu... :sick: En in het midden tussen mijn liezen zit ook zo'n zerig plekje.. Kortom, heerlijk zwanger! Liefie, ik heb dat ook! Zo'n harde plek net boven de haargrens! Grappig is dat! Wist ik niet tot dat jij het zei! En Monique, thanks again voor al je info! Ik ga eens even dat gratis topic bekijken! Kan ik mooi ff shoppen in de kerstvakantie! Meiden, ik ga jullie weer verlaten voor vandaag! Fijne avond nog! Lisa, ik denk aan je meid, net als aan Trutje... Liefs, Pluis
Eeven een vraagje: Heeft één van de meiden die hier al een of meerdere kindjes heeft, ook een keizersnede gehad? Mijn litteken staat helemaal bol (na een dag zittend werk) en is helemaal hard. Voelt echt niet prettig....iemand ervaring mee?
Nee sorry Alice, daar heb ik geen ervaring mee... Maar het lijkt me niet goed als het ineens bol gaat staan? Anders morgen even de huisarts om advies vragen...
owww meiden kom ff zeuren... heb zo`n onzeker moment ff.... grrr ben zo bang dat het weer mis gaat, ben er helemaal kriebelig van. kan wel janken....bah sorry dat ik jullie hiermee lastig val..
Meissies, ik merk dat er toch veel ongerustheid is hier. Mijzelf incluis. Dacht dat het wachten op NOD een slopende zaak was, maar dit vind ik veel erger. Weet niet meer wie het schreef, dacht dat het pluis was, maar ik heb ook wel momenten dat ik mijn borsten niet meer voel hoor, of dat ik geen krampen heb, of juist even heel veel steken. Pfffffff alles lijkt op zo'n moment dan wel een teken van narigheid. Ik probeer me er maar niet meer teveel op te concentreren voor zover dat lukt. Maar zal wel erg blij zijn als de eerste echo is geweest of de eerste keer dat ik dat koddige hartje heb zien kloppen en/of frummel even naar me heeft gezwaaid. Voor iedereen die dat kan gebruiken een heel dikke knuffel van ons: ((((((((((((((((((((((((Iedereen)))))))))))))))))))))))))))))) p.s. Heb nog even contact gehad met Trutje en ze gaf zelf al aan dat ze niet veel voelde voor een vlinderpagina. Ik zal zowieso nog even contact zoeken met lovable, maar misschien is het dan wel niet zo goed idee. Trutje vond het overigens wel lief.
Hi ladies, Allemaal gefeliciteerd uiteraard! Ook ik hoop in augustus mama te worden van de eerste. Ik vind het nog wel spannend, wij weten het sinds gister. 23 december heb ik eerste echo in het ziekenhuis (omdat ik clomid heb geslikt). Na de eerste ronde clomid meteen zwanger, dus de prikkelbare buien waren niet voor niks
Linnie, logisch dat je een onzeker moment hebt! Dikke knuffel meid, het komt allemaal goed! Misschien is even huilen wel een goed idee, dan is het weer ff van je af... En zoals Daan schrijft, we zijn allemaal best onzeker... en ongerust! Ik ook Maar we moeten positief blijven! Jammer dat Trutje er niks voor voelde voor een vlinderpagina... Sammetjen, van harte gefeliciteerd! Fijn dat je zo snel een echo hebt! Net voor de kerst
Jaaaa! Ik mag me ook komen melden! ik heb effe getweifeld of ik het wel zou willen aangezien ik eigenlijk een aprilmama zou worden, maar ik vandaag precies 2 maanden geleden ben gecurreteerd. Maar ik ga gewoon positief deze zwangerschap in (probeer ik althans) Zoals ik uitgerekend heb ben ik 07-08-09 (leuke datum he ) uitgerekend... Vorige week positief getest! En voor diegene met bloedverlies..wil niets zeggen. Vriendin van me heeft de hele zwangerschap bloedverlies gehad en een geznde baby gekregen en ik had geen druppel verloren...en toch was het afgelopen zaak. Mijn lichaam wou er gewoon geen afstand van doen... Ik ga even nog een berichtje schriven met mijn gegevens erin (weet even niet meer wat er allemaal in moest staan ) Alle zwangere VAN HARTE GEFELICITEERD! Enne ...dat overgeven zal waarschijnlijk bij sommige nog wel komen, maar dan vanaf een week of 6. Dat had ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje...
Uitgerekend op 7 augustus 28 jaar, 2e kindje MvM: nee TB/ZB: ziekenhuis (poliklinisch) FV/BV: zeker borstvoeding!
Wat lief van jou Daan! Een dikke knuffel terug! Wat bij mij erg helpt is 's avonds voor het slapen gaan of wanneer je daar ook maar behoefte aan hebt, even met de kruimel te praten en te vertellen dat we zo naar hem/haar uitkijken en dat hij maar goed zijn best moet doen en vooral positief denken! Dat hartje doet het gewoon! Niet denken "Oh, als dat hartje het maar doet", nee, gewoon "Het hartje doet het!". Ik geloof niet zo in allerlei zweverige dingen, maar een vriendinnetje van mij heeft the Secret gelezen en heel summier vertelt hoe dat werkt.. Nu hou ik me daar echt niet heel erg aan vast, maar als ik ergens in geloof is dat je het geluk misschien soms een beetje moet afdwingen ( voor alle meiden met een vlindertje moet dit nu heel onaardig klinken, zo bedoel ik het echt niet...tis gewoon onszelf hoop en moed inpraten..)Dus positief denken en denken dat iets al zo is! Dan gebeurd het gewoon! En er niet aan denken lukt toch niet ( probeer maar eens 2 minuten niet aan een roze olifantje te denken...dat lukt nu dus echt niet...hihi!) Dus als je dan toch ergens aan wilt denken, denk dan aan hoe mooi dat hartje klopt en hoe prachtig je kindje wordt en hoe leuk het kamertje wordt, etc,etc! HOU VOL MEIDEN! En hele dikke knuffel van Pluis
mag ik mee komen kletsen? Heb anderhalf uur terug positief getest. Ik kan het niet geloven en ben zo gelukkig! (en misselijk, maar das een ander verhaal ) ik denk dat de buren het ook weten want ik heb de hele straat bij elkaar gegild
Hi meiden, Ik kom me ook aansluiten bij de augustus mama's! (heel vreemd om dat zo zwart op wit neer te zetten...) Afgelopen vrijdag getest en posi resultaat. Kon het toen nog niet echt geloven dus vanmorgen nog een testje en een super duidelijk posi resultaat! Volgens de calculator ben ik 09-08-09 uitgeteld. Ik vind het allemaal heel onwerkelijk en super spannend Liefs Milo
Ik heb twee keizersnedes gehad, mijn litteken staat niet bol, maar ieder litteken is anders en bij twijfel gewoon een arts vragen hoor! Ik heb wel dat als ik hoest, nies ik een steekje voel ten hoogte van mijn litteken... Groetjes Rianne
Lisa, hoop op een goede uitslag morgen Miekiepluis, Vk doet nooit moeilijk hoor, gewoon blijven vragen daar zitten ze voor! Hoe is het met je misselijkheid afgelopen? Alice, nee heb geen keizersnee gehad. Misschien even bij apotheek vragen of daar iets van een creme voor bestaat om het soepel te houden? Linnie123, geen sorry he! gewoon even spuien hier. komt goed meisje, blijf erin geloven he Sammetjen, gefeliciteerd en welkom! Kanela, gefeliciteerd en welkom Miekiepluis, mooie peptalk! Je heb gelijk hoor, proberen positief te blijven. Daarom vandaag ook een 9 maanden dagboek aangeschaft, kan ik mooi elke dag even lezen wat kruimel aan het doen is Marieke1983, gefeliciteerd en welkom Natuurlijk mag jij lekker mee komen kletsen. Hi hi, heb je zo gegild dan, was je alleen? En die krampen zijn echt normaal, hier al bij verschillende meiden gehoord en heb ze zelf ook gehad
Gefeliciteerd! En ja das echt normaal!Das het teken dat het aant groeien is daarbinnen... Het is echt goed! Milolove,ook gefeliciteerd!
Ik heb het inmiddels begrepen en m'n banner heb ik dus ook aangepast! Ben dus rond 8 augustus uitgerekend!
alle nieuwe zwangeren welkom en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! GENIET ERVAN Hey kanela ik ben als het goed is ook 7 augustus uitgerekend hihih alleen ik ben iets verder. Ik ben nu 5 weken
Jeanine, hoe kan het dat jij 5 weken zwanger bent en voor 7aug uitgerekend en ik ben 3 aug uitgerekend en ook 5 weken zwanger? HUH?