Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Fon, wat een naar bericht zeg! Maar zou je dan niet eerst zo'n kansberekening laten doen of heb je dat al gedaan?

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ow wat leuk!
    De straten zeggen me niks, maar dat komt omdat we hier nog niet zo lang wonen hihi.
    Ik woon in de gerichtstraat, misschien ken je die wel? Bij de Jan Linders in de buurt.

Fon, ow wat moeten jullie geschrokken zijn zeg... Wat een onverwacht nieuws :(
    Ik hoop echt van harte dat er gewoon niks aan de hand is, dat hoor je namelijk ook vaak he.

Daarom laat ik dus geen nekplooimeting doen, stel dat je een verhoogde kans hebt maak je je veel zorgen en misschien is er niks aan de hand...

Zo, ik heb al wat gedaan in huis ;)
    Als Youri in bed ligt nog even dweilen enzo.

3. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Nou Fon, wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je enorm bent geschrokken. Hoop dat je snel meer informatie hebt zodat je weet wat je kan verwachten. Misschien valt het allemaal mee. Ik duim voor je!

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Fon tjee schrik van je verhaal zeg. Meiss sterkte ermee en suc6 morgen.

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ ninita, gelukkig ben ik niet de enige! hahaha
    blij dat iemand het zelfde heeft als ik en even ver is!
    jammer dat je nog niks kon horen! ach komt vanzelf he!

@ melisa, jeps het hoort erbij, maar heb het er echt wel voor over!

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ninita hoe gaat het nu met jou meiss?

7. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    8 weken is ook heel vroeg voor Angelsounds, zou me er niet druk om maken!

Vroegst wat ik tot nog toe heb gelezen was iemand die het hartje hoorde met 9 weken en zoveel dagen. Ik hoorde het zelf eergisteren en mijn baarmoeder zit nogal hoog geloof ik..

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jee ik kan het niet bijhouden hoor hier...
    ben vandaag ziek thuis...als ik opsta begin ik al met kokhalzen/overgeven dus heb met mezelf afgesproken dat ik het rustig aan doe...

heb alleen ff het verhaal van fon gelezen....
    wil daar graag even op reageren...

ik heb laatst een ouder gehad die precies hetzelfde heeft meegemaakt (met die nekplooi dan) weet niet of het je helpt maar zal even vertellen hoe het is gegaan en hoe het is afgelopen.

ze had ook een verdikte nekplooi (is al boven de dertig dus wat meer risico) ze was erg geschrokken en heeft een vruchtwaterpunctie gedaan...die viel gelukkig erg mee omdat ze er best wel tegen op zag.. ze moest weken op de uitslag wachten wat erg zenuwslopend was...ze was ook aardig bang dat het fout was maar kreeg post....er was niks aan de hand en het kind is kerngezond verklaard....ik hoop dat dit je een beetje helpt want het hoeft niet altijd iets te betekenen...

en ik las iets over ninita...ik heb ook je verhaal gemist maar begrijp ik nou dat je vriend zich bedacht heeft of dat hij de kleine niet wil? als je het niet nog een keer weer vertellen is het geen probleem hoor dan zeg je er maar niks over...wens je wel sterkte in ieder geval...

sorry dat ik niet op de rest reageer maar het is me echt te veel aan het worden...jullie kletsen zoveel

oh annie hoe is het met jou? kunnen jij en annieman het een beetje verwerken?

9. zicht

zicht Niet meer actief

Hallo,

bedankt voor jullie reacties.
    Morgen zal ik precies navragen hoe de kansberekening is. Maar ik meen dat deze kleiner is dan 1:200.
    Met een vlokkentest kun je het uitsluiten.
    Ik ga er ergens ook vanuit dat het allemaal goed gaat komen maar ik kan pas echt gerust zijn als de test positief is.
    We proberen nu rustig na te denken over wat als....

Ik hoor van veel meiden dat ze het kunnen accepteren als hun kindje iets blijkt te hebben, Ik vind dat ook heel knap, maar ik ben er zelf nog niet helemaal uit en mijn man ook niet. Ik voel me echt wel slecht terwijl ik dit schrijf. Het is iets waar ik liever niet over na wil denken maar nu zullen we wel moeten. We wachten wel eerst morgen af..... :(

Ik heb wel een mooie echo foto!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    fon: de kans is veeeeeel kleiner...de verloskundige zei tegen mij als je 25 bent is de kans 1 op 1400
    als je 35 bent is de kans 1 op 200 (ongeveer hoor...weet niet meer heel precies...) jij bent 27 en het zit niet in de fam...nou dan is de kans veeeel kleiner...sterkte...oh en je echo foto doet het niet.

11. zicht

zicht Niet meer actief

Hmm echo foto doet het idd niet.
    hij staat ook in mijn album.

bos, ik hoor de echoscopiste iets zeggen in de trant van met de verdikte nekplooi die ze hadden gemeten word de kans 1:200...
    Maar ik heb ook nog een bloedonderzoek lopen dus ik wacht het even af. Maar ik probeer ook steeds tegen mezelf zeggen dat de kans bij mij heel klein is.

bedankt voor je gerustellende woorden.

12. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Goedemiddag meiden

Eventjes een kort ego-berichtje. Ik zit voor de moment thuis met de griep echt vreselijk. Deze ochtend mijzelf eens gewogen enn al 3 kilo afgevallen, ik heb vreselijk veel last van mijn maag met als gevolg dat ik weinig tot niets eet.

Ik las dat een aantal meiden geen goede echo gehad hebben...veel sterkte hiermee.

Daarnaast las ik ook dat er al veel meiden een super-echo gehad hebben. Wij moeten nog een weeekje wachten, ik hoop/bid dat alles in orde is, ook al is dit een onverwachts cadeautje.

Liefs Stephanie

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    stephanie: jee wat vervelend dat je al drie kilo bent afgevallen. komt dat omdat je weinig eet of omdat je moet overgeven?
    hoop dat je snel beter voelt...

14. hallo meiden,

hier ff een ego berichtje:

Ik be vanmorgen voor de echo geweest en wij zijn heel blij!
    Ik ben zwanger van een garnaal wat 1 dagje achter loopt op de berekeningen en wat dus mooi is kwa grootte, het hartje klopte ook heel mooi, dus wij zijn heel blij!

Iedereen met een nare echo heel veel sterkte en maak je niet te druk fon, stress is niet goed voor het kindje en en niet voor jou!

Dikke kus aan iedereen die ik vergeten ben.

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Inkerbell, super van je goede echo!

@Fon, aaaaaaaah meisje toch.
    Hoop echt voor jullie dat er niets aan de hand is, heb helaas geen ervaring met prenataal onderzoek, dus kan je niet helpen.
    Dikke knuff
    En je niet schamen over die gedachten, denk dat iedereen er wel eens over nadenkt, wat als......

Beterschap voor alle ziek, zwak en misselijke.
    Hier is het niet strontmisselijk meer, maar terug naar weeing gevoel, lijkt dus goede kant op te gaan

16. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik zal even heel kort vertellen hoe het ervoor staat:

KNIP

Oh ja ik haal dit zo toch weer weg want ik wil niet dat iemand met google hierbij uitkomt. Dus als iemand het nog gemist heeft en het wil weten stuur me even een berichtje.

17. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Jeetje Fon wat een verhaal, wel fijn dat je morgen al terecht kan...

Ninita, heb je je familie al op de hoogte gebracht, misschien kunnen ze je helpen?

18. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Nee, die weten nog niks. Na de volgende echo ga ik/we iedereen inlichten.

Ik heb trouwens vanmorgen een nieuwe BH gehaald (alweer). Ik had 75B, 10 dagen geleden 75C gehaald en nu heb ik 75D! In 2 weken tijd, geen wonder dat ze zo'n pijn doen.

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He Bos,

Het gaat goed met me. Ik zit nog steeds thuis en ga maandag eindelijk weer beginnen. Moest gisteren weer voor een echo.
    Het rare is nu dat ik ovulatiepijntjes heb. Dus dacht gister doe voor de gein een test en heel licht.
    Net weer getest en kv is echt al duidelijk. Sensi nog niet.
    Zou het heel snel vinden.
    Foto in mijn album.

Hoe is het met jou? Wij zouden nu even ver zijn, snik.

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

iedereen met een mooie echo gefeliciteerd,
    en de gene met een minder goed echo succes!

hier gaat het gelukkig iets beter, niet zo licht in het hoofdvandaag,
    en denk dat ik eigenlijk voor de rest niet mag klagen, heb niet echt de bekende kwaaltjes van misselijkheid enzo, alleen vaak plassen.
    daar door denk ik wel is, gaat het allemaal wel goed omdat ik niet zoveel kwaaltjes heb, maarja sommige meiden hebben daar toch helemaal geen last van?

en van die buik betreft: heb wel wat buikspieren maar niet super veel hoor hihi. volgens mij is er bij mij nog niks verandert ach ik zal het volgende week wel horen bij de vk.

Deel Deze Pagina