dat verklaard mischien waarom ik het liefst in makkelijke broeken loop, miscshien dat het bij mij niet alleen maar darm is, hihih. ik moet volgende week naar de vlos, zal direct vragen of ze kan voelen of mijn boermoeder al boven het schaambotje uitkomt
@An1980, wat naar dat je je zo voelt. Ik hoop dat de dokter je wat voor kan schrijven wat helpt. @Lieff, sterkte nog, ik blijf hopen voor je dat het dinsdag er allemaal goed uit ziet! @Liefie, dank je, het was ook heel mooi. Het was een inwendige echo dat scheelt wel denk ik. @Inkerbell, gefeliciteerd met je mooie echo! @Fon, hé bah meid, wat een naar nieuws! Dat verwacht je dan niet! Vanaf wanneer kun je de punctie of vlokkentest doen? Gaan ze nu ook nog wat aan die cyste doen binnenkort? Ik wens je heel veel sterkte toe! @Stephanie20, ik hoop dat de griep weer snel over is! @Ollekebolleke, gefeliciteerd met je mooie echo @Dikke buik, hier nog steeds bijna niks te zien, maar mn baarmoeder zit volgens mij ook nog aardig verstopt, ook omdat de vk uitwendig het bijna niet kon vinden. Ik kan mn bm ook nog niet voelen, maar weet ook niet hoe het voelt. Ik denk dat de vk volgende week wel zal gaan voelen? Verder hier alles oké, alleen het eten valt soms niet helemaal lekker, voelt dat een hele tijd of ik een baksteen opgegeten heb.
Zeker lief van je dochter Brusje Ik zit nog wel te twijfelen of ik de angelsound wil gaan gebruiken. Ik denk dat ik het echt niet leuk zou vinden als ik het hartje niet kan vinden. En ik lees hier toch vaak wel dat het erg moeiijk is. Nog even over nadenken in ieder geval!
@hanna, ik heb er ook over nagedacht, maar wij doen het niet ,mannetje zei ook, in het begin ga je constant op zoek, en kan je hem niet vinden zit je mischien onnodig in de stress. Als je hem wel vind is het natuurlijk geweldig, maar denk je niet dat je op een gegevn moment wat anders te doen heb dan naar hartje luisteren, en ik was het wel een beetje met hem eens
jongens, ik lees elke keer over de baarmoeder voelen. ik heb al een behoorlijk buikje, maar hoe kan ik me baarmoeder voelen? zowel uitwendig als inwendig! ben erg benieuwd! kan iemand me uitleggen hoe en waar?
Ik kan je helaas niet helpen. Ik voel nooit aan mijn baarmoeder en wil dat ook niet Al dat medische is niet aan mij besteed. Hopelijk weet iemand het antwoord voor jou!
Is jullie buik ook keihard? Bij mij voelt het vanaf de rand van mijn onderbroek naar beneden toe als een harde plaat.
als je gaat liggen en je drukt dan op je buik bij het schaambotje, dan voel je een rand als je baarmoeder hoog genoeg zit al. Maar je voelt vanzelf wel dat dat het is en niet je blaas ofzo. Hebben meer er last van dat je buik erg gevoelig is? Ik kan er echt niet tegen als mn broek strak zit
@Emma, ik kan ook niet tegen strakke broeken hoor. Te gevoelig inderdaad. Vannacht had ik opeens een steek in mijn buik. Hmmmm, schrik ik toch van maar volgens mij maakt ie gewoon een beetje ruimte
Hallo allemaal meiden, Ben er weer heel eventjes, hou de laatste dagen een beetje afstand omdat ik merk dat sommige berichten me ineens wat onzeker maken en dat wil ik niet want ik voelde me vanaf de echo zo super goed. En ik weet dat ik me aanstel maarja, alles wat ik lees raakt me zo (hormonen?). Als ik dikke buiken foto's zie denk ik: waarom zie ik nog niks? Als ik lees over het voelen van je baarmoeder dan denk ik: waarom voel ik niks? Mijn klachten worden langzaam wat minder, nouja noem maar op. En als ik hier even niet lees dan voel ik me gewoon wat zekerder. Stom eigenlijk he? Dat ieder klein dingetje zo in je hoofd kan gaan zitten? Anyways; @ mooie echo's: jeeeeh! @ spannende tijden: ik duim voor jullie @ Rose, ik krijg mijn echo foto niet hierop omdat ik hem alleen in PDF heb en ik niet weet hoe ik dat kan omzetten. X Cin
cjpt, kun je niet met print screen een kopie maken? Die kun je dan plakken in paint en dan opslaan. Wat vervelend dat je onzeker bent. Over die buikfotos, het is ook maar net hoe sterk je buispieren en het verschilt gewoon echt per persoon. Bij mn zus zag je bij 20 weken pas echt iets.
Ja weet dat het ook allemaal niks zegt. Denk dat het gewoon komt door al die emoties en hormonen. Volgende week weer een echo, hopelijk een duidelijker plaatje en nog meer rust. Effe proberen hoor, ben zo onhandig met dit soort dingen... http://i361.photobucket.com/albums/oo60 ... ho8w3d.jpg Jeeh gelukt! Nou maak hier dus kennis met ons "vlekje"
Ik heb zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik.. moet ook wel mijn broek op de "vreethaak"zetten met een elastiekje.. vandaag heb ik het mijn manager verteld, die reageerde heel leuk was heel blij...bij mij op de afdeling is de ene na de andere zwanger...het begon 2 jaar geleden met mij daarna 3 andere collega's en als ik met zsverlof ga is er net weer een begonnen...
ik lees af en toe nog wel mee hier, maar kan jullie gewoon niet bijhouden maar heb nu toch even een vraagje... ik zie jullie allemaal praten over het voelen van je baarmoeder? maar moet je dan erg hard drukken op je buik? of hoeft dat niet en moet je 'm met een beetje druk al voelen? en is hard drukken op je buik schadelijk voor het kindje of niet?