Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey fon.

Ik begrijp je heel goed.
    al zou ik zelf niet zomaar kiezen voor zo'n test,
    mijn huisarts, heeft me dit in het begin heel duidelijk uitgelegt.
    ik zou ook waarschijnlijk de zwangerschap afbreken in dat laatste geval wat jij net noemde.
    ik begrijp jou dus volkomen.

sterkte meid, maar ik blijf er vanuit gaan dat ook bij jou alles goed is!
    dikke knuffel voor jou en je kleine.

2. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Monique wat fijn dat je niet meer misselijk bent!

pff ik weet niet meer wat ik het moet zoeken hoor, kan niet slapen droge keel niezen pff
    Kan het echt geen kwaad als ik paracetamol neem?

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee als het gewoon paracetamol is mag je er volgens mij max 3 van 500 per dag... twijfel je bel dan even je huisarts.... beterschap

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Paracetamol mag je gewoon hebben!

En ga genieten van deze dag want wie weet ben ik morgen weer wel misselijk ;)

5. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Mama van youri: mooie buikfoto

Monique, mama van Youri, alice: bedankt voor uitleg voor evt BI. Je maakt me niet zo snel bang hoor. Maar daar had ik dus echt niet aan gedacht en is het dus wel prettig om van jullie te horen. Ik heb me wel voorgenomen iets rustiger aan te doen, met veel dank aan jullie. Gezondheid is wel erg belangrijk. Ga het wel bespreken met gyn, want ik krijg ook bijzondere soort van ‘bot’ pijn/irritatie op andere plekken heel vreemd en moeilijk uit te leggen. Alice bedankt voor de tip van de fysio. Nu ga ik niet meer klagen hoor, sorry.

Babs: super goed nieuws. Nu kun je gaan genieten.

Miekiepluis: gefeliciteerd met het behalen van je 12 weken grens.

Fon: wat schrikken zeg. Ik lees even verder of je al geweest bent voor verdere onderzoeken, loop een beetje achter.
    Ik heb nu je hele verhaal gelezen. Wat schrikken zeg. Bij mijn collega hadden ze ook een verdikte nekplooi gemeten en heeft verder onderzoek laten doen en alles was goed.
    Ik ben zelf heel goed geinformeerd door mijn gyn en bij willen dus absoluut een neklooimeting laten doen. En mocht het verhoogd zijn zou ik verder onderzoek willen laten doen zodat ik echt zekerheid heb en daar een keus in kan maken en wrs de zwangerschap af te laten breken hoe moeilijk dat ook zal zijn. En daar denken mijn man en ik allebei hetzelfde over. Ik kan me ook voorstellen dat je zegt dat je verder geen onderzoeken wilt omdat het zoizo welkom is.
    Ik heb een heel interessant boekje meegekregen. En ik heb even voor je opgezocht waar je info kunt vinden. De hele info van het boekje kun je vinden op:
    http://www.prenatalescreening.nl/
    http://www.rivm.nl/zwangerschapsscreening/
    mocht je interesse hebben, en misschien ook voor anderen.

6. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @inkerbell
    leuk dat je ook al een afspraak hebt voor de 20 weken echo
    ik ook op 3 april :)
    spanennd ben benieuwd of het een weer een jongen wordt of toch een meid nu :)

7. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey tal

even een vraagje
    dat pendelen waar doe je dat?
    liefs

8. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Jeetje, nu al een tweede client vraagt of ik zwanger ben, wijzend naar mijn buikje!
    Heb toch echt zo'n langer (ruimer) shirt aan gedaan!

Wil het nog graag even voor mezelf houden, iemand tips hoe ik mijn buikje beter kan verbergen?

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik wil het niet weten......nu iig niet hopelijk dan ook haha......Heb ook nog geen voorgevoel.....

10. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Jongens, ik zoek die banner waarin je een vierkant plaatje krijgt met daarin de dagen tot je uitgerekende datum en en afbeelding van hoe je kruimel er nu uitziet.. En hij buitelt ook enzo... Weet iemand wat ik bedoel en waar ik het kan vinden?
    Liefs, Pluis

11. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

\

http://babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/

bedoel je deze? Wij hebben hem op onze site, hij is leuk :D

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

stephanie, ik word soms ook gek van al het wachten ik heb de 22ste ook enkel een gesprek met de vk. en ik wil zo graag weten of het met ons kleintje goed gaat en of het hartje klopt.
    dat ze ons zo in spanning kunnen laten he. ons moeders is spe.

fon, ik vind het knap dat je er al zo over nagedacht heb. lijkt me echt moeilijk om weer met je benen op de grond te worden gezet.

veel liefs linda

13. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @les
    Liz0104 die ook bij de augustus mama,s meeschrijft en ook een augustus mama is :) die pendelt ook
    en voor de rest zie ik wel is namen staan bij mensen waar ook gependelt voor is en dan ga ik die zoeken bij menu en dan stuur ik gewoon een pf berichtje naar hun :)
    of ze voor me willlen pendelen en dan moet je wel je naam en achternaam en geboorten datum er bij zetten en wat je wilt weten ;)
    had net nog even gekeken voor je maar als je bij de lounge kijkt zie je informatie over het pendelen en over wie er pendelt.

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hello dames,

ik heb net met afvegen klein beetje bruinig door een soort slijm was net eggwhite alleen dan bruiniger. kan dit oud sperma zijn? ik maak me nu nog meer druk pfff vraag me nu echt af wat dat bruinige is.. ik heb gister hel ahrd meoten lachen en toen deden mijn buiksieren aan de binnekant echt heel erg zeer en trok langzaam weg maar was geen prettig gevoel. heeft iemand dit ook gehad?

@cjpt leuke foto is het uitwendig geweest want hij is echt heel anders als de mijne en we waren geloof ik even ver toch?

@annie wat goed zeg gefeliciteerd met je echo :D

15. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik lees alles mee, maar gaat hier vrij snel 8)
    Waar halen jullie de tijd vandaan :)
    Anyhoe ff kort reageren.

Fon dat is idd schrikken zeg, en ik begrijp je keuze helemaal. Wij zelf zijn ook nog ah twijfelen.... Ik wil niet zeg maar, Wesley geeft er wel de voorkeur aan. Dus goede gesprekken en adviezen zijn van harte welkom ;)
    Heel veel sterkte ermee!

Miekiepluis ik herken je gevoel wel, van dat je lichaam ff niet van jou is.... Moet daar ook n beetje aan wennen geloof ik :rolleyes:
    Maarrr je hebt heel je babykamer al uitgedacht, dus met je gevoel voor die kleine zit het wel goed hoor :D

Ik ben afgelopen dinsdag bij VK geweest, intake.
    Was n leuk gesprek, en het klikte goed.
    3 februari volgende echo :D
    Verder ben ik nog lekker misselijk, en vreselijk moe..
    Dus dat zit geloof ik allemaal wel goed!
    Iedereen met n goede echo WOWIE
    Iedereen met minder goed nieuws :cry: heel veel sterkte!
    Iedereen die nog echo krijgt vandaag, heel veel plezier!
    EN allemaal n heel fijn w-end 8)

16. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @inkerbell
    oke hihi ja dat is inderdaad nog de vraag of je het dan ook niet wil weten ach een verrassing is ook erg leuk :)
    ik heb trouwens ook nog niet echt een voorgevoel ;)
    we zien het wel :)

17. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hey meid, en alle meiden die gek worden van het wachten op hun eerste echo..
    De reden waarom meerdere meiden n vroege echo krijgen is meestal niet zo heeel leuk!
    Ik begrijp jullie jaloezie wel hoor, ik zou dat denk ik ook hebben ;)
    Maar wss is er bij jullie nog nooit iets mis gegaan, of heb je geen bloedverlies gehad tijdens deze zw.schap
    Dus vandaar dat jullie pas op de iets latere data's echo krijgen!
    Mocht dit niet het geval zijn, mag je altijd ad bel trekken, ook als je je zorgen maakt!

18. Kita29

Kita29 Niet meer actief

"@rose ik heb dat idd ook als ik hard moet lachen oid. En dat bruinige kan door zoveel komen. Nog niet al teveel zorgen maken! DOe je dit wel neem dan contact op met je gyn of VK

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @rose: dat bruine kan van alles zijn, maar ik zou me niet te veel zorgen maken. Rood en helder bloed is een teken dat er iets niet goed kan zitten, maar bruin is oud.

Ik heb 2 weken bruin bloedverlies gehad, en kindje doet het geweldig!

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ tal, thanx ik ga even zoeken.

@ rose, ik heb dat ook met lachen dat het zeer doet in me buik, (als ik echt de slappe lach heb) heb alleen geen bruin verlies,
    maar was het 1 keer, of de hele tijd door dat bruin verlies.
    ?

Deel Deze Pagina