ff ego bericht, kom net van mijn werk en ga nog ff winkels bij langs, ik zie een mooie kinderwagen, cruiser staan bij de blokker. Ik ga naar binnen en vraag hoe duur is die? zegt die mevrouw 99. Ik zeg 99? Weet u dat zeker? Zei zegt jaaaa, hij is in de aanbieding. Ik vraag nog een keer echt? en zei zegt ja echt. Dus ik zeg dan wil ik hem kopen. Dus vanmiddag ga ik mijn prachtige driewielige zwart, oranje cruiser kinderwagen ophalen
hoi meiden. gelukkig gaat het met iedereen wel goed zo te lezen, hier gaat het ook het ook wel goed, ben af entoe zo onzeker als het allemaal wel goed zit, maarja dat hebben we denk allemaal wel is. ben gewoon 1 van de gelukkige die weinig kwaaltjes heeft denk ik. jullie hebben lekker weekend zo te lezen, ik moet helaas het weekend werken en dan om 7.00 beginnen pff maarja hoort er bij he, vandaag heb ik beetje zeurende pijn in me liesen wat door trekt naar me onder rug is dat je banden pijn of nietr? groetjes
nee was net een keer met wat slijmerig spul erbij alsof je ei er aan komt, maar dacht dat het misschien oud sperma is dat kan toch ook zo eruit zien. moet zo naar defysio maar ga rustig aan doen mijn buik doet een beetje pijn. lijkt wel spierpijn binnen in dnek toch wat verrekt gister met lachen. word er gewoon zo onzeker van bah. thnx voor de reacties
succes bij de fysio en snap dat je er onzeker van wordt, en rustig aan doen he als je last van je buik hebt.
brusje: gefeliciteerd met je kinderwagen. Ik weet niet wat de normale prijs is voor zo'n wagen maar de prijs klinkt goed. En uit je reactie te lezen was de prijs ook heel mooi.
Gefeliciteerd met de kinderwagen! Het is idd een mooie prijs! Hier gaat het nog steeds k*t.. heb met de verloskundige gebeld omdat mijn temp toch wel erg snel stijgt! Moet nu met paracetamol me temp onder de 38,5 houden! Hoop dat me kleintje er geen last van heeft Sorry voor me gezeur!
@ Rose , je kan nu al bandenpijn hebben hoor. Ik heb van de week veel buikpijn gehad en de verloskundige zei dat het bandenpijn is. De baarmoeder is nu hard aan het groeien! Kan je niet even je verloskundige bellen? Die van mij kan ik altijd bellen, dan ben je misschien wat gerust gesteld.
@annie: niks sorry...want je zeurt helemaal niet...je doet gewoon je verhaal en daar is het forum voor dus alles wat je kwijt wilt...kom maar op....wij luisteren wel...en als iemand het niet wil lezen slaan ze je bericht wel over hoor dus niet meer zeggen dat je zeurt afgesproken?
En jah hoor het kan heel goed bandenpijn zijn, heb ik ook last van ik lag van de week zowat dubbel van de pijn met tranen in mijn ogen, gvd wat deed dat zeer. Maar de dag erna echo gehad en kindje deed het heel goed, dus maak je niet te veel zorgen en als je er te veel last van heb, gewoon de vk bellen. En misschien iets rustiger aan doen! hebben meer van jullie het trouwens dat je ff helemaal in je eigen wereld zit? Ik heb af en toe dat ik kan kijken en doen zonder dat ik weet wat ik doe! best wel vaag, soort dag droom maar dan zonder de droom!
ik ging met 8 weken 5 dagen voor het eerst naar de vk en toen probeerde ze het ook nog niet. ik krijg pas as maandag het eerste teken van leven.. echt balen maar niets aan te doen!
@ Ladytijger: ik ga misschien vragen of ik een week eerder terecht kan voor de echo, ik denk niet dat ik het nog 2 weken trek die onzekerheid. @ Kita: ik ben niet jaloers op de meiden die door een medische indicatie een eerdere echo krijgen, ik zou het liefst de echo ook uitstellen tot een week of 12, want dan heb je een heel mooi beeld. maar ik ben gewoon zoooo bang dat het niet goed zit... en het ergste is, er is eigenlijk geen reden om onzeker te zijn, ik ben jong zat, hebben geen erfelijke ziektes in de familie oid maar toch maak ik me ontzettend zorgen, en stress is ook niet goed voor het kindje toch?
voor degene die nog moeten voor een echo en die wat bang zijn dat het niet goed zit, de kans dat het niet goed is nu denk ik 1% en 99% dat het dus wel goed zit, ik pin mijzelf vast aan die 99% dat het wel goed zit, al was het wel ff slikken toen ik de wandelwagen kocht, er ging even door mijn hoofd van; stel dat het foute boel is: maar dat heb ik er snel uit gegooid. De kans dat het goed zit is gewoon veel groter en in de tussentijd wil ik gewoon genieten!
@Pluis, de site die emmeken aangeeft is het inderdaad, ik heb er ook eentje die straks op mijn hyves komt (via daar heb ik hem ook gevonden) maar nu staat ie nog even verstopt hier: http://www.wedefo.nl/ticker.html
fon wat een hoop nieuws voor je om mee om te moeten gaan hoop dat uit de volgende onderzoeke alles oke blijkt te zijn stephanie veel beterschap rose super proficiat dan met je voldoendes brusje dat is idd heel lief van je dochtertje en wat fijn dat je de kinderwagen dan al hebt en voor een prikje ook he lijkt me super gewoon miekiepluis ik begrijp een beetje wat je bedoeld... ik beleef het ook nog niet echt, misschien is dat bij mij omdat het nog maar zo kort geleden is dat ik zwanger was van lyana ofzo... maar wil niet zeggen dat ik dat spruitje niet wil of niet graag zie he integendeel maar toch sta ik er anders tegenover dan bij men zwangerschap van lyana zo hier voor het eerst wat minder misselijk vandaag ben blij lekker frietjes eten zo meteen mmmmmmmm men vriend verjaart vandaag, en in de plaats van een feestje thuis gaat ie met wat vrienden stappe... hij wil ni dat het te druk in huis wordt voor Lyana
Hoi meiden, Even vertellen dat alles goed was bij de gyn. Ik heb weer een echo gehad en nu ook het hartje gehoord. Zoooooo leuk! Over 4 weken gaan we de nekplooimeting laten doen, dus krijgen we weer een echo bij de gyn. Ik had eigenlijk gedacht dat hij ons nu wel zou overdragen aan de vk, maar nog niet dus. Die nekplooimeting wilden we toch al laten doen. Ik moest daar nog een afspraak voor maken, maar dat hoeft nu dus niet meer. Wel zo handig! @Miekiepluis, wat een leuk idee voor het kamertje zeg. Bij ons wordt het kamertje een Elmer kamer. Van die leuke prentenboeken. We hebben de muren al groen, dat moest toch gebeuren... dus waarom niet gelijk een kinderkamerkleur dachten we toen. En we hebben groenige gordijnen met lichten banen. Nog een paar leuke Elmerassecoires en .... klaar is de kamer Heb ook al erg veel zin in het inrichten! @inkerbell, hoe reageerde je schoonmoeder? @Bloem, moeilijk he dat verbergen. Ik heb steeds ouders die ik nara mijn buik zie kijken. Ze vragen het nog net niet, maar ik zie ze wel denken. Ruimere shirts is wel beter ja. Verder zou ik ook niks weten... @brusje, goede aankoop zeg en niet duur! Dat zijn nog eens leuek koopjes om tegen aan te lopen! Groetjes, Hanna
Hoera het is weekend! Daar was ik nou echt aan toe! En nog een keer Hoera! Ik ben vandaag 12 weken! Vind het toch een hele mijlpaal @Pluis jij ook gefeliciteerd met je 12 weken. En van dat rationele kan ik me heel goed voorstellen, ik ben ook zo vaak mijn onzekerheid aan het weg-relativeren dat ik daardoor mezelf helemaal buiten mezelf zet zeg maar... vaag... maar beetje vergelijkbaar met wat jij bedoelt denk ik... Je idee voor kamertje klinkt leuk! Wij hebben nog geen idee... @Liz gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend, en lekker dat ie dat mooi buiten de deur gaat vieren 8) @Rose nog niemand heeft je gefeliciteerd met je diploma! Hartstikke goed dat je dat gehaald hebt, lekker over 2 weken de uitreiking, heb je dat mooi voor elkaar meid! Wat voor opleiding heb je precies gedaan? Maak je niet te druk om dat bruine, het hoeft niks voor te stellen. @Fon goed dat je al je overwegingen op een rijtje hebt gezet, dat lucht vast op. Erg jammer jullie niet goed voorgelicht waren, ga je daar nog wat van zeggen tegen je vk? Nu heb je er in ieder geval alsnog heel goed over na kunnen denken. Wens je er veel sterkte mee! Nu ga ik 's gauw koken (rijst met kip en groente) en m'n huis opruimen, want het ziet hier uit alsof er een bom is ontploft Fijn weekend allemaal!
@brusje, dat is wel geruststellend om te horen, is die kans echt nog maar zo klein? ik ben vandaag met een vriendin even de stad in geweest (ondanks dat ik me niet goed voel :x ) en heb echt superleuke babykleertjes gekocht. dan schiet ook wel even door mijn hoofd: "wat als de echo maandag nu niet goed is?" maar goed..druk maken heeft gewoon geen zin.. we zien het wel...
@brusje precies gewoon van het positieve uitgaan. ik heb dus geen vk ik loop in het ziekenhuis bij gyneacologen en heb ook geen vaste geloof ik. kan wel altijd ff bellen maar heb gelukkig over 4 dagen al een echo. ben echt blij als ik dan weer ons kindje zie. gelukkig ben ik niet de enige doe dus last heeft van bandenpijn hihi. altijd een geruststelling. @liz wat goed dat je al minder misselijk bent daar word je wel blij van ja @hanna gefeleiciteerd met je goede echo ik heb ook een nekplooimeting over 3 weken. @liefie dankjewel ik heb spw4 gedaan in 1,5 jaar inplaats van 4 jaar dus heb keihard moeten werken de afgelopen 1,5 jaar ben dus ook hel blij dat het over 2 weken klaar is je bent al 12 weken wauw ziet er zo mooi uit dat getal hihi.. @marieke leuk he babyshoppen haha. gewoon positeif blijven alles is vast goed. ik ben lekker even wezen zwemmen, was wel even ontspannend, was me zo druk aan het maken over die bandenpijn en dat bruinige.. vanavond lekker filmpje kijken, gaan jullie nog wat leuks doen?