Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Mijn schoonmoeder is op de hoogte! Barstte in tranen uit. We moesten haar op een stoel neerzetten zo bibberde ze. Maar ze is wel heel erg blij.... nu nog een aantal vrienden vertellen en dan mag het bekend zijn hoor. Tam tam gaat straks hier heel snel......

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    zo reactie is altijd goed om te horen.
    @ rose heb het zwemmen een beetje geholpen?

ik ga wachtte tot vriend lief me gaat bellen, had hij wel gezegd dus wacht maar ff af hihi.

me hoofd is in de loop van de dag wel iets beter geworden gelukkig! en is het echt zo dat de kans dat het mis is nu heel klein is? we moeten denk maar iets uitvinden zodat die 12 weken snel voor bij zijn hihi.

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @inkerbell wat leuk dat ze zo reageerde, hier weet de omgeving het al. mijn broertje was de grootste tamtam.. laat je maar lekker verwennen door iedereen hihi

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @noa ja was lekkerontspannend waren alleen veel kinderen dus van baantjes trekken kwam er niet echt wat van hihi..
    nog 2,5 week en dan ben ik al 12 weken gaat echt snel. en hopelijk zien we allebei volgende week weer een kloppend hartje

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @rose hahaha dus je bent al vast aan het wennen om met kinderen te zwemmen hahaha. ja jij moet nog 2,5 ik nog 4 haha maar het gaat inderdaad wel snel de tijd, alleen soms heb je van die momenten dat je even aan de mindere dingen denkt.maarja komt ook door die hormonen denk ik.
    en hoop inderdaad op weer een kloppend hartje te mogen aanschouwen.
    ik wens jullie nog een fijne avond, ga lekker me bedje opzoeken ben echt verscrikkelijk moet en om 5 uur gaat de wekken weer.
    tot morgen
    groetjes

6. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    ben moe en beetje misselijk.....bleh.... ga ff x factor kijken en daarna doorrollen naar mijn bed........laterzzzzz.....

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik ga ook de xfactor kijken altijd lachen mensen zijn soms zo dom he :D iii

ik heb weer een buikfoto gemaakt staat in mijn album

8. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Hey meiden!

Ik wil jullie als eerste bedanken voor de lieve berichtjes die ik via pb heb gekregen! Echt super, daardoor voel ik me een stuk beter.

Rose, oh wat schrikken meis, maar het is vast niks!

Inkerbell, wat een superlieve reactie!

Fon, wat rot dat jullie zo slecht voorgelicht zijn maar zoals ik lees heb je er goed over nagedacht en alles goed op een rijtje gezet. Veel sterkte ermee!

Hanna, fijn dat de echo weer goed was! Pff, ik moet nog wachten tot de 29e..

Ik lees echt veel leuke ideeën voor kamertjes. Ben daar zelf helaas nog niet echt mee bezig op dit moment...

Bij mij valt er nog niet echt iets te verbergen :) Behalve m'n boobs dan misschien :D maar ik vind het stiekem wel leuk dat ze nu zo groot zijn, haha

Ik had vandaag weer gewerkt na me drie dagen ziekgemeld te hebben. Ik was compleet op, kapot en emotioneel door alle spanningen en stress van afgelopen weken dat ik het even niet meer trok. Vandaag dus weer gwerkt maar dat viel een beetje tegen. Om half 3 was ik de tijd alweer aan het wegkijken, zó moe..
    Ik word trouwens ook best misselijk als ik brood heb gegeten. Iemand een alternatief?

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi meiden.

Jullie kletsen lekker zeg hihi.

Wou jullie even laten dat het hier best goed gaat ga volgende week weer aan het werk ff de gedachten op iets anders.

Ninita ik heb je verhaal niet helemaal gelezen maar ik wil je heel veel sterkte wensen met je keuze die je maakt komt vast allemaal goed.

Mama van youri bedankt voor lieve mailtje.

Liefs Channes

10. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Ninita, ik eet ook bijna geen brood. Neem nu af en toe een wasa cracker of wat corn flakes als vervanging. Niet veel hoor, want anders gaat het ook niet goed.

11. Ninita: ik eet nu erg veel fruit in plaats van brood, dat gaat er stukken beter in en ik wordt er ook minder misselijk van!

Iedereen met een goede echo gefeliciteerd!

iedereen met minder goed nieuws, heel veel succes en rustig aan.

Ik voel me nu echt zo rot, verschrikkelijk warm of eigenlijk heet, hele moeie ogen en ik heb het gevoel alsof mijn buik er al uitziet alsof ik 9 maanden ben! Jah oke ik ben ook best wel rond van mij zelf, maar ik voel me op dit moment echt ff ongelukkig!
    Ik ga mijn bed maar opzoeken en hopen dat ik me morgen weer beter voel, moet ook weer werken (bah geen zin in)

slaap lekker allemaal, dikke kus van uit hier!

12. Nienke93

Nienke93 Lid

2 jan 2009
    30
    0
    0
    Lieve meiden,
    Bij deze ga ik mij voorlopig even afmelden, ik was vorige week helemaal verslaafd aan het forum en daar gaat zo veel energie inzitten... Ik heb een paar dagen afgekickt en probeer op tijd te gaan slapen en dat is nu even het beste. Ik moet op mijn werk erg veel overwerken voor zieke collega's en zal een dezer dagen mijn paardje in moeten laten slapen. Kortom het is nogal veel van het goede en ik heb geen energie meer over voor hier. Hopelijk gaat dat nog veranderen en kan ik over een tijdje weer komen kleppen.Voor nu wens ik iedereen een fijne zwangerschap, geiniet ervan!
    Liefs

13. Gatverdarrie Nienke, wat een verschrikkelijk rot nieuws, ik wens je veel sterkte met het inlaten slapen van je paard! En neem de tijd voor je zelf dat kan je wel gebruiken!

dikke kus nicole

14. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    @ Rose: zat even in je album te gluren, maar wat een ONWIJS LIEF hondje heb jij zeg! Ik smelt helemaal als ik die foto zie, wat een moppie :p Is Mika nog steeds zo klein, of is het lang geleden?

15. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

Ik kom eventjes snel vertellen hoe en wat... *weer een ego berichtje dus, sorry*

Ik heb de afgelopen dagen wel weer meegelezen, maar door alle toestanden en ziekte hier geen puf gehad om te reageren... sorry!

Met oma gaat het steeds slechter, ze heeft een ontzettend zwaar hartinfarct gehad... De artsen hebben zelfs al besloten dat wanneer ze nu weer hartfalen krijgt ze niet gereanimeerd gaat worden omdat ze daar nooit uit zal komen... Ze eet en drinkt niet meer en leefde zelfs niet op toen ik vanmiddag met Jayden even op visite was... Iets wat ze eerst altijd deed... Ze was dan altijd dolgelukkig als ze Jayden zag, nu heeft ze even gekeken en heeft haar ogen weer dichtgedaan.
    Het is nu min of meer wachten tot ze er zelf genoeg van heeft om het heel l*llig te zeggen...

Daarnaast is Jayden nog niet helemaal de oude en heb ik gisteren van pure ellende de familie in moeten schakelen omdat ik zo'n pijn in m'n gewrichten had en m'n kracht totaal kwijt was... Dat gaat nu gelukkig beter, het enige waar ik nog last van heb zijn mijn bekken, maar dat mag de pret niet drukken... Dat neem ik wel eventjes voor lief...

Sorry voor wederom weer een enorm ego bericht! Ik lees echt elke keer mee en houd jullie echt in de gaten ;)

Ik hoop dat het snel wat rustiger word hier zodat ik op mijn gemakje weer even op iedereen kan reageren!

Dikke kus voor allemaal!

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hoi allemaal,

Hier alles ok, maar ik houd het allemaal niet meer bij. Ik ben erg moe en we hebben heel veel bezoek. Wel heel veel leuke reacties en ceadeaus gehad op het goede nieuws. Echt hartverwarmend allemaal. Hier is nu bijna iedereen op de hoogte, de tam tam gaat inderdaad heel snel.

o.a. op verzoek plaats ik nu een buikfoto in mijn album

groetjes,
    Lieke

17. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @schijndelsvolk heel veel sterkte voor jou de komende tijd en wat erg voor je oma !
    en hopen dat je kleine man snel weer de oude is ;)

18. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @lieke1979 er is toch wel een mooi beginnetje aanwezig hoor !
    leuk :D

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ja een klein beginnetje. Vandaag is mijn buik wat dikker, maar volgens mij zijn hte voornamelijk mijn darmen, want 's morgens is het ver weg ;)
    och ja het komt allemaal wel, ik maak me er niet druk over.

20. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    ja daarom voor je het weet loop je met een dikke toeter en zou je willen dat je buik wat kleiner was hihi ;)

Deel Deze Pagina