Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    als ik vanaf de 24e nov. uitreken ben ik 5 weken zwanger.. Als ik vanaf de dag dat ik teste (volgens mij hield ik afgelopen donderdag aan) ben ik 4 weken en 4 dagen zwanger ofzo.. Maar had vanochtend aan de assistente gevraagd en die heeft het ook nog even uitgerekend ik ben vandaag 5 weken zwanger. Maar ik heb in 1e instantie die andere doorgegeven en ben dan uitgerekend op 7 aug. Maar laat dit nog even staan anders moeten ze het steeds aanpassen. Als ik bij de dokter ben geweest weet ik denk ik pcies wanneer ik uitgerekend ben. Dus laat ik het zo nog eventjes staan en nu moet ik tot 1e week van jan. wachten voor een echo. De intake is eerder en dat is in de week van oud en nieuw. Het kan altijd nog aangepast worden maar anders blijft ze bezig om het te veranderen.

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hallo allemaal.

Alle nieuwe zwangere gefeliciteerd en welkom..

Hoe gaat het met iedereen?

Zo wat schrijven julle veel zeg kan het niet eens bij houden ;)

Hier is alles nog steeds goed heb wel heel erg last van me borsten niet normaal zeg alleen s'morgens heb ik geen last is dat normaal?
    Donderdag ben ik vrij en dan ga ik ff langs me gyn ff een afspraak voor een echo enzo spannend.

Ik las dat er meer meiden zijn die ook zo onzeker zijn hier is er nog een maar mijn mannetje is wel erg positief dus hij pept me wel weer wat op maar de angst blijft vooral bij elk raar pijntje wat je voelt.

Liefs Chantal

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik dacht dat je altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie moest rekenen...
    Maar goed met een echo weet je het tenminste zeker he!

4. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Ja shit ik zie het net helemaal verkeerd geschreven.. Sorry :oops: :oops: :oops: de datum van je laatste ongesteldheid aanhouden. de 24e nov. was mijn NOD dus 4 weken dus nu 5. Maar ik had een latere datum gepakt van de vorige maand en kwam ik op 4 weken en nog wat dagen uit..

Snap het zelf ook nu bijna niet meer :oops: :oops: In ieder geval heb ik te horen gekregen volgens de dokter dat ik als het goed is 5 weken ben. Ik sta nog op 7 aug. maar dat wordt waarschijnlijk vervroegd maar kan dan in jan. wel aangepast worden. anders wordt het z'n geklooi :oops:

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Milolove, gefeliciteerd en welkom!

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben volgens de calculator ook 7 aug uitgerekend.

was idd alleen thuis, dus ik heb keihard YES, IK BEN ZWANGER gegild :)

niet te geloven, toen ik het 2e streepje zag verschijnen heb ik m gesmeekt te blijven staan en dat deed ie!

Mijn vriend weet het inmiddels ook en hij is ook blij :D

jullie ook allemaal gefeliciteerd! hoop dat we het erg gezelli zullen hebben de komende maanden :D

7. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Hallo allemaal,

Ik sluit me ook aan bij de augustus mama's. zaterdag en zondag positief getest..joepy...

ben nog wel een beetje gespannen, ik had nl zaterdag en zondag wat bloedverlies(donkerbruin) ga morgen even naar de huisarts om het te laten checken.. ik heb 2 jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad dus ik moet wel zekerheid hebben dat het goed zit.

iedereen gefeliciteerd! :baby:

8. Fnoepie

Fnoepie Actief lid

25 nov 2008
    184
    0
    0
    Allround medewerkster dierenasiel
    Jij ook gefeliciteerd jingi! :D
    Hopelijk is alles idd oké wat betreft dat lichte bloedverlies 't weekend.
    Sterkte morgen in ieder geval, duim voor je! ;)

9. Fnoepie

Fnoepie Actief lid

25 nov 2008
    184
    0
    0
    Allround medewerkster dierenasiel
    :) :D :thumup:

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jeanine, hihi snap je het ook niet meer ;)
    Je bent gewoon ook 3 augustus uitgerekend :D mijn nod was ook 24/11 :D

En alweer nieuwe meiden erbij :D gefeliciteerd!

11. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Alle nieuwe meiden gefeliciteerd!

Trutje: meid een hele dikke knuffel
    Lisa: ik hoop dat je morgen een goede uitslag krijgt!

Alle onzekere meiden: hou hoop he! Er wordt heel hard gewerkt in onze buik. Bij mijn zoon voelde ik ook niks de eerste weken en hij is er echt. Nu ben ik wel misselijk en heb ik krampen. Die had ik trouwens bij mijn zoon als enige symptoom ook. Wachten tot NOD was moeilijk, maar wachten tot de intake vlos + echo pfffff das veel moeilijker!

Weltrusten en lekker dromen van dat mooie wonder in onze buiken!

Dikke knuffel!

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Ik heb vanmorgen last van buikpijn :( en niet de goede kramperige, menstruatie buikpijn maar anders... :(
    Ik hoop dat het niet doorzet :rolleyes:

Moet zo gaan werken helaas dus kan ook nog niet gaan rusten ofzo...
    Laat vanmiddag na het werk wel iets weten..

Liefs Anita

En lisa, vandaag de uitslag! Ik zal aan je denken en voor je duimen!

13. Strana

Strana Lid

17 okt 2008
    73
    0
    0
    Ermelo
    hej hallo iedereen!
    voor alle nieuwe GEFELICITEERD!

ben ook heel onzeker of alles wel goed gaat, heb helemaal geen aanleiding voor maar toch. heb het idee dat ik vaker ga plassen om even te broekloeren :)
    maar idd we moeten positief blijven denken nog maar een paar weekjes voor de echo, en nog maanden! :confused: voor de kleine frummel er is dus we mogen nog ff...

mama van youri suc6!

14. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

Een nieuwe dag, nieuwe kansen, en nieuwe onzekerheden waarschijnlijk ;) En veel nieuwe zwangeren zo te zien! Allemaal gefeliciteerd en van harte welkom.

Ik had gisteren nog een vraagje gesteld, is wsl tussen dat vele geschrijf van ons uit beeld geraakt. Heeft iemand er toevallig nog een antwoord op? Zie hieronder. Alvast bedankt!

Fijne dag allemaal.
    Liefie

15. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Goedemorgen meiden!
    Wat een boel meiden erbij! Gefeliciteerd hoor!

Mama van Youri, ik hoop dat je buikpijn alweer een beetje is afgezwakt, ik had gisteren ook wat last van buikpijn, maar ik bleek gewoon naar de wc te moeten..Vandaag zijn het echt weer krampen in mijn lies, dus heb vertrouwen hoor! Hoewel ik nu ook wel last heb van mijn zij..heel gek, maar niet alles hoeft natuurlijk met je zwangerschap te maken te hebben!

Ik ga aan de slag meiden, Lisa, ik hoop op goed nieuws!
    Liefs, Pluis

16. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Goedemorgen dames.

Iedereen lekker geslapen. Mama van Youri hou moed he! :) Niet gaan twijfelen ofzo.
    Hier de nacht heerlijk doorgeslapen. Ben wel op tijd naar bedje gegaan, maar had nog wel een paar uurtjes kunnen slapen. Voel me nog wel moe. Maar niet tussendoor wakker geweest HEERLIJK :)

Liefie dat heb ik ook af en toe. Raak ik een deurknop en dan voel ik gewoon een schok. Ook van mijn dekentje als ik op de bank lig. Maar weet nou niet of dat schadelijk is ofzo :(

Meiden nog een vraagje. Weten jullie ook een oplossing voor jeukende (.)(.)! Wordt er gek van :confused: :(

17. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen!

Als eerste van harte welkom aan alle nieuwe zwangere meiden! :p

Hier gisteren ook ff buikpijn, maar ik moest inderdaad ook gewoon naar de wc :oops:

Liefie Ik denk dat het geen kwaad kan hoor, je staat niet onder stroom ofzo.
    Ik ben ook nogal statisch de laatste tijd...zal er wel bij horen hihi ;)

Lisa Hoe laat krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?
    Ik duim voor je hoor!

Wat zijn de plannen voor vandaag?
    Ik heb vakantie, dus alles lekker op het gemakje doen...vanmiddag even naar de stad en wat boodschapjes doen voor het avondeten.

Fijne dag!

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Jingi, gefeliciteerd en welkom!
    Succes vandaag bij de HA en hoop dat het goed zit

MamavanYouri, hoe is het gegaan?
    Hoop dat de buikpijn is weggetrokken

Strana, broekgluren doe ik ook nog steeds ;)

Liefie, had je vraag wel gezien, maar totaal geen antwoord op.
    Volgens mij zal het wel meevallen anders werd je er wel voor gewaarschuwd toch?

Hier weer zonder misselijkheid opgestaan, geniet er nog maar even van want kan binnenkort zomaar ineens over zijn ;)
    In mijn dagboek staat trouwens dat gisteren of in ieder geval vandaag het hartje gaat kloppen, geweldig!

19. Strana

Strana Lid

17 okt 2008
    73
    0
    0
    Ermelo
    jeanine1982 anti jeuk bij etos. :D werkte bij mijn vorige zwangerschap goed

monique laten we voor iedereen hopen dat het hartje is gaan kloppen, is zo moeilijk voor te stellen

groetjes

20. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hoi meiden,

Ik ga jullie voorlopig ff verlaten...Niks aan de hand hoor! Maar ik merk dat ik echt te druk ben met het hele gebeuren en dat is niet goed voor mijn zenuwen...Ik lees rustig mee als ik dat wil, maar vriendlief maakt zich beetje zorgen om mijn bezorgde koppie.. En ik ( boehoeh...nu heb ik traans...) weet van mezelf dat als ik wat minder druk er mee ben dat het dan ook beter gaat ( ben afgelopen maand niet op het NOD-forum geweest en kijk het resultaat! Hihi!) met mijn eigen gemoedsrust! Dus dames, een hele dikke knuf van mij en tot over 4 weken ( 7 januari kom ik weer online, want dan heb ik een foto van de kruimel en heb ik het hartje gehoord!)!
    Heel veel liefs van een beetje een labiele Pluis..

Deel Deze Pagina