Nee daarom zei ik al, als je je echt zorgen maakt, moet je dit gewoon aangeven bij VK of gyn.. Want stress is idd niet goed!
inkerbell wat een emotionele reactie van je schoonmoeder lijkt me wel echt heel fijn ninita misschien een beschuitje ofzo ? ik weet niet hoop dat je je snel wat beter voelt nienke wat erg voor je van je paard echt geen leuk nieuws doe maar wat energie op en kom dan gauw weer mee kletsen wanneer je terug zinn voor hebt schijndelsvolk wat erg voor je van je oma helemaal geen leuk nieuws dus dikke knuf en veel sterkte assi welkom en gefeleciteerd! fon veel succes dinsdag het gaat even een onzekere tijd worden voor je... probeer (makkelijker gezegd dan gedaan) toch niet te veel te stressen, dat is niet goed voor jou en voor je baby emmeken super gewoon hier gaat het steeds beter minder misselijk en dergelijke... enkel is lyana nu ziek... verkouden jakkes arme meid toch gisteren lekkere frietjes gegeten mmm kan eindelijk weer van enkele dingen genieten om te eten... alleen heeft mijn gyneacoloog me gebeld in verband met mijn bloedonderzoek... ik heb een nogal groot tekort aan ijzer... dus moet die pillen gaan bijhalen... pff jeetje
@emmeken heb je een normale (de goedkoopste ) ik zelf heb hem nog neit gevonden misschien straks nog ff proberen. super da tje het artje geovnden hebt. waar zat het bij jouw nu?
Ja ik heb de normale, simpelste versie zeg maar (nog een 2e handsje ook) gisteravond hebben we een hele tijd gezocht en echt helemaal niks gevonden (behalve het gezoef van bloed door mijn eigen vaten, ook leuk ) en vanmorgen toch eigenlijk vrij snel opeens, eerst weer mezelf en toen opeens daar vlakbij heel in de verte een treintje! Door wat harder te drukken en een beetje te draaien kregen we hem uiteindelijk duidelijk (al valt het wel iedere keer snel weg, deze opname was de langste en de duidelijkste). Het plekje waar we het gevonden hebben zat een paar cm boven de haargrens, dan vrij hard duwen en een beetje schuin naar beneden richten en een beetje wiebelen tot je wat hoort. Het was ook meer geluk dan wijsheid allemaal hoor maar toen we het eenmaal gevonden hadden konden we het ook vrij makkelijk weer terugvinden. Tussendoor nog een laptop gepakt, opnamekabeltje gezocht (die zat er niet meer bij) en toch vrij snel weer het hartje teruggevonden. We hebben er trouwens wel een andere koptelefoon aangehangen, daarmee was het allemaal veel duidelijker dan met dat ding wat erbij zit.
@ Rose: leuke site! En wat een snoesjes, alle dieren! Hebben zelf 2 onwijs leuke en lieve katertjes. Een hond is een plan voor de langere termijn. En als we groter gaan wonen kunnen er misschien nog wel wat extra dieren bij
@Schijndelsvolk, jij krijgt het wel voor je kiezen zeg. Wat naar om te horen dat het slecht gaat met je oma. Sterkte! @Lieke, leuk die buikfoto! @Assi, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! @Fon, nou zeg, wat een reactie van zo'n arts zeg! Wel goed dat hij het lef had om jullie te bellen. Dat siert hem wel weer. Tuurlijk moet je erop vertrouwen dat alles goed komt. Krijg je dinsdag de test? Ik duim voo je! @Emmeken, geweldig zeg het geluid van het hartje! Ik snap dat je nu een stuk zekerder bent! Ik ga vanmiddag naar het kraamfeest van mijn kleine nichtje. Zo meteen nog even het cadeautje maken. Ik maak het beertje wat op het geboortekaartje staat op een houten krukje. Beetje laatste moment werk, maar dan lukt eht vaak het beste toch? Groetjes, Hanna
hoi meiden. wat leuk emmeken dat je toch het hartje heb gevonden, en rose jij ookal een angelsound, vanaf wannneer kan je dat eigenlijk doen? ben blij als het woensdag is en ik weer even naar het ini minitje kan kijken, en weet dat alles goed is. vanochtend heb ik alweer gewerkt,pfff had geen fut om me bed uit te komen haha maarja de plicht roepte. voor de rest een rustig dagje, het is regenachtig weer hierzo. dus shoppen zit er niet echt in.
@Nienke, denk aan jezelf hoor meis! heel veel sterkte met het afscheid van je paard en hopelijk zien we je weer! @Schijndelsvolk, dikke knuff meis Sterkte met alles @Assi, gefeliciteerd en welkom @Nicolioo, welk geklaag ik zag niets hoor @Fon, fijn dat de Gyn nog even belde, maar hij had wat eerder na moeten denken, pfffff zeg. Hoop dat er snel een einde komt aan deze onzekere periode voor jullie en met een mooi gezond kindje! @Ninita, he fotografeer jij ook? Leuk, doe je dat vaker? @Emmeken, mooi zeg!
@emmeken thnx voor de tips, heb het nu ook al 2 of 3 keer geprobeerd met dezelfde misschien ook maar eens een betere koptelefoon zoeken, merk wel als je het geluid iets zachter zet je evenveel hoort alleen de ruis is weg. @anna het is een bengel hihi.. maar idd als je groter woont is het altijd fijner met dieren. katten zijn ook leuk @hanna veel plezier op kraambezoek
Monique, ik vond het altijd al leuk om te fotograferen en sinds 7 weken heb ik een goede camera (Nikon D60) en dit is mijn eerste "echte" shoot. Ik weet er nog niet zoveel van dus met instellingen rommelen ga ik nu nog maar niet doen voordat dadelijk alles mislukt. De belichting zal sowieso wel een beetje een moeilijk punt worden aangezien het in een café is maar ik kijk wel wat eruit komt. Fotografeer jij ook? Misschien tips voor vanavond?
Emmeken, hmm dan heb jij het al best hoog gezocht, ik zat veel lager. Maandag wil ik het nog eens proberen, misschien ook wat hoger zoeken dan. Wel gaaf zeg dat je het al gehoord hebt!
Hey dames, Hier even een berichtje van mij, zit een beetje in de lappenmand, heb ergens een griepje opgepikt en kan amper voor af achteruit! Maar goed, hopelijk gaat het snel over want kan het er nu moeilijk bij hebben. Mijn zoontje eist een hoop energie en die heb ik nu echt niet....... Zo dat was even mijn klaagzang! Ik vroeg me eigenlijk iets af, en misschien is het een hele vreemde vraag maar ga m toch maar stellen! In de eerste drie maanden van mijn zwangerschap ben ik gemiddeld erg beroerd/misselijk, nu heb ik het idee dat ik bepaalde zaken daarmee associeer. Bijvoorbeeld, ik heb een bepaalde trui veel gedragen tijdens die periode maar die kan ik nu echt niet meer zien, wordt dan spontaan misselijk. Zo heb ik dat met nog een aantal dingen. Vroeg me eigenlijk af of er meer van jullie zijn die dat hebben, misschien heb ik gewoon een beetje zieke geest maar wilde toch even naar jullie ervaringen vragen! Kus P.s ga binnenkort even bijlezen maar had ik nu even geen puf voor!
ladytijer: Ik ben echt blij dat ik nu al alvast kan beginnen aftellen nog 5 nachtjes slapen en dan zien we hopelijk onze kleine spruit. Ik heb vooral schrik dat het totaal mis is en dat ik al weken met een dood vruchtje in mij loop. brusje: leuk dat je al een kinderwagen gekocht hebt, kan je hem al lekker eventjes uittesten in huis. En voor de prijs moest je het zeker ook niet laten. Wij moeten hier nog eventjes wachten vermits onze ouders nog steeds van niets weten, kvin het wel een beetje erg van ons maarja. Heel wat mensen vertellen het pas na de 12-weken grens. Maar we hebben al stiekem eens rond gekeken voor een kinderwagen, of wordt het de quinny ofwel een urban jungle. We zien nog wel. hanna1974: Het is natuurlijk super om het hartje van je kindje te horen. Inkerbell: wat leuk dat je schoonmoeder zo reageerde. Dat ze huilde wilt waarschijnlijk wel zeggen dat ze supergelukkig is met het feit dat je zwanger bent. Rose: wat een leuke buikfoto's heb jij. Je kan al heel duidelijk een mooie ronding zien. Schijndelsvolk: Jeetje meid, je grootmoeder zo zien afzien is nooit leuk. Ik wens je alvast veel sterkte in deze moeilijke tijd en ik hoop dat Jayden vlug de oude wordt. nicolioo: zo grappig dat jij gevallen bent voor de urban jungle, wij zitten echt nog te twijfelen, we vinden het ook zo'n ongeloofelijke stoere wagen en het is handig om in het bos te gaan wandelen. Welke kleur willen jullie? fon: jeetje wat een onzekere tijden. Ik hoop dat alles toch goed komt hoor. Ik duim ervoor! emmeken: gogh zo leuk om dat te horen. Ik twijfel nog steeds om er één te kopen, aan de ene kant wil ik zo graag kan ik af en toe naar het hartje luisteren maar aan de andere kant als je het hartje eens niet vind, dan zit ik helemaal in de stress. Met mij gaat het ondertussen al een heel stuk beter. De griep is niet meer zo aanwezig waardoor ik mij nu kan concentreren op mijn laatste examens. Jammer genoeg heb ik 1 ex gemist en deze kan ik maar inhalen in juni...kvind het wel verveelend maarja, mijn gezondheid gaat nu voor. Deze avond weer gezellig gaan babysitten op onze 4 kleine spruiten. Ik zie het al weer helemaal zitten Ik ga nu nog een beetje studeren Liefs Stephanie
Mjah gisteren zaten we heel laag te zoeken en vonden maar niks, toen ik nu op mijn buik keek waar ik eigenlijk zat vond ik het idd ook best hoog, m'goed. Ik twijfel sinds vorige week toch ook al een beetje of ik misschien stiekem toch al ietsje verder ben dan 9 weken, maar we zullen het dinsdag bij de echo allemaal wel merken.
Ik heb weer een foto van mijn buikje geplaatst. Nou ja buikje? Er is nog helemaal niks te zien van opzij maar ik zweer dat ik van bovenaf wel wat zie .
whoehoe ik heb het hartje gehoord net ben helemaal blij nu ging cht super snel maar heb wel 20 minuten moeten zoeken. beebje zit nu ongeveer 3cm onder mijn navel.
noa: of rose d`r navel zit erg laag! Hahaha, zou best wel kunnen hoor, de 1 is natuurlijk verder dan de ander en bij de 1 groeit het allemaal misschien in het begin iets harder dan bij de ander. Rose: gefeliciteerd met het horen van het hartje! Stephanie: wat vervelend dat 1 ex gemist heb, nu meot je straks met een dikke buik nog een keer! Maar je hebt helemaal gelijk gezondheid gaat nu zeker voor! Ik spreek jullie morgen allemaal weer, ik mag zo nog ff een paar uurtjes werken en dan ben ik zondag lekker vrij!
@Ninita, ik ken de Nikon camera's niet, werken zelf met Canon. En ja wij fotograferen beide, maar dan in de Rallysport, gaat iets sneller dan dartpijltjes Maar wat gaaf joh! Tips is moeilijk, je heb al geluk dat er niet meer gerookt wordt dus dat je lekker kan flitsen. Zet je iso op 400 denk ik , zal wel donker zijn. Wat ik wel zou doen is even kijken of je camera ook zoiets kent als een anticiperende autofocus (zo heet het bij canon, af focus), dan stel je scherp op een onderwerp en gaat dat onderwerp bewegen dan blijft hij het scherp houden, wel zo makkelijk! Verder veel schieten en daarna leren ! Veel plezier! @Isolde, beterschap! En ik associeer niets aan mijn misselijkheid,moest wel lachen toen ik het las
ja dat zou kunnen een lage navel hahaha, en tja iedereen is hier wel in augustus uitgerekend, maarja de ene aan het begin en de andere aan het eind hihi.