hey meiden, ik ben net wezen zwemmen echt heerlijk. alleen ja na het zwemmen kwamen er toch weer onzekerheden. ik ben namelijk gek op duiken en ben dan ook meerder keren van het startblok af gedoken en daarbij zwem ik altijd een stuk onderwater. nou vroeg ik me daarna af of die druk wel goed is voor de kleine. erg he. heb zelf net maar voor de zekerheid de vraag bij de vk hier op de pagina gepost. maar wat denken jullie.
Aan iedereen: ik vind niet dat je sorry of iets dergelijks hoeft te zeggen als je alleen een berichtje over jezelf plaatst. Daar is dit forum toch ook voor. Ik leef in ieder geval heel erg met iedereen mee. Fon:L sterkte dinsdag, ik zal aan je denken. Schijndelsvolk: Veel sterkte met je oma. En ik hoop heel erg dat je mannetje snel opknapt. Isolde: heb wel dat ik bepaalde dingen niet meer wil eten omdat ik daar heel erg misselijk van ben geworden. Ik ben afgelopen vrijdag wezen sporten met de hond, ik doe behendigheid. Dat viel me even ontzettend tegen. Kreeg pijn in mijn zij en was echt heel snel buiten adem. Terwijl ik best sportief ben en dit al jaren doe. Hoop dat ik het toch nog even vol kan blijven houden.
hoi meiden. smaken de muffins lekker? en het is zeker een mooie gedachtte dat jullie hem willen herdenken in een naam. en ook al weer wat mooie buik foto's gezien. hier nog niet veel te bekennen hoor hihi. mag morgen wel even gaan winkelen bij de lingerie winkel want van de week ging het nog wel , maar nu is het proppen geblazen bij de boobs hihi, ag dat vindt ik niet zo erg hoor, is wel een leuk kwaaltje haha.. hier weer een ochtend gewerkt, zo gaan de dagen wel lekker snel.nog 2 dagen en dan mag ik al weer voor een echo! me schoonmoeder had me antwoordapp ingesproken van alles nog goed, en als er wat is bellen zo lief dus ik ga haar zo maar even terug bellen. is het bij jullie trouwens ook zo bagger weer hier wel, grasveld is gewoon een zwembad haha
ik denk niet dat het kwaad kan...anders zou je ook niet mogen vliegen en dat soort dingen waarbij druk aan te pas komt .....heb ook nog nooit ergens gelezen dat een zwangere niet mag duiken..ben benieuwd wat de vk zegt.
@: Ladytijger: ik heb wel ergens gelezen dat je niet echt mag duiken (diepzeeduiken zeg maar, met zo'n fles op je rug) dan wordt de druk wel te groot, maar ik denk dat gewoon een duik van het startblok (dan zal je niet dieper komen dan een meter of 2) niet echt kwaad kan...
@sweepy: vind ik ook dat er niet de hele tijd sorry gezegt hoeft te worden. vervelend dat je er last van had...ik merk dat ik ook eerder buiten adem ben....maar heb ook een conditie van niks maar voordat ik zwanger was hoefde ik niet bij te komen van twee trappen op rennen...nu wel....lijk wel of ik weer ben begonnen met roken zo'n conditie heb ik... @noa: hier is het ook bagger weer alleen wel droog nu....maar heeft aardig wat geregend al...lekker dat de dagen zo snel gaan nu.... Lief van je schoonmoeder dat ze zo met je meeleeft...
ja ben echt vblij dat de dagen omvliegen hihi, en cker lief dat ze zo mee leeft, ook ivm met de vorige mk. en hier regent het nog pff, wou wel even naar zo kraampje staaat bij de ah met pasteitjes en loempie's maarja moet ik weer deur uit dus ga wel even wat frituren hahaha ongezond eigenlijk he? maarja heb gelukkig niet de klacht dat ik overal van moet kokhalzen zoals sommige damens hier
oh kllinkt goed...hier eten we ragout op brood...vriendlief is er druk mee bezig....loempia klinkt ook wel erg lekker trouwens...mmm.... beter dat je daar geen last van hebt. maar roep niet te hard...toen ik acht weken was was ik ook nog niet misselijk....dus het kan nog komen (wat ik niet hoop voor je hoor)
ik hoop het echt dat het gen kwaad kan. voel me verder wel goed heb ook nergens last van gehad. stephanie87 het zwembad is 3,60 meter diep. en ik moet zeggen dat ik dan toch wel minimaal 3 meter naar beneden ben geweest. ik wacht maar ff af ik weet dat ik er toch nu niks meer aan kan doen. ieder geval bedankt voor de antwoorden
@bos nou dan hoop ik dat het ook wegblijft, en de frituurpan staat aan hoor, haal van de week wel een loempiatje hihi. ragout is ook lekker mij vriend is weg dus moet helaas zelf ff bakken haha. vanaf wanneer werd jij misselijk dan, moet wel bekennen ik ben eigenlijk nooit ziek maar dan ook nooit wel ff afkloppen natuurlijk dus hoop dat ik het zo vol ga houden eetse!
Bos: Ik stond ook echt uit te hijgen. Sommige die het niet wisten stonden me echt aan te kijken van gaat het wel, haha. Echt heel grappig. Pas ook op mijn werk toen ik een paar keer de trap op en af moest was ik helemaal buiten adem. Hoe moet dat als we straks 20 weken verder zijn?
He dames, Ik lees iedere dag mee, maar heb niet vaak de puf om zelf een stukje te schrijven. Nu eigenlijk ook niet, maar maak me een beetje zorgen om de zwangerschap..Ben gisteren zo ziek geweest! Hele dag overgeven en diarree en niets kunnen eten of drinken. Vandaag gaat het een klein stukje beter. Maar vanochtend had ik ineens niet zo 'n last meer van mijn borsten en begon ik me toch zorgen te maken...woensdag eerste echo, dus laten we het beste hopen... Ik ga nog even liggen, het gaat niet heel erg goed geloof ik...
Goedemiddag meiden, Eerst maar eens wat bijgelezen.... Isolde, beterschap hoor. Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Even over die associatie; ik heb dat ook, bijvoorbeeld met het toiletblok wat ik altijd gebruik. Als ik het nu ruik, bijoorbeeld bij een nieuwe erin doen dan sta ik al te kokhalzen. Tijd voor een ander merk denk ik! @Stephanie, jammer dat je een examen hebt gemist, maar wat niet gaat dat gaat niet he. Gelukkig heb je nog een herkansing. Succes met studeren! Mooie buikfoto's hoor @Rose, leuk dat je het hartje hebt gehoord zeg! Het zoeken is beloond @Annie, ook nog de griep. Voor jou ook beterschap hoor! @Brusje, zo lekker geslapen zeg. Dat scheelt altijd al een heleboel. Toch nog grieperig. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. @nicolioo, klinkt mooi zoals jullie de babykamer hebben bedacht.Zwart-wit, mooi hoor! Tegenwoordig kan je kiezen uit zoveel behang! @Emma, nog even wachten tot woensdag voor je echo.Nu gaat het al lekker opschieten meid. @Liz, leuk dat jullie de namen al helemaal klaar hebben liggen. Tiany daar heb ik nog nooit van gehoord. Mooie naam hoor! Wij hebben de namen ook al verzonnen. Voor ene jongen waren we er heel snel uit, voor een meisje niet. Die hebben we ook al een paar keer gewisseld, maar toen vond ik de naam die we nu willen geven op internet en er was meteen een klik. Kijk, dat moet je hebben he! @Pluis, ik herken het wel die steken in mijn lies. Vooral 's nachts als ik me om wil draaien heb ik daar last van. Hahah, grappig om te lezen dat je je ouders betrapte in de prenatal @ladytijger, volgens mij kan zwemmen geen kwaad hoor. @moontje, maak je geen zorgen hoor. Misschien voel je je nu anders ondat je ziek bent geweest. Gelukkig krijg je al snel een echo! Ik ben het hele weekend zo misselijk. Pffff, gisteren was het dieptepunt. We hadden een verjaardag met een warm en koud buffet Op zich gezellig en lekker maar eenmaal thuis heb ik zo overgegeven, ik was gewoon in paniek. Tegelijkertijd pieste ik in mijn broek en kreeg ik ook een bloedneus. Pfffffff. Na hoeveel weken ging dit ook alweer over meiden? Nu voel ik me wel iets beter gelukkig. Dus even achter de comp voor wat afleiding. Fijne dag allemaal! groetjes, Hanna
hey allemaal, emmeken, echt super om het hartje zo te horen, ook leuk dat je het gepost had! neemt een hoop spanning weg idd! ik heb morgen eindelijk mijn echo en kom ik er dus achter of het kindje uberhaupt leeft. ben echt zenuwachtig en zal eerlijk gezegd blij zijn als het achter de rug is. als het hartje maar klopt vind ik het goed. ben echt heel blij dat er eindelijk aan die onzekerheid een eind gaat komen. verder voel ik me niet goed, al 2 dagen niet. ben zo moe dat ik de klok rond slaap en heb geen energie om het huishouden te doen. gelukkig neemt mijn vriend dat uit zichzelf over dus dat is echt super. hopelijk gaat het snel weer beter.. hanna zo's aanval van overgeven en een bloedneus heb ik ook gehad gister, iew! echt niet fijn. nog even en we zijn er hopelijk vanaf!
Balen Marieke dat je je niet lekker voelt. Hier doet mijn man ook erg veel in huis. Dat is wel lief! Nu ligt ie gelukkig lekker op de bank te lezen. Even rustig ook voor hem, want morgen moeten we toch weer aan de slag he!
@noa: ik begon misselijk te worden met zo'n week of 8,5 a 9 weken... @sweepy: ik had dat laatst ook op het werk..had een collega aan de lijn en die zei: zo heb je gerend ofzo...je klinkt alsof je buiten adem bent...ik was gewoon druk in de weer... @hanna: nou wat een avond dan zeg gisteravond...hoop dat het een beetje opgelucht heeft en dat je vanaf nu niet meer zo misselijk bent.. @marieke: vervelend dat je niet topfit bent.. ik duim voor je morgen...
Sorry bos: de wentelteefjes waren erg lekker, maar zijn nu op! Sweepy: ik heb er ook last van vooral op mijn werk als ik iemand onder de douche heb gedaan en die vervolgens in dezelfde warme kleffe douche aan moet kleden, dan krijg ik het gewoon benauwd en verschrikkelijk heet, zweten, ik hoop dat dat weer een beetje minder wordt, ben al moe van 1 persoon uit bed halen.
ff een vraagje in het algemeen: Weet iemand hoe het zit met nachtdiensten draaien? Kan dit schadelijk zijn voor het kindje? En vanaf wanneer? Volgens een collega van mij is het namelijk schadelijk en ik sta in april erg veel ingeroosterd op nachtdiensten, dus ik hoop dat het niet erg is en dat ik het red, want anders moet ik gaan ruilen! Ik ben nu dus een beetje bang dat het erg is!