Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ginny groot gelijk heb je lekker warm binnen blijven. ik moet straks alleen ff mijn moeder naar het station gaan brengen en even aardappels halen verder hoef ik ook niet naar buiten :D heerlijk

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey Ginny,

Gefeliciteerd met je 11 weken. Gaat inderdaad best snel he.

Hier een druk weekend gehad en heb net zo'n maandag als jij hebt. Wasjes draaien etc en lekker binnen blijven met dit weer.

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Voor degene die nu 11 of 12 weken zijn.....hebben jullie nog last van kwaaltjes?

Pfff het lijkt wel of de misselijkheid met de dag erger wordt :confused:
    Ik hoef maar iets te ruiken of er zelfs maar aan te dénken en ik word alweer kotsmisselijk....heel irritant :(
    Tot nu toe gelukkig nog maar 1x hoeven overgeven en dat was alleen maar m'n thee wat eruit kwam...meer had ik nog niet op.

Verder alleen nog last van m'n boobs en moe, maar verder gelukkig geen klachten.
    Maar die misselijkheid....pffff :(

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh god ik ging net plassen en had met afvegen rood bloed op mijn papiertje...

Ik zit nu op mijn werk en ben helemaal verdoofd... ik wil hier niks zeggen want ik wil het niet uitspreken, maar hier blijven zitten kan ik ook niet.

Meiden ik ben inwendig helemaal in paniek en voel de tranen branden, ik kan dit niet nog een keer hoor!

Wat moet ik nou?

5. zicht

zicht Niet meer actief

Ginny,

ik merk dat de misselijkheid duidelijk minder begint te worden.
    Af en toe nog wel een vlaag van misselijkheid, maar niet echt bezwaarlijk meer. gelukkig ;)

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Volgens mij ga ik me sinds een paar dagen wat beter voelen. Ik ben nooit echt misselijk geweest (wel veel kleine beetjes eten om het weeige gevoel te onderdrukken), maar wel heel moe en last van maagzuur.
    Het maagzuur is er nog wel behoorlijk, maar de vermoeidheid neemt af (heb al 2 dagen geen middagdutje meer gedaan).

Daarvoor komt terug dat ik inderdaad mijn buik meer ga voelen (bandenpijn, krampjes, steekjes).

Maar ik mag niet klagen, want ik heb eigenlijk nog weinig probleempjes gehad de eerste 12 weken. Hoop dat jullie je ook snel beter voelen.

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Lieve cjpt,

allereerst proberen rustig te blijven en dan je vk gaan bellen en vragen of je langs mag komen of i.d.

probeer niet te vergeten dat alles veel gevoeliger is en adertjes dus makkelijker kunnen springen. Heb je gehoest, moeite met je ontlasting of i.d.?
    En trek je het echt niet? Dan meld je je ziek en ga je naar huis, maar probeer dan niet alleen thuis te gaan zitten piekeren.

Eerst dus even vk bellen meid.

Knuffel van Daan.

8. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    ik ben zwanger! en alles was goed gelukkig maakte me zorgen na de miskraam en weer die verdraaide bloedingen bah.

maar gelukkig alles goed

9. zicht

zicht Niet meer actief

Cjpt,

Wat erg voor je! Als je het echt niet trekt kun je beter naar huis gaan meid! Op je werk in tranen is ook niks. Thuis rustig de verlos bellen.
    Ik duim voor je dat het niks is!

10. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Kan me je angst heel goed voorstellen. Zou naar huis gaan (misschien baas in vertrouwen nemen) en kijken of je vandaag een echo kan krijgen via VK of anders in ZH. Misschien is er niks aan de hand, dat kun je dan maar beter snel weten!

Sterkte!

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Was het veel of maar een sliertje?
    Heb je last van buikpijn?
    Misschien gisteravond sex gehad of harde ontlasting?

Inderdaad eerst maar de VK of gyn (assistente) bellen en als je liever naar huis wilt, dan ziekmelden en naar huis gaan.

Sterkte meid!

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

ik heb wat de baby betreft erg goed nieuws!

vanochtend eindelijk de echo gehad en alles was goed! deed wel pijn, ze moest echt flink op mijn buik duwen, maar kindje was goed te zien. ik zag het hartje al kloppen voor de echosopiste iets had gezegd. ben ook heel blij dat het er maar eentje is, tweelingen komen veel voor in de familie.

verder wat minder goed nieuws: de hypotheek is er niet door, we komen wat tekort. dus we gaan proberen een starterslening te krijgen en hopelijk lukt dat zo snel. ik baal enorm, over 3 maanden moeten we ons huis uit en we MOETEN iets nieuws hebben.

ik hoop dat het goedkomt!

13. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    ik herken het meteen heb daar ook last van gehad en ben ook telkens als ik naar de wc moet bang dat ik bloed vind en gelukkig was het allemaal niks aan de hand heb gewoon last van een hele gevoelige baarmoedermond!

bel je verlodkundige als je twijfelt misschien kan ze iets voor je betekenen!

en vooral niet te druk maken stres is niet goed!

14. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Daisy Gefeliciteerd en welkom hier!

Marieke Wat fijn dat je echo goed was!
    Bijzonder he om je kindje te zien :p
    Jammer van de hypotheek....hopelijk komt alles goed!

15. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zit nu heel even te wachten tot mijn manager en regio manager weg zijn. Ze hebben een belangrijke afspraak en wil ze niet overstuur maken (mijn manager is ook mijn maatje).

Pfff ze lopen net de deur uit. Zit nu samen met een nieuwe collega. Ik denk dat ik zo tegen hem zeg dat ik me niet goed voel en naar huis ga en in de auto de gyn/vk bel.

Ik weet niet eens wie ik moet bellen. Bij de gyn was ik klaar en bij de VK zou ik vrijdag intake hebben.... denk dat ik gyn maar bel.

Voel inmiddels ook kramp in mijn buik. Volgens mij is het weer mis...

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

shit hee, zou toch niet?!

heeeeeel veel sterkte, ik hoop echt dat het goedkomt, want met 10 weken je beebje nog verliezen lijkt me echt afschuwelijk! :cry:
    ik duim voor je!

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    cjpt, dan maar naar je gyn bellen idd. En die krampen, lees berichtje van Ginny en mij maar even terug, ik heb er eigenlijk zo de hele dag last van. Dus dat is waarschijnlijk de groei van je baarmoeder.
    Positief blijven meid, die kleine blijft gewoon bij je.

18. CJPT: doe het wel rustig aan en maak je zelf niet helemaal gek! Stress is zeker niet goed.
    Je moet bellen bij ie je het snelste terecht kan en het is misschien wel een goed idee om je baas toch in vertrouwen te nemen!

Heel veel succes en doe het rustig aan he!

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Marieke gefeliciteerd met je goede echo en ik hoop dat het met de hypotheek goed komt. Duim, duim

20. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Die kramp kan ook komen omdat je je nu zo druk maakt he....probeer rustig te blijven (hoe moeilijk dat ook is)

Bel de gyn gelijk even...misschien kan je meteen even langskomen voor een echo.

Deel Deze Pagina