Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Heb net met ziekenhuis gebeld maar verbinding werd verbroken ivm te lange wachttijd, denk door de lunch ofzo. Wil eigenlijk niet naar de VK. Die ken ik helemaal niet...

Het vervelende is dat het ziekenhuis hier om de hoek van mijn werk is en als ik naar huis ga is het een half uur rijden.

Ik blijf hier maar even voor me uit zitten staren en probeer niet te huilen en dan straks nog een keer bellen.

Zou het echt kunnen dat er niks is? Ik geloof niet dat ik iets geks gedaan heb waardoor er nu een adertje is gesprongen ofzo. Maarja, met mijn vorige miskraam liep ik van het ene op het andere moment helemaal leeg. Nu ging ik net weer even checken en zag ik niks. Echt niet eerlijk dat de natuur je dit soort onzekerheden geeft, steeds weer!

Het was overigens geen sliertje ofzo. Gewoon een druppel of 2 helder rood vocht.

2. CJPT: Als je nu niks had, dan moet je je niet te veel zorgen maken, en als jij je pretiger voelt bij het ziekenhuis, dan moet je daar gewoon heen gaan.
    Maak jezelf niet gek, daar heb je je zelf alleen maar mee! Hou je sterk meid voor je zelf en voor je baby.
    Heel veel sterkte en ik duim voor een goede afloop!
    Dikke knuffel!

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Grote kans hoor dat er niets is, maar met jouw voorgeschiedenis kan ik me wel voorstellen dat je je zorgen maakt. evt. dan toch maar naar het ziekenhuis? eerste hulp of zo? Of je huisarts?

Zo en nu begrijp ik ook weer waarom het zo belangrijk is dat ik die zwangerschapskaart in mijn tas stop.

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ben nu ook wel even rustig. Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik hoop ook echt heel erg dat er niks is maar na de vorige keer is het erg moeilijk positief te zijn na bloedverlies.

Maar goed, ik bel om 1 uur nog wel even met het ziekenhuis en kijk wat ze daar zeggen.

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Cjpt,
    Hoe is het nu?

@Ginny, hier wordt de misselijkheid weer minder, hoop dat het bij jou ook snel zover mag zijn!
    Wel heb ik weer buikpijn, dus denk dat er weer wat gebeurd daar beneden

@Daisybunk, fijn dat alles goed was

@Marieke, fijn dat je echo goed was
    Kan je niet ergens anders een hypotheek aanvragen?

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @cjpt heb je nog gebeld?
    maak je neit teveel zorgen het kan door van alles komen. en die kramp kan ook met vanalles te maken hebben. je darmen of je banden die oprekken. ik snap dat je je zorgen makt, ik had paar dagen gelden ook beetje bruinig bij het afvegen en verder niks. heb het hartje gister nog gehoord met de angelsounds dus alles is goed. hopelijk betekend het bij jouw dus ook helemaal niks. ik had laatst zelfs kramp met lachen dus je hoeft echt niks raars te hebben gedaan om dat te voelen.
    sterkte meid ik duim dat er niks aan de hand is

7. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Jeetje wat een onzekerheid.

Kan je niet gewoon naar het ziekenhuis gaan?

Succes

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    cjpt, hoe is het nu meid, misschien zijn die paar druppetljes rood niks byzonders.
    Ik zal voor je duimen meid!

Groetjes en liefs brusje

9. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Hallo iedereen,

Jullie kletsen er lekker op los zeg :D Heb een heel eind gemist van de gesprekken omdat ik veel te misselijk ben :( . heeft er iemand tips?

Liefs Babs xxx

10. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    cjpt: ik kan me goed inbeelden dat je schrikt. Vorige week heb ik net hetzelfde mee gemaakt. Heb toen ook onmiddelijk naar de gynaecologe gebeld en alles bleek in orde te zijn. Ik wens je heel veel sterkte en probeer positief te blijven voor je zelf en je klein wondertje.

Liefs Babs

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Kleine update. Het is bijna 3 uur geleden dat ik bloedverlies had, daarna niks meer. Moest van de gyn naar de vk bellen. Ik vk gebeld heb ik precies weer pech; 2 vd 3 vk's zijn ziek thuis. De 3e begint pas om 4 uur. Kreeg nu een vervanger uit een andere stad.

Als het bloeden niet doorzet moet ik om 4 uur pas terugbellen om te kijken of ik morgen ofzo nog even terecht kan. Ze begreep wel dat wachten tot mijn afspraak van vrijdag misschien wat lang duurt. Als het wel doorzet moet ik natuurlijk eerder bellen.

Ben iig wel naar huis gegaan. Zat op mijn werk ook tegen de muren op te vliegen. Heb in de auto mijn beste vriendin gebeld. Die heeft 4 maanden bloedverlies gehad en nu een gezonde baby dus die heeft me wel wat gerust gesteld.

Ik heb mijn gevoel voor nu maar even afgesloten. Ga nu puur op verstand: geen bloed heeft moed zeggen ze toch? ;o)

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @cjpt, Jeetje wat schrikken meid! Ik duim voor een goede afloop hoor!

@Marieke, fijn dat alles goed is met de baby! Ik hoop voor je dat de hypotheek erdoor komt. Zou weer een zorg minder zijn he!

@Daisy, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier.

Ik ben net even naar de apotheek geweest en keelpastilles en paracetamol meegekregen voor mijn keelpijn. Alle andere goedjes waren niet goed als je zwanger bent. En... ik word misselijk van de keelpastilles. Lekker weer :(
    Hopen dat die paracetamols hun werk goed gaan doen dan maar.
    Net lekker op de bank liggen slapen. Poes op mijn buik :)

Groetjes,
    Hanna

13. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    bedankt allemaal!

vind het echt super heb ook veel gezeur gehad en ben blij dat alles goed is en ik hoop dat het met alle aankomende moeders en moeders goed gaat!

gr

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb ook even niet meer gereageerd op jullie maar wel meegelezen hoor...

Ik las net de berichten van Cjpt en schrok me dood. Maar gelukkig is het bloedverlies gestopt! Dat is een zeer goed teken!
    Had jij geen angelsound? Dat zou je nu namelijk gerust kunnen stellen...
    En die krampen, ik heb ze vandaag ook de hele dag. En toen ik naar de auto liep kreeg ik een harde steek, echt eng.
    Ik hoop dat het bij jou allemaal niks te betekenen heeft en dat het gewoon een gesprongen adertje was (dat denk ik wel)

Marieke, gefeliciteerd met de goede echo! Leuk!
    En balen van de hypotheek.... Hopen dat jullie nog iets geregeld krijgen!

Pff verder heb ik ff niet terug gelezen... Sorry...

Zometeen ff naar de Kruidvat voor zo'n molton hoeslaken. Erg fijn om de matras te beschermen als je vruchtwater breekt. Want zo'n zeiltje die in het kraampakket zit is niks :)

Ps. 12 weken vandaag :D :D :D

15. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mama van Youri, jeeeh 12 weken! Da's weer een mijlpaal he?!

Ik moest net ook ineens aan jou denken, dat jij een paar weken geleden ook in paniek was en er uiteindelijk niks aan de hand was. Ik duim dat ik over 2 weekjes ook net als jij kan zeggen: jeeeh 12 weken!

Begon ik de laatste dagen net een beetje op mijn roze wolkje te klimmen... word ik er weer vanaf gerot haha. Echt niet eerlijk!

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @mama van youri zo dan ben je er vroeg bij hihi..

@cjpt gelukkig is het gestopt het was vast niks. think positive :D

net mijn moeder op het station afgezet en boodschapjes gedaan.

17. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Pfff, ik zie dat er een aantal van jullie de 12 weken passeren...voelt het nog hetzeflde als de 10 weken of ben je wat geruster?

Morgen weer echo, wat vind en blijf ik het spannend vinden!

18. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @cjpt
    dat is zeker schrikken zeg maar 2 druppels kan hopenlijk niet veel betekenen hoop dat je snel terecht kan en kan zien dat alles in orde is met de kleine ;)

@Mama van youri
    zo zeker op tijd erbij hihi maar ja dan heb je het maar vast in huis :D
    en gefeliciteerd met de 12 weken :)

Hier verders alles prima niet veel te melden ;) :)

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja ben vroeg erbij he... Maar ik zie nu net dat het krantje pas morgen ingaat en dat het een een-persoons ding is dus heb ik niks aan... Helaas.

Cjpt, ik duim met je mee! Komt vast goed!

Verhip, hihi voor mij voelt het nog steeds hetzelfde als met 10 weken... Ik heb (bijna) de hele tijd een goed gevoel gehad over deze zwangerschap :D
    Maar toen ik vanmiddag die krampen had en die steek was ik toch weer ongerust... stom he :)

Oja, net even gekeken welke trouwdatum we gaan nemen (wil graag een dag die gratis is haha) en dat word of 7 mei of 11 mei! Zometeen ff met vriend overleggen. Ik heb ook meteen gekeken voor een midweekje centerparcs erachteraan! En zag dat we dan 125 euro korting krijgen :confused: dus voor 300 euro zijn we een midweekje weg! Super he.
    Heb er zin in hihi.

20. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Nee niet veel storende in ieder geval, de misselijkheid is weg (en was al anders dan in mijn eerste twee zwangerschappen (waar twee jongens uit kwamen, zou dat kunnen? Andere kwalen, ander geslacht?)

Ben wel moe nog en mijn boobs zijn nog "aanwezig" niet heel pijnlijk maar niet al te lekker om op te liggen zal ik maar zeggen (ik ben een buikslaper...)

Steken en krampen heb ik ook steeds meer, als ik me 's ochtends in bed uitrek en een pijnscheut voel weet ik gelijk weer dat ik zwanger ben ('s ochtends moet alles soms nog even doordringen ;)

@ cjpt, wat naar meid, diep ademhalen en vertrouwen hebben dat het goed is, onzekerheid is verschrikkelijk ik weet het...

@ de rest, ligt het aan mij of missen er pagina's uit ons augustus draadje? We zitten nu op 355 maar we waren toch al veel verder?

(bijna 12 weken, woehoe! (het lijkt dan nog echter te worden allemaal :))

Deel Deze Pagina