niet dat ik weet hoor. geloof dat het klopt. @mama van youri wat leuk zeg en lekker ontspannen daarna is ook heerlijk onze kleine is het weekend dat we naar centerparcs zijn geweest verwekt waarschijnlijk was en super dag
Cjpt al contact met de VK gehad? Hoop dat je snel gerust gesteld kan worden! Heel veel sterkte met die slopende onzekerheid!
@kita geloof dat cjpt de pagina hiervoor heeft geschreven wat de gyn en vk hebben gezegd. ik ga eten maken het word vanavond andijvie stampot (vers) met haaskarbonade heb er zin in. tot straks
Hallo dames.... Hier weer een keer een berichtje van mij... Lees iedere dag trouw jullie ontwikkelingen mee maar ben zelf niet zo´n schrijver.... @ cjtp... hoop echt voor je dat alles goed komt... Snap zo goed dat je bang bent.. ! Vindt het ook heel erg voor alle meiden waarbij het mis is gegaan en wil ze bij deze nogmaals heel erg veel sterkte wensen... Voor de meiden die de 12 weken gepasseerd zijn.. ! yeah! super ! Hier alles goed .. heb met 9 en 5 dagen weer een echo gehad en alles ziet er heel mooi uit.. dus probeer nu toch wel langzaam een beetje blij te worden.... ! Vind die laatste 2 weken wel killing hoor....Hebben jullie dat ook? Liefs Lyla
Nou ik had na 4 uur gebeld naar de vk, dan zou die uit mijn stad er weer zijn. Maar ik kreeg weer de vervanger, waarschijnlijk heeft die van mij een spoedgeval ofzo. Ze zou een notitie doorgeven en dat ik teruggebeld moet worden. Maar we zijn een uur verder en heb nog niks gehoord. Nouja, ik ga er vanuit dat ze bezig is met iemand die het harder nodig heeft dan ik en tot nu toe alles rustig hier dus ook geen reden tot paniek. Weet alleen niet hoe ik vanavond in godsnaam moet gaan slapen?! Blijf wel net zo lang op de bank zitten tot ik omval ofzo ;o)
@ cjtp.... misschien een beetje raar voorstel maar anders ga je toch gewoon naar de spoedeisende hulp in het ziekenhuis... leg je gewoon je verhaal uit........ ze helpen je echt wel... Dat wachten lijkt me ook vreselijk meid..... leef met je mee... liefs lyla
@cjtp hmm wel rot dat je elke keer maar moet wachttem, maar net als wat je al zei geen bloed geeft moed he! dus positief blijven denken. hier gaat alles ze gangetje, wel last van banden pijn, en smorgens koppijn niet normaal op het werk ging het niet echt,maarja kon niet naar huis dus heb maar veel water gedronken en gelukkig gaat het sinds vanmiddag weer een beetje, heb net gegeten nou 5 happen en toen kon ik al rennen naar de wc, dus ik denk dat het misselijkheid gevoel dus nu gaat komen pff had ik net gehoopt daar mee buiten de boot te vallen nog 2 nachtje en dan een echo!
Bos: ik ben 5 kg afgevallen in totaal. En weer iets bijgekomen volgens mij Ppa: Wat erg voor je vriendin. Sterkte Daan: kraamzorg heb ik nog niet geregeld. Ik moet dan kiezen tussen bureaus, maar ik heb echt geen idee. En ik kom dus niet bij de vk dus die kan ik het ook niet vragen. Binnenkort maar even aan een vriendin vragen die is al 2 x bevallen en woont 2 straten verder. Steken van onder en binnen in je buik herken ik heel erg. Soms een beetje opbollend gevoel zeg maar, dat heb ik heel regelmatig, maar nu echt steken. Ach dat had ik in het begin ook en ging vanzelf weg. Ben wel blij om te lezen dat anderen dat ook hebben. Het voelt soms alsof iemand een ballonnetje in mijn buik opblaast, herkennen jullie dat gevoel. Met plopjes ofzo. Is een heel grappig gevoel. Ginny: hier is misselijkheid ook echt nog niet aan het afnemen hoor. Vooral luchtjes wordt alleen maar erger. En boobies ook nog steeds heel gevoelig. Marieke: fijn dat je echo goed was. Balen van je hypotheek. Ik hoop voor je dat het alsnog lukt. Cjpt: zit hier echt met spanning je berichtjes te lezen en hoop zo dat het loos alarm is. Kan me voorstellen dat buikpijn erger kan worden als je je druk maakt. Zie dat je geen bloed meer hebt verloren. Maar ik zou gewoon nog een keer bellen. Dat je je zorgen maakt is ook niet bevorderlijk. Wrs is ze het vergeten door te geven. succes. Daisy welkom Mama van Youri: Super datum wordt dat. Ik ben 8 mei jarig en heb tot nu toe maar 1 keer niet buiten kunnen zitten met mijn verjaardag. Normaal altijd super weer. Geef geen garanties, maar wel veel geluk. Midweekje center parcs klinkt leuk.
Hoihoi, Hier weer eens een berichtje van mijn kant. Ik probeer bijna elke dag de nieuwe berichten te lezen. Helaas lukt het ook niet altijd omdat ik toch wel vaak te moe ben. Cjpt hebben ze ondertussen al wat van zich laten horen? En hoe is het nu met de pijn? Marieke wat zul jij blij zijn nu je weet dat er een kindje in je groeit. Je had idd wel een late echo hoor. Wanneer mag je weer? Yeah ik heb ook de 12 weken grens gehaald. Al wel een opluchting hoor pff. De afspraak met de VK is helaas weer later geworden. Geduld is een schone zaak Zoals een aantal onder jullie heb ik ook een angelsound aangeschaft. En jawel ik hoor het hartje ook heerlijk te keer gaan. Zo af en toe maakt het frummeltje een duik, echt zo ontzettend bijzonder. Dit was het weer... Fijne avond allemaal....
Wat gaan jullie straks trouwens doen als de kleine er is? Gaat hij/zij naar opa/oma of het kdv of gastouder? En als het gaat om een gastouder, breng je je kindje daar dan naartoe of komt die bij je thuis? Mijn man heeft via een collega gehoord van een gastouder in huis, lijkt hem ideaal, maar ik weet het allemaal niet zo. Ik dacht gewoon aan kdv. Er zit hier een goede, dat weet ik zeker. Wat vinden jullie?
Hij/zij gaat strax 2 dagen naar een gastouder. Mijn eigenste moeder nog wel. Dus dat vind ik een superoplossing. De kleine gaat dan daarheen. Mijn moeder is nog meer bezig met 'haar' kinderkamer, dan ik met de mijne hihi. @mama van Youri, daar ben je weer. Gefeliciteerd met je 12 weken. Heerlijk trouwen en dan een midweekje weg. Mei is ook wel een mooie maand om te trouwen. Pfff ik ben al bijna weer een jaar getrouwd, wat gaat dat snel zeg. ff kijken of ik nog wat vergeten ben.
Hoooi, Liefje komt net thuis met de Angelsound, alleen de hele beschrijving is in het engels :S Ik heb alleen geen gel ofzo hoe doen jullie dat? En denken jullie dat ik het hartje nu al kan horen? Koorts is vandaag beetje gezakt, ben nu alleen zoooooo MOEEEE! Cjpt, hoop dat alles goed gaat! En idd geen bloed geeft moed! Waarschijnlijk gewoon een bloedvaatje. En onze kleine gaat 2 middagen naar kdv en 1 middag naar me moeder. Kdv is echt goed voor de ontwikkeling vind ik. Anders leren ze helemaal niet met andere kindjes spelen!
Ik vind het wel knap dat jullie met de angelsound het hartje al kunnen horen. Bij mij had de vk het er maar verduveld moeilijk mee. Eerst kon ze em niet vinden, ws baarmoeder iets gekanteld en daarna zwom die kleine steeds weg. Donderdag mogen we gewoon weer even kijken, dan zal die me niet ontvluchten.
Sweepy, ja mooie datum he We wilden eigenlijk op 8 juni trouwen (dan zijn we 6 jaar samen) maar omdat mijn schoonzusje 6 juni is uitgeteld is dat een beetje lullig hihi. Ze doet ook mijn haar en make-up enzo en we willen haar en haar man natuurlijk erbij hebben.... Dus daarom een maandje vroeger. En Centerparcs... ik vind het erg duur eigenlijk maarja af en toe mag dat wel eens. En we gaan verder ook nooit op vakantie dus. (misschien in 2010 wel ) Simmer, leuk weer wat van je te horen! en wat super dat je ook het hartje hoort! Sweepy, mijn kindje gaat net zoals Youri naar het kdv. Ik vind het belangrijk dat hij/zij leert met andere kindjes om te gaan en te delen. En verder hebben wij een speciale band met de leidsters van dat kdv (lang verhaal) dus das ook weer een goede reden voor ons. Daan, naar je moeder(gastouder) is ook een heel fijn idee lijkt me, lekker vertrouwd. Vooral in het begin is dat wel fijn. Maar je werkt dus maar 2 dagen neem ik aan? Lekker! Annie, nou ik hoorde het hartje voor het eerst met 9 weken en 3 dagen dus het zou kunnen!! Gewoon lekker veel babyolie gebruiken. En een andere hoofdtelefoon dan die wat erbij zit!!! Dat is wel belangrijk want door dat ding hoor je niks!! Dan net bij je haargrens gaan zoeken en langzaam kleine stukjes (mm voor mm) zoeken. In het begin hoor je het 'treintje' misschien nog erg zacht en ver weg... Succes! En beterschap natuurlijk!
Oh meiden wat lief dat jullie zo meeleven. De VK heeft me net teruggebeld. Heeft me erg gerustgesteld dat als het bloed maar een paar druppels was en het nu al uren weg is het waarschijnlijk niks is. De pijn in mijn buik zou heel goed door mijn darmen enzo kunnen komen dus moest me rustig houden. Gelukkig mag ik wel morgenochtend voor een echo komen. Pfff ik ben blij dat ik niet langer hoef te wachten dan dat. Het zal een lange nacht worden maar zolang de pijn niet erger word en er geen bloedverlies is ga ik ervan uit dat we morgenochtend een gezonde kruimel gaan zien. Nogmaals bedankt voor jullie steun meiden! Het is zo fijn begrip te krijgen van mensen die hetzelfde meemaken! Dikke kus Cindy
Nee hoor, ik werk 4 dagen en Rolf werkt fulltime, maar 1 dag thuis. Dus voor 1 dag zijn we nog in onderhandeling, misschien rolf nog 1 dag thuis of ik. Ik heb fysiek een vrij zware baan, dus 4 dagen en een baby gaat zowieso niet lukken denk ik.
Hallo meiden Tjee wat is er veel geschreven zeg...Ben een aantal dagen niet geweest, heb het zeer druk vandaar. CJPT hopelijk wordt je morgen gerust gesteld bij de echo. Oh meid wat moet jij in de rats zitten zeg. Ga aan je denken en voor je duimen hoor.... Las iets over aankomen en afvallen; schrok me de pletter vorige week bij de verlskundige. Ik was 5kg aangekomen Ok toen had ik echt zoiets het zijn er 2! Maar goed de echo was goed en het was er maar 1..... Meiden die ene goede echo hebben gehad...gefeliciteerd. Meiden die nog een echo moeten krijgen suc6! Meiden die zich niet fit voelen beterschap toegewenst.. En degene zonder kwaaltjes geniet ervan... liefs ink,
@ Cindy: wat een schrik he. Ik heb het nu al een paar keer gehad. 1 keer met bloed en meerdere keren bruine afscheiding. Ik schrik me iedere keer rot en word er heeel onzeker van. Dus ik leef helemaal met je mee. Mijn vk heeft gezegd dat er niet echt een reden voor hoeft te zijn in de zin van ontlasting, sex etc. Het kan ook gewoon spontaan gebeuren en toch onschuldig zijn. Hoop dat dat bij jou het geval is! Heb je wel al een goede echo gehad? Dacht het wel he. @ ppa: wat shit voor je dat slechte nieuws; zeker als je je al niet zo goed voelt. Sterkte ermee. @ mama van Youri: proficiat met je 12 weken. Voelt het goed? @ bandenpijn, heb ik af en toe ook. Vooral als ik plotseling en snel opsta (las ik bij iemand anders ook) maar ook met hoesten/niezen, maar niet altijd. Soms heb ik het een hele tijd niet. @oppas: mijn vriend blijft 1 dag thuis en ik waarschijnlijk 1,5 dag. Voor de rest zoeken we een kinderdagverblijf. Wij vinden dat opa's en oma's moeten kunnen verwennen en niet opvoeden. Maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten. Alles heeft natuurlijk voor- en nadelen. @gewicht: ik ben 1.71 en weeg normaal rond de 67 kilo. Ik ben nu tevreden met mijn gewicht maar moet er wel op letten dat ik niet teveel aankom. Nu ben ik nog niet aangekomen maar dat komt vooral door de griep, want ik was eerst wel zwaarder.
Cindy wat goed dat je morgen een echo hebt! het zit vast wel goed anders was je wel meer bloed verloren! we denken allemaal aan je!
@ Lieke1979, ja met 8w3d heb ik een hartje gezien. Dus dat maakt ook wel dat ik me nu iets geruster voel. We gaan het morgen zien.