Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    @ cindy... super dat je morgen voor de echo kan.... alles komt goed.....

liefs lyla

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ Cindy: bij mij zei de vk dat dat een heel goed teken is. Daardoor dacht ze bij mij dat het bloedverlies niets was, zeker als het niet erger is geworden. En dat bleek ook bij de volgende echo. Ik hoop zo voor je dat dat voor jou ook geldt. Als ik het zo hoor, lijkt het er wel op...

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ohzo, ja dat lijkt me dan een goede oplossing om nog een extra dag thuis te blijven!
    Wel leuk dat de kleine straks een 'papa-dag' heeft :D
    Mijn zoon geniet daar echt van als papa vrij heeft en mama moet werken (komt niet vaak voor helaas)
    Ennuh mag ik vragen wat je voor werk doet?

Cjpt, oh wat fijn dat je morgen voor een echo mag! Erg lief hoor!
    Wel moeilijk om de nacht door te komen maar echt zo lang je geen bloedverlies hebt zal alles goed zijn! Probeer maar wat te slapen... (makkelijk gezegd he :rolleyes: )

Lieke, it feels good ;)
    Owja en mooi gezegd over de opa's en oma's!

4. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @ Cjpt, fijn dat je morgen al terecht kan! Komt goed meid!

@ Mama van Youri, nou zal zo proberen of ik het hartje hoor. Met veel olie ;)

@ Lieke, ik ben het eens hoor over de opa's en oma's. Mijn moeder zegt ook altijd dat ze mijn kind niet wil opvoeden maar dat ze gewoon oma wil zijn.
    Daarom gaat ze ook maar 4 uurtjes per week oppassen dus is ideaal.

Nou ik ga even kopje thee drinken met me liefje , want morgen is hij weg tot zaterdagavond. Denk dat ik morgenochtend echt ga huilen (ziek en hormonen dan krijg je dat).

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @cjpt, goed dat je morgenochtend een echo krijgt. Het is nog wel even wachten, maar als je eenmaal slaapt en morgen wakker wordt is het al bijna zover! Ik duim voor je hoor!

Vanavond is voor het eerst het avondeten binnen gebleven sinds vrijdag! Jippie!
    Het was dan weliswaar een brrodje kroket maar toch..... Manlief heeft wokgroente gegeten en ik was heel blij dat ik dat niet weg hoefde te stouwen :)
    Morgen blijf ik ook nog thuis van mijn werk. ben nog steeds niet helemaal fit helaas. Even pas op de plaats dan maar.

@oppas, beeb gaat 1 dag per week naar mijn moeder en 2 dagen per week naar het kinderdagverblijf heel dicht in de buurt van mijn werk. Zag er erg leuk uit toen ik een rondleiding kreeg en ik heb er dan ook een goed gevoel over.

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hier gaat de opa en oma oppassen, ik werk vaak sochtends meerde verschillende ochtende heb geen vaste dagen, en vaak ben ik van half 8 tot voor half 1 klaar, en soms al om elf uur (werk zelf 16 uur in de week) dus ja met een kdv zit je weer aan de tijden verbonden en nu kan ik het ophalen zodra ik klaar ben, als ik vaste dagen had gehad dan had ik ook voor een kdv gekozen hoor.

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MamavanYouri, gefeliciteerd met de 12 wk!
    Ik heb zo'n anti doorlek hoeslaken bij de Hema gehaald, alleen ook wel 1persoons, geen idee of ze ook 2 pers hebben
    En is er niet nog een kortingscode actief voor CP?

@Lyla, fijn dat je echo goed was
    En die 2wk zijn echt zo voorbij!

@Simmer, gefeliciteerd nog met je 12wk

@Sweepy, ik blijf gewoon lekker thuis en ga door met opvang hier bij mij thuis.
    Als jij er tegen kan om een vreemde hele dag in jouw huis te hebben dan is het wel ideaal.
    Kunnen je beebs gewoon in eigen ritme blijven

@Cjpt, ik hoop dat het bloed wegblijft en kruimel morgen lekker ligt te zwaaien!

@Hanna, gelukkig ben je weer aan het opknappen

Ik heb mijn 1e dag zonder misselijkheid.
    Nou hopen dat het zo blijft [-o<

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ cindy mooi dat je heel snel een echo krijgt

Ik heb morgen ook mijn 2de echo om half 11 kan niet wachten

Over oppas mijn oma gaat denk ik 1 of 2 dagen oppassen bij ons thuis en ik denk 1 dag kdv is ook goed voor de ontwikkeling mijn eigen moeder werkt nog 4 dagen dus vind het teveel voor haar en schoonmoeder woont 200 km verder

9. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    @ oppas.... mijn schoonouders passen twee dagen in de week op onze zoon en komen als de 2e komt 2 dagen in de week naar ons toe.... echt lief is dat van ze... en zaterdag werk ik en dan is het papa dag......

@ monique-... zie dat je morgen de 12 weken voorbij bent... jippie... Ben jaloers.. hihihi....
    hoe oud is jou dochtertje eigenlijk?

liefs lyla

10. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ook ik lees regelmatig alles bij, maar heb de afgelopen week echt geen energie gevonden om te reageren. Ik heb een flinke griep gehad en had echt helemaal geen moed om wat dan ook te doen. Gelukkig is mijn moeder een dagje langsgekomen om voor onze dochter (en mij) te zorgen, want ik vond het zo zielig voor haar :cry: Nu gaat het wel weer wat beter, wel heel veel misselijk, weinig eten en vanmiddag voor het eerst echt overgegeven. Ik merkte wel dat ik daarna veel minder misselijk was. Dus kennelijk kan het er soms maar beter uit zijn. Door dit alles ben ik nu al 7 kilo lichter dan net voor de kerst en ik hoop dat het nu een beetje gelijk blijft want het wordt wel erg veel zonder dat ik er wat aan doe.

@cjpt: heel veel succes morgen en ik hoop dat alles gewoon goed zit!
    @Daan: fijn dat je man 1 dag thuiswerkt. Hier hetzelfde, alleen wel vast een tip: thuiswerken en een kind gaan vaak toch moeilijker samen dan dat het lijkt!
    @rose: veel plezier met je echo morgen!
    @Iedereen die de 12 weken over is: gefeliciteerd! Laat het genieten maar beginnen!
    @Monique: ik hoop dat je misselijkheid inderdaad lekker weg blijft.

Zo weer even bijgekletst: fijne avond allemaal.

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    cjpt, gelukkig krijg je morgen een echo. Denk dat alles gewoon goed is hoor :)

Veel zieken nog steeds hier, Beterschap!

ben zelf ook niet fit en zit te twijfelen om me ziek te melden, maar denk dat ik wel gewoon ga.
    Ik ben de hele week alleen thuis :( niks aan.

Is er hier trouwens ook iemand die na de bavalling eerst niet gaan werken? Of minder?

12. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Hier is de griep ook ingeslagen, heb een week thuis gezeten. Doordat mijn man nog opgenomen is in het ziekenhuis, vond ik het ook niet fijn, alleen en ziek thuis. Niks an! Gelukkig is de griep met een weekje haast weer over, das dan weer het goede nieuws.

Nog meer goed nieuws; vandaag ben ik 12 weken! Jippie, het lijkt erop dat het dit keer goed gaat, begin nu echt langzaamaan een beetje blij te zijn en trots dat ik zwanger ben.

Ik blijf twijfelen, maar na 2 goede echo's en vandaag de 12 weken grens...... alleen die idiote vleesboom nog.... verder ...... jippie :D

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Lyla, voor mij is morgen de grens idd.
    Maar voor mij vliegt echt die tijd, moet elke keer nog wennen als ik die banner zie :D
    Mirthe is volgende week maandag (26jan) 1,5 jaar!
    (ook zo snel gegaan, maar wel heerlijk)

@Mnq, gefeliciteerd met je 12 wk!

Voor de hele ziekenboeg heel veel beterschap!

14. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    @monique..... dan gaan jou twee kindjes niet zoveel schelen ... zijn ze rond dezelfde tijd jarig.... wat leuk.... ! allebei zomer kindjes.....

Normaal gaat de tijd bij mij ook hard alleen nu niet, nu kruipt de tijd..... 2 februari heb ik de laatste echo.... dus tot die tijd ff spannend.. misschien ga ik m wel iets vervroegen.... hihihiih...

liefs lyla

15. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Even iets leuks vertellen hoor....

Zo leuk..vrijdag morgen om 12 over 7 (!) belde mn schoonzus me op om te vertellen dat ze 2 streepjes zag...super he...gisteren met haar verjaardag vertelde ze het de familie dat ze ook zwanger is en precies 6 weken na mij is uitgerekend....zo leuk he....ze hebben nu een dochtertje van net een jaar, die dan 20 maanden zal zijn....!

Kunnen ze leuk samen opgroeien...!

leuk he
    groetjes Marina

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ marina wat leuk zeg samen zwanger.
    Ik kreeg zaterdga het goede nieuws dat een van mijn beste vriendinnen 2,5 week na mij uitgerekend is. Leuk he! Ik heb er helemaal zin in om samen te shoppen en dadelijk samen zwangerschapsverlof...

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    wat leuk, samen zwanger!

Mijn zus was vorig jaar in precies dezelfde tijd zwanger geraakt , mn nichtje en ons kindje zullen precies 1 jaar gaan schelen. Wel leuk vind ik dat :D

18. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    Hoihoi, ik moet eventjes mijn verhaal kwijt want ben vrezelijk onzeker en weet niet wat ik moet doen om de onzekerheid weg te halen.

Ben tegelijkertijd zwanger met mijn schoonzusje.. alleen zij heeft al 3 keer een bloeding gekregen is wekelijks onder controle... vorige week dachten ze dat het hartje niet klopte, met spoed naar het ziekenhuis.. daar bleek alles in orde te zijn.
    Ze dachten eerst aan ee ntweeling en dat ze 1 vruchtje was verloren.. de verhalen worden steeds wilder...ze is misselijk heeft het zwaar..
    En ik ... ben vrezelijk onzeker van al deze verhalen, droom al 2 nachten dat het mis gaat dat het hartje niet meer klopt.. haal van alles in mijn hoofd omdat mijn schoonmoeder me dit zo nodig allemaal moet vertellen.
    Heb pas over 2 weken week mijn ego... denken jullie dat dit eerder kan als ik dit uitleg?
    Liefs Diana

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    @ LadyDii,
    ik snap je onzekerheid helemaal. Poeh, zou ik ook hebben als dit in je eigen omgeving gebeurt..
    Maar laat je niet gek maken...
    Ik was ook onwijs onzeker over mijn zwangerschap en kon me soms niet voorstellen dat er een levend mensje in me groeide.. Ging me alle erge dingen in mijn hoofd halen.
    En toen ik eindelijk mijn eerste echo had bleek alles gewoon perfect te zijn.

Meid, zodra jij je beeb op die echo ziet bewegen..en het hartje ziet kloppen zul je je al stukkennnn zekerder voelen.

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen

Hier de zenuwen voor de echo om half 11 ben niet bang dat het mis is want heb 2 dagen geleden nog het hartje gehoord maar verheug me er heel erg op

@ladydii ik snap je bezorgdheid maar dit overkomt jouw niet en je kan altijd bellen voor een vroegere echo
    Iedere keer wanneer er iemand een mk of beetje bloedverlies heeft maakt het iedereen wel wat onzeker denk dat dat natuurlijk is maar laat je niet gek maken en geef aan dat je van die verhalen je onzeker gaat voelen gr

Deel Deze Pagina